Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Очікувана вартість
283 867,12 UAH
UA-2021-02-04-014796-a 037d42a7b64c4b4d93350ffc505fb967
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пешкова Світлана Анатоліївна

+380674884585 dmp3.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02774674
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЄВРЕЙСЬКА, будинок 11
Контактна особа: Пешкова Світлана Анатоліївна
+380674884585
dmp3.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно з абзацу 2 ч. 7 ст. 32 Закону У разі відміни тендеру з підстав, визначених частиною другою цієї статті, електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру., (згідно п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій;), що замовник має право визнати торги такими, що не відбулися згідно предмету закупівлі «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»
Відповідно до ч 1 п. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а саме: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Та згідно аб. 3 ч.2 п.2 ст.40 Закону, а саме: через відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, процедурою закупівлі має бути визначено переговорну процедуру закупівлі. Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021 21:59
Оскарження наміру укласти договір: 15 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЄВРЕЙСЬКА, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати «ЗАМОВНИКОМ» акта наданих послуг, який «ВИКОНАВЕЦЬ» надає «ЗАМОВНИКУ». «ЗАМОВНИК» сплачує «ВИКОНАВЦЮ» кошти за актом наданих послуг в повному обсязі на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних коштів на рахунки ЗАМОВНИКА». Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

04 лютого 2021 21:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОБАЗА САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ"
#05497324
Переможець 283 867,12
UAH
04 лютого 2021 21:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 21:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОБАЗА САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ"
#05497324
283 867,12
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 12:04
Дод. угода №4від 12.01.22р. КП АСТ.pdf зміни до договору
12 січня 2022 12:02
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 09:12
КП АСТ Доп.уг.3 от 06.01.22..pdf зміни до договору
06 січня 2022 09:10
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 10:36
КП АСТ Дод.угода №2 від 08.12.21р..pdf зміни до договору
08 грудня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 11:57
Додаткова угода КП АВТОБАЗА сан тр 12.1 від 19.02.21р.pdf зміни до договору
26 травня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 19:55
19.02.2021 дог12.1 КП АВТОБАЗА.pdf укладений
19 лютого 2021 19:55
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 22:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № З» ОМР, в особі директора Чеканової Л.Т., що діє на підставі Статуту (далі «ЗАМОВНИК») з однієї сторони, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОБАЗА САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ», в особі голови комісії з припинення комунального підприємства «Автобаза санітарного транспорту» шляхом приєднання до комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради» Парамонове!’ І.Ю., що діє на підставі Наказу Департаменту охорони здоров’я ООДА № 275 від 27.04.2021 року (далі «ВИКОНАВЕЦЬ») з другої сторони, разом Сторони, уклали цю додаткову угоду до Договору (далі - Додаткова угода) про внесення у Договір наступних змін та доповнень: 1. У зв’язку з припиненням комунального підприємства «Автобаза санітарного транспорту» шляхом приєднання до комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради» на виконання Рішення Одеської обласної ради №130-VIIl від 16.04.2021 року та Наказу Департаменту охорони здоров’я ООДА № 275 від 27.04.2021 року, Сторони домовились викласти преамбулу договору в частині «ВИКОНАВЦЯ», у наступній редакції: «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОБАЗА САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ», в особі голови комісії з припинення комунального підприємства «Автобаза санітарного транспорту» шляхом приєднання до комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради» Парамоново!’ І.Ю., що діє на підставі Наказу Департаменту охорони здоров’я ООДА № 275 від 27.04.2021 року (далі «ВИКОНАВЕЦЬ») з другої сторони, разом Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):» 2. Викласти розділ XIII Договору в частині «ВИКОНАВЦЯ» у наступній редакції: «XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін «ВИКОНАВЕЦЬ» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОБАЗА САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ» 65007, м. Одеса вул. Водопровідна, 13/1 р/р UA033348510000000002600740985 в АТ «ПУМБ» код ЄДРПОУ 05497324 Голова комісії Парамонова І. Ю. М.П. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними. Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода укладена у 2-х примірниках по одному для кожної Сторони, кожний з яких має однакову юридичну силу. 5. Додаткова угода № 1 є невід’ємною частиною Договору № 12/1 від «19.02.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 12/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.6 ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» ( із змінами) та розділом VI п.6.2.3 та розділом XI п.11.3 Договору про надання послуг № 12/1 від 09.02.2021 року Сторони домовились про наступне: 1. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Подовжити строк дії Договору про закупівлю № 12/1 від 19.02.2021 року до 31.03.2022 року. 3. Внести зміни в пункту 10.1 розділу Х. "Строк дії договору " Договору та викласти в такій редакції: "Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2022 року , а в частині не виконаних зобов'язань – до їх повного виконання". 4. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №12/1 від 19.02.2021 року. 5. У всьому іншому, що не передбачено цією Угодою, сторони керуються умовами Договору №12/1 від 19.02.2021 року. 6. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 12/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 08.12.21р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згiдно пункту 1 частини п' ятої статтi 41 Закону України «Про публiчнi закупiвлi», а також пункту1.3. та 3.2. Договору, Сторони дiйшли згоди зменшити обсяг закупiвлi послуг та загальну вартiсть цього Договору на 23 047,90 грн. (двадцять три тисячi сорок сiм грн. 90 коп.). 2. Викласти п. 3.1. Договору у наступнiй редакцiї:"Цiна цього Договору становить 260 819,22 грн. (двiстi шiстдесят тисяч вiсiмсот дев'ятнадцять грн. 22 коп.), у тому числi ПДВ 0,00 грн.". 3. Iншi умови Договору залишаються незмiнними. Сторони пiдтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 12/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 06.01.22р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно п. 10.1 Договору, та чинного Законодавства Сторони дійшли згоди продовжити строк дії цього Договору відповідно до вимог п.6, ч.2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Сторони домовились збільшити суму Договору на 52163,84 грн. (п'ятдесят дві тисячі сто шістдесят три грн. 84 коп.) 3. Викласти п. З. І. Договору у наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 312983,06 грн. (триста дванадцять тисяч дев'ятсот вісімдесят три грн. 06 коп.), у тому числі ПДВ 0,00 грн.» 4. Інші умови Договору залишаються незмінними. Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 12/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 від 12.01.22р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 312 983,06
UAH