Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Стрийський міський Будинок культури |
Код ЄДРПОУ: | 26256978 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Соломії Крушельницької,18 |
Контактна особа: |
Костів Стефанія Стефанівна +380324556983 striymbk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 09:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(централізоване опалення(теплова енергія)) | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
05 лютого 2021 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 18:13 |
повідомлення МБК (1).PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-13-000041 ● 6e468b6b8fc8496eb11bd931cb1a1fea
- Статус: вирішено ● Дата: 26 травня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2022 № 20
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 №20.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-05-003055-c, 05.02.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків: Risc 1-18. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-14 15:26:23
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-05-003055-c, яка проводилась Стрийським міським Будинком культури (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Зокрема, просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У відповідності до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір опубліковано 10.02.2021, оскарження наміру укласти договір датується 16.02.2021.
За результатами переговорної процедури укладено договір № 33 від 10.02.2021, проте датою повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проведеним моніторингом встановлено, що вищезазначений договір опубліковано в розділі «Протокол розкриття тендерних пропозицій» та у «Повідомлення про намір укласти договір», проте відсутній у розділі «Укладений договір».
Аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації щодо здійснених платежів за вищевказаним договором (джерело інформації: дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів, https://spending.gov.ua) встановлено, що Замовником при проведенні платежів здійснено посилання на договір № 33 від 04.02.2021.
Крім того, у призначенні окремих платежів зазначено про додаткову угоду № 3 від 12.05.2021 та додаткову угоду № 4 від 31.10.2021.
Водночас, в електронній системі закупівель опубліковано лише додаткову угоду № 3 від 12.05.2021, яка стосується договору № 33 від 04.02.2021.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати обгрунтоване пояснення (з наданням документального підтвердження) щодо фактичної дати укладення договору № 33 – 04.02.2021 чи 10.02.2021?
4. Пояснити причини не опублікування договору № 33 від 10.02.2021 у відповідному розділі електронної системи закупівель, а саме «Укладений договір»?
5. Пояснити причини не опублікування вищезазначених додаткових угод № 1, 2 та 4?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-01-20 18:43:33
Пояснення з власної ініціативи
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за предметом «Пара, гаряча вода та пов'язана продукція( централізоване опалення( теплова енергія))» ДК 021:2015: 09320000-8, у зв'язку із відсутністю технічної можливості, просимо торги по закупівлі UA-2021-02-05-003055-c вважати відміненими.
По даній закупівлі оплата не проводилася.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Також, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Також, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом.) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом відміни торгів.
2022-05-26 09:07:36
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Стрийтеплоенерго" #05432684 |
Переможець |
349 900,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 17:22
|
Протокол | укладений |
25 січня 2022 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 16:12
|
Протокол пояснення.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 12:59
|
мбк 2.PDF | укладений |
12 травня 2021 12:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(централізоване опалення(теплова енергія)) | 158.58 | Гкал |
2 206,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | немає можливості усунути виявлені порушення так як процедура закупівлі завершена, оплата по закупівлі не проводилася |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(централізоване опалення(теплова енергія)) | 158.58 | Гкал |
2 206,40
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 травня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | немає можливості усунути виявлені порушення так як процедура закупівлі завершена, оплата по закупівлі не проводилася |