Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ -Мала Рублівка- Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 28+079 - км 34+079 Полтавського району Полтавської області (код ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
139 058 221,20 UAH
UA-2021-02-04-014034-a 9a2ac9d3f47a46c98f0e6d724f869f58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2021 23:00
Початок аукціону: 29 березня 2021 13:50
Очікувана вартість: 139 058 221,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 695 291,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 695000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме 695 000,00 грн. (шістсот дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКС України в м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ -Мала Рублівка- Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 28+079 - км 34+079 Полтавського району Полтавської області (код ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38730, Україна, Полтавська область, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка - Рунівщина -/М-03/ на ділянці км 28+079- км 34+079, Полтавський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Заходи із захисту довкілля: 30%
1488.364 м3: 30%
менше 1488.364 м3: 0%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 березня 2021 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 16:00
таблиця змiн_Мала Рублівка 2.doc
19 березня 2021 16:00
ТД_нова редакція 2_Мала Рублівка _.docx
12 березня 2021 11:55
таблиця змiн_Мала Рублівка.doc
12 березня 2021 11:55
ТД_нова редакція 1_Мала Рублівка.docx
24 лютого 2021 16:18
таблиця змiн_Мала Рублівка.doc
24 лютого 2021 16:18
ТД_нова редакція_Мала Рублівка.docx
04 лютого 2021 18:29
ТД.docx
19 березня 2021 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 13:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 18:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 16:00
таблиця змiн_Мала Рублівка 2.doc
19 березня 2021 16:00
ТД_нова редакція 2_Мала Рублівка _.docx
12 березня 2021 11:55
таблиця змiн_Мала Рублівка.doc
12 березня 2021 11:55
ТД_нова редакція 1_Мала Рублівка.docx
24 лютого 2021 16:18
таблиця змiн_Мала Рублівка.doc
24 лютого 2021 16:18
ТД_нова редакція_Мала Рублівка.docx
04 лютого 2021 18:29
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк дії документів ТП
Дата подання: 09 лютого 2021 10:08
Дата відповіді: 10 лютого 2021 10:27
В розділі ІІІ п. 1 ТД - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено: «Всі документи тендерної пропозиції повинні бути чинними не менше, ніж строк виконання робіт, що зазначений в цій тендерній документації. Строк виконання робіт, зазначений в тендерній документації – до 31.07.21 р. Тобто якщо строк обраховувати з кінцевого строку подачі тендерної пропозиції (з 21.02.21 р.) він складає 131 календарний день. В п. 2 розділу ІІІ ТД - Забезпечення тендерної пропозиції зазначено: «строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції». В п. 4 розділу ІІІ ТД – Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними зазначено: «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Шановний Замовнику! З метою усунення невідповідностей в умовах тендерній документації, просимо надати відповідь який повинен бути строк дії документів тендерної пропозиції, в тому числі забезпечення тендерної пропозиції – до 31.07.21 р. (131 календарний день) або все ж таки 120 днів (опираючись на строк дії тендерних пропозицій) та відобразити відповідні зміни в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, а саме:120 днів. Всі інші документи (необхідні для виконання робіт) тендерної пропозиції повинні бути чинними не менше, ніж строк виконання робіт, що зазначений в тендерній документації (дозволи, ліцензії, договори тощо).
Таблиця № 3
Дата подання: 10 лютого 2021 09:03
Дата відповіді: 10 лютого 2021 11:21
Шановний Замовнику! В таблиці № 3 Додатку 2 до тендерної документації в колонці 4 вказується вид асфальтобетону (крупнозернистий, дрібнозернистий, ЩМА). Надайте відповідь що потрібно зазначати в даній колонці, види асфальтобетону (крупнозернистий, дрібнозернистий, ЩМА) чи марки асфальтобетону, які зазначені в Додатку 4 до тендерної документації (п. 149, п. 155, п. 160, п. 170, п. 176, п. 182, п. 195, п. 201, п. 207, п. 213, п. 220, п. 226, п. 238, п. 244, п. 251 Додатку 4) та п. 108-112 Відомості матеріалів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідно вказати тип та марку асфальтобетонної суміші та ЩМА відповідно Додатку 4 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-04-014034-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 09 лютого 2021 10:09
Дискримінаційні вимоги умов ТД
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати інформацію про наявність/залучення асфальтобетонного заводу – (АБЗ) та подати інформацію відповідно до Табл. № 3. Для АБЗ зазначених в Табл. № 3 необхідно надати наступні документи:
1. Копію документа, що підтверджує право власності (надається власником копія атестату виробництва (при наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ).
2. Залучення АБЗ підтверджується відповідним чинним договором на весь термін виконання робіт та листом – підтвердженням від власника АБЗ щодо готовності виконати роботи за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт.
З умов тендерної документації не є зрозумілим чи можливо підтвердити наявність залученого АБЗ на підставі договору поставки асфальтобетонної суміші? Або можливе підтвердження наявності тільки власного (орендованого) АБЗ та залученого на надання послуг по приготуванню асфальтобетонної суміші? Шановний Замовнику, вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації та доповнити можливість підтвердження наявності залученого АБЗ договором поставки, листом – підтвердженням про готовність забезпечити асфальтобетонною сумішшю від власника АБЗ, оскільки такі положення ТД обмежують конкуренцію та порушують положення ЗУ «Про публічні закупівлі». Зі змісту ТД зрозуміло, що в закупівлі можуть брати участь лише учасники, які є власниками/орендарями АБЗ або заключили договір на приготування асфальтобетонної суміші. Законодавець прописуючи кваліфікаційні критерії у ст. 16 Закону мав на меті доведення учасником можливості виконання договору про закупівлю, а чи це буде укладений договір поставки, чи приготування суміші власним АБЗ, чи приготування суміші залученим АБЗ не має різниці. А таким змістом ТД Замовник штучно обмежує конкуренцію і не дає можливість брати участь учасникам, що не мають власного АБЗ а тільки уклали договір поставки асфальтобетонної суміші з виробниками асфальтобетону.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 лютого 2021 13:38
Тендерною документацією передбачалося для АБЗ зазначених в Таблиці № 3 необхідність надати наступні документи в тому числі у разі залучення АБЗ підтверджується відповідним чинним договором на весь термін виконання робіт та листом – підтвердженням від власника АБЗ щодо готовності виконати роботи за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт, що передбачає можливість, у разі відсутності власного АБЗ, залучення (оренда, послуги тощо) АБЗ на підставі відповідного договору.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-04-014034-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 16 лютого 2021 16:18
на дискримінаційну вимогу
На рішення замовника про встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації. (в окремому файлі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2021 11:27
рішення від 18.02.2020 №2955 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 11:27
рішення від 01.03.2021 №3758.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 21:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМК України виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2021 13:46
Номер скарги: UA-2021-02-04-014034-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 16 лютого 2021 22:18
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2021 10:10
рішення від 18.02.2021 № 2966 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 10:10
рішення від 01.03.2021 № 3768.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 19:24
Номер скарги: UA-2021-02-04-014034-a.b5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-04-014034-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 27 лютого 2021 14:11
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 20:09
рішення від 03.03.2021 №4005+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 20:09
рішення від 15.03.2021 №5005.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано.
Дата виконання рішення замовником: 19 березня 2021 16:54
Номер скарги: UA-2021-02-04-014034-a.b7
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:43978883
Дата подання: 19 квітня 2021 14:06
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2021 12:08
рішення від 21.04.2021 № 8614 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 12:07
рішення від 30.04.2021 № 9603.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 19:59

Документи подані скаржником

16 лютого 2021 23:02
Скарга у форматі docx
16 лютого 2021 23:02
Договори досвід.pdf
16 лютого 2021 23:02
Відгуки.pdf

Документи подані замовником

24 лютого 2021 18:12
Пояснення

Документи подані скаржником

27 лютого 2021 11:33
Скарга у форматі ".docx"
27 лютого 2021 11:33
Відгуки.pdf

Документи подані скаржником

27 лютого 2021 14:09
Скарга у форматі doc
27 лютого 2021 14:09
Вігуки

Документи подані замовником

09 березня 2021 20:25
Пояснення

Документи подані скаржником

19 квітня 2021 22:26
Скарга Полтава.PDF

Документи подані замовником

22 квітня 2021 09:17
Додаток до Указу
27 квітня 2021 18:40
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-08-000048 ● 5df3a0caae9b4239becb26d812bc42c9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2021 16:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
08.09.2021 № 391
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 391

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-02-04-014034-a, 04.02.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2021 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР" 122 371 234,00
UAH з ПДВ
122 371 234,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 85 659 863.80 Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 129 320 000,00
UAH з ПДВ
129 320 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 90 524 000 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2021 12:35
Електронний підпис
28 березня 2021 12:33
Fwd_ 201 н.р..zip
28 березня 2021 12:33
Fwd_ (27).rar
28 березня 2021 12:33
Desktop.rar

Публічні документи

14 квітня 2021 14:35
Електронний підпис
14 квітня 2021 14:09
довідка ДПС.PDF
10 квітня 2021 09:14
Довідка з МВС.pdf
10 квітня 2021 09:14
довідки переможця.PDF
08 квітня 2021 17:03
Електронний підпис
08 квітня 2021 16:59
Лист від ШРБУ-48.pdf
08 квітня 2021 16:59
Лист від ТОВ Авангард.pdf
08 квітня 2021 16:59
ДУ №3.pdf
08 квітня 2021 16:59
Договір оренди №01-10.PDF
08 квітня 2021 16:59
Договір оренди 17-О.PDF
08 квітня 2021 16:59
ГАЗ 53А бортовий.pdf
27 березня 2021 22:56
Електронний підпис
27 березня 2021 22:18
ч.3.pdf
23 березня 2021 12:33
гар 156 н.р.rar
20 березня 2021 14:42
ч.1.pdf
20 березня 2021 13:20
ч.8.pdf
20 березня 2021 13:20
ч.6.pdf
20 березня 2021 13:20
ч.3.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.13.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.9.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.8.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.7.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.6.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.5.PDF
20 березня 2021 12:14
ч.4.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.3.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.2.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.18 Рублівка.PDF
20 березня 2021 12:14
ч.17.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.16.PDF
20 березня 2021 12:14
ч.15.PDF
20 березня 2021 12:14
ч.14.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.12.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.11.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.10.pdf
20 березня 2021 12:14
ч.1.pdf
20 березня 2021 12:14
Контрольний лист.pdf
20 березня 2021 12:14
гар 156.rar
20 березня 2021 12:14
гар 156 н.рp.rar
20 березня 2021 12:14
гар 156 н.р.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР"
#43978883
Відхилено 122 371 234,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 17:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 129 320 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 16:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2021 18:18

Документи

02 квітня 2021 17:31
Електронний підпис
02 квітня 2021 17:28
Мала Руб.PDF
29 березня 2021 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час перевірки документів встановлено, що пропозиція Учасника не в повній мірі відповідає кваліфікаційному критерію (наявність матеріально-технічної бази) процедури закупівлі. Відповідно до визначеного тендерною документацією мінімально-необхідного переліку та кількості техніки для виконання робіт з капітального ремонту, яку Учасник обов’язково включає до Таблиці 4 (Інформація про перелік основних машин та механізмів), згідно Додатку 2 тендерної документації («Перелік документів, які вимагаються для подання учасником у складі тендерної пропозиції») – учасник повинен надати інформацію про наявність/залучення машин та механізмів, у т.ч.: автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 15 т - 3 шт. (рядок 10 таблиці) та автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т - 10 т - 2 шт. (рядок 11 таблиці). Однак, Учасником завантажено інформацію про перелік основних машин та механізмів вих. № 45/2-Т від 18.02.21р. (арк. 86-87 пропозиції) у вигляді таблиці, яка не в повній мірі відображає відомості про наявність/залучення вказаної техніки. Додані свідоцтва про реєстрацію машин, які вказані у рядках 11, 13 поданої інформації не підтверджують наявність в Учасника техніки, яка вимагалася тендерною документацією. Учаснику необхідно включити до Таблиці 4 (інформація про перелік основних машин та механізмів) інформацію про наявність/залучення повного переліку техніки, яка вимагається для підтвердження відповідності пропозиції учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність матеріально технічної бази та надати підтверджуючі документи, які вимагаються тендерною документацією. Також, зазначити вірні дані в Інформації про перелік основних машин та механізмів за Вих. № 45/2-Т від 18.02.2021р., щодо вантажопідйомності автомобіля бортового – 1 шт. та автомобілів-самоскидів – 3 шт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2021 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
129 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2024 11:26
ДУ 9.pdf зміни до договору
25 грудня 2024 11:23
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 16:45
ДУ _ 8_М.Рублівка-Рунівщина_28-34.pdf зміни до договору
03 січня 2024 16:41
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 11:30
ДУ_6_ Рублівка_Рунівщина_28_34.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 09:52
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:16
ДУ_5 М.Рубліка_Рунівщина 28_34 продовження.pdf зміни до договору
05 січня 2022 11:10
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 14:10
Договір укладений
24 травня 2021 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилссь внести зміни Додатку №2 Договору підряду №03-24/21-38 від 24.05.2021 року, а саме " Календарний графік виконання робіт" по об'єкту :"Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369/Н-12/-Мала Рублівка-Рунівщина-/М03/ на ділянці км 28+079 - км 34+079 Полтавського району Полтавської області" (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 03-24/21-38
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ_5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 18.1., підпунктом 3 пункту 18.3. розділу ХVIII договору підряду №03-24/21-38 від 24.05.2021 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка– Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 28+079 - км 34+079 Полтавського району Полтавської області» (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду), домовилися внести зміни до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до додатків №2, №3 Договору підряду та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/21-38
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 18.1., підпунктом 3 пункту 18.3. розділу XVIII «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» договору підряду №03-24/21-38 від 24.05.2021р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка– Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 28+079 - км 34+079 Полтавського району Полтавської області» (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду), домовилися внести зміни до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/21-38
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 18.1., підпунктом 3 пункту 18.3. розділу XVIII «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» договору підряду № 03-24/21-38 від 24.05.2021 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка– Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 28+079 - км 34+079 Полтавського району Полтавської області» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду), домовилися внести зміни до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/21-38
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML