Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Камери відеоспостереження
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-02-05-000005-b ae0cd0c0a7cf4569858f4000efef7342
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2021 00:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 17:00
Початок аукціону: 22 лютого 2021 14:15
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, торговельну марку/виробника і гарантійний строк товару, що пропонує учасник, та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Купольна варіфокальна відеокамера Hikvision DS-2CE56D0T-VFIRF (2,8-12 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
20 штуки
Зовнішня варіфокальна відеокамера Hikvision DS-2CE16D0T-VFIR3F (2,8-12 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
15 штуки
Зовнішня відеокамера Hikvision DS-2CE16D0T-I2FB (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
15 штуки
Купольна зовнішня відеокамера Hikvision DS-2CE56D0T-IRMF (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
12 штуки
IP відеокамера Hikvision DS-2CV1021G0-IDW1 (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
5 штуки
IP відеокамера Hikvision DS-2CD1321-I (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
5 штуки
IP відеокамера Hikvision DS-2CD1623G0-IZ (2,8-12 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
2 штуки
IP відеокамера Dahua IPC-K42P (2,8 mm) 4 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
2 штуки
IP відеокамера Dahua DH-IPC-HFW1230SP-S2 (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 штуки
IP відеокамера Dahua DH-IPC-EW5531P-AS (1,4 mm) 5 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
2 штуки
HDCVI відеокамера Dahua DH-HAC-HFW1200TLP-A-S4 (2,8 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
2 штуки
HDCVI відеокамера Dahua DH-HAC-HDW1400TLP-A (2,8 mm) 4 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 штуки
HDCVI відеокамера Dahua DH-SD49225XA-HNR (4,8-120 mm) 2 Мп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання Товару, відповідно до накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 05 лютого 2021 09:27
Дата відповіді: 08 лютого 2021 10:50
Шановний замовнику, чи розглядаєте Ви еквівалент товару іншої торгової марки з характеристиками не гірше запитувальних. Камери відеоспостереження, що плануємо запропонувати сумісні з іншими виробниками.
Відповідь: Добрий день! Товар, що пропонується учасником, повинен повністю відповідати вимогам Замовника, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При цьому оголошенням не передбачена можливість пропонувати еквівалент переліченого товару.
Добрий день,Шановний Замовнику!
Дата подання: 05 лютого 2021 11:54
Дата відповіді: 08 лютого 2021 10:51
номер телефона для уточнень є недійсним, які кваліфікаційні критерії для учасників,дайте інформацію більш детальну.
Відповідь: Добрий день! Телефон, зазначений в оголошенні, є дійсним. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено наступні документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, торговельну марку/виробника і гарантійний строк товару, що пропонує учасник, та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Аналоги
Дата подання: 05 лютого 2021 12:49
Дата відповіді: 08 лютого 2021 10:52
Доброго дня! Чи будуть розглядатися аналоги?
Відповідь: Добрий день! Умовами спрощеної закупівлі не передбачена можливість пропонувати учасниками аналоги переліченого товару.
Просимо внести зміни
Дата подання: 08 лютого 2021 16:00
Дата відповіді: 09 лютого 2021 15:57
Доброго дня. У специфікації є невідповідності по модельному ряду продукції 2020 року випуску. Просимо внести зміни в наступні позиції номенклатури товарів: 1) відеокамера Hikvision DS-2CE56D0T-VFIR3F (2,8-12 mm) 2 Мп - правильна назва - Hikvision DS-2CE56D0T-VFIRF 2.8-12mm 2) Hikvision DS-2CE16D0T-IRF (2,8 mm) 2 Мп - правильна назва нового модельного ряду Hikvision DS-2CE16D0T-I2FB 2.8mm, або Hikvision DS-2CE16D0T-IR 3.6mm з фокусною відстанню 3,6 mm 3) Hikvision DS-2CD1631FWD-IZ (2,8-12 mm) 3 Мп - новий модельний ряд цієї камери - Hikvision DS-2CD1623G0-IZ 2.8-12mm 4) Dahua DH-IPC-K35P (2,8 mm) 3 Мп - знята з виробництва, новий модельний ряд Dahua IPC-K42P 4 Мп 5) Dahua DH-IPC-EBW8600P (1,55 mm) 6 Мп - новий модельний ряд Dahua DH-IPC-EW5531P-AS 6) Dahua DH-SD49225I-HC-S3 (2,8-120 mm) 2 Мп - новий модельний ряд Dahua DH-SD49225XA-HNR
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваші зауваження будуть враховані, відповідні зміни буде внесено до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-05-000005-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шибанов Олександр Юрійович, Код ЄДРПОУ:3204302214
Дата подання: 10 лютого 2021 23:21
Вимога про порушення конкуренції
Ознайомившись з вимогами Замовника спрощеної (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-05-000005-b), в оголошенні було виявлено грубі порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі- Закон). Товар, який закуповується Замовником не має виразу - "еквівалент" або "аналог", а чітко визначає торгову марку такого товару, що передбачає корупційну складову у діях Замовника закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону зазначено, що - у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошенні спрощеної закупівлі посилання на аналоги або еквівалент товару взагалі відсутні, що порушує вимоги абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону.
Абзацом 1 частини 5 статті встановлено, що - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, грубі порушення Замовника спрощеної закупівлі підпадають під дії статтей 364,367,368, Кримінального кодексу України.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо терміново внести зміни у оголошення спрощеної закупівлі та привести умови\вимоги спрощеної закупівлі у відповідність до вимог Закону та ЗУ "Про захист еконмічної конкуренції". У разі невиконання вищезазначених вимог, будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів, Державної аудиторської служби, що призведе до негативних наслідків для Замовника спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2021 16:30
Добрий день! Дана закупівля відноситься до спрощених і проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Ст. 14 Закону не визначено обов’язку Замовника додавати вираз «або еквівалент» у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-02-10-000008 • 1024a1a3cdd14ea6b1e892c5da1e4190
Автор звернення: ГО ІА "ПРОЗОРІСТЬ"
Дата створення звернення: 2021-02-10 23:32
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Порушення абзацу 2 частини 4 та абзацу 1 частини 5 статті 14 Закону
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М1 ГРУП" 132 654,48
UAH з ПДВ
127 907,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 133 641,00
UAH з ПДВ
127 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОТАЙМ СЕК'ЮРІТІ" 179 529,14
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОНІЄВИЧ МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ 144 814,00
UAH з ПДВ
141 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 147 385,59
UAH з ПДВ
141 805,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА СЕКЬЮРІТІ" 155 848,00
UAH з ПДВ
141 858,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА" 143 000,00
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 151 885,80
UAH з ПДВ
145 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГЛАДКОВА І.С. 161 990,54
UAH з ПДВ
147 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 159 410,70
UAH з ПДВ
147 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕКЬЮРІКА" 148 000,00
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Люшин Юлія Валентинівна" 152 000,00
UAH з ПДВ
152 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПС СЕРВІС" 157 639,47
UAH з ПДВ
157 639,47
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА 174 350,00
UAH з ПДВ
166 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" 166 459,98
UAH з ПДВ
166 459,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2021 13:01
Електронний підпис
16 лютого 2021 13:01
Електронний підпис
16 лютого 2021 13:01
Статут.pdf.p7s
16 лютого 2021 13:01
Статут.pdf
16 лютого 2021 13:01
Реквізити компанії.pdf.p7s
16 лютого 2021 13:01
Реквізити компанії.pdf
16 лютого 2021 13:01
Проект договору.pdf.p7s
16 лютого 2021 13:01
Проект договору.pdf
16 лютого 2021 13:01
Технічні вимоги.pdf.p7s
16 лютого 2021 13:01
Технічні вимоги.pdf
16 лютого 2021 13:01
Пропозиція.pdf.p7s
16 лютого 2021 13:01
Пропозиція.pdf

Публічні документи

15 лютого 2021 17:47
Електронний підпис
15 лютого 2021 17:45
Електронний підпис
15 лютого 2021 17:42
Паспорт.pdf
15 лютого 2021 17:42
Ідентифікцаійний код.pdf
15 лютого 2021 17:42
Довідка рахунок.pdf
15 лютого 2021 17:42
Витяг.pdf
15 лютого 2021 17:42
Витяг єдиний податок.pdf
15 лютого 2021 17:42
Виписка.pdf
15 лютого 2021 17:42
29 Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 лютого 2021 15:13
Електронний підпис
16 лютого 2021 15:04
протокол зборів.pdf
16 лютого 2021 15:03
Пропозиція.pdf
16 лютого 2021 15:02
наказ директора.pdf

Публічні документи

16 лютого 2021 16:08
Електронний підпис
16 лютого 2021 16:05
Документи ФОП.rar
16 лютого 2021 16:04
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 лютого 2021 14:34
Електронний підпис
19 лютого 2021 14:34
ЩОДО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
19 лютого 2021 14:34
СТ_17.pdf
19 лютого 2021 14:34
Пропозиція.pdf
19 лютого 2021 14:34
Паспорт Гладкова.pdf
19 лютого 2021 14:34
Код Гладкова.pdf
19 лютого 2021 14:34
Довідка серт.pdf
19 лютого 2021 14:34
Витяг_реестр.pdf
19 лютого 2021 14:34
Витяг_податкова.pdf
19 лютого 2021 14:34
ВИПИСКА з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 лютого 2021 15:28
Електронний підпис
17 лютого 2021 15:27
Рішення.pdf
17 лютого 2021 15:27
протокол.pdf
17 лютого 2021 15:27
пропозиція.pdf
17 лютого 2021 15:27
про ліцензію.pdf
17 лютого 2021 15:27
Опис статут.pdf
17 лютого 2021 15:27
Наказ на директора.pdf
17 лютого 2021 15:27
модельний статут.pdf
17 лютого 2021 15:27
ліцензія.pdf
17 лютого 2021 15:27
інші документи.pdf
17 лютого 2021 15:27
Витяг ПДВ, копія.pdf
17 лютого 2021 15:27
витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

19 лютого 2021 11:12
Електронний підпис
19 лютого 2021 11:12
Статут.pdf.p7s
19 лютого 2021 11:12
Статут.pdf
19 лютого 2021 11:12
Сетрифікат.pdf.p7s
19 лютого 2021 11:12
Сетрифікат.pdf
19 лютого 2021 11:12
Протокол засновника.pdf.p7s
19 лютого 2021 11:12
Протокол засновника.pdf
19 лютого 2021 11:12
Пропозиція.pdf.p7s
19 лютого 2021 11:12
Пропозиція.pdf
19 лютого 2021 11:12
Проект договору.pdf.p7s
19 лютого 2021 11:12
Проект договору.pdf
19 лютого 2021 11:12
Виписка.ТОВ Секьюрика.pdf

Публічні документи

18 лютого 2021 21:31
Електронний підпис
18 лютого 2021 21:29
Електронний підпис
18 лютого 2021 21:28
Сертифікат Hikvision.pdf
18 лютого 2021 21:28
Сертифікат Dahua.pdf
18 лютого 2021 21:28
цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2021 21:28
Проєкт договору .pdf
18 лютого 2021 21:28
паспорт +ІПН.pdf
18 лютого 2021 21:28
Витяг єдиний податок.pdf
18 лютого 2021 21:28
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

18 лютого 2021 22:00
Електронний підпис
18 лютого 2021 21:59
Statut.pdf
18 лютого 2021 21:59
EDRPOU.pdf
18 лютого 2021 21:59
Protokol 1.pdf
18 лютого 2021 21:59
Наказ.pdf
18 лютого 2021 21:59
Реквізити рахунку.pdf

Публічні документи

16 лютого 2021 09:34
Електронний підпис
16 лютого 2021 09:34
Сертифікат_Hikvision.pdf
16 лютого 2021 09:34
Уставні.zip
16 лютого 2021 09:34
Довідки.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М1 ГРУП"

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОТАЙМ СЕК'ЮРІТІ"

ТОНІЄВИЧ МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ

ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА СЕКЬЮРІТІ"

ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА"

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ФОП ГЛАДКОВА І.С.

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕКЬЮРІКА"

ФОП "Люшин Юлія Валентинівна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПС СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕКТОРЕНКО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М1 ГРУП"
#43586258
Відхилено 127 907,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 15:58
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Рішення скасоване 127 908,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 17:42
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 127 908,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 17:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОТАЙМ СЕК'ЮРІТІ"
#31303871
Переможець 128 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 19:53

Документи

25 лютого 2021 13:17
Електронний підпис

Документи

25 лютого 2021 16:03
Електронний підпис

Документи

11 березня 2021 17:43
Електронний підпис

Документи

18 березня 2021 19:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 19:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОТАЙМ СЕК'ЮРІТІ"
#31303871
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 19:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 00:04
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:10
Договір №01-25-03-21 від 30.03.2021.pdf укладений
30 березня 2021 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 128 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 333,33 UAH)