Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл елетричної енергії для власних потреб підприємства
Очікувана вартість
31 004,00 UAH
UA-2021-02-05-000389-c d373003815a647359ff5eb2c6792760c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мордачова Ірина Сергіївна

0552291631 IRINAMORDACHOVA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення "Херсонміськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 31134534
Місцезнаходження: 73033, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Фонтанна,17,м. Херсон
Контактна особа: Мордачова Ірина Сергіївна
0552291631
IRINAMORDACHOVA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розподіл елетричної енергії для власних потреб підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Тендерна документація

05 лютого 2021 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товаритсво "Херсонобленерго"
#05396638
Переможець 31 004,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 09:45

Документи

05 лютого 2021 09:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:10
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 09:50
Д.уг.3 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2021 08:36
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 10:34
Д.уг. 1.pdf укладений
16 червня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 12:13
Додаткова угода № 2 до договору №18 від 04.02.2021 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 14:13
додаткова угода № 1 до договору №18 від 04.02.2021 (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 09:46
договір 18 від 04.02.2021.pdf укладений
05 лютого 2021 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатківзамовника, згідно рішення сесії Херсонської міської ради
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови КМУ № 97 від 08.02.2021 року Про внесення змін до пункту 15 постанови КМУ від 22.07.2020 року № 641 щодо попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів для проведення оплати за послуги, що надаються АТ "Херсонобленерго" на території Херсонського району
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Постанови КМУ України №1070 від 04.12.2019 р.,згідно з Наказом ДСА України №62 від 02.03.2021 р. розрахунки проводяться шляхом одноразового перерахування попередньої оплати у розмірі 30% вартості залишку річного обсягу ( 5 895.47 ) на строк не більше 3-х місяців на поточний рахунок Оператора системи.В разі залишку авансового платежу після закінчення 3-х місяців – залишок коштів повертається на поточний рахунок Споживача.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 004,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 167,33 UAH)