Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги Охоронні послуги (Охорона об’єктів Національного музею-заповідника українського гончарства, 2 пости)
Очікувана вартість
1 807 652,00 UAH
UA-2021-02-04-012384-a fccff0be77fe4cf48495f79fc0e10ebb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Хлонь

+380675574757 bux_opishne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей-заповідник українського гончарства
Код ЄДРПОУ: 13939138
Місцезнаходження: 38164, Україна , Полтавська обл., смт. Опішня, вул. Партизанська, 102
Контактна особа: Інна Хлонь
+380675574757
bux_opishne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2021 16:24
Початок аукціону: 22 лютого 2021 12:47
Очікувана вартість: 1 807 652,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 038,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Охорона об’єктів Національного музею-заповідника українського гончарства, 2 пости)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38164, Україна, Полтавська область, селище міського типу Опішня, вулиця Партизанська 102, Партизанська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка або лист-гарантія
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка або лист-гарантія
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка або лист-гарантія
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка або лист-гарантія
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 лютого 2021 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 16:32
Дод_7_ проект договору охорона.doc
04 лютого 2021 16:32
ТД НМЗУГ_Фізична охорона 04 .02.2021 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-04-012384-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 12 березня 2021 14:32
Порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"

Шановний Замовник! ПП "Явір-2000" звертає вашу увагу на грубе порушення закону України “Про публічні закупівлі” під час розгляду пропозиції нашого підприємства.
У Протоколі засідання Тендерного комітету від 12.03.2021р. вказано, що ПП “Явір-2000” надало недостовірну інформацію.
У Додатку 1 Тендерної документації від учасника вимагається “- Довідку у довільній формі, якою підтверджено наявність дозволу (іншого документа) на володіння, носіння зброї (вогнепальної/ТРАВМАТИЧНОЇ) виданого учаснику процедури закупівлі, у межах чинного законодавства.
- Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) документів(та) (закони, накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджують(є) наявність в Учасника кімнат(и) зберігання зброї.”.
ПП “Явір-2000” надало копію відповідного Дозволу. Також це підтвердила відповідь 1-го відділення поліції Полтавського РУП ГУНП у Полтавській області. Тобто, ПП “Явір-2000” має кімнату для зберігання ТРАВМАТИЧНОЇ зброї!!!
Замовник у Тендерній документації не вимагав надання підтвердження п.9 Додатку 3 “дозвіл на право носіння та зберігання вогнепальної, травматичної зброї”. У відповіді 1-го відділення поліції Полтавського РУП ГУНП у Полтавській області вказується — працівники охоронної фірми мають право на носіння та зберігання пристроїв для відстрілу набоїв споряджених гумовою кулею лише під час виконання службових обов’язків. Тобто поліція підтвердила наявність у ПП “Явір-2000” “травматичної зброї” та наявність відповідних дозволів!!! Працівники компанії, під час виконання службових обов’язків озброюються службовими пристроями для відстрілу набоїв споряджених гумовою кулею (ТРАВМАТИЧНОЮ ЗБРОЄЮ). Незважаючи на це пропозиція ПП “Явір-2000” була відхилена! Шановний Замовник. Просимо уважно ознайомитись із витягом “Висновок експертного дослідження” від 23.08.2018р. №53. Приведеним дослідженням встановлено, що надані на дослідження (ПП “Явір-2000”) п’ятдесят пістолетів являються ВОГНЕПАЛЬНОЮ ЗБРОЄЮ!
Враховуючи викладене у ПП “Явір-2000” є всі підстави вважати, що Замовник не в повній мірі ознайомлений з поняттями - “пристрої для відстрілу набоїв споряджених гумовою кулею” та “травматична зброя”. Однак це дало підстави для незаконного відхилення пропозиції нашого підприємства!!!
Шановний Замовнику, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на порушення, на наш погляд, окремими Учасниками відкритих торгів Закону “Про публічні закупівлі”. Згідно Положення про Управління поліції охорони в Харківській області ( ч. 1 ст. 1 “Загальні положення”) та Положення про Управління поліції охорони в Полтавській області (ч. 1, ст. 1) зазначені учасники торгів підпорядковуються одному органу (юридичній особі) Департаменту поліції охорони. Також ряд інших статей, вказаних документів свідчать про керівництво та контроль діяльності УПО в Харківській обл. та УПО в Полтавській обл. Департаментом поліції охорони, тобто ці учасники торгів перебувають під спільним контролем, що є однією з ознак пов’язаних осіб (ч. 16, ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”).
Також Замовником порушені вимоги п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”!!!
Зазначене свідчить про упереджене ставлення Замовника до ПП “Явір-2000” як учасника процедури закупівлі.

Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП “Явір-2000” та повторно її розглянути.
У разі ігнорування цієї вимоги ПП “Явір-2000” буде звертатися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 16:57
На Вашу Вимогу про відміну рішення про відхилення Тендерним комітетом (далі по тексту – ТК) пропозиції ПП «Явір-2000» та повторний її розгляд, повідомляємо наступне:
Відповідно до ст.. 3 Закону України «Про музеї та музейну справу» одними з основних напрямків національної музейної політики є «збереження та державна підтримка Музейного фонду України» та «забезпечення охорони музеїв». «Музейний фонд України є національним багатством, невід'ємною складовою культурної спадщини України, що охороняється законом».
За своїм змістом протокол засідання ТК від 12.03.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ПП «Явір-2000» не заперечує наявність в учасника дозволу на право носіння та зберігання пристроїв для відстрілу набоїв, споряджених гумовою кулею (ця інформація була підтверджена листом-відповіддю Відділення поліції № 1 Полтавського РУП ГУНП у Полтавській області; вих. № 1375/115/102/-21 від 09.03.2021) та дозволу на право функціонування кімнати зберігання зброї та спецзасобів (ця інформація була надана учасником в тендерній пропозиції і надалі підтверджена відповіддю Відділення поліції № 1 Полтавського РУП ГУНП у Полтавській області).
Вищевказаним листом-відповіддю Відділення поліції № 1 повідомило, що «ПП «Явір-2000» будь-якої вогнепальної зброї у користуванні та зберіганні не має», тобто спростовано інформацію щодо законного володіння, носіння (користування) учасником саме вогнепальної зброєю. Інформацію про наявність такого права, а саме: дозволу на володіння, носіння вогнепальної зброї, виданого в межах чинного законодавства, учасник подав у своїй тендерній пропозиції (довідка вих. № 174/7 від 17.02.2021 року).
У вищезазначеній довідці учасник не зазначає, які саме норми чинного законодавства, визначають його право на володіння, носіння вогнепальної зброї. Замовник звертає увагу, що пункт 10 розділу 3 «Додаткові вимоги до Учасника щодо надання послуг» Додатку № 3 та підпункт 6.3.7. Проєкту Договору про закупівлю – Додаток № 7 до тендерної документації, з якими учасник надав повну і беззаперечну згоду (листи учасника вих. №№ 174/12 та 174/13 від 17.02.2021) містять умову-вимогу: «З метою посилення охорони об’єкту (ів), за заявкою Замовника, виконання обов’язків охоронниками на постах має здійснюватись з вогнепальною зброєю». Не маючи відповідного права на застосування вогнепальної зброї учасник ПП «Явір-2000» не зміг би виконати зазначені вище вимоги замовника.
Відповідно до п/п. 1 п. 1 ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності має право «для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України». Відповідно до «Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97, віднесено: «Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони».
Статтею 47 Закону України «Про національну поліцію» винятково до поліцейських заходів примусу віднесено «застосування вогнепальної зброї». Тим часом, до «спеціальних засобів» поліцейського примусу цією ж статтею Закону віднесено «пристрої для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії». Стаття 46 цього Закону визначає «застосування вогнепальної зброї є найбільш суворим заходом примусу», а «поліцейський уповноважений на зберігання, носіння вогнепальної зброї, а також на її застосування і використання лише за умови що він пройшов відповідну спеціальну підготовку».
Відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 року № 622 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів»:
• П. 8.2.
«Вогнепальна зброя – зброя, яка призначена для ураження цілей снарядами, що одержують спрямований рух у стволі (за допомогою сили тиску газів, які утворюються в результаті згоряння метального заряду) та мають достатню кінетичну енергію для ураження цілі, що знаходиться на визначеній відстані».
• П. 8.12.
«До пристроїв належать такі пістолети і револьвери вітчизняного виробництва, які конструктивно призначені тільки для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії і технічно не придатні для стрільби бойовими патронами. При цьому їхня конструкція має забезпечувати неможливість взаємозаміни основних частин бойової і спортивної вогнепальної зброї, унеможливлює здійснення пострілів в автоматичному режимі чергами.
Патрони до пристроїв - належать патрони, споряджені гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, призначені для відстрілу їх тільки пристроями вітчизняного виробництва і допущені в установленому порядку до використання».
Відповідно до визначення п. 5 Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 577 від 07.07.2017 року «Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони обʼєктів», діяльність Національного музею-заповідника українського гончарства відноситься до особливо важливих об’єктів, що мають «стратегічне значення для економіки та безпеки держави, забезпечують стале функціонування життєдіяльності населення, руйнація або пошкодження якого призведе до людських жертв, техногенних катастроф, порушення транспортної та енергетичної систем, втрати історико-культурної спадщини держави, матеріальних збитків (шкоди) в особливо великому розмірі».
Згідно п. 18 цього ж Наказу «Наряди поліції охорони під час несення служби використовують та застосовують: вогнепальну зброю; спеціальні засоби…». Як випливає з цього нормативного документа, вогнепальна зброя не відноситься до спеціальних засобів, дозволених до використання суб’єктами охоронної діяльності, а лише дозволена до використання персоналом поліції охорони.
Також у п. 11 цього ж Наказу окремо йдеться про «вогнепальну зброю» та «пристрої для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії». Отже, відповідно до нормативно-правових актів України, це не тотожні поняття, як це стверджується в наданій ПП «Явір-2000» «Довідці про наявність дозволу на володіння, носіння зброї» від 17.02.2021 р. № 174/7.
Відповідно до п/п 1 п. 13 цього ж Наказу, залежно від ступеня небезпечності злочинних посягань на об’єкти для музейних закладів встановлено 1 (найвищу) категорію підвищеного криміногенного ризику. Тим часом, у наданій ПП «Явір-2000» «Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів» від 17.02.2021 року № 174/3 йдеться винятково про заклади освіти (Державний професійно-технічний навчальний заклад «Сумський центр професійно-технічної освіти» та Морехідний коледж технічного флоту Національного університету «Одеська морська академія»), які віднесені до 2 категорії підвищеного криміногенного ризику. Отже, досвід охорони обʼєктів 1 категорії підвищеного криміногенного ризику ПП «Явір-2000» документально не підтверджено.
З викладеного вище, беручи до уваги Закон України «Про Національну поліцію», п/п. 1 п. 1 ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність», Постанову Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», випливає, що ПП «Явір-2000» не має будь-якої вогнепальної зброї у користуванні та зберіганні, що також підтверджується листом-відповіддю Відділення поліції № 1 Полтавського РУП ГУНП у Полтавській області від 09.03.2021 № 1375/115/102/-21. Учасник не лише не повідомив Замовника про відсутність у нього права на застосування вогнепальної зброї, а й надав довідку вих. № 174/7 від 17.02.2021 року, яка місить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено, згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону, і як наслідок, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Наданий ПП «Явір-2000» «Висновок експертного дослідження» № 53 від 23.08.2018 року в частині визначення вогнепальної зброї не відповідає понятійному апарату чинного в Україні законодавства, а тому Музей-заповідний не бере його до уваги. До того ж, висновок експерта не може бути прийнято до уваги, оскільки він не був наданий разом з тендерною пропозицією учасника і не розглядався на засіданні ТК разом з іншими документами учасника.
Також у «Довідці про наявність групи швидкого реагування» від 17.02.2021 року №174/9 ПП «Явір-2000» не зазначив конкретного місця постійної дислокації власної групи швидкого реагування на відстані не більше 10 км від обʼєктів Національного музею-заповідника українського гончарства; також вказав наявності в її складі охоронців з вогнепальною зброєю.
Твердження учасника про порушення Замовником вимог п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», не відповідає дійсності. В протоколі засідання від 12.03.2021 року міститься обґрунтування, щодо незастосування замовником механізму 24 годин з посиланням на відповідну аналогічну відповідь Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит 1332/2020.
З урахуванням всього вищевикладеного, рішення ТК від 12.03.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ПП «Явір-2000» вважаємо цілком обґрунтованим та прийнятим з дотриманням норм законодавства про публічні закупівлі. Тому Ваша Вимога не підлягає задоволенню.




Номер вимоги: UA-2021-02-04-012384-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 19 березня 2021 16:09
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на порушення окремими Учасниками відкритих торгів Закону “Про публічні закупівлі”. Згідно Положення про Управління поліції охорони в Полтавській області ( ч. 1 ст. 1 “Загальні положення”) та Положення про Управління поліції охорони в Харківський області (ч. 1, ст. 1) зазначені учасники торгів підпорядковуються одному органу (юридичній особі) Департаменту поліції охорони. Також ряд інших статей, вказаних документів свідчать про керівництво та контроль діяльності УПО в Полтавській обл. та УПО в Харківській обл. Департаментом поліції охорони, тобто ці учасники торгів перебувають під спільним контролем, що є однією з ознак пов’язаних осіб (ч. 16, ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”).
Таким чином відповідно до п. 7 частини 1 ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерні пропозиції учасників торгів: УПО в Полтавській обл. та УПО в Харківській обл. підпадають під одну з законних підстав, що зобов’язує Замовника відхилити їх тендерні пропозиції.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що прийняте Тендерним комітетом рішення про визнання переможцем торгів Управління поліції охорони у Полтавській області являється таким, що не відповідає вимогам законодавства про публічні закупівлі та обмежує конкуренцію.
Сподіваємося на більш детальну оцінку тендерних пропозицій та прийняття справедливого законного рішення.
В разі відсутності належного реагування на дану вимогу ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до АМКУ.
Одночасно рекомендуємо Вам ознайомитись з документом “ Узагальнення практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних/державних закупівель щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника,який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом(членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.”(http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document;jsessionid=C4C7F5E253CB9559F3639C686DE5D58C.app1?id=147762&schema=main).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2021 15:34
На Вашу Вимогу про невідповідність рішення Тендерного комітету (далі по тексту – ТК) про визнання переможцем торгів Управління поліції охорони в Полтавській області законодавству про публічні закупівлі, повідомляємо наступне:
Частинами 9 та 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) визначено:
«Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею». Отже послідовність розгляду замовником пропозицій учасників наступна:
- розгляд пропозиції учасника, що визнана за результатом оцінки найбільш економічно вигідною;
- визначення такого учасника переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір;
або
- відхилення пропозиції такого учасника та розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На етапі розгляду пропозиції учасника ПП «Явір-2000» замовник виконав свій обов’язок щодо перегляду пропозицій інших учасників для встановлення факту пов’язаності інших учасників з учасником, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною (відповідно до вимог п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону). Дана позиція повністю узгоджується з висновками узагальненої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних / державних закупівель щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника від 18.10.2019 року (далі по тексту – Узагальнена практика).
Законом визначено, що до 1 січня 2022 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель (п. 4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону).
Тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Тендерний комітет замовника самостійно приймає рішення, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Закону.
12.03.2021 року на електронну адресу bux_opishne@ukr.net (офіційна електронна адреса, зазначена в тендерній документації) надійшов лист (вих. №128/40/03-2021 від 12.03.2021р.) від Управління поліції охорони в Харківській області – учасника процедури закупівлі відкритих торгів UA-2021-02-04-012384-a, яким він повідомив ТК про відкликання своєї пропозиції в цьому тендері.
На засіданні членів ТК Музею-заповідника 12.03.2021 року, з урахуванням інформації про відкликання своєї тендерної пропозиції учасником – Управлінням поліції охорони в Харківській області, було прийнято до відома, що в процедурі закупівлі відкритих торгів UA-2021-02-04-012384-a, за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги Охоронні послуги (Охорона об’єктів Національного музею-заповідника українського гончарства, 2 пости) залишилися два учасники:
- ПП «Явір-2000» (код ЄДРПОУ 31175036) з ціною 822601,44 грн. з ПДВ (дискваліфіковано протоколом засідання ТК від 12.03.2021р.) та
- Управління поліції охорони в Полтавській області (код ЄДРПОУ 40109042) з ціною 1787652,00 грн. з ПДВ (наступна тендерна пропозиція з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною і підлягає розгляду).
Вищезазначений Протокол засідання членів ТК Музею-заповідника було оприлюднено у системі державних закупівель.
Розгляд наступної найкращої тендерної пропозиції у закупівлі, а саме – пропозиції Управління поліції охорони в Полтавській області, яка вважається найбільш економічно вигідною, ТК Музею-заповідника було проведено лише після відхилення тендерної пропозиції ПП «Явір-2000», а також після відкликання своєї тендерної пропозиції учасником – Управлінням поліції охорони в Харківській області.
Через необхідність розгляду та надання відповіді на подану учасником закупівлі – ПП «Явір-2000» вимогу UA-2021-02-04-012384-a.a1, розгляд ТК Музею-заповідника тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Полтавській області, з дотриманням порядку та строків, що визначені статтею 29 Закону, було проведено 18.03.2021 року.
З метою з’ясування відсутності/наявності підстав для прийняття рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі, на підставі статті 17 Закону членами ТК було перевірено дані щодо Учасника – Управління поліції охорони в Полтавській області та посадової особи цього Учасника, яка представляє його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
На підставі даних, що містять відкриті державні реєстри та, оскільки на момент розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі відкритих торгів № UA-2021-02-04-012384-a залишилося два учасники: ПП «Явір-2000» та Управління поліції охорони в Полтавській області, то члени ТК обґрунтовано та правомірно прийшли до висновку, що підстави для прийняття рішення про відмову Учаснику Управлінню поліції охорони в Полтавській області в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону відсутні.
Також, звертаємо Вашу увагу на пункти 33-34 та 44-45 Узагальненої практики, за якими Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України були зроблені висновки щодо «пов’язаних осіб».
Так, абзацом 6 пункту 20 частини 1 статті 1 Закону визначено, що під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 Положення про Управління поліції охорони в Полтавській області (далі по тексту – Положення) Управління є територіальним органом Національної поліції України, яке оперативно підпорядковуються Департаменту поліції охорони.
Пунктом 15 Положення визначено, що Управління самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями та не відповідає за зобов’язаннями Департаменту чи Національної поліції України, а Департамент чи Національна поліція України не відповідає за зобов’язаннями Управління.
Відповідно до Положення оперативне підпорядкування Управління Департаменту поліції охорони полягає в звітуванні керівників за покладені на управління завдання (підпункт 7 пункту 4 розділу V «Організація діяльності Управління» Положення) та затвердження структури та штатної чисельності Управління (підпункт 16 пункту 4 розділу V «Організація діяльності Управління» Положення).
Пунктом 14 розділу І «Загальні положення» Положення визначено, що Управління має право вчиняти правочини (укладати угоди), у тому числі укладати договори (контакти).
Підпункт 15 пункту 4 розділу V «Організація діяльності Управління» Положення надає право керівнику Управління у межах своїх повноважень підписувати від імені Управління договори.
Таким чином, Департамент поліції охорони не втручається та не здійснює прямого впливу на господарську діяльність Управління поліції охорони в Полтавській області, не здійснює в цій частині обов’язкових до виконання вказівок, не виконує функції органу управління учасника в частині здійснення процедури закупівлі та не володіє часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Департамент поліції охорони не впливає на господарську діяльність, як Управління поліції охорони в Полтавській області так і Управління поліції охорони в Харківській області. Вони є окремими юридичними особами публічного права відповідно до своїх Положень.
У Положеннях обох Управлінь відсутні будь-які посилання на право Департаменту втручатися у прийняття рішень, що пов’язані з укладенням, зміною чи припиненням договорів про закупівлі у розумінні Закону.
Тому, вважати ці дві юридичні особи «пов’язаними особами» не можна. В електронній системі закупівель вони є конкурентами.
З урахуванням всього вищевикладеного, рішення ТК від 18.03.2021 року про визначення переможцем процедури закупівлі відкритих торгів UA-2021-02-04-012384-a Управління поліції охорони в Полтавській області та рішення про намір укласти з ним договір вважаємо цілком обґрунтованим та прийнятим з дотриманням норм законодавства про публічні закупівлі. Тому, Ваша Вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

12 березня 2021 14:32
витяг з висновку.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Явір-2000" 822 601,44
UAH з ПДВ
822 601,44
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Управління поліції охорони в Полтавській області 1 787 652,00
UAH з ПДВ
1 787 652,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 1 807 427,00
UAH з ПДВ
1 807 427,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 13:46
Електронний підпис
19 лютого 2021 15:12
Електронний підпис
19 лютого 2021 15:12
Статут.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:12
Свідоцтво 2ПДВ.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:12
Рішення Засновника.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:12
Проект договору.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:12
Копія Ліцензія МВС.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:12
Витяг ЄДР.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:12
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
19 лютого 2021 15:02
Фото форменного одягу.pdf
19 лютого 2021 15:02
Статут.pdf
19 лютого 2021 15:02
Свідоцтво 2ПДВ.pdf
19 лютого 2021 15:02
Рішення Засновника.pdf
19 лютого 2021 15:02
Проект договору.pdf
19 лютого 2021 15:02
Копія Ліцензія МВС.pdf
19 лютого 2021 15:02
Копії трудових книжок.pdf
19 лютого 2021 15:02
Витяг ЄДР.pdf
19 лютого 2021 15:02
Аналогічний договір1.pdf
19 лютого 2021 15:02
Аналогічний договір 2.pdf
19 лютого 2021 15:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 березня 2021 16:39
Електронний підпис
25 березня 2021 16:37
10. ч.2 ст.17.pdf
25 березня 2021 16:37
9. ч.1 п.13 ст 17.pdf
25 березня 2021 16:37
8. ч.1 п.12 ст.17 .pdf
25 березня 2021 16:37
7. ч.1 п.8 ст 17.pdf
25 березня 2021 16:37
6. ч.1 п.6 ст. 17.pdf
25 березня 2021 16:37
5. ч.1 п.5 ст.17 .pdf
25 березня 2021 16:37
4. ч.1 п.3 ст. 17.pdf
25 березня 2021 16:36
3. ч. 1 п.2 ст.17 .pdf
25 березня 2021 16:36
2. ДПІ .pdf
25 березня 2021 16:36
1 .Довідка МВС.pdf
20 лютого 2021 11:53
Електронний підпис
20 лютого 2021 11:50
40. Довідка ст.17.pdf
20 лютого 2021 11:50
39. п.13 ч.1 ст.17.pdf
20 лютого 2021 11:50
38. ч.2 ст.17.pdf
20 лютого 2021 11:50
37. п.12 ч.1 ст.17.pdf
20 лютого 2021 11:50
36. п.6 ч.1 ст.17.pdf
20 лютого 2021 11:50
35. п.5 ч.1 ст.17.pdf
20 лютого 2021 11:50
33. Досвід.pdf
20 лютого 2021 11:50
31. ст.11 .pdf
20 лютого 2021 11:50
28. Субпідряд.pdf
20 лютого 2021 11:50
27. Лист згода.pdf
20 лютого 2021 11:50
26. На право підпису.pdf
20 лютого 2021 11:50
25.Техн. характеристики.pdf
20 лютого 2021 11:50
23.Технічні паспорти 2 .pdf
20 лютого 2021 11:50
22.Мобільні групи.pdf
20 лютого 2021 11:50
21.Діспетчера.pdf
20 лютого 2021 11:50
20. Технічні паспорти 1.pdf
20 лютого 2021 11:50
19. Проєкт договору.pdf
20 лютого 2021 11:50
16. Положення.pdf
20 лютого 2021 11:50
14. Витяг з ЄДР .pdf
20 лютого 2021 11:50
13. Лист Відгук .pdf
20 лютого 2021 11:50
12. Лист - Відгук.pdf
20 лютого 2021 11:50
7.Витяг наказ _ 577.PDF
20 лютого 2021 11:50
6. ДОВІДКИ МВС-сжатый.pdf
20 лютого 2021 11:50
5. Довідка зброя.pdf
20 лютого 2021 11:50
4. Наявність зброї 2 .pdf
20 лютого 2021 11:50
3. Наявність зброї 1.pdf
20 лютого 2021 11:50
2. Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2021 11:50
1. Ліцензія.pdf

Публічні документи

18 лютого 2021 12:22
Довідка079.pdf
18 лютого 2021 12:22
Довідка079.pdf
18 лютого 2021 12:22
Довідка079.pdf
18 лютого 2021 12:22
Фото форма024.pdf
18 лютого 2021 12:22
Свідоцтва.PDF
18 лютого 2021 12:22
Пропозиція083.pdf
18 лютого 2021 12:22
Ліцензія019.pdf
18 лютого 2021 12:22
Корупція023.pdf
18 лютого 2021 12:22
Кімната003.pdf
18 лютого 2021 12:22
Договір УКРЕНЕРГО077.pdf
18 лютого 2021 12:22
Довідка079.pdf
18 лютого 2021 12:22
Авто 2.PDF
18 лютого 2021 12:22
Авто 1.PDF
18 лютого 2021 12:22
11 статут080.pdf
18 лютого 2021 12:22
8 керівництво077.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Явір-2000"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Управління поліції охорони в Полтавській області

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

36. п.6 ч.1 ст.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

37. п.12 ч.1 ст.17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

39. п.13 ч.1 ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка079.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка079.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка079.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Явір-2000"
#31175036
Відхилено
822 601,44
UAH з ПДВ
12 березня 2021 11:26
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 лютого 2021 00:00
Управління поліції охорони в Полтавській області
#40109042
Переможець 1 787 652,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 14:15

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

12 березня 2021 11:26
Електронний підпис
12 березня 2021 11:22
Протокол.pdf
25 лютого 2021 15:04
Електронний підпис
25 лютого 2021 14:58
Протокол.pdf

Документи

18 березня 2021 14:15
Електронний підпис
18 березня 2021 14:12
Протокол.pdf
12 березня 2021 21:16
Електронний підпис
12 березня 2021 21:15
Протокол.pdf
12 березня 2021 11:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Полтавській області
#40109042
1 787 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 14:15
Електронний підпис
18 березня 2021 14:12
Протокол.pdf
12 березня 2021 21:16
Електронний підпис
12 березня 2021 21:15
Протокол.pdf
12 березня 2021 11:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2022 08:59
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 16:54
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 січня 2022 16:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:45
Додаткова угода №2 Кр.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2021 11:45
додаток 2 .bmp.pdf зміни до договору
03 квітня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 17:39
ду.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 17:34
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 17:29
Договір.pdf укладений
02 квітня 2021 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: Кр-777/21/62
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дозавантаження Додатку 2 в редакції від 31.03.2021 р. до додаткової угоди №1 від 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: Кр-777/21/62
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток 2 в редакції до додаткової угоди № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: Кр-777/21/62
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: Кр-777/21/62
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 27 лютого 2022
Сума оплати за договором: 2 044 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 340 783,33 UAH)