Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(централізоване опалення(теплова енергія))
Очікувана вартість
349 900,00 UAH
UA-2021-02-05-003055-c 2ef5e12746594b65bd7466b165ebccee
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костів Стефанія Стефанівна

+380324556983 striymbk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийський міський Будинок культури
Код ЄДРПОУ: 26256978
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Соломії Крушельницької,18
Контактна особа: Костів Стефанія Стефанівна
+380324556983
striymbk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі". Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи відповідно до пп.2 п.2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" 14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Згідно ч. 2 ст. 5 Закону України "Про природні монополії" Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Згідно п. 6 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням Комітету від 28 листопада 2012 року № 874-р, зведений перелік суб’єктів природних монополій складається за формою, наведеною в додатку 2 вказаного Порядку, та ведеться Комітетом в електронному вигляді. Згідно п. 7 вказаного Порядку зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Комітету (http://www.amc.gov.ua ). Згідно ст. 5 Закону України "Про природні монополії", а також інформації згідно п. 133 Зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 30.10.2019р., розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України Учасник є суб’єктом природних монополії, тобто виробляє (реалізує) товари (послуги) на ринку, що перебуває у стані природної монополії. Крім цього, Стрийський міський Будинок культури здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в комунальному підприємстві "Стрийтеплоенерго", у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки теплові мережі Стрийський міський Будинок культури підключені до мереж комунального підприємства "Стрийтеплоенерго" В районі, де розташований Стрийський міський Будинок культури, відсутня інша організація, яка надає послуги з теплопостачання. Враховуючи дані обставини, надавання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками не є можливим, а тому з урахуванням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" Стрийський міський Будинок культури області необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 09:51
Оскарження наміру укласти договір: 16 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


кошторисних призначень на 2021р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158.58 Гкал
Ціна за одиницю: 2206.4UAH з ПДВ
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(централізоване опалення(теплова енергія))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул.С.Крущельницької,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(централізоване опалення(теплова енергія)) Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

05 лютого 2021 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 18:13
повідомлення МБК (1).PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-13-000041 ● 6e468b6b8fc8496eb11bd931cb1a1fea
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 травня 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2022 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.01.2022 № 20

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 №20.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-05-003055-c, 05.02.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків: Risc 1-18. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-14 15:26:23

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-05-003055-c, яка проводилась Стрийським міським Будинком культури (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Зокрема, просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

У відповідності до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір опубліковано 10.02.2021, оскарження наміру укласти договір датується 16.02.2021.
За результатами переговорної процедури укладено договір № 33 від 10.02.2021, проте датою повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проведеним моніторингом встановлено, що вищезазначений договір опубліковано в розділі «Протокол розкриття тендерних пропозицій» та у «Повідомлення про намір укласти договір», проте відсутній у розділі «Укладений договір».
Аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації щодо здійснених платежів за вищевказаним договором (джерело інформації: дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів, https://spending.gov.ua) встановлено, що Замовником при проведенні платежів здійснено посилання на договір № 33 від 04.02.2021.
Крім того, у призначенні окремих платежів зазначено про додаткову угоду № 3 від 12.05.2021 та додаткову угоду № 4 від 31.10.2021.
Водночас, в електронній системі закупівель опубліковано лише додаткову угоду № 3 від 12.05.2021, яка стосується договору № 33 від 04.02.2021.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати обгрунтоване пояснення (з наданням документального підтвердження) щодо фактичної дати укладення договору № 33 – 04.02.2021 чи 10.02.2021?
4. Пояснити причини не опублікування договору № 33 від 10.02.2021 у відповідному розділі електронної системи закупівель, а саме «Укладений договір»?
5. Пояснити причини не опублікування вищезазначених додаткових угод № 1, 2 та 4?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-01-20 18:43:33

Пояснення з власної ініціативи

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за предметом «Пара, гаряча вода та пов'язана продукція( централізоване опалення( теплова енергія))» ДК 021:2015: 09320000-8, у зв'язку із відсутністю технічної можливості, просимо торги по закупівлі UA-2021-02-05-003055-c вважати відміненими.
По даній закупівлі оплата не проводилася.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Також, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Також, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом.) • усунуто

Замовником усунено порушення шляхом відміни торгів.

2022-05-26 09:07:36

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Стрийтеплоенерго"
#05432684
Переможець 349 900,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 09:51

Документи

10 лютого 2021 09:51
Електронний підпис
10 лютого 2021 09:49
договір тепло.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 09:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Стрийтеплоенерго"
#05432684
349 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2021 09:51
Електронний підпис
10 лютого 2021 09:49
договір тепло.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 17:22
Протокол укладений
25 січня 2022 17:19
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:12
Протокол пояснення.pdf зміни до договору
25 січня 2022 16:06
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 18:05
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 12:59
мбк 2.PDF укладений
12 травня 2021 12:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(централізоване опалення(теплова енергія)) 158.58 Гкал 2 206,40
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни реквізитів
Номер договору про закупівлю: 3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): немає можливості усунути виявлені порушення так як процедура закупівлі завершена, оплата по закупівлі не проводилася
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(централізоване опалення(теплова енергія)) 158.58 Гкал 2 206,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: немає можливості усунути виявлені порушення так як процедура закупівлі завершена, оплата по закупівлі не проводилася