Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-02-04-013825-a d48502eb8c3e47ce8c2e665e9d8fdc89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошенко Юрій Михайлович

(044) 202-17-00 (7222) voloshenko@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14
Контактна особа: Волошенко Юрій Михайлович
(044) 202-17-00 (7222)
voloshenko@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2021 17:34
Початок аукціону: 22 лютого 2021 13:04
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 Людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 лютого 2021 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 18:00
СТО на 2021 рік (04.02).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-04-013825-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Автолайф Центр, Код ЄДРПОУ:35222000
Дата подання: 09 лютого 2021 16:21
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
У пунктах 4 Додатку 4 міститься вимога:

4. Учасник має бути авторизованим сервісним центром (станція технічного обслуговування автомобілів уповноваженого дилера Skoda, сертифікована за правилами, встановленими Виробником, Дистриб’ютором та/або компанією Skoda auto a.s.), який має право проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda (надати скановані копії документів, які підтверджують право на проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda) (для гарантійних автомобілів).

п. 9 Додатку 4 Технічні вимоги, зазначено: «Учасник повинен мати статус офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA про що надається завірена копія свідоцтва або сертифікату від уповноваженої установи, організації, підприємства.



Однак, Замовник проводить закупівлю послуг щодо 22 автомобілів, серед яких гарантійні автомобілі марки Шкода – 4 шт.
Інші 18 автомобілів є негарантійними, а саме: Skoda Superb, Skoda Octavia, Skoda Octavia, Fiat Doblo, Fiat Doblo, Fiat Nuovo Doblo, Ford Mondeo, Ford Mondeo, Hyundai Sonata, Hyundai Sonata, Kia Magentis, Kia Magentis, Kia Rio, Kia Rio, Mercedes - benz Viano, MG-350, Toyota Camry, Трактор Беларус 320.4. В той же час такий різний перелік автомобілів, та ще й Трактор Беларус, Замовник чомусь хоче, щоб ремонтувалися тільки у офіційного дилера Шкода. Це наводить на думку, що Замовник прописує цю вимогу під конкретного Учасника.

Отже, Замовник, закуповуючи послуги для 22 транспортних засобів, серед яких тільки 4 транспортних засобів марки Шкода є на гарантії, висуває вимогу про наявність в Учасників статусу офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA, що безумовно обмежує конкуренцію серед Учасників, які, згідно із законодавством, мають право брати участь у процедурі закупівлі.

ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Внесення Замовником в тендерну документацію додаткових вимог (не передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»), що обмежують права одних учасників щодо участі у процедурі закупівлі порівняно з іншими учасниками є дискримінаційними, а відтак порушують норми ч. 1, 4, 6 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Окремо зазначимо, що так як більшість автомобілів Замовника це мультібренд то Замовнику необхідно розділити дану закупівлю на два окремих лота: гарантійні авто та всі інші
А незаконна, дискримінаційна вимога Замовника перешкоджає участі нашого підприємства у процедурі закупівлі, чим порушує наші права та охоронювані законом інтереси.

Відновлення порушених прав та законних інтересів Учасників може бути захищено шляхом внесення Замовником змін до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги щодо наявності в Учасників статусу офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA,

З огляду на вищевикладене, вимагаємо:
- внести зміни до тендерної документації, розділивши закупівлю на два окремих лота

У випадку не задоволення наших законних вимог, нами буде подана Скарга до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2021 13:26
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Стосовно поділу предмета закупівлі на лоти інформуємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 15 квітня 2020 року № 708, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Чинне законодавство не зобов’язує, а надає Замовнику право визначати або не визначати частини предмета закупівлі (лоти), у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі відповідно до господарських потреб Замовника.

Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону).
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
ДОДАТКОМ 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ВИЗНАЧЕНО «ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». УЧАСНИК ПОВИНЕН ВІДПОВІДАТИ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГАМ (ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ МАЄ БУТИ НАДАНО УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ).
ЗОКРЕМА, ПУНКТОМ 4 ДОДАТКУ 4 ВИЗНАЧЕНО ТАКЕ: «Учасник має бути авторизованим сервісним центром (станція технічного обслуговування автомобілів уповноваженого дилера Skoda, сертифікована за правилами, встановленими Виробником, Дистриб’ютором та/або компанією Skoda auto a.s.), який має право проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda (надати скановані копії документів, які підтверджують право на проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda) (для гарантійних автомобілів)».
Пунктом 9 Додатку 4, зокрема встановлено: «Учасник повинен мати статус офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA про що надається завірена копія свідоцтва або сертифікату від уповноваженої установи, організації, підприємства.
СТО Учасника повинно мати змогу обслуговувати автомобілі різних брендів (мультибренд), про що надається завірена копія сертифікату BOSCH CAR SERVICE від уповноваженої установи, організації, підприємства».
Вищезазначені вимоги обумовлені тим, що автопарк Замовника налічує 22 (двадцять два) транспортних засоби різних марок, а саме: Skoda (7 шт.), Fiat (3 шт.), Ford (2 шт.), Hyundai (2 шт.), Kia (4 шт.), Mercedes (1 шт.), MG (1 шт.), Toyota (1 шт.), трактор Беларус (1 шт.), з яких найбільша кількість - це автомобілі Skoda (2020 – 2018 років випуску), які мають обслуговуватись в авторизованому сервісному центрі, сертифікованому за правилами, встановленими Виробником, Дистриб’ютором та/або компанією Skoda auto.
Слід зазначити, що переважна більшість станцій технічного обслуговування в місті Києві є мультибрендами (мають змогу одночасно обслуговувати автомобілі різних брендів) та одночасно мають статус офіційного дилера в сфері гарантійного/післягарантійного обслуговування автомобілів різних брендів, зокрема і автомобілів марки Skoda, тобто зазначена вимога не є такою, якій може відповідати лише один або декілька учасників.

Враховуючи вищенаведене, вважаємо що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, Тендерна документація не містить вимог, що призводять до дискримінації учасників, оскільки не містить положень, які допускають до участі у процедурі закупівлі лише учасників з виключними повноваженнями або учасників, що володіють виключними правами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН" 2 998 000,00
UAH з ПДВ
2 998 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" 2 998 890,00
UAH з ПДВ
2 998 890,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 березня 2021 12:29
Електронний підпис
01 березня 2021 13:14
Dovidka_21040300570220677633.pdf.p7s
01 березня 2021 13:14
Dovidka_21040300570220677633.pdf
01 березня 2021 13:14
3. Довідка чисті активи.pdf
01 березня 2021 13:14
2.Цінова пропозиція.pdf
01 березня 2021 13:14
1. відповідно до ст 17 ..pdf
19 лютого 2021 17:52
Електронний підпис
19 лютого 2021 17:40
Сертификат Бош .jpg
19 лютого 2021 17:40
тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2021 17:40
Про санкції.pdf
19 лютого 2021 17:40
2. стаття 17.pdf
19 лютого 2021 17:40
2. стаття 17.pdf
19 лютого 2021 17:40
2. стаття 17.pdf
19 лютого 2021 17:40
2. стаття 17.pdf
19 лютого 2021 17:40
Додаток 2.pdf
19 лютого 2021 17:40
доручення нотаріус.pdf
19 лютого 2021 17:40
формування ціни.pdf
19 лютого 2021 17:40
Фінансова Звітність.pdf
19 лютого 2021 17:40
стоянка.pdf
19 лютого 2021 17:40
Статут Інтерциклон.pdf
19 лютого 2021 17:40
стаття 17.pdf
19 лютого 2021 17:40
Співробітники -нов.pdf
19 лютого 2021 17:40
Про санкції.pdf
19 лютого 2021 17:40
про санкції частина 2.pdf
19 лютого 2021 17:40
паспорт.pdf
19 лютого 2021 17:40
паспорт Жураковский.pdf
19 лютого 2021 17:40
Охорона довкілля.pdf
19 лютого 2021 17:40
Охорона + Парковка.pdf
19 лютого 2021 17:40
ОТСРОЧКА платежа.pdf
19 лютого 2021 17:40
Метрологія.pdf
19 лютого 2021 17:40
довідка з печаткою.pdf
19 лютого 2021 17:40
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
19 лютого 2021 17:40
банк.pdf
19 лютого 2021 17:40
Аналогічні договори.pdf
19 лютого 2021 17:40
Підписаний_G0221-9739-GL_tender.pdf
19 лютого 2021 17:40
garant_G0221-9739-GL_tender.zip

Публічні документи

18 лютого 2021 11:07
Санкції.pdf
18 лютого 2021 11:07
Податки.pdf
18 лютого 2021 11:07
Дитяча праця.pdf
18 лютого 2021 11:07
Економ конкуренція.pdf
18 лютого 2021 11:07
Не судимість.pdf
18 лютого 2021 11:07
Витяг ПДВ ЗС АВТО.pdf
18 лютого 2021 11:07
Паспорт код Директора.pdf
18 лютого 2021 11:07
Статут ЗС АВТО.pdf
18 лютого 2021 11:07
Виписка ЗС 2020.pdf
18 лютого 2021 11:07
Виписка ЄДРПОУ ЗС.pdf
18 лютого 2021 11:07
Договір Хм медицина.pdf
18 лютого 2021 11:07
Витяг ЄДР ЗС.pdf
18 лютого 2021 11:07
ДП Чайка - договір, акт.pdf
18 лютого 2021 11:07
Договір оренди ЗС 2020.pdf
18 лютого 2021 11:07
ЗС АВТО ГРУП ISO 14001.pdf
18 лютого 2021 11:07
Кваліф частина.pdf
18 лютого 2021 11:07
ДП Чайка відгук.pdf
18 лютого 2021 11:07
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

2. стаття 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

2. стаття 17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

2. стаття 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

2. стаття 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Про санкції.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Не судимість.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Дитяча праця.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Податки.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Санкції.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН"
#21606540
Переможець 2 998 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2021 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 1.8. Розділу 3 тендерної документації визначено: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу засновників/копією протоколу засновників, наказом про призначення/копією наказу про призначення; довіреністю/дорученням у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Копія документа В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, що посвідчує особу уповноваженої посадової особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна бути надана у складі тендерної пропозиції. У складі документів пропозиції Вами надано витяг з паспорту керівника, а саме: сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 12, 13. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі має право на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, поданих ним у своїй тендерній пропозиції, які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником відповідного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2021 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН"
#21606540
2 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 15:46
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2022 11:19
ІНТЕРЦИКЛОН 36 дод.уг.2.pdf зміни до договору
05 квітня 2022 11:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:49
ІНТЕРЦИКЛОН 36 дод.уг.1 (002).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 15:48
50110000 ТОВ ІНТЕРЦИКЛОН послуги СТО.pdf укладений
11 березня 2021 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшти згоди продовжити строк дії Договору до 31 березня 2022 року, для проведення процедури закупівлі на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 36/3-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31 травня 2022 року, для проведення процедури закупівлі на 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 36/3-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 1 200 583,53
UAH (в тому числі ПДВ 200 097,25 UAH)