Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Комунального підприємства "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: 50048, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Дніпровське шосе, буд. 41» за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»;
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2021-02-05-010495-a bb30d742229542dc815181c5c2621b39
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артамонова Оксана

067-941-19-84 onko2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Артамонова Оксана
067-941-19-84
onko2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2021 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 17:00
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


розробка проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Комунального підприємства "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: 50048, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Дніпровське шосе, буд. 41»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються за фактом надання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2021 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 15:23
ЗТД_Харчоблок _ 2 (зі змінами).doc
09 лютого 2021 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 15:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 15:23
ЗТД_Харчоблок _ 2 (зі змінами).doc
08 лютого 2021 15:39
ЗТД _Харчоблок _ 1 (зі змінами).doc
05 лютого 2021 15:16
ТД ПКД_Харчоблок — 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискрімінаційні вимоги!
Дата подання: 05 лютого 2021 16:18
Дата відповіді: 08 лютого 2021 15:22
На підставі чого Ви вимагаєте виконання 3D візуалізації фасаду на етапі періоду уточнень в ТД узгоджену з Замовником, якщо це результат проектних рішень. Згідно з Господарським Кодексом України, ці роботи регулюються «Договором», який не укладено в даному випадку. Ці вимоги є дискримінаційні.
Відповідь: Шановний Учасник, Закон України "Про публічні закупівлі", а саме ст. 14 не містить переліку та обсягу документів, якими Учасник підтверджує відповідність критерію/ям, які встановив Замовник. Крім того, практика розгляду подібних зауважень/скарг органами оскарження є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник.
щодо порядку приймання документації
Дата подання: 05 лютого 2021 18:51
Дата відповіді: 08 лютого 2021 15:28
просимо пояснити які "іншого документа на проведення робіт" має на увазі Замовник в п.1.4 Договору ? Ця вимога суперечить ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності". Просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Внесено зміни в Додаток №4 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
про підставу для проектування
Дата подання: 05 лютого 2021 18:59
Дата відповіді: 08 лютого 2021 15:29
в п.2 завдання на проектування "підстава для проектування" ви зазначаєте "завдання на проектування" Масло-масленное ! необхідно зазначити розпорядчий документ який визначає необхідність розробки даного проекту.
Відповідь: Внесено зміни в Додаток №1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
виробничі приміщення ??
Дата подання: 05 лютого 2021 19:20
Дата відповіді: 08 лютого 2021 15:29
що мається на увазі зазначені в п.13 4) завдання на проектування "виробничі приміщення"? виробництво чого? невже в ДБН В.2.2-25:2009 іде мова про якесь виробництво ?
Відповідь: Внесено зміни в Додаток №1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 лютого 2021 18:43
строки виконання вже минули !!
зазначений в п.1.6 договору Термін виконання робіт: до 07 грудня 2020 року явно минув. Просимо внести зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2021 15:37
Внесено зміни в Додаток №4 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Внесено зміни в Додаток №4 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 лютого 2021 18:56
невідповідність законодавству: щодо початку робіт
зазначена вимога в Договорі в п.6.1. Виконавець починає виконувати проектні роботи лише після оформлення Договору з Замовником та отримання від Замовника всіх вихідних даних та всіх необхідних погоджень передбачених існуючими вимогами чинного законодавства. Які саме "необхідні погодження мається" на увазі?. Вказані вимоги суперечать ст. 29 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності". Просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2021 15:36
Внесено зміни в Додаток №4 до Оголошення про проведення закупівлі
Внесено зміни в Додаток №4 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 лютого 2021 19:07
дискримінаційна вимога щодо візуалізації
Відповідно до п.4 «Завдання на проектування" Замовник висуває вимогу з виконання обмірів та обстежень та виготовлення 3D-візуалізації, які виконуються учасником та подаються у складі пропозиції, тобто до проведення торгів вимагає безоплатного надання послуг від учасника. Однозначно вказану вимогу можуть виконати тільки ті свої проектувальник з яким вступив в зговір Замовник. Данна вимога Замовника порушує принцип запобігання корупційним діям і зловживанням, встановленого п.6 ч.1.ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», бо є нічим іншим як неправомірною вигодою (неправомірна вигода - грошові кошти або інше майно, переваги, пільги, послуги, нематеріальні активи, будь-які інші вигоди нематеріального чи негрошового характеру, які обіцяють, пропонують, надають або одержують без законних на те підстав ч.1.ст.1 Закону України «Про запобіганню корупції»). Вимагаємо усунення порушення чинного законодавства України в закупівлі та не давати привід для оскарження даного тендеру в АМКУ та інших судових установах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 15:34
Закон України "Про публічні закупівлі", а саме ст. 14 не містить переліку та обсягу документів, якими Учасник підтверджує відповідність критерію/ям, які встановив Замовник. Крім того, практика розгляду подібних зауважень/скарг органами оскарження є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 лютого 2021 19:10
щодо кошторису на обстеження
в п.4 оголошення в вимагаєте "кошториси на обстеження будівельних конструкцій будівель". Просимо Вас повідомити на підставі якого чинного нормативного документу необхідно розробляти дані кошториси і за я кою формою?
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 15:36
Згідно розділу 5 п. 5.10 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з доповненнями та змінами) «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» встановлено:
«5.10 Якщо вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт
складається за декількома кошторисами, складеними за формами № 2-П та/або
№ 3-П (додаток Д), загальну кошторисну вартість визначають за зведеним
кошторисом, складеним за формою № 1-П (додаток В).
5.10.1 Якщо вартість проектних, вишукувальних або науково-проектних робіт визначається за одним кошторисом, складеним за формою № 2-П або № 3-П, зведений кошторис (форма № 1-П) не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторису на проектні і вишукувальні роботи виконує відповідний кошторис, складений за формою № 2-П або № З-ГІ. Такий кошторис підписує керівник проектної організації, головний архітектор проекту (головний інженер проекту) та виконавець, що склав кошторис.»
За якою саме формою (№ 2-П або № 3-П) розраховувати «кошторис на обстеження будівельних конструкцій будівель» Учасник обирає самостійно.
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 лютого 2021 19:20
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу щодо відвідування об'єкта в період уточнень, адже вимога про надання листа-підтвердження візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 15:34
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо:
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного листа-підтвердження.
Також зазначаємо, що, по-перше, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не мають законодавчої сили в Україні в зв’язку з відсутністю прецедентного права, кожна скарга розглядається Колегією окремо виходячи з обставин конкретної справи та рішення з конкретних справ є обов'язковими лише для учасників тих справ, за якими вони винесені. Тобто рішення АМКУ України №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року не має ніякого відношення до нашої закупівлі. По-друге, дане Рішення стосується відкритих торгів і не може застосовуватись до спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 лютого 2021 19:25
Невідповідність законодавству
Згідно ст. 19 ЗУ "Про архітектурну діяльність" виконання проектних робіт не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт. ПКД виготовляється під керівництвом ГІП, який призначається наказом по підприємству, який несе особисту відповідальність за всі проектні рішення, який підписує титульні листи та рамки всіх розділів, в тому числі і кошторисну документацію. Тобто це означає, що при розробці комплексної ПКД достатньо одного фахівця з сертифікатом будь якого профілю. Всі накази Мінрегіону, якими полюбляють маніпулювати стосовно сертифікатів, не мають юридичної сили, якщо вони суперечать Закону України. Також зазначаємо, що згідно ДСТУ кошторисна документація на проектні роботи не містить по своїй формі печатки та підпису інженера-кошторисника. По формі ставиться печатка підприємства, підписи керівника, ГІПа та виконавця. Кошториси, які є частиною Договору, можуть складатися навіть керівниками. Сертифікат кошторисника обов'язковий тільки у випадку виконання кошторису без проекту, по дефектному акту, коли не має креслень, а також у підрядних організацій. Враховуючи вищевикладене, просимо видалити вимогу щодо надання такої кільності сертифікатів та привести тендерні вимоги у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 15:32
Перелік кваліфікованих проектувальників в оголошенні, визначений замовником робіт з врахуванням складу і обсягів робіт з проектування, згідно завдання на проектування. Наявність відповідної кількості сертифікованих фахівців в тендерній документації пояснюється великим обсягом робіт з проектування та необхідністю якісного виконання зазначених робіт.
Згідно з п. 12. "Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011 визначено, що генпроектувальник (проектувальник) визначає розпорядчим документом ГАПа та/або ГІПа. Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації розробляються відповідними виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат та/або виконавцями, які не мають такого сертифіката. Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат та/або виконавцями, які не мають такого сертифіката, але є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі", а саме ст. 14 не містить переліку та обсягу документів, якими Учасник підтверджує відповідність критерію/ям, які встановив Замовник. Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 лютого 2021 19:44
про експертизу
Шановний Замовник! Просимо внести зміни в пункт 4 Оголошення. Оскільки відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форм власності (не тільки державними) що внесені до переліку Мінрегіону. Просимо привести у відповідність до вимог законодавства тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2021 15:31
Доброго дня! Відповідні зміни внесені в пункт 4 Оголошення.
Доброго дня! Відповідні зміни внесені в пункт 4 Оголошення.
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a8
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КОСТИШИН ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2934905776
Дата подання: 08 лютого 2021 18:23
Стосовно програмного комплексу, який використовується при складанні кошторисної документації
Замовник в п.4 Оголошення вимагає "скан-копію ліцензії або сертифікату програмного комплексу, який використовується при складанні кошторисної документації до проекту". Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" кошторисна документація на капітальне будівництво складається на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів, що є в ресурсних елементних когторисних нормах (тобто в нормативних документах з розцінками). Також в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 наведені вимоги до форм кошторисної документації та її складу. Наголошуємо, що в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не має ніяких вимог про необхідністьскладання кошторисної документації в будь-якому програмного комплексу! Якщо проектувальник планує виготовити кошторисну документацію вручну, без будь-якого програмного комплексу, з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, то він це легко може зробити - необхідно вміти користуватись калькулятором, та вміти друкувати, й все! Раніше не було ніяких комплексов та компьютерів взагалі! Й всі проектні інститути креслили олівцем та складали кошториси вручну. згідно таких же нормативів щодо визначення вартості будівництва! Тому вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо обов"язкової наявності програмного комплексу, який використовується при складанні кошторисної документації!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2021 15:22
Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Вказана вимога не є дискримінаційною, так як ні яким чином не порушує права й законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та не перешкоджає Учаснику взяти участь у процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 8 Закону України Про авторське право і суміжні права об'єктами авторського права є твори у галузі науки, літератури і мистецтва, зокрема, комп'ютерні програми.
Згідно з ст. 18 зазначеного закону комп'ютерні програми охороняються як літературні твори. Така охорона поширюється на комп'ютерні програми незалежно від способу чи форми їх вираження.
Відповідно до п. 1.1 Рекомендацій Державного департаменту інтелектуальної власності щодо забезпечення правомірності використання комп’ютерних програм у діяльності суб’єктів господарювання:
- ліцензійна комп'ютерна програма - це комп'ютерна програма, яка вводиться в обіг, розповсюджується і використовується з дотриманням вимог чинного законодавства, в обсягах, формах і способами, прямо зазначеними в ліцензії;
- комп’ютерна програма вільного користування (вільне (відкрите) програмне забезпечення, програмне забезпечення з відкритим кодом) – комп’ютерна програма, яка розповсюджується на умовах договору приєднання (вільної публічної ліцензії), що надає особі, яка приєдналася до такого договору, безоплатний дозвіл на: використання комп’ютерної програми з будь-якою метою; доступ до вихідного коду; будь-які дослідження механізмів функціонування програми; використання механізмів (принципів) функціонування будь-яких довільних частин коду програми для створення інших програм та (або) адаптації до потреб користувача; відтворення комп’ютерної програми і розповсюдження її примірників будь-яким способом та в будь-якій формі; внесення змін і вільне розповсюдження як оригінальної комп’ютерної програми, так і зміненої, на тих самих умовах, під які підпадає і оригінальна комп’ютерної програма, якщо інше не передбачено ліцензією.
Згідно з п. 3.1 зазначених рекомендацій при закупівлі комп'ютерних програм чи їх отриманні на безоплатній основі суб'єкти господарювання мають:
- набувати виключно ліцензійні примірники комп'ютерних програм або примірники комп'ютерних програм вільного користування, які мають бути забезпечені документацією, що підтверджує правомірність їх використання згідно з ліцензією або ліцензійним договором, або іншим договором щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності чи належність до комп'ютерних програм вільного використання (вільна публічна ліцензія);
- отримувати від постачальника документальне підтвердження правомірності використання комп'ютерних програм, зокрема ліцензію або ліцензійний договір, або інший договір щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності чи належності до комп'ютерних програм вільного використання (вільна публічна ліцензія).
Таким чином, вимога щодо надання учасниками у складі своїх пропозицій копій документів, що підтверджують використання ліцензійних продуктів для створення кошторисної документації, не обмежує участь у закупівлі суб’єктів господарювання, які використовують вільне (відкрите) програмне забезпечення, з огляду на що, не є дискримінаційною.
В той же час надання такими учасниками у складі пропозиції відповідної інформації про використання вільного (відкритого) програмного забезпечення та підтверджуючих документів (вільної публічної ліцензії) є обов’язковим.
Також ліцензійне програмне забезпечення завдяки своїм функціональним можливостям, допомагає фахівцям зі складання кошторисів оптимізувати фінансові і трудові ресурси і внормувати їх у відповідності до діючих норм законодавства, що безпосередньо впливає на якість та швидкість складання кошторисної документації до проекту, що для Замовника дуже важливо.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо що підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОСТИШИН ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2934905776
Дата подання: 08 лютого 2021 18:45
Щодо необхідності топографо-геодезичної зйомки
В ЗАВДАННІ НА ПРОЕКТУВАННЯ в п.15 "Вимоги до благоустрою майданчика вказано необхідність виконати відновлення проїзду з твердим покриттям перед входом в будівлю зі встановленням елементів сполучення поверхні проїзду з газоном". Для виконання цих робіт необхідна топографо-геодезична зйомка территорії М 1/500, що виконана не пізніше одного календарного року тому. Якщо в Замовника не має даної топографо-геодезичної зйомки территорії, то необхідно додати цей обсяг робіт в ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ, з виконанням цих робіт сертифікованим геодезистом та повіреним обладнанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2021 15:21
Внесено зміни до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Внесено зміни до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a10
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СМАРТ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:37214976
Дата подання: 08 лютого 2021 19:12
Стостовно обладнання для обстеження.
В завданні на проектування в п.10 вказано "До початку проектування виконати обміри, обстеження та оцінку стану будівельних конструкцій будівлі згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016". У вимогах Оголошення в п.4 вказано що необхідно надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі". Пропонуємо надати перелік необхідного обладнання (з повіркою на момент виконання робіт), я к приклад з наступних приладів: рулетка вимірювальна; металева вимірювальна лінійка; лазерний світодалекомір; вимірювач захисного шару бетону та виявлення арматури в конструкціях; вимірювач міцності з/б конструкцій; нівелір, GPS система, трасошукач й т.п.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2021 15:21
Доброго дня! Ми розглянули Вашу вимогу та вважаємо, що підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Номер вимоги: UA-2021-02-05-010495-a.a11
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОСТИШИН ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2934905776
Дата подання: 11 лютого 2021 12:27
Надайте додаткову інформацію.
Просимо надати наступну інформацію:
- харчоблок є окремою будівлею, чи прибудованими приміщеннями до корпусу лікарні?
- яка кількість пацієнтів обслуговуються корпусом лікарні й самим харчоблоком?
- на яку кількість місць розраховано корпус лікарні та харчоблок?
- яка кількість обслуговуючого персоналу корпусу лікарні?
- яка кількість обслуговуючого персоналу харчоблоку?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2021 10:40
Доброго дня! На Вашу вимогу надаємо наступну інформацію:
1. будівля харчоблоку є прибудовою до головного корпусу;
2. кількість пацієнтів обслуговуються:
- головним корпусом лікарні – 175 пацієнтів амбулаторно, 260 койко-місць;
- харчоблоком – готуються страви на 260 чоловік;
3. кількість обслуговуючого персоналу:
- корпусу лікарні – 231 працівник на обслуговуванні хворих,
- харчоблоку – 8 працівників.
Розгорнути Згорнути
Доброго дня! На Вашу вимогу надаємо наступну інформацію:
1. будівля харчоблоку є прибудовою до головного корпусу;
2. кількість пацієнтів обслуговуються:
- головним корпусом лікарні – 175 пацієнтів амбулаторно, 260 койко-місць;
- харчоблоком – готуються страви на 260 чоловік;
3. кількість обслуговуючого персоналу:
- корпусу лікарні – 231 працівник на обслуговуванні хворих,
- харчоблоку – 8 працівників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПБ АРХІНВЕСТ" 619 314,00
UAH з ПДВ
619 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2021 15:46
Електронний підпис
19 лютого 2021 15:45
004 Єдиний податок.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:45
003 Виписка.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:45
001 Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:45
011 Календарний план.pdf
19 лютого 2021 15:45
007 Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПБ АРХІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПБ АРХІНВЕСТ"
#43458339
Переможець 619 314,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПБ АРХІНВЕСТ"
#43458339
619 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 16:06
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 10:58
д.у. 3 від 17.05.21.pdf зміни до договору
19 травня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 12:05
д.у.2 ДОГ.008_21 АРХІНВЕСТ.pdf зміни до договору
17 травня 2021 12:04
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 15:17
д.008_21 ду 1 від 06.04.2021.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 12:35
008_21 архінвест.pdf укладений
25 лютого 2021 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін виконання робіт подовжується до 05.05.2021 року
Номер договору про закупівлю: 008-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичну вартість експертизи ПКД по об'єкту, дійшли згоди зменшити загальну вартість робіт
Номер договору про закупівлю: 008-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 008-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 618 163,00
UAH