Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 63 929 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 319 648,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 15:23 |
докладно про зміни.docx | |
17 лютого 2021 15:22 |
14Т ТД ))))зміни.docx | |
04 лютого 2021 15:33 |
ЛИП, 52.doc |
17 лютого 2021 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 лютого 2021 15:23 |
докладно про зміни.docx
|
||||||
17 лютого 2021 15:22 |
14Т ТД ))))зміни.docx
|
||||||
04 лютого 2021 15:33 |
ЛИП, 52.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Нотаріально посвідчувані правочини, а також заяви та інші документи підписуються у присутності нотаріуса. Якщо заява чи
інший документ підписані за відсутності нотаріуса, особа, яка звернулася за вчиненням нотаріальної дії, повинна особисто підтвердити, що документ підписаний нею.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000097 ● a4231f4b396f483d8b5cebaedb4883b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
58 UA-2021-02-04-004808-c 04.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 15:16:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі та елементів благоустрою території ОДНЗ «Ясла-садок» №217 за адресою: м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 52». Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-02-04-004808-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-30 09:37:38
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі та елементів благоустрою території ОДНЗ «Ясла-садок» №217 за адресою: м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 52. Коригування, надаємо наступну інформацію. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради від 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами), управлінню капітального будівництва Одеської міської ради на об’єкт: «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою території ОДНЗ «Ясла-садок» №217 за адресою: м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 52». Коригування, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою території ОДНЗ «Ясла-садок» №217 за адресою: м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 52». Коригування та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, замовником розміщено на підставі дефектного акту по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою території ОДНЗ «Ясла-садок» №217 за адресою: м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 52». Коригування на сайті prozorro.gov.ua, очікувану вартість визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою території ОДНЗ «Ясла-садок» №217 за адресою: м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 52». Коригування. Управління капітального будівництва Одеської міської ради надає документи на підставі яких проведено відкриті торги: 1. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації, Одеською філією державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувалький інститут «НДІпроектреконструкція» в м. Одеса від 01.02.2021 року № ЕК – 3962/01-21. 2. Дефектний акт. 3. Зведений кошторисний розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою території ОДНЗ «Ясла-садок» №217 за адресою: м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 52». Коригування.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ВКП «ТАУРУС» ТОВ установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Справа №420/9488/21 , 05 липня 2021року |
Дата публікації: | 16 липня 2021 |
Документи:
16 липня 2021 14:35
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
57 536 730,00
UAH з ПДВ
|
57 536 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Осадчий Віталій Володимирович |
60 093 818,00
UAH з ПДВ
|
60 093 818,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #13926294 |
Переможець |
57 536 730,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 10:05
|
дод. угода 5.pdf | укладений |
19 листопада 2021 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 15:57
|
договір 9-21П.pdf | укладений |
16 березня 2021 15:55
|