Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local importance С210435 Entrance to the village of Pavlivka km 0+000 - km 3+000 (separate sections) in the Kharkiv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Дмитрієва Катерина Сергіївна +380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Dmytriieva Kateryna +380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 36 564 143,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 365 641,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 365640 UAH |
Publication date: | 05 лютого 2021 14:10 |
Enquiries until: | 27 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 36 564 143 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 365 641 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до п. 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 13:13 |
ТД_Під'їзд до села Павлівка_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
18 лютого 2021 13:13 |
ЗМІНИ №1.docx | |
05 лютого 2021 14:07 |
ТД_Під'їзд до села Павлівка.docx | |
05 лютого 2021 14:07 |
Додаток№7_ПроєктДоговору ТД_Під'їзд до села Павлівка.docx |
18 лютого 2021 13:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2021 13:13 |
ТД_Під'їзд до села Павлівка_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
18 лютого 2021 13:13 |
ЗМІНИ №1.docx
|
|||
05 лютого 2021 14:07 |
ТД_Під'їзд до села Павлівка.docx
|
|||
05 лютого 2021 14:07 |
Додаток№7_ПроєктДоговору ТД_Під'їзд до села Павлівка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації при закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Тобто, у даній закупівлі можуть прийняти участь тільки ті учасники, які мають аналогічний договір, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
При цьому, відповідно до пункту 3 частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а не укладення аналогічного договору як це передбачено тендерною документацією.
Автор вимоги має намір прийняти участь у даній закупівлі та має багаторічний міжнародний досвід виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії (мова йде про об’єкти інфраструктури, визначені як наймасштабніші та найуспішніші на світовому ринку). Однак потенційний учасник є нерезидентом, законодавством держави, в якій він зареєстрований, передбачено укладення довгострокових проектів, в рамках якого можуть виконуватися роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг різних об’єктів шляхом внесення відповідних змін до таких договорів (аналог «рамкових угод» згідно законодавством України).
Зокрема, у учасника наявний аналогічний договір, укладений протягом більше ніж останніх 5-ти років, при цьому наявне документальне підтвердження виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі саме за останні 5-ть років.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
З метою додержання принципів здійснення публічних закупівель, у тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них, вимагаємо усунути умови тендерної документації , які обмежують конкуренцію, а саме внести зміни до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації шляхом викладення його у наступній редакції:
«При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, виконаний протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000005 ● 159a542c87294ec8afcc2550f3075d38
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.06.2021 №386
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 14 червня 2021 року № 386
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-02-05-001942-с від 02.05.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-23 14:11:14
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210435 Під`їзд до села Павлівка км 0+000 - км 3+000 (окремими ділянками) у Харківській області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-05-001942-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1) Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, ТОВ «Євробуд Плюс» надало інформаційну довідку про залучення ззовні атестовану випробувальну лабораторію для проведення відхідного (контроль матеріалів, виробів, конструкцій та документації) та операційного контролю на підставі Договору на виконання науково-дослідної роботи № 35-51-20 від 20.10.2020. Яким чином ТОВ «Євробуд Плюс» підтвердило інформацію щодо відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтва або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:205, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 №187) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом відповідно до пункту 1.3 Додатку №2 до тендерної документації.
2) З яких підстав ТОВ «Євробуд Плюс» допущено до аукціону та в подальшому визнано переможцем закупівлі, оскільки ним не надано копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору відповідно до пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-25 15:23:10
Відповідь на запит
Щодо першого питання запиту, Державне підприємство «Дороги Харківщини» (надалі – Замовник) повідомляємо наступне, на виконання вимоги щодо надання копії документів щодо відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтва або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:205, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 №187) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом. Учасник ТОВ «Євробуд Плюс» (надалі - Учасник) надав СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 від 14 грудня 2018р. №01-0154/2018. Даний документ розмішене в електронній системі закупівель в пропозиції Учасника у файлі «2.3.3. Свідоцтво з додатками» та виконав вимогу п.1.3 Додатку №2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210435 Під`їзд до села Павлівка км 0+000 - км 3+000 (окремими ділянками) у Харківській області(ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (Нова редакція) (надалі – Тендерна документація)
На друге питання запиту Замовник повідомляє наступне Учасник виконав вимоги п.3 Додатку №2 Тендерної документації, в тому числі надав копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів), який розмішене в файлі «2.5.3. Відгук Замовника». В даному відгуку зазначена вся інформація яка була викладена вимога в п.3 Додатку №3 до Тендерної документації.
