Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182: 2011. Operational maintenance of public roads of local significance and man-made structures on them in the Varas district of Rivne region (length 452.0 km)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Чернецька Катерина Петрівна 380501713221 dortender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Chernetska Kateryna 380501713221 dortender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 18:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2021 15:57 |
Очікувана вартість: | 113 036 915,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 565 184,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1130369.15 UAH |
Publication date: | 05 лютого 2021 18:38 |
Enquiries until: | 27 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2021 09:30 |
Information
Estimated total value: | 113 036 915 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 565 185 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 16:32 |
Нова редакція Тендерної документації від 01.03.2021.docx | |
01 березня 2021 16:32 |
Перелік змін від 01.03.2021.doc | |
12 лютого 2021 10:30 |
Перелік змін від 12.02.2021.doc | |
12 лютого 2021 10:30 |
Тендерна документація (Вараський район) (Нова редакція).docx | |
05 лютого 2021 18:35 |
Огол. англ. (Варас.р-н).doc | |
05 лютого 2021 18:35 |
Проєкт договору (Додаток №4).docx | |
05 лютого 2021 18:35 |
Тендерна документація (Вараський район).docx |
01 березня 2021 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 березня 2021 16:32 |
Нова редакція Тендерної документації від 01.03.2021.docx
|
|||||||||
01 березня 2021 16:32 |
Перелік змін від 01.03.2021.doc
|
|||||||||
12 лютого 2021 10:30 |
Перелік змін від 12.02.2021.doc
|
|||||||||
12 лютого 2021 10:30 |
Тендерна документація (Вараський район) (Нова редакція).docx
|
|||||||||
05 лютого 2021 18:35 |
Огол. англ. (Варас.р-н).doc
|
|||||||||
05 лютого 2021 18:35 |
Проєкт договору (Додаток №4).docx
|
|||||||||
05 лютого 2021 18:35 |
Тендерна документація (Вараський район).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для підтвердження наявності асфальтобетонного заводу учасник повинен надати документи, передбачені тендерною документацією
- посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт;
- акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі.
Таким чином для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у разі залучення техніки, яка не є власністю Учасника, йому необхідно надати в складі пропозиції документи вказані в тендерній документації документи.
- трудові книжки, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними особами, зазначеними у Довідці;
- посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення).
Таким чином, учаснику у складі пропозиції необхідно надати і трудову книжку, і наказ про призначення на посаду на кожного працівника, зазначеного в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт.
- трудові книжки, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними особами, зазначеними у Довідці;
- посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення).
З метою підтвердження інформації, зазначеної учасником у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, учасник складі пропозиції повинен надати сканкопію трудової книжки у повному обсязі.
Вимоги про усунення порушення
При цьому, наведено форму Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, в якій у колонці 7 Учасник має зазначити інформацію «Штатний/трудовий договір».
Отже, Замовник встановлює вимогу, що працівники в Учасника мають буди найманими лише на умовах трудового договору, зокрема:
- Відповідно до ч.1 ст.21 КЗпП України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
- Штатний розпис — організаційно-розпорядчий документ, що відображає структуру компанії, чисельність відділів, працівників, а також розмір їхньої заробітної плати.
З викладеного слідує, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги щодо перебування працівників на умовах трудового договору, в тому числі в штаті.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників». Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники,
- зовнішні сумісники
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами.
Враховуючи викладене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності працівників які перебувають на постійному місці роботи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
2. Крім того, Тендерна документація в цій частині містить невідповідності та протиріччя, а саме: в абзаці першому Розділу 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації та у формі Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт зазначено «штатний/трудовий договір», тоді як в п.1.2.1. цього ж Розділу зазначено, що «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції:
- трудові книжки, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними особами, зазначеними у Довідці;».
В цьому випадку Замовник зазначає про можливість надання інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними особами, зазначеними у Довідці, що можна віднести і до цивільно-правових угод. Проте, за формою Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт відображати інформацію про працівників зайнятих на умовах такого договору в Учасників – відсутня можливість.
