Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання за кодом ДК 021:2015 - Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2021-02-05-002731-a 3d9d2c665f114b8085bbdf564837eb4a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Головчанська

+380663024419 golovchanski@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ,ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02012148
Вебсайт: https://www.inpn.orq.ua
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. АКАДЕМІКА ПАВЛОВА, 46
Контактна особа: Олена Головчанська
+380663024419
golovchanski@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2021 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2021 12:00
Початок аукціону: 18 лютого 2021 14:41
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9090 кілограми
Прання білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул Академіка Павлова , 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, після надання послуг та підписання Сторонами Акта виконаних робіт. . До рахунку додається акт приймання-передачі наданих послуг. Розрахунки згідно цього Договору проводяться у національній валюті України. Датою оплати товару вважається день зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Замовник приймає (бере) на себе бюджетні (фінансові) зобов’язання відповідно до статтей 23, 48 Бюджетного кодексу України виключно за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань та в межах фактичних надходжень бюджетних коштів. Бюджетні (фінансові) зобов’язання виникають у Замовника лише за наявності та у межах відповідних бюджетних призначень (асигнувань) на закупівлю товару. .У разі відсутності або недостатності коштів на рахунку Замовника, внаслідок неналежного або недостатнього бюджетного фінансування, строк виконання фінансових (платіжних) зобов’язань відстрочується до усунення зазначених обставин. .У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. Замовник не несе відповідальність за відсутність чи недостатність фінансування відповідного рівня. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2021 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 10:26
ОГОЛОШЕННЯ, ВИМОГИ, ПРОЕКТ ДОГОВОРУ — копия.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-05-002731-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна", Код ЄДРПОУ:2616015201
Дата подання: 23 лютого 2021 12:12
Відхилення пропозиції ФОП Василенко С.А., як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та наявні підстави для її відхилення
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі, згідно п. 16. Інша інформація зазначалось:
Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 Закону. Учаснику надається до розгляду проект договору, з метою досягнення згоди щодо умов договору (Додаток 4).
- Учасником ФОП Василенко С.А. не було надано згоду щодо умов договору (згідно Додатку 4).
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
- Учасником не було підписано та засвідчено належним чином проект договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2021 11:10
Відповідь на Вимогу ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" UA-2021-02-05-002731-a.b1

Відповідно до п.16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено «Учаснику надається до розгляду проект договору, з метою досягнення згоди щодо умов договору (Додаток 4)».
Вищезазначений пункт у Оголошенні про проведення закупівлі встановлено Замовником, на виконання п.2 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднив в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом проект договору про закупівлю. У п.16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив, що такий проект надається до розгляду проект договору, з метою досягнення згоди щодо умов договору.
Тобто, Замовник зобов’язан розмістити проект договору у електронній системі закупівлі для ознайомлення та досягнення згоди потенційними учасниками. Таким чином, у разі, якщо учасник вважає проект договору таким, що суперечить чинному законодавству або встановлює відносно нього дискримінаційні вимоги, такий учасник, за наявності не згоди щодо умов договору має можливість реалізувати своє право на звернення до Замовника в період уточнень, у разі, якщо учасник ознайомився з опублікованим проектом договору та не звернувся до Замовника у період уточнень, такий проект договору вважається таким, щодо якого досягнуто згоду.
Вимога до п.16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить положень щодо ні надання у складі пропозиції учасника спрощеної закупівлі будь-якого листа-годи, ні проекту договору.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник розглянув пропозицію ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та, відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановив відповідність пропозиції саме умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

Відносно учасника ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ відсутні підстави для відхилення пропозиції, передбачені ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Замовник діяв, виключно, в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзацу другому ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Пропозиція ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" не була відхилена, відсутні підстави звернення до замовника.
Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Враховуючи вищезазначене, відсутні законні підстави для задоволення Вимоги ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна", через відсутність порушеного права та охоронюваних інтересів учасника спрощеної закупівлі ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" та дії Замовника, виключно, в межах, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 163 620,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" 154 530,00
UAH з ПДВ
154 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 14:53
Електронний підпис
11 лютого 2021 14:52
проект договору.PDF
11 лютого 2021 14:52
Инструкция КОВИД.PDF
11 лютого 2021 14:52
Док авто.pdf
11 лютого 2021 14:52
Додаток №3.PDF
11 лютого 2021 14:52
Додаток №2.PDF
11 лютого 2021 14:52
Додаток №1.PDF
11 лютого 2021 14:52
Довідка щодо санкцій.PDF
11 лютого 2021 14:52
Довідка щодо підпису.PDF
11 лютого 2021 14:52
Довідка авто.PDF
11 лютого 2021 14:52
Відгук Яроцька.PDF
11 лютого 2021 14:52
Відгук Мельник.PDF
11 лютого 2021 14:52
Висновок СЕС.PDF
11 лютого 2021 14:52
Висновок СЕС прання.pdf
11 лютого 2021 14:52
Висновок СеС 2.pdf
11 лютого 2021 14:52
Біонол висновок.pdf
11 лютого 2021 14:52
Аналог дого Мельник.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3251105994
Переможець 145 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 15:10

Документи

22 лютого 2021 15:10
Електронний підпис
22 лютого 2021 15:09
Протокол №21.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3251105994
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2021 15:10
Електронний підпис
22 лютого 2021 15:09
Протокол №21.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2022 11:39
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 11:18
Додаткова угода №3 до Договору 10 від 01.03.2021р..PDF зміни до договору
21 січня 2022 11:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:07
Додаткова угода 2 від 28.12.2021р..PDF зміни до договору
28 грудня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 12:33
Додаткова угода №1 від 22.12.2021р..PDF зміни до договору
22 грудня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 10:31
Договір 10 від 01.03.2021р..PDF укладений
01 березня 2021 10:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 квітня 2021 10:35
11 967,29 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений
05 травня 2021 10:06
10 236,71 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений
02 червня 2021 10:27
6 769,18 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений
02 липня 2021 11:08
11 011,88 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений
03 серпня 2021 10:50
11 324,50 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений
06 вересня 2021 10:11
9 008,56 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений
08 жовтня 2021 10:24
8 437,55 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений
08 листопада 2021 10:53
6 848,93 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений
06 грудня 2021 11:13
7 984,57 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений
21 грудня 2021 11:31
19 985,35 UAH UA698201720343101001200005725
ДУ ІНПН НАМН України
UA483515330000026008052112622
ФО-П Василенко С.А.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів виконання послуг, а саме: зменшити загальну ціну Договору на 41425,48 грн. Було: 9090 кг білизни по 15,95грн.без ПДВ за 1кг на суму 145000,00грн. без ПДВ; Стало: 6493,7 кг білизни по 15,95 грн. без ПДВ за 1кг на суму 103574,52 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.8 ч.5, ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.9.1.3, п. 11.1, п.12.1 Договору, дійшли згоди та вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме по 31 березня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.8 ч.5, ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.11.1, п.12.1, п.9.1.3. Договору, у зв'язку із продовженням дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, Сторони дійшли згоди збільшити ціну Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, а саме на 20703,10 грн.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 107 153,70
UAH