Таким чином Учасник виконав всі вимоги Тендерної документації та був допущений до участі в аукціоні на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210435 Під`їзд до села Павлівка км 0+000 - км 3+000 (окремими ділянками) у Харківській області».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-23 14:11:16
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210435 Під`їзд до села Павлівка км 0+000 - км 3+000 (окремими ділянками) у Харківській області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-05-001942-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1) Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, ТОВ «Євробуд Плюс» надало інформаційну довідку про залучення ззовні атестовану випробувальну лабораторію для проведення відхідного (контроль матеріалів, виробів, конструкцій та документації) та операційного контролю на підставі Договору на виконання науково-дослідної роботи № 35-51-20 від 20.10.2020. Яким чином ТОВ «Євробуд Плюс» підтвердило інформацію щодо відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтва або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:205, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 №187) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом відповідно до пункту 1.3 Додатку №2 до тендерної документації.
2) З яких підстав ТОВ «Євробуд Плюс» допущено до аукціону та в подальшому визнано переможцем закупівлі, оскільки ним не надано копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору відповідно до пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-25 15:25:43
Відповідь на запит
Щодо першого питання запиту, Державне підприємство «Дороги Харківщини» (надалі – Замовник) повідомляємо наступне, на виконання вимоги щодо надання копії документів щодо відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтва або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:205, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 №187) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом. Учасник ТОВ «Євробуд Плюс» (надалі - Учасник) надав СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 від 14 грудня 2018р. №01-0154/2018. Даний документ розмішене в електронній системі закупівель в пропозиції Учасника у файлі «2.3.3. Свідоцтво з додатками» та виконав вимогу п.1.3 Додатку №2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210435 Під`їзд до села Павлівка км 0+000 - км 3+000 (окремими ділянками) у Харківській області(ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (Нова редакція) (надалі – Тендерна документація)
На друге питання запиту Замовник повідомляє наступне Учасник виконав вимоги п.3 Додатку №2 Тендерної документації, в тому числі надав копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів), який розмішене в файлі «2.5.3. Відгук Замовника». В даному відгуку зазначена вся інформація яка була викладена вимога в п.3 Додатку №3 до Тендерної документації.
Таким чином Учасник виконав всі вимоги Тендерної документації та був допущений до участі в аукціоні на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210435 Під`їзд до села Павлівка км 0+000 - км 3+000 (окремими ділянками) у Харківській області».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2021 09:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паркінг+" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 11:44
|
ТОВ "Енерготепло" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "БУДГАРАНТ-7" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
33 273 370,00
UAH з ПДВ
|
24 990 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Енерготепло" |
34 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Консорціум "Блек Сі Консорціум" |
33 500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
34 370 294,00
UAH з ПДВ
|
29 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
34 500 200,00
UAH з ПДВ
|
32 834 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДГАРАНТ-7" |
32 834 580,00
UAH з ПДВ
|
32 834 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Переможець |
24 990 900,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:43
|
ДУ№3 до Договору №13_04-21.pdf | укладений |
26 грудня 2023 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 15:38
|
ДУ№2 до Договору №13-04-21.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 13:31
|
ДУ№1 до Договору №13-04-21 (1).pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 14:56
|
Договір №13-04-21.pdf | укладений |
29 квітня 2021 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №13/04-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 29 квітня 2021р.: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 13/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №13/04-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 29 квітня 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 11.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 квітня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
6 372 513,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 062 085,63 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Додаткова угода №3 від 25.12.2023р. до ДОГОВОРУ №13/04-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 29.04.2021р. |