Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Bearings for rolling stock
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Communal Enterprise "Odesmiskelektrotrans" |
National ID: | 03328497 |
Contact point: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487175467 kpomet@ukr.net |
Additional contacts: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487175467 kpomet@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2021 13:04 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 14:47 |
Очікувана вартість: | 7 094 928,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 949,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 212847 UAH |
Publication date: | 04 лютого 2021 13:00 |
Enquiries until: | 25 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 березня 2021 13:04 |
Information
Estimated total value: | 7 094 929 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 949 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Засобом платежів є національна валюта України – гривня. Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2021 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 13:00 |
6-ТД-Додаток-4 Тендерна пропозиція.docx | |
04 лютого 2021 13:00 |
5-ТД-Додаток-3 Проект договору.docx | |
04 лютого 2021 13:00 |
4-ТД-Додаток 2 Тех.специфікація.docx | |
04 лютого 2021 13:00 |
3-Додаток 1 до ТД ст. 16_ 17.docx | |
04 лютого 2021 13:00 |
2-ТД-Підшипники для рухомого складу.docx | |
04 лютого 2021 13:00 |
1-Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000021 ● abcac35a45814f0198fe0947dafdb481
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.09.2021 №569
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2021 №569
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-02-04-002912-c від 04.02.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-15 14:13:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Підшипники для рухомого складу», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-04-002912-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 09:11:13
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
В.о. начальника
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Тернопільській області
Г. Шкляр
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
У відповідь на запит щодо надання пояснення з приводу рішення про проведення моніторингу ID UA-M-2021-09-15-000021 процедури закупівлі Підшипники для рухомого складу (UA-2021-02-04-002912-c), надаються наступні пояснення:
Щодо інформації/документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних, кількісних, якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює планування на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Для планування та підготовки проведення процедури закупівлі з урахуванням технічних, кількісних та якісних потреб Замовника відповідальним структурним підрозділом КП «ОМЕТ» надані обґрунтовані технічні вимоги, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, заявка на проведення закупівлі товарів за предметом закупівлі Підшипники для рухомого складу.
Додатки:
- Обґрунтування технічних вимог (сканована копія на 6 аркушах);
- Заявка на проведення закупівлі (сканована копія на 24 аркушах).
Щодо інформації/документів розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості.
Джерелом фінансування процедури закупівлі «Підшипники для рухомого складу», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-04-002912-c) є власні кошти підприємства.
Замовником проведений аналіз (моніторинг) ринку щодо визначення вартості предмета закупівлі.
Додатки:
- Запити цінових пропозицій (скановані копії на 9 аркушах);
- Комерційні пропозиції (скановані копії на 9 аркушах).
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
Додаток:
- Постанова КМУ №1266 від 16.12.2020 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (сканована копія на 4 аркушах).
В.о. Директора
КП «ОМЕТ» ___________________ Н.В. Колесниченко
- Пояснення з приводу рішення
- Технічна специфікація
- заявка на проведення закупівлі
- Запит ТОВ АВТО ПАРТНЕР-2020
- Запит ТОВ АВТО-БУС-СЕРВІС
- Запит ТОВ ОДЕСА ТЕХСЕРВІС
- Комерійна пропозиія ТОВ АВТО ПАРТНЕР-2020
- Комерційна пропозиія ТОВ АВТО-БУС-СЕРВІС
- Комерційна пропозиція ТОВ ОДЕСА ТЕХСЕРВІС
- Постанова 1266
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ПАРТНЕР-2020" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФІЛІЯ №4 ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГАЛПІДШИПНИК» В М. ОДЕСІ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ПАРТНЕР-2020" |
5 908 797,80
UAH з ПДВ
|
5 908 797,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЛІЯ №4 ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГАЛПІДШИПНИК» В М. ОДЕСІ |
7 094 720,88
UAH з ПДВ
|
7 023 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ПАРТНЕР-2020" #43466156 |
Переможець |
5 908 797,80
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2022 23:54
|
Звіт про виконання договору | укладений |
31 березня 2022 23:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 02:33
|
ду до дог 95.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 02:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 16:17
|
договір про закупівлю | укладений |
13 квітня 2021 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» |
Номер договору про закупівлю: | Т-ВМТЗ-П/2021/95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |