Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Очікувана вартість
704 000,00 UAH
UA-2021-02-06-000360-a ● d8ddc8306dd74c3fb685b143b6c4e3a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40236921 |
Місцезнаходження: | 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 32 |
Контактна особа: |
Галина Гринь +380502526963 kp_servis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2021 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 15:53 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 704 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів ємністю 120 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37200, Україна, Полтавська область, місто Лохвиця, Преображенська, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2021
—
15 квітня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 11:04 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
11 лютого 2021 11:04 |
Проект договору з змінами.docx | |
11 лютого 2021 11:04 |
Тендерна документація з змінами .doc | |
06 лютого 2021 16:08 |
Проект договору.docx | |
06 лютого 2021 16:08 |
Технічний опис предмету закупівлі.docx | |
06 лютого 2021 16:08 |
Тендерна документація.doc |
11 лютого 2021 11:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 лютого 2021 11:04 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
11 лютого 2021 11:04 |
Проект договору з змінами.docx
|
||||||
11 лютого 2021 11:04 |
Тендерна документація з змінами .doc
|
||||||
06 лютого 2021 16:08 |
Проект договору.docx
|
||||||
06 лютого 2021 16:08 |
Технічний опис предмету закупівлі.docx
|
||||||
06 лютого 2021 16:08 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо нанесення логотипу
Дата подання: 08 лютого 2021 09:40
Дата відповіді: 08 лютого 2021 14:07
Навіщо вказувати гарячим тисненням? Ваш Постачальник з яким Ви спікуєтесь не може виготовити таким методом? Технологія нанесення краскою має значно менші затрати ніж гарячим тисненням, це навіть скоріш за все робитиметься звичайною трафареткою і балочнчиком з краскою, на складі Постачальника. Всі будуть подавати пропозиції з нансенням краскою, так як це дишевше, а торги відбуваються виключно по ціні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нанесення логотипу по можливості Постачальника. Обидва варіанти в кваліфікації Учасника будуть вважатися рівнозначними.
Щодо додатків до проекту договору
Дата подання: 08 лютого 2021 12:52
Дата відповіді: 10 лютого 2021 11:50
Замовником встановлена вимога «Учасником у складі тендерної пропозиції надається проект договору (без додатків до нього)», з огляду на вказане просимо Замовника зазначити, чи не буде відхилена пропозиція Учасника яка містить проект договору із додатками до нього?
Відповідь: Не буде.
Проект договору
Дата подання: 08 лютого 2021 12:52
Дата відповіді: 10 лютого 2021 11:13
Просимо Замовник зазначити, чи повинен Учасник заповнити проект договору,при подачі його у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: учасник повинен надати лист згоду з проектом договору. Інших вимог під час подання тендерних пропозицій Тендерною документацією не передбачено.
Щодо звітності
Дата подання: 08 лютого 2021 12:52
Дата відповіді: 08 лютого 2021 15:06
Просимо Замовника вказати, чи може потенційний Учасник надати фінансову звітність за 2019 рік (зважаючи на те, що підприємство подає фінансову звітність до органу державної статистики 1 раз на рік.)? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Зважаючи на те, підприємства зобов'язані подати річну фінансову звітність за 2020 рік не пізніше 1 березня 2021 року, а пропозицію потрібно подати раніше цього терміну, то звітність за попередній період буде за 2019 рік.
Щодо протоколу зборів
Дата подання: 08 лютого 2021 12:53
Дата відповіді: 10 лютого 2021 12:33
Замовник у тендерній документації встановлює вимогу, що «Протокол зборів повинен містити пункт, в якому уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надано дозвіл укладати договір за результатами такої процедури закупівлі (ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VII». З огляду на зазначене просимо Замовника вказати, чи повинен потенційний Учасник надавати Протокол зборів у тому випадку якщо вартість закупівлі не перевищує вартості чистих активів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни (уточнення)
Щодо паспорту
Дата подання: 08 лютого 2021 12:53
Дата відповіді: 10 лютого 2021 12:26
Вимога Замовника щодо того, що «Учасником закупівлі – юридичною особою, надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання)» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та порушує норми чинного законодавства про захист персональних даних. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни
Щодо розміру логотипу
Дата подання: 08 лютого 2021 12:53
Дата відповіді: 08 лютого 2021 14:34
Просимо Замовника вказати, чи не буде відхилена пропозиція Учасника, в якій розміри логотипа контейнеру відрізняються від вказаних Замовником?
Відповідь: Не буде відхилена ,якщо будуть незначні відхилення до 10% в більшу чи меншу строну.
Щодо поставки контейнерів
Дата подання: 08 лютого 2021 12:54
Дата відповіді: 08 лютого 2021 14:27
Просимо Замовника вказати, чи контейнери повинні поставлятися однією партією?
Відповідь: В Договорі п. 11.12. прописано "Товар може бути поставлений однією або кількома партіями (по можливості Постачальника)"
Щодо маркування відповідності стандарту EN 840-1 на контейнері
Дата подання: 10 лютого 2021 12:53
Дата відповіді: 11 лютого 2021 21:06
Просимо Замовника вказати, чи повинен пропонований контейнер містити маркування стандарту EN 840-1 якому він відповідає?
Відповідь: Так повинен. але якщо буде запропонований еквівалент,то він повинен бути підтверджений сертифікатом чи іншим документом який підтверджує відповідність еквівалентним вимогам.
Щодо маркування
Дата подання: 10 лютого 2021 12:58
Дата відповіді: 11 лютого 2021 10:34
Тендерна документація розміщена Замовником містить вимогу, що "контейнери повинні відповідати європейському стандарту EN 840-1". Просимо Замовника вказати чи повинен контейнер містити маркування відповідності стандарту EN 840-1? Зважаючи на те, що розділ 9 стандарту EN 840-1 передбачає, що " Кожен контейнер, що відповідає вимогам EN 840-1, повинен містити маркування на видимій частині номера цього європейського стандарту (EN 840-1)".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: DIN EN 840-1 – це європейський стандарт, який на території України повністю не діє, а діє лише його частина, а саме EN 840-1:2012, яку було прийнято як національний стандарт методом підтвердження за позначенням ДСТУ EN 840-1:2018 (EN 840-1:2012, IDT). . Отже можливе маркування як європейського стандарту позначенням DIN EN 840-1:2012 IDT, так і маркування як національний стандарт за позначенням ДСТУ EN 840-1:2018
Щодо маркування стандарту
Дата подання: 10 лютого 2021 13:01
Дата відповіді: 11 лютого 2021 21:01
Відсунтість маркування на контейнері щодо відповідності стандарту EN 840-1 свідчить про його невідповідність вказаному стандартові. Просимо Замовника вказати чи буде відхилена пропозиція Учасника пропонований контейнер якого не містить вищезазначеного маркування?
Відповідь: В разі надання еквівалента, маркування чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, замовник зобов’язаний прийняти.
Дискримінаційні вимогий
Дата подання: 10 лютого 2021 13:02
Дата відповіді: 11 лютого 2021 10:35
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. А саме щодо термінів поставки, до 31.03.2021 року. Чим обумовлена дана вимога, так як контейнери потрібно виготовляти на заводі, так як вони мають бути з логотипом. Виходить, що аукціон відбудеться 23.02.2021, потім дається 5 днів на кваліфікацію, це вже виходить 27.02.2021 року. Потім іде момент підписання договору де згідно Закону: "договір по даній процедурі укладається не раніше ніж через 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 20 (двадцять) календарних днів з дня прийняття рішення Замовником про намір укласти договір про закупівлю". Виходить що Учасник має право передати підписаний договір і на 19-20 -й день, а це вже виходить 12.03.2021 року. Виходить термін на поставку залишається 17 днів. Просимо забрати дискримінаційні вимоги, так як вони обмежують участь інших Учасників. Так як виникає підозра що хтось із учасників підготувавсь уже до цієї закупівлі завчасно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни
Щодо пыдтвердження
Дата подання: 10 лютого 2021 13:03
Дата відповіді: 11 лютого 2021 20:44
З метою отримання якісного товору та з метою підтвердження відповідності пропонованого контейнера стандарту EN 840-1, просимо Замовника встановити вимогу щодо надання зображення маркування на контейнері відповідності стандарту EN 840-1.
Відповідь: вимогу щодо надання зображення маркування на контейнері відповідності стандарту EN 840-1 вважаємо не суттєвою.
Розбіжності щодо строків поставки
Дата подання: 11 лютого 2021 11:25
Дата відповіді: 11 лютого 2021 11:36
Замовником внесено зміни в проект договору щодо строку поставки, проте в оголошенні вказано, що строк поставки до 31.03.2021. Просимо усунути розбіжності щодо строків поставки.
Відповідь: Дякую.
Щодо стандарту EN 840-1 та стандарту ДСТУ EN 840-1
Дата подання: 11 лютого 2021 11:46
Дата відповіді: 11 лютого 2021 21:20
Просимо Замовника вказати чи прирівнюєте Ви сертифікат ДСТУ EN 840-1 до стандарту EN 840-1?
Відповідь: В додатку №3 до тендерної документації прописано "або еквівалент". Важливим показником є габаритні розміри стандарту, що дасть можливість вигрузки сміття механізовано, автотранспортом, який є в наявності, без зміни регулювання параметрів захватів автотранспорту.
Щодо стандарту
Дата подання: 11 лютого 2021 11:49
Дата відповіді: 11 лютого 2021 20:16
Повідомляємо, що стандарт ДСТУ EN 840-1, передбачає, що на контейнері повинне бути маркування EN 840-1 а не ДСТУ EN 840-1. Тому відповідь Замовника щодо маркування є такою, що не відповідає нормам стандарту.
Відповідь: В додатку №3 до тендерної\ документації прописана вимога, що контейнери мають відповідати європейському стандарту EN 840-1. Маркування повинне відповідати умовам, що визначені даним стандартом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО-Львів" |
552 520,00
UAH з ПДВ
|
545 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
624 000,00
UAH з ПДВ
|
546 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
615 200,00
UAH з ПДВ
|
566 395,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" |
624 000,00
UAH з ПДВ
|
566 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
625 920,00
UAH з ПДВ
|
571 872,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Елкопласт Україна |
636 000,00
UAH з ПДВ
|
587 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Імпорт Склад Сервіс |
644 448,00
UAH з ПДВ
|
590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Переможець |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 16:09
|
Договір № 54.pdf | укладений |
09 березня 2021 16:07
|