Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черченська спеціальна школа Івано-Франківської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 37684548 |
Місцезнаходження: | 77015, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатинський район, с. Черче вул. Шевченка 58а |
Контактна особа: |
Канюка Леся Михайлівна +380343571191 cherchecentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 13:50 |
Очікувана вартість: | 1 289 100,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 446,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2021 13:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 13:16 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_Послуги їдалень.pdf | |
04 лютого 2021 13:16 |
ТД_Послуги їдалень.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-03-000010 ● 1ccb94f1e1de497f92f50651a9a5c53c
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2021 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.03.2021
№159
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2021 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-02-04-003060-c 04.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-11 14:00:49
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Послуги з організації харчування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2021-02-04-003060-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Шидзінський Володимир Йосипович те, що довідка від 20.02.2021 №20 «Про аналогічний договір» не містить інформації про повну назву, адресу контрагента по аналогічному договору та строк дії договору, як це вимагалося у пункті 5 Розділу 3 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-12 13:35:55
Пояснення по моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону учасник в складі своєї пропозиції повинен надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (із зазначенням повної назви та адрес контрагента по аналогічному договору, строк дії договору, стан виконання).
На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП Шидзінський Володимир Йосипович у складі тендерної пропозиції надав довідку вих.20 від 20.02.2021, в якій ФОП Шидзінський Володимир Йосипович зазначає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору №280 від 05.11.2020, із зазначенням назви контрагента по аналогічному договору та стан виконання.
При розгляді тендерної пропозиції ФОП Шидзінський Володимир Йосипович Замовником врахований наданий учасником документ, що є складовою тендерної пропозиції, а саме: копія зазначеного аналогічного договору №280 від 05.11.2020, зі змісту якого можна встановити інформацію, яку вимагав Замовник, зокрема щодо повної назви, адреси контрагента по аналогічному договору та строк дії договору, як це вимагалося у пункті 5 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції відноситися зокрема така помилка як: подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому немає якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції.
Отже вся інформація яка вимагалась підпунктом 3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасником ФОП Шидзінський Володимир Йосипович виконана.
Аналогічний підхід під час розгляду скарг застосовує й колегія Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 38-р/пк-пз від 02.01.2020 за результатам розгляду скарги в межах процедури закупівлі UA-2019-11-12-002270-b.
Аналогічна правова позиція викладена Антимонопольним комітетом України в документі «Узагальнена практика Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель» від 21.10.2019 за посиланням https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШИДЗІНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ЙОСИПОВИЧ" |
1 283 400,00
UAH
|
1 283 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Зрудловський Ярослав Степанович" |
1 288 620,00
UAH
|
1 288 620,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШИДЗІНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ЙОСИПОВИЧ" #2256219512 |
Переможець |
1 283 400,00
UAH
|
23 лютого 2021 14:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 10:15
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 13:06
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 12:03
|
Договір | зміни до договору |
10 березня 2021 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |