Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими для роботи з наркозним апаратом, Монітор пацієнта для роботи з наркозним апаратом, Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими з кріпленням на настінну панель, Монітор пацієнта з кріпленням на настінну панель, Монітор пацієнта з вимірюванням ІАТ з кріпленням на настінну панель, Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими на візку, Монітор пацієнта на візку, Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 1-10), Портативний монітор, Центральна станція для моніторів середнього класу, Центральна станція моніторингу (Тип 1-3),
Монітор реґіонарної оксиметрії,
код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019: 38470 Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний
Patient monitor with neonatal components to work with an anesthesia machine, Patient monitor to work with an anesthesia machine, Patient monitor with neonatal components with a wall panel fastening, Patient monitor with a wall panel fastening, Patient monitor with IAT measurement with a wall panel fastening, Patient monitor with neonatal components on a cart, Patient monitor on a cart, Patient condition monitoring system (Type 1-10), Portable monitor, Central station for middle class monitors, Central monitoring station (Type 1-3), Regional oximetry monitor, code SC 021:2015: 33190000-8 Miscellaneous medical devices and products, code NC 024:2019: 38470 Patient monitoring system central station monitor
Patient monitor with neonatal components to work with an anesthesia machine, Patient monitor to work with an anesthesia machine, Patient monitor with neonatal components with a wall panel fastening, Patient monitor with a wall panel fastening, Patient monitor with IAT measurement with a wall panel fastening, Patient monitor with neonatal components on a cart, Patient monitor on a cart, Patient condition monitoring system (Type 1-10), Portable monitor, Central station for middle class monitors, Central monitoring station (Type 1-3), Regional oximetry monitor, code SC 021:2015: 33190000-8 Miscellaneous medical devices and products, code NC 024:2019: 38470 Patient monitoring system central station monitor
Очікувана вартість
132 122 739,00 UAH
UA-2021-02-06-000072-b ● da3968a3285049eabbcc254262492030
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Контактна особа: |
Аністратенко Віта Вікторівна , vito4k@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SOE "Ukrmedproektbud" |
National ID: | 37700171 |
Contact point: |
Anistratenko Vita Viktorivna , vito4k@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2021 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 132 122 739,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 660 613,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1981841.08 UAH |
Publication date: | 06 лютого 2021 10:59 |
Enquiries until: | 24 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 серпня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 132 122 739 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 660 614 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Scope of the procurement
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.
The conditions for providing security for tender proposals are defined in the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими для роботи з наркозним апаратом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient monitor with neonatal components to work with an anesthesia machine
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
9 комплект
Монітор пацієнта для роботи з наркозним апаратом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient monitor to work with an anesthesia machine
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
15 комплект
Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими з кріпленням на настінну панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient monitor with neonatal components with a wall panel fastening
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
5 комплект
Монітор пацієнта з вимірюванням ІАТ з кріпленням на настінну панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient monitor with IAT measurement with a wall panel fastening
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
1 комплект
Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими на візку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient monitor with neonatal components on a cart
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
10 комплект
Монітор пацієнта на візку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient monitor on a cart
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
2 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 1)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
2 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 2)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
14 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 3)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
18 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 4)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
2 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 5)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
1 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 6)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
2 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 7)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
3 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 8)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
2 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 9)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
2 комплект
Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient condition monitoring system (Type 10)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
20 комплект
Портативний монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Portable monitor
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
11 комплект
Центральна станція для моніторів середнього класу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Central station for middle class monitors
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
2 комплект
Центральна станція моніторингу (Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Central monitoring station (Type 1)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
1 комплект
Центральна станція моніторингу (Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Central monitoring station (Type 2)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
2 комплект
Центральна станція моніторингу (Тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Central monitoring station (Type 3)
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
4 комплект
Монітор реґіонарної оксиметрії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Regional oximetry monitor
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
167 комплект
Монітор пацієнта з кріпленням на настінну панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
Patient monitor with a wall panel fastening,
CPV: 33195000-3
Період постачання:
по 05 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | «Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМУ № 1764 від 27.12.2001 року, визначено, що авансування закупівлі обладнання для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва замовники можуть здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 100 відсотків". Отже, здійснення авансування замовником може бути в розмірі до 100%, проте здійснення такого авансування не є його обов'язком». "According to the order of capital construction state financing, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers № 1764 of 27.12.2001, stipulates that the advance purchase of equipment for the construction of a modern medical and diagnostic complex of the National Children's Specialized Hospital" Okhmatdyt "on the street. Chornovola, 28/1, in the Shevchenkivskyi district of Kyiv, customers can make an advance payment of up to 100 percent." Therefore, the advance payment from the customer may be up to 100%, however making of such advance payment is not Customer responsibility. | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2021 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 17:46 |
26.07.2021_Перелік змін до тендерної документації.docx | |
26 липня 2021 17:46 |
26.07.2021_Тендерна документація. Тендер №2_Монітори (зі змінами).docx | |
14 червня 2021 12:05 |
14.06.2021_Перелік змін до тендерної докуменації.docx | |
31 травня 2021 15:42 |
31.05.2021_Перелік змін до тендерної документації.docx | |
11 травня 2021 12:44 |
11.05.2021_Перелік змін до тендерної документації.docx | |
15 квітня 2021 13:58 |
15.04.2021_Перелік змін до тенденрої документації.docx | |
05 квітня 2021 11:10 |
Перелік змін до тенденрої документації.docx | |
16 березня 2021 14:24 |
16.03.2021_Перелік змін.docx | |
03 березня 2021 17:42 |
03.03.2021_Перелік змін до тендерної документації.docx | |
23 лютого 2021 16:56 |
Перелік змін -23.02.2021.docx | |
23 лютого 2021 16:50 |
23.02.2021_Проект Договору на закупівлю обладнання.docx | |
06 лютого 2021 11:04 |
Проект Договору на закупівлю обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-06-000072-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 16 лютого 2021 23:22
стосовно параметрів
Вимога замовнику щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2021 10:43
Учасником не заповнено та не завантажено вимогу, а тому Замовник не може відповісти по суті вимоги.
Номер вимоги: UA-2021-02-06-000072-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 17 лютого 2021 01:16
стосовно параметрів
Вимога замовнику щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 18:15
Вимога учасника не може бути задоволена, на що у відповідь на вимогу завантажено відповідь-роз'яснення.
Номер вимоги: UA-2021-02-06-000072-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: Стальмед, Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 18 лютого 2021 13:44
вимога щодо внесення змін до проекту договору
Детально вивчивши Тендерну документацію, було виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, та обмежують конкуренцію та є дискримінаційними, а саме:
Щодо термінів авансування та здійснення оплати у розділі 4 «Порядок здійснення оплати» Проекту Договору в пункті 4.1. зазначено: «За відсутності авансування оплата за поставлений Товар підлягає перерахуванню Постачальникові після поставки Товару протягом дії Договору. Строки виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором не можуть бути збільшені (перенесені тощо) в разі відсутності авансування.»
В той же час в розділі 5 «Поставка Товарів» в пункті 5.1. зазначено «Строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором: до ________________ року, але не раніше строку визначеного Покупцем та не пізніше, ніж через сім календарних днів від вимоги Покупця. Точний строк поставки Товару в будь-якому випадку визначається Покупцем.»
В розділі 10 «Строк дії Договору» в пункті 10.1. зазначено «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (якщо використання печатки не суперечить волі відповідної Сторони) і діє до 31.12.2021 року, проте в будь-якому випадку до виконання зобов’язань з поставки та оплати за цим Договором.»
Обов’язку Замовника в якийсь термін направити письмову вимогу немає відповідно до умов тендерної документації та Проекту Договору, але в оголошенні закупівлі вказано, що Поставка має відбутися не пізніше 01.07.2021, а отже існує ризик умисної відмови від направлення такої вимоги та оплати з прив’язкою до строків поставки Товару, у випадку перемоги Учасника, який є небажаний, Замовником до якого є упереджене ставлення.
Вважаємо, що ці умови Проекту Договору порушують Принципи здійснення закупівель, встановлені у Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням та не дискримінації учасників, що, в свою чергу, призводить до неможливості участі потенційних учасників в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі).
Відсутність прив’язки оплати товару до терміну поставки призводить до додаткових витрат на кредитування на термін до кінця Договору, на термін з 01.07 до 31.12, коли може здійснюватися оплата. Таким чином строки оплати можуть затягуватися якнайдовше, що суттєво обмежить коло потенційних учасників.
Просимо
1. Внести зміни до Проекту Договору в п.4.1., а саме - вказати можливий розмір авансування - 100% від суми договору, та вказати строки проведення передоплати – 10 банківських днів з дати підписання договору.
Або ж просимо вказати можливий відсоток авансування протягом 10 днів після підписання договору, та розмір оплати після здійснення поставки, з вказанням конкретного терміну оплати з прив’язкою до терміну поставки.
2. Крім того просимо привести у відповідність інформацію щодо авансування яка зазначена у проекті договору з інформацією зі сторінки оголошення.
3. Просимо внести зміни в проект договору в тому числі у п.5.1 та конкретизувати дату чи термін направлення вимоги щодо постачання товару, а також надати достатньо часу для виготовлення та постачання продукції, адже предмет закупівлі містить товари які можуть бути вироблені лише на конкретне замовлення. Просимо визначити строк поставки – не менше 2 з половиною місяців. Відповідна вимога також грунтується на рішенні АМКУ у справі UA-2019-09-03-000863-c.b1.
Розгорнути
Згорнути
Щодо термінів авансування та здійснення оплати у розділі 4 «Порядок здійснення оплати» Проекту Договору в пункті 4.1. зазначено: «За відсутності авансування оплата за поставлений Товар підлягає перерахуванню Постачальникові після поставки Товару протягом дії Договору. Строки виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором не можуть бути збільшені (перенесені тощо) в разі відсутності авансування.»
В той же час в розділі 5 «Поставка Товарів» в пункті 5.1. зазначено «Строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором: до ________________ року, але не раніше строку визначеного Покупцем та не пізніше, ніж через сім календарних днів від вимоги Покупця. Точний строк поставки Товару в будь-якому випадку визначається Покупцем.»
В розділі 10 «Строк дії Договору» в пункті 10.1. зазначено «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (якщо використання печатки не суперечить волі відповідної Сторони) і діє до 31.12.2021 року, проте в будь-якому випадку до виконання зобов’язань з поставки та оплати за цим Договором.»
Обов’язку Замовника в якийсь термін направити письмову вимогу немає відповідно до умов тендерної документації та Проекту Договору, але в оголошенні закупівлі вказано, що Поставка має відбутися не пізніше 01.07.2021, а отже існує ризик умисної відмови від направлення такої вимоги та оплати з прив’язкою до строків поставки Товару, у випадку перемоги Учасника, який є небажаний, Замовником до якого є упереджене ставлення.
Вважаємо, що ці умови Проекту Договору порушують Принципи здійснення закупівель, встановлені у Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням та не дискримінації учасників, що, в свою чергу, призводить до неможливості участі потенційних учасників в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі).
Відсутність прив’язки оплати товару до терміну поставки призводить до додаткових витрат на кредитування на термін до кінця Договору, на термін з 01.07 до 31.12, коли може здійснюватися оплата. Таким чином строки оплати можуть затягуватися якнайдовше, що суттєво обмежить коло потенційних учасників.
Просимо
1. Внести зміни до Проекту Договору в п.4.1., а саме - вказати можливий розмір авансування - 100% від суми договору, та вказати строки проведення передоплати – 10 банківських днів з дати підписання договору.
Або ж просимо вказати можливий відсоток авансування протягом 10 днів після підписання договору, та розмір оплати після здійснення поставки, з вказанням конкретного терміну оплати з прив’язкою до терміну поставки.
2. Крім того просимо привести у відповідність інформацію щодо авансування яка зазначена у проекті договору з інформацією зі сторінки оголошення.
3. Просимо внести зміни в проект договору в тому числі у п.5.1 та конкретизувати дату чи термін направлення вимоги щодо постачання товару, а також надати достатньо часу для виготовлення та постачання продукції, адже предмет закупівлі містить товари які можуть бути вироблені лише на конкретне замовлення. Просимо визначити строк поставки – не менше 2 з половиною місяців. Відповідна вимога також грунтується на рішенні АМКУ у справі UA-2019-09-03-000863-c.b1.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 17:11
Вимога учасника не може бути задоволена, на що у відповідь на вимогу завантажено відповідь-роз'яснення.
Номер вимоги: UA-2021-02-06-000072-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКОМ", Код ЄДРПОУ:43185440
Дата подання: 26 лютого 2021 19:40
пропозиція змін
Просимо розглянути пропозицію внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2021 17:43
Вимога учасника задоволена, та відповідні зміни розміщенні в оголошенні процедури закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-06-000072-b.b5
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП", Код ЄДРПОУ:39087100
Скарга
Скарга
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-02-06-000072-b.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Ж.О.К.", Код ЄДРПОУ:41821647
Дата подання: 05 березня 2021 17:48
Дата подання: 05 березня 2021 17:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 20:49
рішення від 11.03.2021 № 4719+ лист Замовнику+ лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 20:49
Інформація про перенесення розгляду скарги від 22.03.2021 № 4002.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 09:49
Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 № 4886.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 17:07
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.04.2021 № 5210.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2021 14:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2021 №6931.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2021 16:25
рішення від 05.04.2021 №6931.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 13:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №6931-р/пк-пз від 05.04.2021 року, на виконання рішення, Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації від 15.04.2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 15 квітня 2021 14:17
Номер скарги: UA-2021-02-06-000072-b.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП", Код ЄДРПОУ:39087100
Дата подання: 16 квітня 2021 15:33
Дата подання: 16 квітня 2021 15:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 13:02
рішення від 20.04.2021 № 8410 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 13:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9449.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 17:55
рішення від 28.04.2021 № 9449.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 20:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомлення про виконання рішення
№9449-р/пк-пз від 28.04.2021 року
На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №9449-р/пк-пз від 28.04.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 11.05.2021 року №81, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2021 12:46
Номер скарги: UA-2021-02-06-000072-b.a8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП", Код ЄДРПОУ:39087100
Дата подання: 14 травня 2021 10:49
Дата подання: 14 травня 2021 10:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 травня 2021 10:25
Рішення від 17.05.2021 № 10724 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 18 травня 2021 10:25
інформація про перенесення розгляду скарги від 24.05.2021 № 9168.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 21:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2021 № 11477.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 16:10
Рішення від 25.05.2021 № 11477.pdf
Дата публікації: 28 травня 2021 17:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомлення про виконання рішення Колегії
№ 11477-р/пк-пз від 25.05.2021р. закупівля № UA-2021-02-06-000072-b
На виконання рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11477-р/пк-пз від 25.05.2021р., Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету, затвердженого протоколом від 31.05.2021 року №138, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в електронній системі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2021 15:51
Номер скарги: UA-2021-02-06-000072-b.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Хелс Дизайн, Код ЄДРПОУ:38605305
Дата подання: 14 травня 2021 16:34
Дата подання: 14 травня 2021 16:34
Оскарження дискримінаційних дій
Оскарження медико-технічної документації замовника з метою усунення дискримінаційних умов у процедурі закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 травня 2021 18:22
рішення від 18.05.2021 № 10857 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 травня 2021 18:21
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.05.2021 № 9606.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 20:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2021 № 12925.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 18:43
рішення від 08.06.2021 №12925.pdf
Дата публікації: 11 червня 2021 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомлення про виконання рішення
№12925-р/пк-пз від 08.06.2021 року
На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №12925-р/пк-пз від 08.06.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 14.06.2021 року №165, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 14 червня 2021 12:08
Номер скарги: UA-2021-02-06-000072-b.a10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП", Код ЄДРПОУ:39087100
Дата подання: 03 червня 2021 13:33
Дата подання: 03 червня 2021 13:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 червня 2021 12:40
Рішення від 07.06.2021 № 12719 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 12:39
інформація про перенесення розгляду скарги від 15.06.2021 № 11356.pdf
Дата публікації: 16 червня 2021 09:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2021 № 14550.pdf
Дата публікації: 30 червня 2021 16:55
Рішення від 29.06.2021 № 14550.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 19:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомлення про виконання рішення
№14550 -р/пк-пз від 29.06.2021 року
На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №14550-р/пк-пз від 29.06.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 26.07.2021 року №230, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2021 17:49
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 вересня 2021
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
01 вересня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій