Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт (реставраційний) приміщень адміністративної будівлі, літера А, загальною площею 4503,7 кв. м. адміністративної будівлі з прибудовою виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру, загальною площею 9 142,2 кв.м., розташованої за адресою: м. Київ, вул. Симона Петлюри, 15 - щойно виявленого об'єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
134 404 597,54 UAH
UA-2021-02-04-014414-a ● 31fdbe860f6541b1935bc490b2309738
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
Контактна особа: |
Вадим Кириченко +380442946445 v.kyrychenko@dbr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 19:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 134 404 597,54 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 672 022,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 670000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт (реставраційний) приміщень адміністративної будівлі, літера А, загальною площею 4503,7 кв. м. адміністративної будівлі з прибудовою виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру, загальною площею 9 142,2 кв.м., розташованої за адресою: м. Київ, вул. Симона Петлюри, 15 - щойно виявленого об'єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Симона Петлюри, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата належним чином виконаних та прийнятих робіт здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Підрядника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2021-2022 році. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Нумерація додатків
Дата подання: 05 лютого 2021 17:40
Дата відповіді: 10 лютого 2021 15:58
Прохання привести у відповідність нумерацію додатків у тендерній документації.
Дякуємо
Відповідь: Добрий день. Тендерним комітетом Державного бюро розслідувань прийняте рішення про внесення змін в тендерну документацію.
Уточнення вимоги ТД
Дата подання: 09 лютого 2021 16:19
Дата відповіді: 12 лютого 2021 15:13
Вимога Додатку 3 до тендерної документації :
Надати копію ліцензійного гарантійного сертифікату на програмне забезпечення.
Прохання уточнити :
- про який саме ліцензійний гарантійний сертифікат і до якого програмного забезпечення йдеться ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Необхідно надати копію ліцензійного гарантійного сертифікату на програмне забезпечення в якому була розрахована ціна тендерної пропозиції (ПК «АВК», ПК «ІВК», тощо)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-04-014414-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 05 лютого 2021 14:45
Щодо усунення невідповідностей
Доброго дня!
Відповідно до п. 4.1. тендерної документації назва предмета закупівлі - Ремонт (реставраційний) приміщень адміністративної будівлі, літера А, загальною площею 4503,7 кв. м. адміністративної будівлі з прибудовою виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру, загальною площею 9 142,2 кв.м., розташованої за адресою: м. Київ, вул. Петлюри Симона, 15 - щойно виявленого об'єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Проте, відповідно до п. 1.1. проекту договору підряду Підрядник зобов'язується виконати роботи, зазначені в проектно- кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «Ремонт (реставраційний) приміщень адміністративної будівлі, літера А, загальною площею 4503,7 кв. м. адміністративної будівлі з прибудовою виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру, загальною площею 9 142,2 кв.м., розташованої за адресою: м. Київ, вул. Петлюри Симона, 15 – щойно виявленого об'єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи.
Прохання визначитись з кодом ДК та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 4.1. тендерної документації назва предмета закупівлі - Ремонт (реставраційний) приміщень адміністративної будівлі, літера А, загальною площею 4503,7 кв. м. адміністративної будівлі з прибудовою виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру, загальною площею 9 142,2 кв.м., розташованої за адресою: м. Київ, вул. Петлюри Симона, 15 - щойно виявленого об'єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Проте, відповідно до п. 1.1. проекту договору підряду Підрядник зобов'язується виконати роботи, зазначені в проектно- кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «Ремонт (реставраційний) приміщень адміністративної будівлі, літера А, загальною площею 4503,7 кв. м. адміністративної будівлі з прибудовою виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру, загальною площею 9 142,2 кв.м., розташованої за адресою: м. Київ, вул. Петлюри Симона, 15 – щойно виявленого об'єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи.
Прохання визначитись з кодом ДК та внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2021 15:59
Добрий день. Тендерним комітетом Державного бюро розслідувань прийняте рішення про внесення змін в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2021-02-04-014414-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Крамбудіндустрія, Код ЄДРПОУ:33270749
Дата подання: 09 лютого 2021 20:51
Внесення змін до тендерної документації
Доброго дня!
1) У пункті 1.3.4. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям від учасника вимагається надати копії не менше 2-х листів-відгуків, виданих контрагентами, з яким було укладено аналогічні договори, які б містили в тому числі посилання на публічне розміщення аналогічного договору. У примітці до даного пункту тендерної документації також зазначається, що *Аналогічними є договори на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів інфраструктури, що є аналогічними за складом робіт згідно відомості обсягів робіт, визначеного даною тендерною документацією, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться у публічному доступі.
Зазначені вище вимоги тендерної документації призводять до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, але виконували ці роботи на замовлення недержавних суб’єктів господарювання без застосування електронних торгів, через що відомості про такі закупівлі не містяться у публічному доступі. При цьому безпосередньо на досвід виконання аналогічних робіт статусу замовника ніяк не впливає.
Таким чином, дані вимоги є дискримінаційними по відношенню до таких суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищевказані вимоги тендерної документації порушують зазначені норми Закону.
Подібного висновку дійшла колегія АМКУ у своєму рішенні №16755-р/пк-пз від 04.09.2020 у закупівлі UA-2020-07-28-009938-c.
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2) У пункті 1.2.7. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям від учасника вимагається надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на усіх працівників, зазначених в довідці відповідно до п. 1.2.1. При цьому надається форма довідки, яка вимагає вказати посаду, П.І.Б., інформацію про освіту, досвід роботи та підстави працевлаштування працівника. Згідно статті 2 Закону «Про захист персональних даних», персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відомості про працівників, які вимагається зазначити, не дозволять конкретно ідентифікувати особу, адже не містять телефонів, адрес, паспортних даних, ідентифікаційних кодів тощо. Вимога Замовника надати листи-згоди на усіх працівників не порушує законодавство, але вимагає від учасників необґрунтованих та зайвих витрат часу та зусиль, а також додаткових особистих контактів, які в умовах пандемії COVID-19 підвищують ризик зараження та наражають працівників на небезпеку їхнього здоров’я та навіть життя.
Переважна більшість замовників, наприклад, Національний банк України, Рахункова палата, давно вже не включають подібних вимог у тендерну документацію. Про надання згоди на обробку персональних даних достатньо додати абзац в документі «Тендерна пропозиція» за підписом уповноваженої особи учасника.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
1) У пункті 1.3.4. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям від учасника вимагається надати копії не менше 2-х листів-відгуків, виданих контрагентами, з яким було укладено аналогічні договори, які б містили в тому числі посилання на публічне розміщення аналогічного договору. У примітці до даного пункту тендерної документації також зазначається, що *Аналогічними є договори на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів інфраструктури, що є аналогічними за складом робіт згідно відомості обсягів робіт, визначеного даною тендерною документацією, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться у публічному доступі.
Зазначені вище вимоги тендерної документації призводять до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, але виконували ці роботи на замовлення недержавних суб’єктів господарювання без застосування електронних торгів, через що відомості про такі закупівлі не містяться у публічному доступі. При цьому безпосередньо на досвід виконання аналогічних робіт статусу замовника ніяк не впливає.
Таким чином, дані вимоги є дискримінаційними по відношенню до таких суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищевказані вимоги тендерної документації порушують зазначені норми Закону.
Подібного висновку дійшла колегія АМКУ у своєму рішенні №16755-р/пк-пз від 04.09.2020 у закупівлі UA-2020-07-28-009938-c.
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2) У пункті 1.2.7. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям від учасника вимагається надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на усіх працівників, зазначених в довідці відповідно до п. 1.2.1. При цьому надається форма довідки, яка вимагає вказати посаду, П.І.Б., інформацію про освіту, досвід роботи та підстави працевлаштування працівника. Згідно статті 2 Закону «Про захист персональних даних», персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відомості про працівників, які вимагається зазначити, не дозволять конкретно ідентифікувати особу, адже не містять телефонів, адрес, паспортних даних, ідентифікаційних кодів тощо. Вимога Замовника надати листи-згоди на усіх працівників не порушує законодавство, але вимагає від учасників необґрунтованих та зайвих витрат часу та зусиль, а також додаткових особистих контактів, які в умовах пандемії COVID-19 підвищують ризик зараження та наражають працівників на небезпеку їхнього здоров’я та навіть життя.
Переважна більшість замовників, наприклад, Національний банк України, Рахункова палата, давно вже не включають подібних вимог у тендерну документацію. Про надання згоди на обробку персональних даних достатньо додати абзац в документі «Тендерна пропозиція» за підписом уповноваженої особи учасника.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 16:09
Доброго дня! Тендерний комітет розглянув вимогу UA-2021-02-04-014414-a.b2 та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно та на власний розсуд згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищенаведеного, Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, з метою перевірки того, що Учасник дійсно виконав заявлений(і) аналогічний(і) договір(ори), послуги надано вчасно, якісно та без зауважень.
Вимоги, передбачені пунктом 1.2.7 Додатку 1 до Тендерної документації щодо надання Листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на усіх працівників, зазначених в довідці відповідно до п. 1.2.1., як Вами зазначено, не порушують вимог діючого законодавства. Крім цього, зазначена вимога відповідає частині другій статті 22 Закону та не є дискримінаційною.
Враховуючи викладене тендерний комітет Замовника вважає внесення вищезазначених змін до тендерної документації недоцільним.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно та на власний розсуд згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищенаведеного, Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, з метою перевірки того, що Учасник дійсно виконав заявлений(і) аналогічний(і) договір(ори), послуги надано вчасно, якісно та без зауважень.
Вимоги, передбачені пунктом 1.2.7 Додатку 1 до Тендерної документації щодо надання Листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на усіх працівників, зазначених в довідці відповідно до п. 1.2.1., як Вами зазначено, не порушують вимог діючого законодавства. Крім цього, зазначена вимога відповідає частині другій статті 22 Закону та не є дискримінаційною.
Враховуючи викладене тендерний комітет Замовника вважає внесення вищезазначених змін до тендерної документації недоцільним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" |
97 800 067,40
UAH з ПДВ
|
97 800 067,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
109 912 306,80
UAH з ПДВ
|
109 912 306,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК КБР" |
128 032 138,09
UAH з ПДВ
|
124 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІТІЛАЙТ ФОРМ" |
132 543 540,58
UAH з ПДВ
|
124 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БРФ Відродження |
133 183 702,94
UAH з ПДВ
|
124 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" #42054231 |
Очікує рішення |
97 800 067,40
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 12:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 08:57 |
Кінець періоду оскарження: | 11 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 11 травня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В оголошеній процедурі закупівлі виявлені невідповідності, а саме обладнання та будівельні рішення не відповідають проєктній документації, що пройшла експертизу. |
Документи:
30 квітня 2021 08:57
|
Електронний підпис |
30 квітня 2021 08:56
|
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ 153_9 відміна РЕМОНТ 29042021.PDF |