Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Багатофункціональний міні-навантажувач) (Багатофункціональний міні-навантажувач – ДК 021:2015: 43261100-1 Механічні ковшові навантажувачі)
Очікувана вартість
4 436 000,00 UAH
UA-2021-02-05-005153-b ● 8b3579c800a140148afa9f3de740f32d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362152 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Контактна особа: |
Слінько Ганна Миколаївна 380577250285 khzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2021 14:58 |
Очікувана вартість: | 4 436 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Багатофункціональний міні-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна, 11-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 43261100-1 — Механічні ковшові навантажувачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови розрахунків виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати поставленого товару. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 15:36 |
Тендерна документація.pdf | |
05 лютого 2021 15:36 |
Додаток № 3.pdf | |
05 лютого 2021 15:36 |
Додаток № 2.pdf | |
05 лютого 2021 15:36 |
Оголошення про проведення ВТ.pdf | |
05 лютого 2021 15:36 |
Додаток № 1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-05-005153-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 05 лютого 2021 16:48
Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки
Найменування рішення Замовника, дії або бездіяльність якого оскаржуються вимогою:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145 Україна Харківська область Харків Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
тел.: +380577250285
е-mail: khzelenbud@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-05-005153-b
ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»)
05.02.2021 Замовником Комунальне підприємство «Петрівське» (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-05-005153-b) «ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Багатофункціональний міні-навантажувач) » за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Ми, як потенційний учасник, вважаємо умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено технічні вимоги, передбачені Додатком 1, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Заміна цих показників (показники, що підлягають зміні - виділені червоним кольором), надасть Замовнику право вибрати дешевший та не менш якісний міні-навантажувач з більшої кількості надійних постачальників, а саме:
Додаток №1
до тендерної документації
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Багатофункціональний міні-навантажувач) (Багатофункціональний міні-навантажувач – ДК 021:2015: 43261100-1 Механічні ковшові навантажувачі)
Багатофункціональний міні-навантажувач – 2 шт
Характеристика Технічні вимоги замовника Заповнюється учасником
Максимальна швидкість, тяга Не менше 24 км/год. Не менше 1880 кПа Не менше 13 км/год. Не менше 1880 кПа
Максимальне підйомне зусилля Не менше 2100 кг Не менше 2000 кг
Вага Не більше 2000 кг Не більше 2830 кг
Дорожній просвіт Не менше 285 мм Не менше 190 мм
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Наше підприємство є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення оптової торгівлі машинами й устаткуванням для добувної промисловості та будівництва, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як нашого підприємства, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
4. Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.
Розгорнути
Згорнути
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145 Україна Харківська область Харків Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
тел.: +380577250285
е-mail: khzelenbud@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-05-005153-b
ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»)
05.02.2021 Замовником Комунальне підприємство «Петрівське» (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-05-005153-b) «ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Багатофункціональний міні-навантажувач) » за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Ми, як потенційний учасник, вважаємо умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено технічні вимоги, передбачені Додатком 1, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Заміна цих показників (показники, що підлягають зміні - виділені червоним кольором), надасть Замовнику право вибрати дешевший та не менш якісний міні-навантажувач з більшої кількості надійних постачальників, а саме:
Додаток №1
до тендерної документації
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Багатофункціональний міні-навантажувач) (Багатофункціональний міні-навантажувач – ДК 021:2015: 43261100-1 Механічні ковшові навантажувачі)
Багатофункціональний міні-навантажувач – 2 шт
Характеристика Технічні вимоги замовника Заповнюється учасником
Максимальна швидкість, тяга Не менше 24 км/год. Не менше 1880 кПа Не менше 13 км/год. Не менше 1880 кПа
Максимальне підйомне зусилля Не менше 2100 кг Не менше 2000 кг
Вага Не більше 2000 кг Не більше 2830 кг
Дорожній просвіт Не менше 285 мм Не менше 190 мм
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Наше підприємство є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення оптової торгівлі машинами й устаткуванням для добувної промисловості та будівництва, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як нашого підприємства, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
4. Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2021 14:23
Керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами) (надалі – Закон), Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (далі-Замовник) надає наступну відповідь стосовно отриманої вимоги про внесення змін до тендерної документації.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому вимоги до технічної специфікації встановлені в статті 23 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, тощо, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та виробничої необхідності замовника, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. В даному випадку, технічні характеристики предмета закупівлі визначались Замовником виходячи із розуміння необхідних потреб, а саме для виконання яких робіт необхідна така спецтехніка та на яких об’єктах буде використовуватись, а отже врахували всі необхідні експлуатаційні умови та визначили мінімальні та необхідні технічні характеристики – потужність двигуна, швидкість, вантажопідйомність, необхідний мінімальний дорожній просвіт тощо.
При встановленні вимог до предмету закупівлі Замовником враховувались наступні фактори:
- у зв’язку з тим, що об’єкти на яких планується експлуатація предмету закупівлі знаходяться територіально віддаленими один від одного, тому характеристика швидкості руху та переміщення повинна бути з найбільш можливими показниками;
- покриття пішохідних доріжок об’єктів, на яких планується експлуатація предмету закупівлі, виконано зі збірних елементів, навантаження на які від механізмів під час руху та маневрування повинно бути мінімальним, також такі вимоги необхідні під час роботи на газонних покриттях;
- предмет закупівлі планується використовувати для очищення територій від снігу, де показник величини дорожнього просвіту повинен бути найбільш можливим.
Також при розгляді запропонованих до змін технічних характеристик було встановлено, що надані технічні характеристики мають нижчі технічні характеристики (погіршена швидкість, вантажопідйомність, підйомне зусилля, дорожній просвіт), призводять до погіршення необхідної Замовнику мінімальної технічної якості предмета закупівлі при значному збільшенні ваги.
Звертаємо увагу, що Замовником у Тендерній документації зазначено «або еквівалент» та «не менш». Тобто, технічні характеристики Замовника до предмета закупівлі ніяким чином не встановлюють дискримінаційні умови для учасників, а лише встановлюють бажаний мінімум потреби Замовника у закупівлі міні-навантажувача з певними технічними та якісними характеристиками, які необхідні саме Замовнику, а не будь-якій іншій фізичній чи юридичній особі.
З огляду на вищевикладене та Тендерну документацію Замовника можливо прийти до неодмінного висновку, що Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, які визначені вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, вимогу щодо внесення змін до Додатку 4 Тендерної документації – відхилено, з врахуванням вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - у зв’язку із відсутністю дискримінаційних умов до учасників процедури закупівлі в Тендерній документації Замовника.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому вимоги до технічної специфікації встановлені в статті 23 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, тощо, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та виробничої необхідності замовника, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. В даному випадку, технічні характеристики предмета закупівлі визначались Замовником виходячи із розуміння необхідних потреб, а саме для виконання яких робіт необхідна така спецтехніка та на яких об’єктах буде використовуватись, а отже врахували всі необхідні експлуатаційні умови та визначили мінімальні та необхідні технічні характеристики – потужність двигуна, швидкість, вантажопідйомність, необхідний мінімальний дорожній просвіт тощо.
При встановленні вимог до предмету закупівлі Замовником враховувались наступні фактори:
- у зв’язку з тим, що об’єкти на яких планується експлуатація предмету закупівлі знаходяться територіально віддаленими один від одного, тому характеристика швидкості руху та переміщення повинна бути з найбільш можливими показниками;
- покриття пішохідних доріжок об’єктів, на яких планується експлуатація предмету закупівлі, виконано зі збірних елементів, навантаження на які від механізмів під час руху та маневрування повинно бути мінімальним, також такі вимоги необхідні під час роботи на газонних покриттях;
- предмет закупівлі планується використовувати для очищення територій від снігу, де показник величини дорожнього просвіту повинен бути найбільш можливим.
Також при розгляді запропонованих до змін технічних характеристик було встановлено, що надані технічні характеристики мають нижчі технічні характеристики (погіршена швидкість, вантажопідйомність, підйомне зусилля, дорожній просвіт), призводять до погіршення необхідної Замовнику мінімальної технічної якості предмета закупівлі при значному збільшенні ваги.
Звертаємо увагу, що Замовником у Тендерній документації зазначено «або еквівалент» та «не менш». Тобто, технічні характеристики Замовника до предмета закупівлі ніяким чином не встановлюють дискримінаційні умови для учасників, а лише встановлюють бажаний мінімум потреби Замовника у закупівлі міні-навантажувача з певними технічними та якісними характеристиками, які необхідні саме Замовнику, а не будь-якій іншій фізичній чи юридичній особі.
З огляду на вищевикладене та Тендерну документацію Замовника можливо прийти до неодмінного висновку, що Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, які визначені вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, вимогу щодо внесення змін до Додатку 4 Тендерної документації – відхилено, з врахуванням вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - у зв’язку із відсутністю дискримінаційних умов до учасників процедури закупівлі в Тендерній документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВАНТТЕХНО |
4 420 000,00
UAH з ПДВ
|
4 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУЛАТОВ ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
4 431 100,00
UAH з ПДВ
|
4 431 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АВАНТТЕХНО #41875831 |
Переможець |
4 420 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 16:25
|
ДУ 2 до дог. 03-15-2 (1).pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 10:22
|
ДУ 1 до дог. 03-15-2 (1).pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 15:33
|
Договір 03-15-2.pdf | укладений |
15 березня 2021 15:32
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 травня 2021 11:39
|
4 420 000,00 UAH | UA958201720344391011100034491 СКП "Харківзеленбуд" ХМР |
UA073209840000026002210402427 ТОВ "АВАНТТЕХНО" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.4. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ викласти в новій редакції: «3.4. Джерело фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).». 2. В зв’язку зі зміною джерела фінансування закупівлі розділ ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти у наступній редакції: «ПОКУПЕЦЬ: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради код ЄДРПОУ 03362152 61145, Харківська область, м.Харків, вул. Клочківська, буд.195 А IBAN № UA 563204780000026001924888707 АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ МФО 320478 ІПН 033621520302 Витяг з реєстру платників ПДВ 1420304500400 Тел. (057) 725-02-80 Заступник директора ____________ В.В. Осипов ПРОДАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАНТТЕХНО» Код ЄДРПОУ 41875831 03179, Київська область, м. Київ, Шосе Брест Литовське, 6 (044) 466-46-50 IBAN № UA073209840000026002210402427 в АТ «ПроКредит Банк» МФО 320984 ІПН 418758326572 Директор _________________ Д.М. Стирін». |
Номер договору про закупівлю: | 03/15-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.4. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ викласти в новій редакції: «3.4. Джерело фінансування – бюджет Харківської міської територіальної громади.». 2. В зв’язку зі зміною джерела фінансування закупівлі розділ ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у наступній редакції: «ПОКУПЕЦЬ: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради код ЄДРПОУ 03362152 61145, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, буд.195 А IBAN № UA 958201720344391011100034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 ІПН 033621520302 Витяг з реєстру платників ПДВ 1420304500400 Тел. (057) 725-02-80 ПРОДАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАНТТЕХНО» Код ЄДРПОУ 41875831 03179, Київська область, м. Київ, Шосе Брест Литовське, 6 (044) 466-46-50 IBAN № UA073209840000026002210402427 в АТ «ПроКредит Банк» МФО 320984 ІПН 418758326572». |
Номер договору про закупівлю: | 03/15-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |