Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Шкурпела +380532560631 nicolaevna19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 12 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 62500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме 62 500,00 грн. (шістдесят дві тисячи п’ятсот гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA 098201720344281010100009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + F1/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію «ціна».
Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт за кожний етап виконання, підписаних Сторонами, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та протягом 5 банківських днів з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання: | 30% |
6 місяців: | 30% |
6,5 місяців: | 15% |
7 місяців: | 0% |
11 березня 2021 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 17:30 |
Таблиця змiн № 5.doc | |
11 березня 2021 17:30 |
АЕРОПОРТ нова редакція № 5.docx | |
03 березня 2021 15:27 |
Таблиця змiн № 4.doc | |
03 березня 2021 15:27 |
АЕРОПОРТ нова редакція № 4.docx | |
24 лютого 2021 10:40 |
Таблиця змiн № 3.doc | |
24 лютого 2021 10:40 |
АЕРОПОРТ нова редакція № 3.docx | |
17 лютого 2021 16:42 |
АЕРОПОРТ нова редакція № 2.docx | |
17 лютого 2021 16:41 |
Таблиця змiн № 2.doc | |
12 лютого 2021 08:50 |
Таблиця змiн.doc | |
12 лютого 2021 08:50 |
АЕРОПОРТ нова редакція.docx | |
05 лютого 2021 19:04 |
АЕРОПОРТ 22 (1).docx |
11 березня 2021 17:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
11 березня 2021 17:30 |
Таблиця змiн № 5.doc
|
||||||||||||||||||
11 березня 2021 17:30 |
АЕРОПОРТ нова редакція № 5.docx
|
||||||||||||||||||
03 березня 2021 15:27 |
Таблиця змiн № 4.doc
|
||||||||||||||||||
03 березня 2021 15:27 |
АЕРОПОРТ нова редакція № 4.docx
|
||||||||||||||||||
24 лютого 2021 10:40 |
Таблиця змiн № 3.doc
|
||||||||||||||||||
24 лютого 2021 10:40 |
АЕРОПОРТ нова редакція № 3.docx
|
||||||||||||||||||
17 лютого 2021 16:42 |
АЕРОПОРТ нова редакція № 2.docx
|
||||||||||||||||||
17 лютого 2021 16:41 |
Таблиця змiн № 2.doc
|
||||||||||||||||||
12 лютого 2021 08:50 |
Таблиця змiн.doc
|
||||||||||||||||||
12 лютого 2021 08:50 |
АЕРОПОРТ нова редакція.docx
|
||||||||||||||||||
05 лютого 2021 19:04 |
АЕРОПОРТ 22 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічним може вважатися договір на виконання проектно-кошторисної документації на реконструкцію та/або будівництво аеродромних комплексів або аеродромів.
Тендерною документацією передбачається надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється виконаний в повному обсязі договір з розробки проєктно-кошторисної документації з капітального ремонту, реконструкції та будівництва аеродромних покриттів та/або комплексів (об’єкти класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3) або V категорії складності) та отриманий за результатами розроблення проєктно-кошторисної документації позитивний експертний звіт щодо розгляду зазначеної документації.
Аналогічними Замовник буде вважати комплекси щодо виконання розробки проєктно-кошторисної документації з капітального ремонту, реконструкції та будівництва аеродромних об’єктів в цілому або ж в окремих його частинах.
Вимоги про усунення порушення
Згідно ДБН А.2.2-3-2012 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” до складу завдання на проектування входить розділ “Оцінка впливів на навколишнє середовище”. Відповідно процедура ОВД до складу завдання на проектування не входить та повинна розроблятися за окремим договором.
Просимо внести зміни до технічного завдання та замінити вимогу щодо виконання процедури ОВД на виконання розділу “Оцінка впливів на навколишнє середовище”.
У відповідності п. 7 ч. 2 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі - Закон) до першої категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, входить будівництво аеропортів і аеродромів з основною злітно-посадковою смугою довжиною 2100 метрів і більше.
В свою чергу у відповідності до ч. 6 ст. 3 вищевказаного Закону забороняється провадження господарської діяльності, експлуатація об’єктів, інші втручання в природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ корисних копалин, якщо не забезпечено в повному обсязі додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля, рішенні про провадження планованої діяльності та проектах будівництва, розширення, перепрофілювання, ліквідації (демонтажу) об’єктів, інших втручань у природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ корисних копалин, а також змін у цій діяльності або подовження строків її провадження.
Згідно з ч. 1 ст. 6 Закону суб’єкт господарювання забезпечує підготовку звіту з оцінки впливу на довкілля і несе відповідальність за достовірність наведеної у звіті інформації згідно з законодавством.
Відповідно Закону здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковою у процесі прийняття рішень про провадження планової діяльності. В результаті прийняття даного Закону, що вступив в дію 18.12.2017 року, втратив чинність Закон України «Про екологічну експертизу». Таким чином процедура оцінки впливу на довкілля замінює процедуру державної екологічної експертизи.
Таким чином, у відповідності до Закону процедура ОВД входить до складу завдання на проектування.
Зазначена вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель визначені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо виключити зазначену вимогу із тендерної документації.
Надання акту обстеження необхідно для того, щоб учасник до подання тендерних пропозицій оцінив фактичні обсяги та умови виконання робіт.
Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі",у зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000009 ● 3eadd7692c924279b5b68aa9fd19648d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 № 515
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 515
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-05-013665-a, 05.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-13 15:44:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-05-013665-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-02-05-013665-a відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- як визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-15 11:46:03
Щодо надання відповіді на запит
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент може повідомити наступне.
1. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Департамент будівництва, містобудування і архітектури не має власного веб-сайту. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів дана інформація не може бути розміщена замовником, оскільки, доступ до останнього в Департаменту будівництва, містобудування і архітектури - відсутній.
2. Стосовно питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, можемо повідомити наступне.
Очікувану вартість на виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області», стадія «Проект» з отриманням позитивного звіту експертизи (код ДК 021:2015:71000000-8-Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) визначено у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва» (надалі - ДСТУ Б Д.1.1-7:2013). Згідно п. 5.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, визначення вартості проектних робіт для будівництва об’єктів розраховується шляхом застосування до відповідної вартості будівельно-монтажних робіт усереднених у відсоткових показників, що визначаються центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва.
Так, відповідно п. 5.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, базою до якої застосовуються усереднені відсоткові показники вартості проектних робіт, є вартість будівельно-монтажних робіт за номенклатурою глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку, що визначається виконавцем проектних робіт за даними вартісних показників об’єктів аналогів.
Спираючись на вищенаведену норму, остаточні розрахунки за Договором на виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області», стадія «Проект» з отриманням позитивного звіту експертизи (код ДК 021:2015:71000000-8-Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) будуть проведені у відповідності з п. 5.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-14 10:53:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-05-013665-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів державного підприємства «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ» як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, якщо тендерна пропозиція учасника підписана електронним підписом, який не може вважатися кваліфікованим та не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-16 17:57:51
Щодо надання відповіді на запит
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент може повідомити наступне.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації відповідно до частини третьої статті 12 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на них кваліфікаційного електронного підпису (КЕП).
Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» під кваліфікованим електронним підписом розуміється - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 5 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності Законом «Про електронні довірчі послуги», використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років із дня набрання чинності цим Законом «Про електронні довірчі послуги».
Додатково зазначаємо, що згідно з абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р. експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Підсумовуючи вищевикладене, відсутні підстави для відхилення учасника відкритих торгів Державного підприємства «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ» як такої, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надано аргументовані заперечення.
2021-10-05 15:36:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду у відповідності до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Дата публікації: | 12 жовтня 2021 |
Документи:
12 жовтня 2021 16:50
|
Електронний підпис |
12 жовтня 2021 16:49
|
позовна заява.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
11 125 000,00
UAH з ПДВ
|
9 185 714,28
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 430 000 | Відповіді учасника | Документи |
CEM BALKAN MIMARLIK MUHENDISLIK MUSAVIRLIK INSAAT TICARET LTD.STI |
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 300 000 | Відповіді учасника | Документи |
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" |
12 480 291,54
UAH з ПДВ
|
12 480 291,54
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 736 204.08 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 400 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проектдормісттехнологія" |
11 592 379,00
UAH з ПДВ
|
11 592 379,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 8 114 665.30 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАВІАПРОЕКТ" |
12 335 469,24
UAH з ПДВ
|
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 12 000 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
CEM BALKAN MIMARLIK MUHENDISLIK MUSAVIRLIK INSAAT TICARET LTD.STI #8736788 |
Відхилено |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 17:44
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Відхилено |
9 185 714,28
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 17:26
|
ТОВ "Проектдормісттехнологія" #34867256 |
Відхилено |
11 592 379,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 11:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" #41194275 |
Відхилено |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 16:35
|
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" #14307759 |
Переможець |
12 480 291,54
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2021 16:05
|
ду 3.PDF | зміни до договору |
08 листопада 2021 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 17:44
|
Договір.PDF | укладений |
15 квітня 2021 17:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |