Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15511100-4 – «Пастеризоване молоко»).
Очікувана вартість
396 600,00 UAH
UA-2021-02-05-013504-a ● 4ceb96d964504dfb99fae50a3fb48422
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04543536 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, 13 |
Контактна особа: |
Рекеда Наталья +380567136316 odkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2021 13:53 |
Очікувана вартість: | 396 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 983,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограми
Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15511100-4 – «Пастеризоване молоко». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 18:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 18:26 |
ТД молоко.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-05-013504-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
Дата подання: 05 березня 2021 16:19
Дата подання: 05 березня 2021 16:19
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможця
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua/tenders/9313078) 05.02.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 15510000-6 – «Молоко та вершки» (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру), (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15511100-4 – «Пастеризоване молоко»), зі строком поставки – до 31.12.2021 р. на очікувану вартість 396`600.00 грн ( (з ПДВ). Замовником процедури закупівлі є Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 04543536).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів ДК 021:2015 15510000-6 – «Молоко та вершки» (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру), (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15511100-4 – «Пастеризоване молоко», далі «Тендерна документація» із додатками.
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
КП "Магдалиновський маслозавод"– 210`500.00 грн. з ПДВ;
ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" - 210`590.00 грн. з ПДВ;
ФОП "Копчай Ольга Борисівна" - 210`600.00 грн. з ПДВ;
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" - 223`099.00 грн. з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРАЙ-МК..» – 319`500.00 грн. з ПДВ.
25.02.2021 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Замовника, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого Замовником було визначено, що документи тендерної пропозиції КП "Магдалиновський маслозавод" відповідають вимогам тендерної документації та прийнято тендерну пропозицію як таку, що відповідає умовам тендерної документації.
Проте, зазначене рішення Замовника не відповідає документам, які було додано до тендерної пропозиції цього учасника, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» та тендерна пропозиція учасника – КП "Магдалиновський маслозавод" повинна була бути відхилена з огляду на наступні обставини.
.
1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Колективного підприємства «Магдалиновський маслозавод» вимогам Тендерної документації.
Згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів:
1) інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у Додатку № 2 тендерної документації (подається в окремому файлі);
2) інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно переліку, наведеного у Додатку № 3 тендерної документації (подається в окремому файлі);
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації у Додатку № 1, до тендерної документації;
4) документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
для керівника учасника – випискою з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників, копією наказу про призначення, а/або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника;
для іншої посадової особи учасника – довіреності (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та копією наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення);
всі сторінки паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу*, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демо-графічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами (для фізичних осіб);
статут або інший установчого документ з урахуванням останніх змін та в повному обсязі (для юридичних осіб), завірена учасником;
довідки (або дублікату довідки) про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
5) заповнена форма «Інформація про Учасника», згідно Додатку № 5, до тендерної документації;
6) лист- згода на обробку персональних даних з урахуванням норм Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.10 № 2297-VI. Подаючи свою тендерну пропозицію, учасник дає згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію цього Закону, згідно Додаток № 6 до тендерної документації;
5) заповнена форма (згода з істотними умовами проекту договору), згідно Додатку №4, до тендерної документації;
6) заповнена тендерна пропозиція Учасника за формою згідно Додатка №7 до тендерної документації;
7) інші документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
У відповідності до умов Тендерної документації п. 1 розділ ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» передбачено, що «Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень.»
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
П. 3 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передба-чені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Але у складі тендерної пропозиції учасника Колективного підприємства «Магдалиновський ма-слозавод» відсутній гарантійний лист-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викла-дена у тендерній документації Замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень, не-обхідність надання якого передбачена п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника КП «Магдалиновський маслозавод» не відпо-відає вимогам тендерної документації та у відповідності до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена.
2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Колективного підприємства «Магдалиновський маслозавод» технічним вимогам Тендерної документації Замовника.
Згідно Додатку № 1 До тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ КІЛЬКІСНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовник передбачив технічні характеристики до предмету закупівлі, а саме: «Молоко коров'яче питне пастеризоване 2,5% жиру, фасоване по 0,9 – 1,0 кг в мішечки з поліетиленової плівки: Склад: молоко коров’яче незбиране, молоко знежирене. Строк придатності: не менше 7 діб. Залишок терміну зберігання на момент поставки продукту повинен бути не менш 100% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару.»
Згідно Додатку 1 До тендерної документації «Інформація про технічні та якісні характеристики пре-дмету закупівлі» п. 1 передбачено, що «Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних дію-чих нормативних документів ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо. Надати завірену підписом учасника копію документа про якість, встановленого діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов'язковій сертифікації тощо);
Копії надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.»
У складі тендерної пропозиції учасник КП «Магдалиновський маслозавод» надав Декларацію виробника № 316 від 22 лютого 2021 року, виданої КП «Магдалиновський маслозавод», в якій зазначено п. 3 «Молоко коров’яче пастеризоване, питне, жирністю 2.5%, термін реалізації з дати виготовлення 3 доби».
Таким чином, продукція, що була запропонована учасником КП «Магдалиновський маслозавод» не відповідає технічним вимогам Замовника щодо предмету закупівлі, в частині «строку (терміну) придатності».
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція учасника КП «Магдалиновський маслозавод» не відповідає технічним вимогам Замовника та у відповідності до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупів-лі» повинна бути відхилена.
Оскаржуване рішення Замовника порушує права та законні інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..» через, те що наше Товариство є учасником цієї процедури закупівлі та незаконне визначення переможця за цією закупівлею позбавляє можливості наше Товариство бути визначеним в якості переможця за цією закупівлею.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю скаргу.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради, скасувати рішення згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2021 року, відповідно до якого тендерна пропозиція учасника торгів –
КП «Магдалиновський маслозавод», згідно предмету закупівлі - ДК 021:2015 15510000-6 – «Молоко та вершки» (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру), (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15511100-4 – «Пастеризоване молоко») відповідає вимогам тендерної документації та на підставі якого сформовано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» Окопна О.С.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 09:21
рішення від 10.03.2021 № 4457 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 09:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2021 № 5347.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 16:01
рішення від 17.03.2021 № 5347.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 18:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до постанови колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.03.2021 року № 5347-р/пк-пз, тендерним комітетом КП «ДОДКЛ»ДОР» прийнято рішення про виконання поставлених перед нами зобов’язань, а саме скасувати рішення про визначення переможцем КП «Магдалиновский маслозавод» по закупівлі ДК 021:2015 15510000-6 – «Молоко та вершки» (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру), (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15511100-4 – «Пастеризоване молоко»), (№ UA-2021-02-05-013504-a).
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2021 13:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "Магдалиновский маслозавод" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
210 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" |
320 400,00
UAH з ПДВ
|
210 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Копчай Ольга Борисівна" |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
210 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" |
238 500,00
UAH з ПДВ
|
223 099,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." |
389 700,00
UAH з ПДВ
|
319 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Магдалиновский маслозавод" #24239332 |
Рішення скасоване |
210 500,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 11:36
|
КП "Магдалиновский маслозавод" #24239332 |
Відхилено |
210 500,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 13:42
|
ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" #43505582 |
Переможець |
210 590,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2022 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 14:58
|
Додаткова угода № 4 від 24.01.2022 року..pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:36
|
Додаткова угода № 3 від 30.12.2021 року..pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:06
|
Додаткова угода № 2 від 16.12.2021 року.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 15:47
|
Додаткова угода № 1 від 20.09.2021 року.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 13:37
|
Договір № 66Х від 05.04.2021 року ТОВ Прозоре Постачання.pdf | укладений |
05 квітня 2021 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 66/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 66/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 66/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 66/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |