Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту: «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області в Дніпровському районі»
Очікувана вартість
35 618 926,84 UAH
UA-2021-02-05-013353-a ● 1cc2ebbeefaa452896e04af66dad5171
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Контактна особа: |
Роман Субчак +380442570231 tender.fininpro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 13:57 |
Очікувана вартість: | 35 618 926,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 178 094,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 178094.63 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям.
Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 178 094,63 грн.
Реквізити для оформлення банківської гарантії:
ДП «Фінінпро»;
03118, Україна, м. Київ,
вул. Хотівська, буд. 4 (літера А)
код ЄДРПОУ 37264503;
UA433204780000026008924865035
в АТ “Укргазбанк”, м. Київ
код банку 320478
УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 178 094,63 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 178 094,63 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником.
Разом з банківською гарантією надаються:
- документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію,
- копія ліцензії, виданої банку,
- довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття (окремий документ), яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися.
Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара.
Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги).
Розгорнути
Згорнути
Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 178 094,63 грн.
Реквізити для оформлення банківської гарантії:
ДП «Фінінпро»;
03118, Україна, м. Київ,
вул. Хотівська, буд. 4 (літера А)
код ЄДРПОУ 37264503;
UA433204780000026008924865035
в АТ “Укргазбанк”, м. Київ
код банку 320478
УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 178 094,63 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 178 094,63 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником.
Разом з банківською гарантією надаються:
- документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію,
- копія ліцензії, виданої банку,
- довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття (окремий документ), яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися.
Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара.
Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту: «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області в Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата робіт здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, (у разі фінансування за рахунок бюджетних коштів - після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України), впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2021 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2021 16:24 |
зміни до ТД від 16.02.2021.docx | |
16 лютого 2021 16:24 |
Тендерна документація зі змінами від 16.02.2021.docx |
16 лютого 2021 16:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
16 лютого 2021 16:24 |
зміни до ТД від 16.02.2021.docx
|
|||||||||
16 лютого 2021 16:24 |
Тендерна документація зі змінами від 16.02.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо необхідних кваліфікаційних сертифікатів
Дата подання: 10 лютого 2021 19:01
Дата відповіді: 12 лютого 2021 10:42
Відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації Замовник вимагає:
“Для виконання робіт з розробки проєтної документації Учасник підтверджує наявність діючих кваліфікаційних сертифікатів у відповідальних виконавців, які залучаються до розроблення окремих розділів або частин проєктної документації відповідно до складу проєкту та технічного завдання, у тому числі ГІПа, під керівництвом, якого розробляється проєктна документація.”
У зв'язку з тим що склад проектної документації стадії П та стадії Р може відрізнятись, просимо Замовника надати роз'яснення які саме кваліфікаційні сертифікати необхідно надати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації в цій частині будуть внесені зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-05-013353-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: CEM BALKAN MIMARLIK MUHENDISLIK MUSAVIRLIK INSAAT TICARET LTD.STI, Код ЄДРПОУ:8736788
Дата подання: 25 березня 2021 17:23
Дата подання: 25 березня 2021 17:23
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-05-013353-a
Cem balkan mimarlik mühendislik müçavirlik înçaat ve ticaret ltd. Sti.
25.03.2021 р. №_146_
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних
закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя
Липківського, 45
Скаржник: CEM BALKAN MIMARLIK
MUHENDISLIK MUSAVIRLIK INSAAT
TICARET LTD.STI
Номер в комерційному реєстрі 353350
Турецька Республіка, Чанкая/ Анкара,
проспект Хошдере 41/9
Тел.: +90 312 428 10 63
Електронна пошта: cem@balkanmimarlik.com
Замовник: Державне підприємство «Фінансування
інфраструктурних проектів»
Код ЄДРПОУ 37264503
03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.
Хотівська, буд. 4-А
Тел.: +38(044)257-02-31
Електронна пошта:
tender.fininpro@gmail.com
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
05 лютого 2021 року Державним підприємством «Фінансування інфраструктурних
проектів» було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-
02-05-013353-a) щодо предмету закупівлі «Розробка проєктної документації стадії «Робоча
документація» по об'єкту: «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту
«Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області в Дніпровському районі» (код за ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектування) на очікувану вартість 35 618 926, 84 гривень
з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 24 лютого 2021 року до 21 год. 00
хв.
25 лютого 2021 року по даній процедурі було проведено аукціон, участь у якому взяли
наступні учасники: CEM BALKAN MIMARLIK MUHENDISLIK MUSAVIRLIK INSAAT
TICARET LTD.STI, Приватне підприємство «МАКРОПРОЕКТ», Товариство з обмеженоювідповідальністю «УКРАВІАПРОЕКТ» та Товариство з обмеженою відповідальністю
«ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ».
За результатами розгляду тендерних пропозиції по списку пропозицій, розташованих за
результатами їх оцінки, починаючи з найбільш економічно вигідної, 17 березня 2021 року
Замовником було прийнято рішення про визначення Товариства з обмеженою
відповідальністю «УКРАВІАПРОЕКТ» переможцем даної процедури закупівлі та
оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою
відповідальністю «УКРАВІАПРОЕКТ» (надалі – ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ»).
Проте, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення
ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ» переможцем даної процедури закупівлі та вважає його
незаконними, неправомірними та таким, що порушує його права, інтереси та положення
Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Відповідно до пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації під аналогічним (ими)
договором (ами) необхідно розуміти: виконаний (і) у 2011-2020 роках в повному обсязі договір
(ори) з розробки проєктної документації стадії "робоча документація" з будівництва
аеродромних комплексів включаючи наступні об'єкти аеродромного комплексу: +штучна
злітно-посадкова смуга та руліжна доріжка та перон та світлосигнальне обладнання та
радіотехнічні засоби посадки (глісадний та курсовий радіомаяки, DVOR (VOR) інші засоби
точного заходу на посадку), які за класом наслідків (відповідальності) належать до значних
наслідків (СС3) або V категорії складності.
Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору обов'язково має
містити графи встановлені Таблицею № 4.
Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду
виконання аналогічного(них) договору (рів) по влаштуванні об’єкта наступними
документами:
Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду
виконання аналогічного(них) договору (рів) наступними документами:
- копія кожного виконаного (них) в повному обсязі аналогічного (них) договору (рів)
зазначеного (их) у Таблиці № 4 з усіма додатками, які вказані у договорі (рах);
- копію актів здачі - прийняття виконаних робіт;
- копію позитивного (них) відгуку (ків) за кожним (и) договором (ами) вказаним (их) у
Таблиці № 4 від замовника.
На виконання вищезазначеного, ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції
надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 31-3 від 24 лютого
2021 року, Договір № 138 від 23.12.2020 року щодо виконання робіт з коригування проекту
«Реконструкція аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт
«Чернівці» імені Леоніда Каденюка» по вул. Чкалова, 30 у м. Чернівці в частині кошторису»,
Акт № 23-02 приймання-передачі виконаних робіт з коригування проекту від 23.02.2021 року
та лист-відгук № 01-08/245 від 24.02.2021 року.
Відповідно до пункту 1 договору № 138 від 23.12.2020 року замовник доручає, а
Виконавець зобов’язується виконати роботи з коригування проекту «Реконструкція
аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Чернівці»імені Леоніда Каденюка» по вул. Чкалова, 30 у м. Чернівці в частині кошторису, а Замовник
зобов’язаний прийняти та оплатити виконані роботи.
Проте, до предмету даного договору не входять роботи з розробки проєктної
документації з будівництва аеродромних комплексів включаючи наступні об'єкти
аеродромного комплексу: штучна злітно-посадкова смуга та руліжна доріжка та перон та
світлосигнальне обладнання та радіотехнічні засоби посадки (глісадний та курсовий
радіомаяки, DVOR (VOR) інші засоби точного заходу на посадку). Даний Договір, наданий, як
аналогічний, не передбачає розробки чи деталізації жодних проектних рішень, а тільки
коригування кошторисів.
Тобто, всупереч умов тендерної документації, ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ» у складі
тендерної пропозиції надано договір, предметом якого є коригування проекту в частині
кошторису з реконструкції аеродромного комплексу, а не розробка проєктної
документації з будівництва аеродромних комплексів, що свідчить про те, що наданий
договір не є аналогічним в розумінні тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації під аналогічним
(ими) договором (ами) необхідно розуміти: виконаний (і) у 2011-2020 роках в повному обсязі
договір (ори) з розробки проєктної документації стадії "робоча документація".
Відповідно до пункту 3.23. ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на
будівництві» визначено наступні стадії проектування:
- техніко-економічне обґрунтування (ТЕО);
- техніко-економічний розрахунок (ТЕР);
- ескізний проект (ЕП);
- проект (П);
- робочий проект (РП);
- робоча документація (Р).
Проте, учасником надано договір щодо проектування в частині кошторису на стадії
«ПРОЕКТ», всупереч вимогам тендерної документації, якими чітко визначено надання
договору з розробки проєктної документації стадії «РОБОЧА ДОКУМЕНТАЦІЯ», що
відповідно до пункту 3.23. ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на
будівництві» є зовсім іншою стадією проектування.
Також, відповідно до пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації під аналогічним
(ими) договором (ами) необхідно розуміти: виконаний (і) у 2011-2020 роках в повному обсязі
договір (ори). Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ» надано Акт №
23-02 приймання-передачі виконаних робіт з коригування проекту від 23.02.2021 року, який
підтверджує повне виконання даного договору 23 лютого 2021 року. Тобто, всупереч умов
тендерної документації наданий договір виконаний в повному обсязі в 2021 році, а не в 2020
році, як це вимагалось, чим порушено пункт 3 Додатку № 3 до тендерної документації.
Вищезазначене свідчить, про невідповідність учасника процедури закупівлі ТОВ
«УКРАВІАПРОЕКТ» кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а саме
наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за
предметом закупівлі договору (договорів).Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної
пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані
учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією,
він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку
розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких
невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з
вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним
критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, Замовником не було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в
документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному
критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в електронній системі закупівель,
чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26
Закону, що свідчить про незаконність рішення про визначення ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ»
переможцем процедури закупівлі та є підставою для його скасування.
Визнавши переможцем ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ», Замовник порушив вимоги статті 29
Закону, відповідно до якої, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника
виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній
пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк,
який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних
пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній
системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення
невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника
процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
Визнавши переможцем ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ», Замовник порушив право Скаржника
на неупереджений підхід, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні
закупівлі».
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників
не дотримуючись положень статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник
порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення публічних
закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме –
недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені
шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ»
переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за
результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі,
передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника
повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення,
усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній
специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну
документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити
допущені порушення відмінити процедуру закупівлі
Спираючись на вищезазначене та керуючись статтею 5, статтею 18 Закону України «Про
публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу CEM BALKAN MIMARLIK MUHENDISLIK MUSAVIRLIK
INSAAT TICARET LTD.STI до розгляду.
2. Зобов’язати Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів»
скасувати рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю
«УКРАВІАПРОЕКТ» переможцем процедури закупівлі по предмету «Розробка
проєктної документації стадії «Робоча документація» по об'єкту: «Будівництво
аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області
в Дніпровському районі» (код за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного
проектування), оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі
закупівель за UA-2021-02-05-013353-a.
__________________________ ________________ ___________________
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 09:49
рішення від 29.03.2021 № 6213 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 09:48
інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 №7252.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 19:49
рішення від 07.04.2021 №7252.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 19:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «УКРАВІАПРОЕКТ» переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2021 12:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
CEM BALKAN MIMARLIK MUHENDISLIK MUSAVIRLIK INSAAT TICARET LTD.STI |
30 500 000,00
UAH з ПДВ
|
30 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ" |
34 020 000,00
UAH з ПДВ
|
32 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАВІАПРОЕКТ" |
35 433 535,20
UAH з ПДВ
|
33 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" |
35 612 739,66
UAH з ПДВ
|
35 612 739,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ" #33693674 |
Рішення скасоване |
32 200 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 15:15
|
|
CEM BALKAN MIMARLIK MUHENDISLIK MUSAVIRLIK INSAAT TICARET LTD.STI #8736788 |
Рішення скасоване |
30 300 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 12:51
|
|
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ" #33693674 |
Рішення скасоване |
32 200 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 12:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАВІАПРОЕКТ" #42593662 |
Рішення скасоване |
33 770 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 12:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 18:07
|
CEM BALKAN MIMARLIK MUHENDISLIK MUSAVIRLIK INSAAT TICARET LTD.STI #8736788 |
Відхилено |
30 300 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 15:11
|
|
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ" #33693674 |
Відхилено |
32 200 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 15:14
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАВІАПРОЕКТ" #42593662 |
Переможець |
33 770 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 18:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 17:22
|
ДУ №10 до Договору ДН-31-05-21.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:16
|
ДУ №9 до Договору ДН-31-05-21.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:30
|
ДУ №8 до Договору ДН-31-05-21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 16:09
|
ДУ № 4 до договору ДН-31-05-2021.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:34
|
ДУ №7 до Договору ДН-31-05-21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:49
|
ДУ №6 до Договору ДН-31-05-21.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 13:59
|
ДУ №5 до Договору ДН-31-05-21.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:48
|
ДУ № 4 до договору ДН-31-05-2021.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 18:28
|
ДУ № 3 до договору ДН-31-05-2021.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 18:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 17:55
|
ДУ № 2 до договору ДН-31-05-2021.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 14:22
|
ДУ №1 до Договору ДН-31-05-21.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 19:17
|
Протокол №38 від 30.04 УКРАВІАПРОЕКТ.pdf | укладений |
19 травня 2021 19:16
|
ДН-31-05-21.pdf | укладений |
19 травня 2021 19:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п. 4.3 Розділу 4 та викладення Додатку №3 "Договірна ціна" в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 до Договору №ДН-31/05-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до Договору №ДН-31/05-21 від 14.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до Договору №ДН-31/05/21 від 14.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до Договору №ДН-31/05-21 від 14.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в п. 3.1 та 4.1 |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №5 до Договору ДН-31/05-21 від 14.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в розділ 13 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №6 до Договору ДН-31/05-21 від 14.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 до Договору №ДН-31/05-21 від 14.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з великим навантаженням, було помилково вказано строк дії договору 21 грудня 2021 рік. Правильний строк дії договору – 30 грудня 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №4 до Договору ДН-31/05-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №8 до Договору ДН-31-05-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №9 до Договору ДН-31-05-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ДН-31/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №10 до Договору ДН-31-05-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |