Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги централізованої охорони майна об’єкта з реагуванням наряду охорони; Послуги зі спостереження за ручними системами тривожної сигналізації з реагуванням наряду реагування
Очікувана вартість
158 900,00 UAH
UA-2021-02-04-004343-a d5a05c37a3564013beb74ca4050cffe8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордилюк Ірина Олексіївна

+380382717571 ekonomist2@univer.km.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова
Код ЄДРПОУ: 14163438
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 8
Контактна особа: Гордилюк Ірина Олексіївна
+380382717571
ekonomist2@univer.km.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 158 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

04 лютого 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 11:32
Оголошення послуги охорони ХУУП.doc
04 лютого 2021 11:32
Оголошення послуги охорони ХУУП.doc
04 лютого 2021 11:32
Оголошення послуги охорони ХУУП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 лютого 2021 12:07
Дата відповіді: 09 лютого 2021 14:47
В Документації вказана вимога: Наявність в учасника власного пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за під охоронними об’єктами, який відповідає державним стандартам (ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014 ДСТУ EN 50518-3:2014). прописавши вимогу щодо наявності в учасника власного ПЦС, який ще й відповідає ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ЕN 50518-2:2014, ЕN 50518-3:2014 , Ви навмисно обмежили коло учасників та створили дискримінаційні умови для участі, хоча зауважимо, що Ви зробили досить гарну спробу приховати дискримінаційну вимогу та створити видимість проведення публічної процедури закупівлі. Дана вимога про наявність власного ПЦС, який ще й відповідає ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ЕN 50518-2:2014, ЕN 50518-3:2014 дає впевненість, що у Вас є попередня домовленість з Управлінням поліції охорони про визначення їх переможцем у даній процедурі закупівлі. Це підтверджується наступним: 1) Виконання вашої вимоги щодо наявності сертифікату відповідності ПЦС державним стандартам (ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014 ДСТУ EN 50518-3:2014) всіма іншими учасниками, окрім Управління поліції охорони, є неможливим! Якщо ви маєте сумніви щодо нашого твердження про можливість виконання даної вимоги ЛИШЕ Управлінням поліції охорони і що ця вимога є дискримінаційною відносно інших учасників, то надаємо Вам інформацію про цей сертифікат. Сертифікат відповідності на Пульт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохоронними обєктами, що відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ЕN 50518-2:2014, ЕN 50518-3:2014: - Виробник продукції : Управління поліції охорони в м. Києві - Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. 2) В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. 3) Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. 4) Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель з вашого боку. имагаємо припинити лобіювання інтересів заздалегідь визначеного Вами переможця процедури закупівлі – Управління поліції охорони. У разі ігнорування даної вимоги, повідомляємо Вас, що ми будемо змушені звертатись до відповідних органів оскарження, повідомити компетентні органи про вчинення вами порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та ініціювати проведення перевірок на предмет дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та притягнення до відповідальності службових (посадових) на предмет дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформаціяяку замовник вважає за необхідне до нього включити.
Також, відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону та указує в документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям:
Наявність в учасника сертифікованого пункту цілодобового централізованого спостереження, який відповідає вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 свідчить про надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання даних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують дану сферу діяльності. Адже даний сертифікат регулює: вимоги до розташування та конструкції, технічні вимоги, процедуру та вимоги до організацію роботи центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень.
Також наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчить про контроль за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації Державного центру сертифікації, адже як відомо, дані сертифікати видаються на обмежений термін часу.
Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів».
З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення відсутні.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги централізованої охорони майна об’єкта з реагуванням наряду охорони
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 127 535,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 637,68 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 посл
Послуги централізованої охорони майна об’єкта з реагуванням наряду охорони
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 8
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 127 467,48
UAH з ПДВ
127 467,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 15:50
Електронний підпис
11 лютого 2021 15:47
Цінова проп Лот-1.PDF
11 лютого 2021 15:47
Док кваліф крит.zip
11 лютого 2021 15:47
Док відповідн.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108929
Переможець 127 467,48
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 14:51

Документи

15 лютого 2021 14:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108929
127 467,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2021 14:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 20:55
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 21:56
№ХМ-0096 укладений
03 березня 2021 21:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 127 467,48
UAH (в тому числі ПДВ 21 244,58 UAH)