Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 37573534 |
Вебсайт: | http://www.zavodska-ra.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69067, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56 |
Контактна особа: |
Гуржій Олена +380612898120 torgzvdra@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 3 893 373,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 466,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19466.87 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Для придбання Підрядником матеріалів, які необхідні для організації Робіт за цим Договором, Замовник має право здійснювати попередню оплату відповідно до пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт за Договором на відповідний рік. Попередня оплата надається у разі письмового звернення Підрядника. Попередня оплата перераховується Замовником виключно після надання Підрядником підтверджуючих документів на придбання матеріалів, які необхідні для виконання Робіт по цьому Договору та на рахунок, відкритий у органах державної казначейської служби України у Запорізькій області м. Запоріжжя, для отримання попередньої оплати. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника зазначений у цьому Договорі, на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі даного Договору на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2021 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 17:42 |
Дод. 3 ДОГОВІР СКВЕР по вул. Билкіна .docx | |
04 лютого 2021 17:42 |
ТД Реконструкція Билкіна.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Улаштування тротуарних доріжок по об’єкту: «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя» виконуються з дрібнозернистого асфальтобетону типу «Б» марки І по ДСТУ БВ.27-119-2003.
1. Холодне фрезерування глибиною 5 см.
2. Улаштування асфальтобетонного покриття 5 см.
1. Основа з щебеню фракції 5-10мм h=100мм
2. Основа шлаку з фракції 0-30мм h=100мм
3. Улаштування асфальтобетонного покриття 5 см.
З повагою,
тендерний комітет.
Вимоги про усунення порушення
На підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон), а саме «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» З огляду на викладене, вимагаємо у встановлені Законом строки, надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ФОП Алексєєв Дмитро Володимирович (далі – Учасник) умовам тендерної документації, зокрема щодо невідповідності нашої тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, які вимагалися Замовником на підставі пункту 2 частини 2 статті 16 Закону. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовником було порушено вимоги ч. 16 ст.29 Закону, в частині оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які були виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Так, Замовник зобов’язаний у відповідності до Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією, а також п.2 ч. 2 статті 16 Закону, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із наданням підтверджуючих документів».
Тобто, Замовник порушив ч.16 ст. 29 Закону не надавши можливості виправити невідповідності Учасника, що стосуються кваліфікаційних критеріїв, а саме п. 2 ч.2 ст. 16 Закону: «2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;» у зв’язку з тим, що невідповідності вказані в протоколі Замовника № 43 від 25.02.2021 року відносяться до кваліфікаційного критерію, який вказаний вище та підлягають виправленню протягом 24 годин згідно ч. 9 ст. 26 Закону «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Тому, на підставі вищевказаного, вимагаємо надати можливість виправити невідповідності, щодо кваліфікаційного критерію – працівники відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід.
Вимагаємо відмінити рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, а також у відповідності до вимог Закону, надати можливість ФОП Алексєєв Д. В. додати до тендерної пропозиції уточнені або нові документи в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, в іншому разі будемо вимушені надіслати скаргу до Антимонопольного комітету України, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу Державної аудиторської служби України.
З повагою, ФОП Алексєєв Дмитро Володимирович!
Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу Вимогу № UA-2021-02-04-003074-b.a1 щодо неправомірної дискваліфікації Учасника.
За результатом розгляду Вимоги повідомляємо:
Згідно з ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон), а саме:
«16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Вимогами п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*…» ч.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» не передбачено обов’язкову наявність працівника, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи.
Наявність договірних відносин з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи передбачено вимогою п.1.4 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме:
1.Для проведення робіт Підрядник повинен мати:
«……1.4. Договірні відносини з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи (надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності договірних відносин – договір цивільно-правового характеру (господарський договір) або підтвердження укладання трудового договору (наказ про прийом на роботу працівника), скан-копію, зроблену з оригіналу кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста…….».
Враховуючи вищевикладене, вимога тендерної документації щодо договірних відносин з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи не є кваліфікаційним критерієм, визначеним у статті 16 Закону та не підпадає під дію ч.16 ст. 29 Закону, тому вважаємо Вашу Вимогу безпідставною та законодавчо необгрунтовною.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 березня 2021 01:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000051 ● 0795955a11624805963812548ebdeb24
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-02-04-003074-b 04.02.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфер публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-23 10:30:27
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-29 13:10:43
Пояснення щодо обргунтування технічних та якісних характеритсик предмета закупівлі
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та очікувана вартість визначено на підставі розробленої, затвердженої проектно-кошторисної документації, якій проведено незалежну експертизу та отримано позитивний експертний звіт від 22.01.2021 №8/е/21.
Посилання на сторінку веб-сайту районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району, де розміщена інформація технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень зочікуваною вартістю предмета закупівлі - http://www.zavodska-ra.zp.ua/obgruntuvannya/?page=2
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-30 09:49:14
Запит про надання пояснень
1. Прошу надати експертний звіт від 22.01.2021 № 8/е/21, на підставі якого визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-02 15:40:50
Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя". Коригування (місто Київ № 8/е/21 , 22 січня 2021 року. Серія АА №030562)
Надаємо Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя". Коригування (місто Київ № 8/е/21 , 22 січня 2021 року. Серія АА №030562).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 15:44:59
Запит про надання пояснень
1. За яких саме невідповідностей відхилено учасника ТОВ «Іоліт-Плюс»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 14:12:02
Про відхилення учасника ТОВ «Іоліт-Плюс»
1. Тендерна документація відкритих торгів № UA-2021-02-04-003074-b у п.7 «Інформація про субпідрядника /співвиконавця» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації містить вимогу, а саме: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.».
Учасником відкритих торгів № UA-2021-02-04-003074-b ТОВ «ІОЛІТ – ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, на виконання вищевикладеної вимоги, надано Довідку Вих.№27 від 18.02.2021 р. з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця (Довідка Вих.№27 від 18.02.2021 р. додається, в електронній системі закупівель документ «17. Інформація щодо субпідрядників. pdf»). В Довідці Вих.№27 від 18.02.2021 р під п. 4 зазначено Фізичну особу – підприємця Малюкова Костянтина Олексійовича, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця, місцезнаходження: 69063, м. Запоріжжя, вул. Звенигородська, 8/88, код 2578816813, ПІБ керівника: Малюков Костянтин Олексійович.
2.Тендерна документація відкритих торгів № UA-2021-02-04-003074-b у ч. 2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17
Закону “Про публічні закупівлі”(далі – Закон)» Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу, а саме:
«*У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. Для підтвердження відповідності кожного з таких субпідрядника/співвиконавця вимогам визначеним у частині першій статті 17 Закону, учасником на кожного з них надається інформація, що підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону у довільній формі. Замовник не вимагає документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.».,
Учасником ТОВ «ІОЛІТ – ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, на виконання вищевикладеної вимоги, надано Інформацію про відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і в тендерній документації відносно Фізичної особи – підприємця Малюкова Костянтина Олексійовича, якого учасник процедури закупівлі має намір залучити як субпідрядника/співвиконавця (Інформація Вих.№29 від 18.02.2021 р. додається, в електронній системі закупівель документ «7.1. Інформація ст.17 субпідрядники. pdf»), яка не містить інформації що підтверджує відсутність підстав передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону стосовно ФОП Малюкова К.О. Замість ФОП Малюкова К.О. в пп.6 Інформації Вих.№29 від 18.02.2021 р. зазначено: «6) в ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОРІЯ –ТЕТ» відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових полатежів) (п.13 ч. 1 ст.17 Зкону)».
Зазначене свідчить про те, що Учасником ТОВ «ІОЛІТ – ПЛЮС» не надано інформації, що підтверджує відсутність підстав передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону стосовно ФОП Малюкова К.О, якого учасник процедури закупівлі має намір залучити як субпідрядника/співвиконавця.
В ч. 2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).» Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
«*У випадку ненадання учасником інформації та/або довідки та/або здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або надання її/їх не у відповідності до вимог передбачених тендерною документацією та електронною тендерною документацією або не в спосіб передбачений тендерною документацією та електронною тендерною документацією учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.»