3. Замовник встановлює вимогу про кількість водіїв/машиністів/операторів, тощо, а саме: в Розділі 1.2 Додатку до Тендерної документації зазначено, що до переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічної специфікації по предмету закупівлі) відносяться: водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації) механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Відповідно до Розділу 1.1 «Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» наведено обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання за предметом закупівлі, в тому числі 14 найменувань техніки загальною кількістю 29 шт.
Відповідно до 1.2.1. Розділу 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції:
- посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення).
Приведення паралелі між кількістю машин і механізмів та кількістю водіїв/машиністів/операторів є некоректною та призводить до дискримінації суб’єктів господарювання, так як потенційний учасник для підтвердження цього критерію повинен мати у своєму розпорядженні значну кількість зайвих працівників, які не будуть задіяні у процесі надання послуг з даного предмету закупівлі, а необхідні лише для підтвердження дискримінаційного критерію Замовника.
Зокрема: відповідно до Технічного завдання Замовника, з урахуванням підсумкової відомості ресурсів, виконаній у програмному комплексі АВК, витрати праці робiтникiв, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин на весь період надання послуг становить 16 636,64 люд.год., що складає: з урахуванням п’ятиденного робочого тижня та 8-годинного робочого дня, для керування та обслуговування машин необхідно водіїв/машиністів/операторів у кількості 3 одиниці (розрахункова величина становить 2,75), тоді як Замовник вимагає 29!
Крім того, Замовник встановивши цей дискримінаційний критерій не врахував, що конкретна особа може мати посвідчення тракториста-машиніста/водія на різні категорії для керування машинами і механізмами, зазначеними у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації та може здійснювати керування такими, з урахуванням конкретного виду надання послуг у конкретну зміну та пору року.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частині передбачення можливості залучення працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на умовах цивільно-правових угод та виключити вимогу про кількість водіїв/машиністів/операторів у відповідності до кількості машин і механізмів.
Окремо повідомляємо, що у разі ігнорування даної вимоги, вказані вище дискримінаційні умови Тендерної документації Замовника підлягатимуть оскарженню в АМКУ у встановлений законом України спосіб.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено, що відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Розділ 1.1. Додатку №1 );
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Розділ 1.2. Додатку №1 );
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Розділ 1.3. Додатку №1 );
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Розділ 1.4. Додатку №1 ).
Згідно п.1.2 Додатку №1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням.
Додатку №1 до тендерної документації зазначено, на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції: трудові книжки, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними особами, зазначеними у Довідці. Дійсно в стовпці 7 довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт вказано, що необхідно зазначити штатний/трудовий договір стосовно працівника, що є опискою Відповідні зміни будуть внесені в документацію з метою уникнення невідповідностей у довідці та документах, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації.
Згідно тендерної документації, до переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічної специфікації по предмету закупівлі) відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа);
- начальник дільниці / виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особи);
- майстер (3 особи);
- інженер з охорони праці (1 особа);
- водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації) механізмів, обладнання та устаткування тощо;
- дорожні робітники (20 осіб).
Замовником було встановлено мінімально-необхідну кількість працівників виходячи із специфіки технології з метою забезпечення експлуатаційного утримання всієї мережі доріг (передбаченої тендерною документацію). Оскільки експлуатаційне утримання автомобільних доріг передбачає собою виконання цілого ряду послуг для реалізації яких залучаються різні механізми. Твердження скаржника про достатню кількість операторів 3 осіб не може бути дійсним. Оскільки відповідно до технології виконання робіт на деякі механізми передбачена конкретна кількість працівників, які мають бути задіяні під час виконання робіт/надання послуг (наприклад, машина та обладнання (устаткування) для ямкового ремонту доріг повітряно-струменевим методом передбачає наявність машиніста та помічника машиніста; дорожня фреза – машиніст та 2 помічника машиніста; асфальтоукладальник – машиніст і помічник машиніста). Таким чином, замовником було встановлено мінімально-необхідну кількість кваліфікованих працівників які можуть бути задіяні на різних процесах надання послуг з експлуатаційного утримання на механізмах, які необхідні під час надання послуг за предметом закупівлі.
Згідно Розділу 1.3 Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку 1 до Тендерної документації передбачено:
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання);
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). У випадку, якщо Учасником для підтвердження виконання аналогічного договору, надано договір, який укладений з Замовником - ним надається лише останній акт виконаних робіт (форми КБ-2В) та остання довiдка про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3);
- позитивний(і) відгук(и) Балансоутримувача(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Балансоутримувача претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Балансоутримувачем не раніше дати оголошення закупівлі.
Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг з експлуатаційного утримання/поточного дрібного ремонту/поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування або інший(і) договір(и) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічною специфікацією тендерної документації, укладений протягом останніх 3-ьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Сума виконання усіх аналогічних договорів має становити не менше, ніж 20% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є дискримінаційними та такими, що значно зменшують кількість потенційних учасників тендеру, тим самим порушують законні права та інтереси суб’єктів господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів в межах Рівненської області, з огляду на наступне:
1. Замовник за цим тендером Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації з 2019 року є Балансоутримувачем автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Рівненській області щодо яких наразі проводиться процедура закупівлі, а відтак сам, протягом двох останніх років, закуповував послуги з експлуатаційного утримання, укладаючи у спосіб передбачений законодавством України договори з суб’єктами господарювання (зазначене підтверджується інформацією наявною в електронній системі закупівель). При цьому, Замовник проводить закупівлю послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічною специфікацією тендерної документації щодо автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Рівненській області;
2. Закупівля замовником проводиться з розрахунку періоду постачання: по 31 грудня 2023 року, у зв’язку з цим маємо значний розмір очікуваної вартості, від якої розраховується сума виконання усіх аналогічних договорів, що має становити не менше, ніж 20% від очікуваної вартості предмета закупівлі, у цьому тендері 22 607 383,00 грн.;
3. Суб’єкти господарювання, які мають достатній досвід виконання аналогічних договорів на території Рівненської області, для підтвердження цього кваліфікаційного критерію мають звертатися до Замовника як Балансоутримувача з метою отримання позитивного відгуку;
4. Замовник в Тендерні Документації вимагає аби відгук мав бути виданий Балансоутримувачем не раніше дати оголошення закупівлі.
Викладене вище свідчить, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право потенційних учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати відгук за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання відгуку безпосередньо від Замовника відкритих торгів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище відгук, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, які провадять діяльність на території Рівненської області.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, Замовник в Тендерній документації робить виключення щодо надання акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдку (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) у випадку, якщо Учасником для підтвердження виконання аналогічного договору, надано договір, який укладений з Замовником, в такому разі ним надається лише останній акт виконаних робіт (форми КБ-2В) та остання довiдка про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3).
На цій підставі, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частині не подання в складі тендерної пропозиції відгуку Балансоутримувача, у випадку, якщо Учасником для підтвердження виконання аналогічного договору, надано договір, який укладений з Замовником (Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації).
У разі не задоволення вимоги та не приведення Тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства, змушувані оскаржувати дії Замовника до АМКУ. При цьому, повідомляємо, що аналогічна ситуація була предметом розгляду органом оскарження, за наслідками чого АМКУ задовольнив скаргу (рішення №10669-р/пк-пз від 29.05.2020, UA-2020-05-06-000306-c).
Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Розділ 1.1. Додатку №1 );
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Розділ 1.2. Додатку №1 );
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Розділ 1.3. Додатку №1 );
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Розділ 1.4. Додатку №1 ).
Відповідно до Розділу 1.3 Додатку №1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання);
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). У випадку, якщо Учасником для підтвердження виконання аналогічного договору, надано договір, який укладений з Замовником - ним надається лише останній акт виконаних робіт (форми КБ-2В) та остання довiдка про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3);
- позитивний(і) відгук(и) Балансоутримувача(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Балансоутримувача претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Балансоутримувачем не раніше дати оголошення закупівлі.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про автомобільні дороги», автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях. Згідно ст.8 Закону України «Про автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Відповідно до Розділу 1.3. Додатку №1 тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір на надання послуг з експлуатаційного утримання/поточного дрібного ремонту/поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування або інший(і) договір(и) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічною специфікацією тендерної документації, укладений протягом останніх 3-ьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Таким чином, Замовником ніяким чином не встановлює дискримінаційну вимогу в частині подання аналогічних договорів, оскільки аналогічними договорами є договори надання послуг з експлуатаційного утримання/поточного дрібного ремонту/поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування. Балансоутримувачами автомобільних доріг загального користування державного значення є Служби автомобільних доріг, а місцевого значення – обласні державні адміністрації. Отримання відгуку саме від балансоутримувача автомобільних доріг загального користування зумовлено тим, що саме балансоутримувач як ніхто інший володіє інформацією про якість наданих послуг, дотримання термінів а також щодо наявності претензій стосовно наданих послуг. Таким чином з метою закупівлі якісних послуг, які будуть надані у відповідності до діючих норм, суб’єктами господарювання які мають необхідні знання та досвід, Замовником було встановлено надання підтвердження виконання аналогічних робіт.
В розділі Земляне полотно та водовідведення додати такі види робіт:
1. Розроблення грунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами , група грунтів 2.
2. Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю товщиною шару 10 см.
В розділі Штучні споруди додати такі види робіт:
1. Побілка залізобетонних перил мостів вручну.
2. Ремонт залізобетонного парапетного огородження висотою 60 см.
3. Періодичний огляд опор.
4. Періодичний огляд підмостового полотна.
5. Періодичний огляд мостового полотна.
В розділі Зимове утримання додати такі види робіт:
1. Очищення доріг шнекороторним снігоочисником від суцільного шару снігу, товщиною до 0,7 м.
2. Очищення доріг трактором потужністю до 59 кВт, обладнаним відвалом від снігу, який щойно випав та при патрульному снігоочищенні.
3. Очищення доріг трактором потужністю до 108 кВт, обладнаним відвалом від снігу.
4. Очищення доріг від снігу, який щойно випав, автогрейдером ГС-14.02 потужністю 99 кВт.
5. Очищення доріг при патрульному снігоочищенні автогрейдером ДЗК-250 потужністю 121,4 кВт.
6. Очищення доріг від снігу, який щойно випав, при складних погодних умовах навантажувачем.
В розділі Роботи з озеленення додати такі види робіт:
1. Корчування пнів дерев трактором.
Замовником визначено технічну специфікацію (Додаток №3 до тендерної документації) виходячи із специфіки предмета закупівлі. У зв’язку з тим, що об’єктивно неможливо передбачити чіткий перелік та обсяг закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг місцевого значення загального користування, об’єми послуг (Додаток №3 ) визначаються на рік згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року №573/1019 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046. Предмет закупівлі визначений як закупівля послуг, що найчастіше надаються. Замовником передбачено, що при виникненні необхідності у виконанні інших видів робіт з експлуатаційного утримання, що не зазначені в таблиці, такі роботи виконуються після погодження із замовником у межах наявного ліміту фінансування. Обсяги і перелік непередбачуваних робіт (розділ 7) визначаються виходячи з фактичної потреби в таких роботах в межах передбаченої орієнтовної суми фінансування (15 % від вартості робіт за розділами 1-6). Таким чином, Замовник не вбачає за необхідне доповнювати технічну специфікацію, якимись додатковими послугами.
1.7. На період дії договору та протягом гарантійного періоду Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільні дороги» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в межах доведених завдань та виділеного фінансування відповідає за належне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного експлуатаційного утримання, допущеного з вини Виконавця. У разі заподіяння збитків користувачами автомобільних доріг, внаслідок пошкодження (знищення) складових автомобільних доріг, Виконавець зобов’язаний забезпечити оперативне надання Замовнику інформації та документів, необхідних для відшкодування збитків з винних осіб.
Згідно ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 24 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що власники доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважені ними органи несуть відповідальність за створення безпечних умов руху на дорогах, вулицях та залізничних переїздах, що знаходяться у їх віданні. При виконанні робіт по ремонту і утриманню автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів дорожньо-експлуатаційні організації у першочерговому порядку повинні здійснювати заходи щодо безпеки дорожнього руху на основі обліку і аналізу дорожньо-транспортних пригод, результатів обстежень і огляду автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів, і передусім на аварійних і небезпечних ділянках та у місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод. Відповідно до проекту договору, Виконавець приймає на себе зобов’язання на надання послуг з експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них, що знаходиться на балансі Замовника, у відповідності до вимог ст. 9 Закону України «Про дорожній рух». Таким чином, з метою забезпечення належного експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Замовником було розроблено проект договору виходячи зі специфіки предмету закупівлі, з урахуванням вимог чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-13-000002 ● 093f51f989a746f0a08a3692b02c1090
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 12.05.2021 № 313
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 12.05.2021 № 313
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4
UA-2021-02-05-013545-a 05.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-20 11:08:24
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2021-02-05-013545-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
- Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вараському районі Рівненської області (протяжність 452,0 км) GBN G.1-218-182: 2011. Operational maintenance of public roads of local significance and man-made structures on them in the Varas district of Rivne region (length 452.0 km) в оголошення не дотримано Наказу №1082 щодо коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Слід зазначити, що національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить слідуючі позиції щодо послуг, які має намір придбати Замовник згідно технічної специфікації, а саме:
63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг (Highway operations services);
63712310-9 – Послуги з експлуатації мостів (Bridge operation services).
Крім того, повідомляємо, що згідно із Наказом №1082 замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедур закупівлі, які передбачені частиною першою статті 13 Закону.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-24 15:39:22
Відповідь на запит
Розглянувши Ваш запит про надання інформації(пояснень) від 20.05.2021 року, щодо коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Мінекономіки №708 від 15.04.2020 "Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі" Предмет закупівлі для послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Враховуючи вищезазначене, замовником було дотримано вимоги Наказів Мінекономіки №708 від 15.04.2020 та №1082 від 11.06.2020, так як саме код ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту найбільше відповідає предмету закупівлі. Також слід зазначити, що вказані у запиті органу фінансового контролю, коди 63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг (Highway operations services) та 63712310-9 – Послуги з експлуатації мостів (Bridge operation services) не повністю відповідають назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕРИДІАН." | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 15:49
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" |
113 010 050,00
UAH з ПДВ
|
112 444 865,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕРИДІАН." |
112 850 000,00
UAH з ПДВ
|
112 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" #33353494 |
Переможець |
112 444 865,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 18:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 14:32
|
ДУ 16_Розірваня_Вараш_ Експлуатація доріг.pdf | укладений |
22 квітня 2024 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 15:59
|
ДУ_15 _Експлуатація_Дороги_Вараш_.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2024 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 08:47
|
ДУ 14_11 03 24.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:09
|
ДУ 13_Договір 1_Експлуатаційне утриман_дороги.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:32
|
SCAN0025.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:32
|
SCAN0024.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2023 15:48
|
ду 7 до 1.PDF | зміни до договору |
29 березня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2022 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2022 11:52
|
прок.pdf | зміни до договору |
14 липня 2022 11:52
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
14 липня 2022 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 08:57
|
4 до 1.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 12:44
|
Розрахунки Частина1.pdf | укладений |
29 квітня 2021 12:43
|
Розрахунки Частина3.pdf | укладений |
29 квітня 2021 12:43
|
Розрахунки Частина2.pdf | укладений |
29 квітня 2021 12:43
|
Договір №1.pdf | укладений |
29 квітня 2021 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 01.07.2022 року № 179 «Про затвердження переліку об’єктів, що фінансуватимуться в 2022 році за рахунок залишку коштів спеціального фонду обласного бюджету, що утворився станом на 01.07.2022 за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Рівненської області на період дії воєнного стану» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 19.12.2023 року № 684, від 19.12.2023 року № 685 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |