Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Потурай Орислава Вастлівна 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
04 лютого 2021 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 17:03 |
2. ТД дерева.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-05-000067 ● 72144e1f19a94169ac61d38d988856d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 липня 2021 09:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.07.2021 № 404
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. Начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 404
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-02-04-006010-c 04.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-07 10:52:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Зрізка аварійних та сухостійних дерев, санітарна та омолоджувальна обрізка зелених насаджень, подрібнення пнів)» (вода питна столова, мінеральна вода) за ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-04-006010-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 13:43:20
ПОЯСНЕННЯ з приводу визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі
ПОЯСНЕННЯ
з приводу визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Зрізка аварійних та сухостійних дерев, санітарна та омолоджувальна обрізка зелених насаджень, подрібнення пнів)
(оголошення № UA-2021-02-04-006010-c)
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головні розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою охорони та збереження зелених насаджень у містах та інших населених пунктах і утримання їх у здоровому впорядкованому стані, а також з метою попередження випадків які можуть становити загрозу для життя і здоров'я пішоходів, транспортних засобів, будівель та інше Замовником враховувались, зокрема: Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства №105 від 10.04.2006; Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 р. № 1045; Закон України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою м. Львова; інші діючі нормативні документи.
Розмір бюджетного призначення визначено у відповідності до бюджетних запитів та ухвали Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб (враховуючи показники минулих років) для забезпечення виконання вимог законодавства в сфері утримання зелених насаджень на територіях населених пунктів Львівської міської територіальної громади на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/17527/download?cf_id=36.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, викладених у висновку від 30.07.2021 UA-M-2021-07-05-000067 про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північним офісом Держаудитслужби, районна адміністрація повідомляє. Листом від 06.08.2021 № 36-вих-69893 районна адміністрація повідомила ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів» щодо необхідності укладення додаткової угоди про розірвання договору № 41/Т/21 від 12.03.2021 за згодою сторін. У випадку незгоди на розірвання договору за згодою сторін, договір № 41/Т/21 від 12.03.2021 буде розірвано Шевченківською районною адміністрацією в односторонньому порядку з 28.06.2021 року. Згаданий лист скерований на електронну скриньку ДП «Парк-Високий Замок» ЛКП «Зелений Львів» та засобами поштового зв’язку. Також, Листом від 06.08.2021 № 36-вих-69898 районна адміністрація повідомила ФОП Децика В.В. щодо необхідності укладення додаткової угоди про розірвання договору № 42/Т/21 від 12.03.2021 за згодою сторін. У випадку незгоди на розірвання договору за згодою сторін, договір № 42/Т/21 від 12.03.2021 буде розірвано Шевченківською районною адміністрацією в односторонньому порядку з 28.06.2021 року. Згаданий лист скерований на електронну скриньку ФОП Децику В.В. та засобами поштового зв’язку.
2021-08-06 11:48:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частина 11 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частина 11 статті 29 Закону № 922-VIII.) • усунуто
-
2021-09-01 11:16:56
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Зрізка аварійних та сухостійних дерев, санітарна та омолоджувальна обрізка зелених насаджень, подрібнення пнів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" |
1 924 019,12
UAH з ПДВ
|
1 924 019,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Децик Володимир Васильович |
1 944 402,96
UAH з ПДВ
|
1 944 402,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" #31804324 |
Переможець |
1 924 019,12
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2021 12:01
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 лютого 2021 15:42
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" #31804324 |
1 924 019,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 14:59
|
Розірвання 41-Т-21.pdf | укладений |
20 серпня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 17:14
|
41-Т-21.pdf | укладений |
12 березня 2021 17:13
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 20 серпня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 551 618,27
UAH (в тому числі ПДВ 258 603,04 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати з 20.08.2021 року Договір №41/Т/21 від 12.03.2021 року. Договір розривається враховуючи висновок Західного офісу Держаудитслужби від 30.07.2021 року ((№ UA-M-2021-07-05-000067) |