Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 11:32 |
Очікувана вартість: | 49 637 787,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 248 188,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 248188.93 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до проекту договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 13:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 13:23 |
Перелік змін 09 03 2021.doc | |
09 березня 2021 13:23 |
ТД КР Н-24 км 147+827 нова редакція 09 03 21.doc | |
09 березня 2021 13:23 |
Проект договору КР Н-24 км 147+827 нова редакція 09 03 21.doc | |
09 березня 2021 13:23 |
Знак ремонтується.jpg |
09 березня 2021 13:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 березня 2021 13:23 |
Перелік змін 09 03 2021.doc
|
||||||
09 березня 2021 13:23 |
ТД КР Н-24 км 147+827 нова редакція 09 03 21.doc
|
||||||
09 березня 2021 13:23 |
Проект договору КР Н-24 км 147+827 нова редакція 09 03 21.doc
|
||||||
09 березня 2021 13:23 |
Знак ремонтується.jpg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»,учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Зазначена норма Закону продубльована у п.5.4 тендерної документації. Тобто, учасник обов’язково має підтвердити під час подання тендерної пропозиції відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону.
На даний час електронною системою закупівель реалізована можливість підтвердження учасником відсутності/наявності підстав, передбачених ч.1 ст.17 Закону під час подання тендерної пропозиції щляхом заповнення окремих полів безпосередньо через авторизований електронний майданчик. Можливість підтвердити відсутність/наявність підстав, передбачених частиною другою ст.17 Закону щляхом заповнення окремих полів безпосередньо через авторизований електронний майданчик, електронною системою закупівель на даний час не реалізована, тому замовник рекомендує учасникам підтверджувати відсутність підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, складеної учасником у довільній формі. При цьому, замовник не обмежує учасника у форматі підтвердження відсутністі підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000008 ● ab20bcd6d38646c4bbf54fcd4463e05a
- Статус: завершено ● Дата: 29 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 09:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2021 № 339
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 05.08.2021 №339
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-05-006035-b 05.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-09 08:42:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт мосту на км 147+827 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ) з підходами, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-05-006035-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Чому Вами укладений договір від 13.05.2021 № 15Б на 34-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 17:31:51
Відповідь на запит про надання пояснення
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області надає пояснення по суті питаня, викладеного у запиті.
Протоколом № 10/19/2021 від 29.04.2021 року уповноваженою особою у зв’язку з наявністю обгрунтованої необхідності, прийняте рішення продовжити строк укладення договору з переможцем закупівлі Капітальний ремонт мосту на км 147+827 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ) з підходами, Миколаївська область (UA-2021-02-05-006035-b) – ТОВ „Енергетично-дорожнє будівництво” до 60 днів. (Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів). Протокол № 10/19/2021 від 29.04.2021р. додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-11 13:24:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт мосту на км 147+827 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ) з підходами, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-05-006035-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання робіт та строку дії договору від 13.05.2021 №15Б.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-16 16:21:27
Відповідь на запит про надання пояснення
Відповідь на запит про надання пояснення
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питання, викладеного у запиті.
Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель відбувається на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт або послуг, які включають до річного плану.
05.02.2021 року Службою автомобільних доріг у Миколаївській області на підставі наявної потреби оголошено закупівлю робіт з капітального ремонту мосту на км 147+827 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ) з підходами, Миколаївська область (далі – Об’єкт) на очікувану вартість 49 637 787,00 грн.
За результатами проведення закупівлі 13.05.2021 року Службою укладено з ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» договір №15-Б.
П.3.1. договору №15-Б від 13.05.2021 року визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Вказане положення договору у повному обсязі узгоджується із вимогами Бюджетного кодексу України.
На час укладення договору №15-Б від 13.05.2021 року фінансування Об’єкту передбачалося Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 в розмірі 100 000,00 грн. при необхідних 49 637 787,00 грн.
П.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що підставою для зміни таких істотних умов договору про закупівлю, як строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань за договором про закупівлю, є наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи викладене та у повній відповідності до вимог п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» 13.05.2021 року між Службою та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» укладено додаткову угоду №1 до договору №15-Б, якими передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором.
Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі №15-Б від 13.05.2021 року.
Таким чином, продовження строку дії договору №15-Б від 13.05.2021 року та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель; порушення його норм не відбулося.
Офіційний текст Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства» розміщено на офіційних сторінках Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 13:19:15
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт мосту на км 147+827 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ) з підходами, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-05-006035-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» за відсутності у Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 03.03.2021 №03/101 (файл – 29.Інформація про досвід виконання аналог дог.pdf) інформації щодо наявності досвіду з виконання таких видів робіт, як: улаштування залізобетонних паль - 260 м3; укладання перехідних збірно-металевих плит - 17 м3, що було передбачено пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-26 11:26:05
Відповідь на запит про надання пояснення
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області надає пояснення по суті питання, викладеного у запиті.
Відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації, учасник має підтвердити наявність досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів робіт та в обсягах, не менш ніж:
……
6. Улаштування залізобетонних паль, м3, 260
9. Укладання перехiдних збiрно-монолiтних плит м3, 17
Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», серед іншого, надано Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року (за аналогічним договором №2708-01С від 27.08.2020 року, який наведено у п.3 Довідки про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 03.03.2021 р. № 03/101), позиції 2, 3 якого підтверджують виконання робіт з улаштування залізобетонних паль у обсязі 267,2 м3 та позиція 105 якого підтверджує виконання робіт з укладання перехідних збірно-монолiтних плит у обсязі 30,4 м3 (файл 29.3. Виконання 2708_01С.pdf ). Зазначені показники перевищують обсяги, зазначені в тендерній документації як мінімально необхідні, і підтверджують відповідність ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» кваліфікаційному критерію.
Враховуючи викладене, учасником ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» підтверджено виконання робіт з улаштування залізобетонних паль у обсязі 267,2 м3 та виконання робіт з укладання перехідних збірно-монолiтних плит у обсязі 30,4 м3 у відповідності до вимог тендерної документації. Крім того, ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надало найбільш економічно вигідну цінову пропозицію на аукціоні, що дозволило зекономити більш ніж 7 мільйонів державних коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
45 815 676,00
UAH з ПДВ
|
42 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
44 650 000,00
UAH з ПДВ
|
43 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" |
47 155 898,00
UAH з ПДВ
|
47 155 898,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Переможець |
42 150 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 11:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 18:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 14:20
|
ДУ №11 від 21.07.2023 Дог 15-Б.pdf | укладений |
21 липня 2023 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 10:46
|
ДУ 10 18.04.2023 дог.15-Б-.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2023 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 16:00
|
ДУ№5 21.02.2022 дог.№15-Б.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 16:15
|
ДУ №1 до договору 15-Б від 13.05.21 (1).PDF | зміни до договору |
13 травня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 15:43
|
Договір 15-Б від 13.05.21.pdf | укладений |
13 травня 2021 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: з дати підписання договору по 01.08.2022 року». 2. На підставі пункту 22.2 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, пункт 22.1 Договору викласти в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині виконання грошових зобов’язань – до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 15-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 22.2 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань за Договором і пункт 22.1 Договору викласти в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2023 року, а в частині виконання грошових зобов’язань – до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 15-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 3. На підставі абзацу 1 пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити термін (строк) виконання робіт та пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: з дати підписання договору по 30.06.2024 року». 4. На підставі пункту 22.2 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань за Договором і пункт 22.1 Договору викласти в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині виконання грошових зобов’язань – до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 15-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |