Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сертифікат, подяка, грамота, диплом
Очікувана вартість
42 900,00 UAH
UA-2021-02-05-011683-a d5d4f98b10e44a36b05999453fc1d5c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Жучко

+380332777926 tender.spez@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент сім'ї, молоді та спорту Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41492247
Вебсайт: http://www.lutskrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 21
Контактна особа: Галина Жучко
+380332777926
tender.spez@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2021 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 42 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4224 штуки
Сертифікат, подяка, грамота, диплом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по ТЗ
Дата подання: 09 лютого 2021 14:18
Дата відповіді: 10 лютого 2021 09:01
1.друк односторонній чи 2 сторонній 2. доставка 1 партією чи декільками 3. який мінімальний тираж 1 макету 4.Чи розроблені макети в електроному вигляді???
Відповідь: 1. друк односторонній 2. згідно замовлення. 3.передбачити неможливо. Замовлення здійснюються згідно проведення молодіжного чи спортивного заходу. 4. ні. Замовником надається макет (зразок) у вигляді фото.
Технічні вимоги
Дата подання: 09 лютого 2021 16:10
Дата відповіді: 10 лютого 2021 08:47
Відповідно до Технічних вимог Вами вказано загальну кількість товару. Що саме та в якій кількості друкувати? Макет один чи декілька? Чи є персоніфікація?
Відповідь: Кількість та що саме (сертифікат, подяка грамота диплом) згідно замовлення Замовника. Замовлення будуть здійснюватися відповідно до проведення певного заходу (спортивного, молодіжного) протягом 2021 року. Макет (зразок) надається Замовником при замовленні. Персоніфікація можлива (згідно замовлення).
Кількість друку 1 тиражу
Дата подання: 10 лютого 2021 08:52
Дата відповіді: 10 лютого 2021 09:07
Яка кількість товару друкується в одному тиражі?
Відповідь: замовлення здійснюватиметься відповідно до проведення того чи іншого молодіжного чи спортивного заходу. предбачити яка кількість буде потрібна неможливо.
Уточнение по ТЗ и срокам
Дата подання: 10 лютого 2021 09:50
Дата відповіді: 10 лютого 2021 10:59
1.чи є графік заходів на які ви плануєте дане замовлення. 2. чи плануєте ви додатково друкувати, ставити підписи чи печаті на готових дипломах, грамотах. Від цього залежить матеріал (папір)?
Відповідь: 1.більша частина заходів проводиться на звернення громадських організацій щодо підтримки проведення заходу. 2.на готовій продукції ставиться печать (печатки) та підпис (підписи). якість матеріалу згідно технічної характеристики.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЙ АП" 32 018,00
UAH з ПДВ
32 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2021 21:22
Електронний підпис
17 лютого 2021 21:19
Електронний підпис
17 лютого 2021 17:24
Протокол №1.pdf
17 лютого 2021 17:13
цінова пропозиція.pdf.p7s
17 лютого 2021 17:13
Протокол №1.pdf.p7s
17 лютого 2021 17:13
проект договору.pdf.p7s
17 лютого 2021 17:13
Наказ №1.pdf.p7s
17 лютого 2021 17:13
лист відгук 2.pdf.p7s
17 лютого 2021 17:13
Лист відгук 1.pdf.p7s
17 лютого 2021 17:13
Відомості з ЄДРПОУ.pdf.p7s
17 лютого 2021 17:13
Витяг з ЄДР юр.осіб.pdf.p7s
17 лютого 2021 17:13
цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2021 17:13
проект договору.pdf
17 лютого 2021 17:13
Наказ №1.pdf
17 лютого 2021 17:13
лист відгук 2.pdf
17 лютого 2021 17:13
Лист відгук 1.pdf
17 лютого 2021 17:13
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2021 17:13
Витяг з ЄДР юр.осіб.pdf
17 лютого 2021 17:13
Аналогічний договір 4.pdf
17 лютого 2021 17:13
Аналогічний договір 3.pdf
17 лютого 2021 17:13
Аналогічний договір 2.pdf
17 лютого 2021 17:13
Аналогічний договір 1.pdf
17 лютого 2021 17:13
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЙ АП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЙ АП"
#41130693
Переможець 32 018,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЙ АП"
#41130693
32 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:06
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 19:16
2021-12-07_19-13-41_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 19:15
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 13:43
ДОД.УГОДА 2 сертифікати, грамоти, допломи, подяки.pdf зміни до договору
18 травня 2021 12:36
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 10:49
ДОД.УГОДА 1 сертифікати, грамоти, допломи, подяки.pdf зміни до договору
12 березня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 15:41
ДОГОВІР сертифікати, грамоти, допломи, подяки.pdf укладений
05 березня 2021 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 626,04
UAH