Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Камери відеоспостереження
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-02-05-000005-b ● ae0cd0c0a7cf4569858f4000efef7342
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Ковбаса Юлія Володимирівна 380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 00:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 14:15 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, торговельну марку/виробника і гарантійний строк товару, що пропонує учасник, та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути
Згорнути
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, торговельну марку/виробника і гарантійний строк товару, що пропонує учасник, та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Купольна варіфокальна відеокамера Hikvision DS-2CE56D0T-VFIRF (2,8-12 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
20 штуки
Зовнішня варіфокальна відеокамера Hikvision DS-2CE16D0T-VFIR3F (2,8-12 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
15 штуки
Зовнішня відеокамера Hikvision DS-2CE16D0T-I2FB (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
15 штуки
Купольна зовнішня відеокамера Hikvision DS-2CE56D0T-IRMF (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
12 штуки
IP відеокамера Hikvision DS-2CV1021G0-IDW1 (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
5 штуки
IP відеокамера Hikvision DS-2CD1321-I (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
5 штуки
IP відеокамера Hikvision DS-2CD1623G0-IZ (2,8-12 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
2 штуки
IP відеокамера Dahua IPC-K42P (2,8 mm) 4 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
2 штуки
IP відеокамера Dahua DH-IPC-HFW1230SP-S2 (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 штуки
IP відеокамера Dahua DH-IPC-EW5531P-AS (1,4 mm) 5 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
2 штуки
HDCVI відеокамера Dahua DH-HAC-HFW1200TLP-A-S4 (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
2 штуки
HDCVI відеокамера Dahua DH-HAC-HDW1400TLP-A (2,8 mm) 4 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 штуки
HDCVI відеокамера Dahua DH-SD49225XA-HNR (4,8-120 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання Товару, відповідно до накладних. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 15:14 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі зі змінами.doc | |
11 лютого 2021 15:13 |
Проєкт договору про закупівлю зі змінами.doc |
11 лютого 2021 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2021 15:14 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі зі змінами.doc
|
|||
11 лютого 2021 15:13 |
Проєкт договору про закупівлю зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 05 лютого 2021 09:27
Дата відповіді: 08 лютого 2021 10:50
Шановний замовнику, чи розглядаєте Ви еквівалент товару іншої торгової марки з характеристиками не гірше запитувальних. Камери відеоспостереження, що плануємо запропонувати сумісні з іншими виробниками.
Відповідь: Добрий день! Товар, що пропонується учасником, повинен повністю відповідати вимогам Замовника, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При цьому оголошенням не передбачена можливість пропонувати еквівалент переліченого товару.
Добрий день,Шановний Замовнику!
Дата подання: 05 лютого 2021 11:54
Дата відповіді: 08 лютого 2021 10:51
номер телефона для уточнень є недійсним, які кваліфікаційні критерії для учасників,дайте інформацію більш детальну.
Відповідь: Добрий день! Телефон, зазначений в оголошенні, є дійсним. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено наступні документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, торговельну марку/виробника і гарантійний строк товару, що пропонує учасник, та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, торговельну марку/виробника і гарантійний строк товару, що пропонує учасник, та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Аналоги
Дата подання: 05 лютого 2021 12:49
Дата відповіді: 08 лютого 2021 10:52
Доброго дня! Чи будуть розглядатися аналоги?
Відповідь: Добрий день! Умовами спрощеної закупівлі не передбачена можливість пропонувати учасниками аналоги переліченого товару.
Просимо внести зміни
Дата подання: 08 лютого 2021 16:00
Дата відповіді: 09 лютого 2021 15:57
Доброго дня. У специфікації є невідповідності по модельному ряду продукції 2020 року випуску.
Просимо внести зміни в наступні позиції номенклатури товарів:
1) відеокамера Hikvision DS-2CE56D0T-VFIR3F (2,8-12 mm) 2 Мп - правильна назва - Hikvision DS-2CE56D0T-VFIRF 2.8-12mm
2) Hikvision DS-2CE16D0T-IRF (2,8 mm) 2 Мп - правильна назва нового модельного ряду Hikvision DS-2CE16D0T-I2FB 2.8mm, або Hikvision DS-2CE16D0T-IR 3.6mm з фокусною відстанню 3,6 mm
3) Hikvision DS-2CD1631FWD-IZ (2,8-12 mm) 3 Мп - новий модельний ряд цієї камери - Hikvision DS-2CD1623G0-IZ 2.8-12mm
4) Dahua DH-IPC-K35P (2,8 mm) 3 Мп - знята з виробництва, новий модельний ряд Dahua IPC-K42P 4 Мп
5) Dahua DH-IPC-EBW8600P (1,55 mm) 6 Мп - новий модельний ряд Dahua DH-IPC-EW5531P-AS
6) Dahua DH-SD49225I-HC-S3 (2,8-120 mm) 2 Мп - новий модельний ряд Dahua DH-SD49225XA-HNR
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваші зауваження будуть враховані, відповідні зміни буде внесено до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-05-000005-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шибанов Олександр Юрійович, Код ЄДРПОУ:3204302214
Дата подання: 10 лютого 2021 23:21
Вимога про порушення конкуренції
Ознайомившись з вимогами Замовника спрощеної (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-05-000005-b), в оголошенні було виявлено грубі порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі- Закон). Товар, який закуповується Замовником не має виразу - "еквівалент" або "аналог", а чітко визначає торгову марку такого товару, що передбачає корупційну складову у діях Замовника закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону зазначено, що - у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошенні спрощеної закупівлі посилання на аналоги або еквівалент товару взагалі відсутні, що порушує вимоги абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону.
Абзацом 1 частини 5 статті встановлено, що - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, грубі порушення Замовника спрощеної закупівлі підпадають під дії статтей 364,367,368, Кримінального кодексу України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо терміново внести зміни у оголошення спрощеної закупівлі та привести умови\вимоги спрощеної закупівлі у відповідність до вимог Закону та ЗУ "Про захист еконмічної конкуренції". У разі невиконання вищезазначених вимог, будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів, Державної аудиторської служби, що призведе до негативних наслідків для Замовника спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону зазначено, що - у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошенні спрощеної закупівлі посилання на аналоги або еквівалент товару взагалі відсутні, що порушує вимоги абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону.
Абзацом 1 частини 5 статті встановлено, що - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, грубі порушення Замовника спрощеної закупівлі підпадають під дії статтей 364,367,368, Кримінального кодексу України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо терміново внести зміни у оголошення спрощеної закупівлі та привести умови\вимоги спрощеної закупівлі у відповідність до вимог Закону та ЗУ "Про захист еконмічної конкуренції". У разі невиконання вищезазначених вимог, будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів, Державної аудиторської служби, що призведе до негативних наслідків для Замовника спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2021 16:30
Добрий день! Дана закупівля відноситься до спрощених і проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Ст. 14 Закону не визначено обов’язку Замовника додавати вираз «або еквівалент» у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-02-10-000008 • 1024a1a3cdd14ea6b1e892c5da1e4190
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-02-10
•
23:32
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Порушення абзацу 2 частини 4 та абзацу 1 частини 5 статті 14 Закону
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М1 ГРУП" |
132 654,48
UAH з ПДВ
|
127 907,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
133 641,00
UAH з ПДВ
|
127 908,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОТАЙМ СЕК'ЮРІТІ" |
179 529,14
UAH з ПДВ
|
128 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОНІЄВИЧ МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ |
144 814,00
UAH з ПДВ
|
141 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " |
147 385,59
UAH з ПДВ
|
141 805,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА СЕКЬЮРІТІ" |
155 848,00
UAH з ПДВ
|
141 858,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА" |
143 000,00
UAH з ПДВ
|
142 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна |
151 885,80
UAH з ПДВ
|
145 852,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГЛАДКОВА І.С. |
161 990,54
UAH з ПДВ
|
147 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
159 410,70
UAH з ПДВ
|
147 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕКЬЮРІКА" |
148 000,00
UAH з ПДВ
|
148 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Люшин Юлія Валентинівна" |
152 000,00
UAH з ПДВ
|
152 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПС СЕРВІС" |
157 639,47
UAH з ПДВ
|
157 639,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА |
174 350,00
UAH з ПДВ
|
166 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" |
166 459,98
UAH з ПДВ
|
166 459,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М1 ГРУП" #43586258 |
Відхилено |
127 907,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 15:58
|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Рішення скасоване |
127 908,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 17:42
|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Відхилено |
127 908,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 17:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОТАЙМ СЕК'ЮРІТІ" #31303871 |
Переможець |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 19:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 00:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 11:10
|
Договір №01-25-03-21 від 30.03.2021.pdf | укладений |
30 березня 2021 11:08
|