Вищевикладене свідчить про те що, Учасник ТОВ «ІОЛІТ – ПЛЮС» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Враховуючи викладене, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених абз.3 п.1 ч. 1 статті 31 Закону, а саме:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
…не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;……»
Таким чином тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ІОЛІТ – ПЛЮС» відхилена на підставі зазначеної норми.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" |
3 309 367,00
UAH з ПДВ
|
3 309 367,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
3 698 708,62
UAH з ПДВ
|
3 399 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" |
3 893 373,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІОЛІТ-ПЛЮС" |
3 750 325,90
UAH з ПДВ
|
3 750 325,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" |
3 893 338,95
UAH з ПДВ
|
3 893 338,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" #41610262 |
Рішення скасоване |
3 309 367,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 17:05
|
|
ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3286909252 |
Рішення скасоване |
3 399 900,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 17:05
|
|
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" #38732471 |
Рішення скасоване |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 17:05
|
|
ТОВ "ІОЛІТ-ПЛЮС" #39633516 |
Рішення скасоване |
3 750 325,90
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 17:05
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" #41219095 |
Рішення скасоване |
3 893 338,95
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 17:05
|
|
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" #41610262 |
Відхилено |
3 309 367,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 17:25
|
|
ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3286909252 |
Відхилено |
3 399 900,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 16:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 16:11
|
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" #38732471 |
Відхилено |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 16:48
|
|
ТОВ "ІОЛІТ-ПЛЮС" #39633516 |
Відхилено |
3 750 325,90
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 17:00
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" #41219095 |
Переможець |
3 893 338,95
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 16:35
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з затримкою фінансування, Сторони дійшли згоди подовжити термін виконання робіт, строк дії договору № 2/10 від 14.05.2021 року, та викласти в новій редакції п. 2.1. та п. 9.1. Договору: «2.1. Термін виконання робіт: по 31.12.2022 року.» «9.1. Договір набирає чинності з дня підписання сторонами, скріплення печатками Сторін та надання Виконавцем Замовнику гарантії виконання умов Договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії в розмірі 1 % (один відсоток) ціни Договору і діє до 31 грудня 2022 року включно, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 2/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл обсягів фінансування між 2021 та 2022 роками, внаслідок зменшення затверджених асигнувань на предмет закупівлі на 2021 рік (рішення Запорізької міської ради від 10.09.2021 року) |
Номер договору про закупівлю: | 2/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування Сторони дійшли згоди змінити п. 4.1. Договору (перерозподіл обсягів фінансування між 2021, 2022, 2023 роками).У зв’язку з затримкою фінансування, Сторони дійшли згоди подовжити термін виконання робіт, строк дії договору № 2/10 від 14.05.2021 року, та викласти в новій редакції п. 2.1. та п. 9.1. Договору. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції календарний графік виконання робіт (Додаток №2) та графік фінансування робіт (Додаток №3) |
Номер договору про закупівлю: | 2/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1)У зв’язку з затримкою фінансування п.4.1. Договору № 2/10 від 14.05.2021 року змінено та доповнено: Обсяг фінансування у 2021 році складає – 1 039 539,87 грн. в т.ч. ПДВ 173 256,65 грн. Обсяг фінансування у 2022 році складає – 198 769,13 грн. в т.ч. ПДВ 33 128,19 грн. Обсяг фінансування у 2023 році складає – 2 655 029,95 грн. в т.ч. ПДВ 442 504,99 грн. 2) У зв’язку з затримкою фінансування, Сторони дійшли згоди подовжити термін виконання робіт зазначені у договорі № 2/10 від 14.05.2021 року, та викладено в новій редакції п. 2.1.: «2.1. Термін виконання робіт: по 15.12.2023 року.» 3) Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції календарний графік виконання робіт (Додаток №2) та графік фінансування робіт (Додаток №3) |
Номер договору про закупівлю: | 2/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 травня 2021 — 29 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 238 309,00
UAH (в тому числі ПДВ 206 384,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з відсутністю фінансування для подальшої реалізації проекту з реконструкцій скверу по вул. Билкіна у м.Запоріжжя та недоцільністю витрачання бюджетних коштів на проведення робіт капітального характеру під час дії воєнного стану в Україні, керуючись ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, п.п. 13.1, 13.5 Договору № 2/10 від 14.05.2021 за взаємною згодою сторін розірвано (припинено) дію договору. |