Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-02-04-013825-a ● d48502eb8c3e47ce8c2e665e9d8fdc89
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 20015794 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
Контактна особа: |
Волошенко Юрій Михайлович (044) 202-17-00 (7222) voloshenko@dec.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2021 17:34 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 Людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2021 18:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 18:00 |
СТО на 2021 рік (04.02).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-04-013825-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Автолайф Центр, Код ЄДРПОУ:35222000
Дата подання: 09 лютого 2021 16:21
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
У пунктах 4 Додатку 4 міститься вимога:
4. Учасник має бути авторизованим сервісним центром (станція технічного обслуговування автомобілів уповноваженого дилера Skoda, сертифікована за правилами, встановленими Виробником, Дистриб’ютором та/або компанією Skoda auto a.s.), який має право проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda (надати скановані копії документів, які підтверджують право на проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda) (для гарантійних автомобілів).
п. 9 Додатку 4 Технічні вимоги, зазначено: «Учасник повинен мати статус офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA про що надається завірена копія свідоцтва або сертифікату від уповноваженої установи, організації, підприємства.
Однак, Замовник проводить закупівлю послуг щодо 22 автомобілів, серед яких гарантійні автомобілі марки Шкода – 4 шт.
Інші 18 автомобілів є негарантійними, а саме: Skoda Superb, Skoda Octavia, Skoda Octavia, Fiat Doblo, Fiat Doblo, Fiat Nuovo Doblo, Ford Mondeo, Ford Mondeo, Hyundai Sonata, Hyundai Sonata, Kia Magentis, Kia Magentis, Kia Rio, Kia Rio, Mercedes - benz Viano, MG-350, Toyota Camry, Трактор Беларус 320.4. В той же час такий різний перелік автомобілів, та ще й Трактор Беларус, Замовник чомусь хоче, щоб ремонтувалися тільки у офіційного дилера Шкода. Це наводить на думку, що Замовник прописує цю вимогу під конкретного Учасника.
Отже, Замовник, закуповуючи послуги для 22 транспортних засобів, серед яких тільки 4 транспортних засобів марки Шкода є на гарантії, висуває вимогу про наявність в Учасників статусу офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA, що безумовно обмежує конкуренцію серед Учасників, які, згідно із законодавством, мають право брати участь у процедурі закупівлі.
ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Внесення Замовником в тендерну документацію додаткових вимог (не передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»), що обмежують права одних учасників щодо участі у процедурі закупівлі порівняно з іншими учасниками є дискримінаційними, а відтак порушують норми ч. 1, 4, 6 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окремо зазначимо, що так як більшість автомобілів Замовника це мультібренд то Замовнику необхідно розділити дану закупівлю на два окремих лота: гарантійні авто та всі інші
А незаконна, дискримінаційна вимога Замовника перешкоджає участі нашого підприємства у процедурі закупівлі, чим порушує наші права та охоронювані законом інтереси.
Відновлення порушених прав та законних інтересів Учасників може бути захищено шляхом внесення Замовником змін до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги щодо наявності в Учасників статусу офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA,
З огляду на вищевикладене, вимагаємо:
- внести зміни до тендерної документації, розділивши закупівлю на два окремих лота
У випадку не задоволення наших законних вимог, нами буде подана Скарга до Антимонопольного комітету України
Розгорнути
Згорнути
4. Учасник має бути авторизованим сервісним центром (станція технічного обслуговування автомобілів уповноваженого дилера Skoda, сертифікована за правилами, встановленими Виробником, Дистриб’ютором та/або компанією Skoda auto a.s.), який має право проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda (надати скановані копії документів, які підтверджують право на проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda) (для гарантійних автомобілів).
п. 9 Додатку 4 Технічні вимоги, зазначено: «Учасник повинен мати статус офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA про що надається завірена копія свідоцтва або сертифікату від уповноваженої установи, організації, підприємства.
Однак, Замовник проводить закупівлю послуг щодо 22 автомобілів, серед яких гарантійні автомобілі марки Шкода – 4 шт.
Інші 18 автомобілів є негарантійними, а саме: Skoda Superb, Skoda Octavia, Skoda Octavia, Fiat Doblo, Fiat Doblo, Fiat Nuovo Doblo, Ford Mondeo, Ford Mondeo, Hyundai Sonata, Hyundai Sonata, Kia Magentis, Kia Magentis, Kia Rio, Kia Rio, Mercedes - benz Viano, MG-350, Toyota Camry, Трактор Беларус 320.4. В той же час такий різний перелік автомобілів, та ще й Трактор Беларус, Замовник чомусь хоче, щоб ремонтувалися тільки у офіційного дилера Шкода. Це наводить на думку, що Замовник прописує цю вимогу під конкретного Учасника.
Отже, Замовник, закуповуючи послуги для 22 транспортних засобів, серед яких тільки 4 транспортних засобів марки Шкода є на гарантії, висуває вимогу про наявність в Учасників статусу офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA, що безумовно обмежує конкуренцію серед Учасників, які, згідно із законодавством, мають право брати участь у процедурі закупівлі.
ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Внесення Замовником в тендерну документацію додаткових вимог (не передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»), що обмежують права одних учасників щодо участі у процедурі закупівлі порівняно з іншими учасниками є дискримінаційними, а відтак порушують норми ч. 1, 4, 6 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окремо зазначимо, що так як більшість автомобілів Замовника це мультібренд то Замовнику необхідно розділити дану закупівлю на два окремих лота: гарантійні авто та всі інші
А незаконна, дискримінаційна вимога Замовника перешкоджає участі нашого підприємства у процедурі закупівлі, чим порушує наші права та охоронювані законом інтереси.
Відновлення порушених прав та законних інтересів Учасників може бути захищено шляхом внесення Замовником змін до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги щодо наявності в Учасників статусу офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA,
З огляду на вищевикладене, вимагаємо:
- внести зміни до тендерної документації, розділивши закупівлю на два окремих лота
У випадку не задоволення наших законних вимог, нами буде подана Скарга до Антимонопольного комітету України
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2021 13:26
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Стосовно поділу предмета закупівлі на лоти інформуємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 15 квітня 2020 року № 708, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Чинне законодавство не зобов’язує, а надає Замовнику право визначати або не визначати частини предмета закупівлі (лоти), у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі відповідно до господарських потреб Замовника.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону).
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
ДОДАТКОМ 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ВИЗНАЧЕНО «ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». УЧАСНИК ПОВИНЕН ВІДПОВІДАТИ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГАМ (ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ МАЄ БУТИ НАДАНО УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ).
ЗОКРЕМА, ПУНКТОМ 4 ДОДАТКУ 4 ВИЗНАЧЕНО ТАКЕ: «Учасник має бути авторизованим сервісним центром (станція технічного обслуговування автомобілів уповноваженого дилера Skoda, сертифікована за правилами, встановленими Виробником, Дистриб’ютором та/або компанією Skoda auto a.s.), який має право проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda (надати скановані копії документів, які підтверджують право на проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda) (для гарантійних автомобілів)».
Пунктом 9 Додатку 4, зокрема встановлено: «Учасник повинен мати статус офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA про що надається завірена копія свідоцтва або сертифікату від уповноваженої установи, організації, підприємства.
СТО Учасника повинно мати змогу обслуговувати автомобілі різних брендів (мультибренд), про що надається завірена копія сертифікату BOSCH CAR SERVICE від уповноваженої установи, організації, підприємства».
Вищезазначені вимоги обумовлені тим, що автопарк Замовника налічує 22 (двадцять два) транспортних засоби різних марок, а саме: Skoda (7 шт.), Fiat (3 шт.), Ford (2 шт.), Hyundai (2 шт.), Kia (4 шт.), Mercedes (1 шт.), MG (1 шт.), Toyota (1 шт.), трактор Беларус (1 шт.), з яких найбільша кількість - це автомобілі Skoda (2020 – 2018 років випуску), які мають обслуговуватись в авторизованому сервісному центрі, сертифікованому за правилами, встановленими Виробником, Дистриб’ютором та/або компанією Skoda auto.
Слід зазначити, що переважна більшість станцій технічного обслуговування в місті Києві є мультибрендами (мають змогу одночасно обслуговувати автомобілі різних брендів) та одночасно мають статус офіційного дилера в сфері гарантійного/післягарантійного обслуговування автомобілів різних брендів, зокрема і автомобілів марки Skoda, тобто зазначена вимога не є такою, якій може відповідати лише один або декілька учасників.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, Тендерна документація не містить вимог, що призводять до дискримінації учасників, оскільки не містить положень, які допускають до участі у процедурі закупівлі лише учасників з виключними повноваженнями або учасників, що володіють виключними правами.
Стосовно поділу предмета закупівлі на лоти інформуємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 15 квітня 2020 року № 708, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Чинне законодавство не зобов’язує, а надає Замовнику право визначати або не визначати частини предмета закупівлі (лоти), у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі відповідно до господарських потреб Замовника.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону).
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
ДОДАТКОМ 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ВИЗНАЧЕНО «ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». УЧАСНИК ПОВИНЕН ВІДПОВІДАТИ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГАМ (ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ МАЄ БУТИ НАДАНО УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ).
ЗОКРЕМА, ПУНКТОМ 4 ДОДАТКУ 4 ВИЗНАЧЕНО ТАКЕ: «Учасник має бути авторизованим сервісним центром (станція технічного обслуговування автомобілів уповноваженого дилера Skoda, сертифікована за правилами, встановленими Виробником, Дистриб’ютором та/або компанією Skoda auto a.s.), який має право проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda (надати скановані копії документів, які підтверджують право на проведення гарантійних робіт протягом гарантійного терміну експлуатації автомобілів марки Skoda) (для гарантійних автомобілів)».
Пунктом 9 Додатку 4, зокрема встановлено: «Учасник повинен мати статус офіційного дилера в сфері гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки SKODA про що надається завірена копія свідоцтва або сертифікату від уповноваженої установи, організації, підприємства.
СТО Учасника повинно мати змогу обслуговувати автомобілі різних брендів (мультибренд), про що надається завірена копія сертифікату BOSCH CAR SERVICE від уповноваженої установи, організації, підприємства».
Вищезазначені вимоги обумовлені тим, що автопарк Замовника налічує 22 (двадцять два) транспортних засоби різних марок, а саме: Skoda (7 шт.), Fiat (3 шт.), Ford (2 шт.), Hyundai (2 шт.), Kia (4 шт.), Mercedes (1 шт.), MG (1 шт.), Toyota (1 шт.), трактор Беларус (1 шт.), з яких найбільша кількість - це автомобілі Skoda (2020 – 2018 років випуску), які мають обслуговуватись в авторизованому сервісному центрі, сертифікованому за правилами, встановленими Виробником, Дистриб’ютором та/або компанією Skoda auto.
Слід зазначити, що переважна більшість станцій технічного обслуговування в місті Києві є мультибрендами (мають змогу одночасно обслуговувати автомобілі різних брендів) та одночасно мають статус офіційного дилера в сфері гарантійного/післягарантійного обслуговування автомобілів різних брендів, зокрема і автомобілів марки Skoda, тобто зазначена вимога не є такою, якій може відповідати лише один або декілька учасників.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, Тендерна документація не містить вимог, що призводять до дискримінації учасників, оскільки не містить положень, які допускають до участі у процедурі закупівлі лише учасників з виключними повноваженнями або учасників, що володіють виключними правами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН" |
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" |
2 998 890,00
UAH з ПДВ
|
2 998 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН" #21606540 |
Переможець |
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2021 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2022 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2022 11:19
|
ІНТЕРЦИКЛОН 36 дод.уг.2.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2022 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:49
|
ІНТЕРЦИКЛОН 36 дод.уг.1 (002).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 15:48
|
50110000 ТОВ ІНТЕРЦИКЛОН послуги СТО.pdf | укладений |
11 березня 2021 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшти згоди продовжити строк дії Договору до 31 березня 2022 року, для проведення процедури закупівлі на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 36/3-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31 травня 2022 року, для проведення процедури закупівлі на 2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 36/3-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |