Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 14:35 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 14:35 |
Очікувана вартість: | 4 143 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
складається із сумарного обсягу послуг з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів, який становить 5 950 нормо-годин; - обсягу запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування транспортних засобів, який становить не менше 1950000,00 грн. з ПДВ.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 100% відстрочка платежу не менше ніж 30 календарних днів від дати підписання Акта приймання – передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 16:14 |
Додаток 2.Перелік документів.doc | |
19 лютого 2021 16:13 |
ТД-19.02.2021.doc | |
19 лютого 2021 16:13 |
Додаток 1(тз)-зміни.docx | |
19 лютого 2021 16:13 |
ЛИСТ про внесення змін.docx | |
04 лютого 2021 10:35 |
Додаток 4(проект договору).doc | |
04 лютого 2021 10:34 |
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc |
19 лютого 2021 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 лютого 2021 16:14 |
Додаток 2.Перелік документів.doc
|
|||
19 лютого 2021 16:13 |
ТД-19.02.2021.doc
|
|||
19 лютого 2021 16:13 |
Додаток 1(тз)-зміни.docx
|
|||
19 лютого 2021 16:13 |
ЛИСТ про внесення змін.docx
|
|||
04 лютого 2021 10:35 |
Додаток 4(проект договору).doc
|
|||
04 лютого 2021 10:34 |
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000030 ● 4de0e34e2eee410581a5d802c6d8aac4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-02-04-002734-a 04.02.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-25 10:41:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-04-002734-a , та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-01 09:06:39
відповідь на запитання
У відповідь на Запит Замовнику на пояснення щодо моніторингу закупівлі технічне обслуговування та ремонт дорожньо-транспортних засобів (ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-04-002734-a) повідомляємо:
І. З питання першого:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України Постановою 710 від 11.10.2016р. (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266) затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Документ містить перелік заходів, спрямованих на скорочення державних видатків, які є непрофільними для державних установ і не впливають на якість їх роботи.
Дана постанова стосується наступних категорій замовників:
1. управління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
2. органів місцевого самоврядування;
3. головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
4. суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням, в якому КП «Кривбасводоканал» відсутній).
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з тим, що КП «Кривбасводоканал» (надалі –Підприємство) не належить до жодної із чотирьох категорій замовників, обумовлених Постановою №710, Підприємство не зобов’язано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
Отже, виходячи з вищенаведеного, робимо Висновок , що Замовником правомірно не оприлюднено обґрунтування , передбачене Постановою КМУ №710, оскільки:
1) КП «Кривбасводоканал» не належить до Замовників, які зобов’язані оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета відповідно Постанови КМУ №710 від 11.10.2016р.
2) Процедура закупівлі здійснюється Замовником за власні кошти підприємства, отже у будь-якому випадку не підлягає оприлюдненню обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" |
4 077 840,00
UAH з ПДВ
|
4 044 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРТЕМП" |
4 044 960,00
UAH з ПДВ
|
4 044 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПРОМТРЕЙД" |
4 119 268,80
UAH з ПДВ
|
4 119 268,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" #32376626 |
Рішення скасоване |
4 044 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 09:59
|
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" #32376626 |
Відхилено |
4 044 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 10:04
|
ТОВ "УКРТЕМП" #39149658 |
Переможець |
4 044 960,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 09:57
|
48-СЕТЗ.PDF | укладений |
05 квітня 2021 09:56
|