Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обслуговування програмного забезпечення (72250000-2)
Очікувана вартість
14 700,00 UAH
UA-2021-02-05-002631-c 1df7d225750841289994207418d60b23
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левчук Наталія Ігорівна

+380664213066 abvgdeika53@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський центр розвитку дитини №53 "АБВГДЕЙКА"
Код ЄДРПОУ: 25304348
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, бульвар Польський, будинок 7
Контактна особа: Левчук Наталія Ігорівна
+380664213066
abvgdeika53@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Згідно наявної потреби. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2. Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 година
Ціна за одиницю: 700UAH з ПДВ
обслуговування програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, бульвар Польський, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично отриманої послуги згідно з оформленими документами після надання таких послуг та пред'явлення актів виконаних робіт Замовнику. Період оплати може змінюватися в залежності від реального фінансування видатків замовника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

05 лютого 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ліханов Денис Олександрович
#3070623475
Переможець 14 700,00
UAH
05 лютого 2021 16:04

Документи

05 лютого 2021 16:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 16:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
обслуговування програмного забезпечення 21 година 700,00
UAH з ПДВ