Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03360874 |
Вебсайт: | http://www.gorsvet.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 96 |
Контактна особа: |
Олександр Кітаєв +380577041418 gorsvet-kharkov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 13:45 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки Товару Покупцю протягом 30 (тридцяти) банківських днів, згідно наданих Постачальником видаткової накладної, акту наданих послуг, акту прийому-передачі та за наявності фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 15:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 15:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_нова редакція.docx | |
17 лютого 2021 15:02 |
Додаток № 3_нова редакція.docx | |
17 лютого 2021 15:02 |
Перелік змін_17_02_2021.docx | |
05 лютого 2021 15:56 |
Додаток № 2.docx | |
05 лютого 2021 15:56 |
Додаток № 4.docx | |
05 лютого 2021 15:56 |
Додаток № 1.doc |
17 лютого 2021 15:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 лютого 2021 15:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_нова редакція.docx
|
||||||
17 лютого 2021 15:02 |
Додаток № 3_нова редакція.docx
|
||||||
17 лютого 2021 15:02 |
Перелік змін_17_02_2021.docx
|
||||||
05 лютого 2021 15:56 |
Додаток № 2.docx
|
||||||
05 лютого 2021 15:56 |
Додаток № 4.docx
|
||||||
05 лютого 2021 15:56 |
Додаток № 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-18-000051 ● 625e1e8b8b434479a29ed9fa1d8c40a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 18:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2021 № 358
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 18.08.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2021 № 358
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
2 UA-2021-02-05-011678-a 05.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-25 11:32:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «код ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світлова система з монтажем, установкою та налаштуванням; код ДК 021:2015 – 31527260-6)», оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-05-011678-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до оприлюдненої інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro, Замовником здійснюється закупівля світлової системи з установкою та налаштуванням.
Одночасно, на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпро» надано договір про закупівлю від 15.02.2021 № 11, предметом якого була закупівля товару «світильник світлодіодний антивандальний 5 w» без проведення монтажних робіт, установки та налаштування.
Прошу надати пояснення, яким чином учасником-переможцем ТОВ «Спецбудпро» підтверджено досвід виконання монтажу, установки та налаштування світлових систем.
2. В оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61010, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Гордієнківська, 25. У пункті 4.3 розділу І тендерної документації зазначено місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 61010, Харківська область, місто Харків, вулиця Греківська, 25. Відповідно до додаткової угоди № 1 від 24.03.2021 року до договору № 23-03/21 від 22.03.2021 року місце поставки товару: 61010, Харківська область, місто Харків, вулиця Греківська, 25. Водночас, у технічній специфікації на закупівлю (Додаток 1 до тендерної документації) зазначено орієнтоване місце надання послуг: вул. Сумська зі сторони Саду ім. Шевченка (відповідно до малюнка 3).
Прошу надати пояснення, за якою саме адресою буде здійснюватися поставка товарів чи надання послуг та причину розбіжностей у зазначенні адреси.
3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції печаткою та підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпро» надано файл «Модельний статут.pdf» в якому розміщений модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю без засвідчення його підписом та печаткою учасника.
Прошу надати пояснення, щодо розміщення у тендерній пропозиції ТОВ «Спецбудпро» модельного статуту не засвідченого підписом та печаткою учасника.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-31 19:51:23
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення Державної аудиторської служби України північно - східного офісу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ознайомившись із викладеним у Висновку надає аргументовані заперечення що ґрунтуються на наступному. Відповідно до частин 5, 6 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Вищезазначене також підтверджується роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування статті 17 Закону»
2021-09-17 17:38:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУДПРО" |
2 497 850,00
UAH з ПДВ
|
2 472 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАСУС ТРЕЙД" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 475 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУДПРО" #44026452 |
Переможець |
2 472 850,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2021 10:06
|
Протокол засідання тендерного комітету.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 15:28
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 13:22
|
Договір_23_03_21від_22_03_21.pdf | укладений |
24 березня 2021 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 23-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки допущеної в річному плані. |
Номер договору про закупівлю: | № 23-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |