Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з періодичної повірки лічильників обліку теплової енергії
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2021-02-04-001842-b fa6bbdc37c9d4c368cc30727e0d4aa15
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дрозд Вікторія Володимирівна

+380997682677 lubnyltetk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 05541083
Вебсайт: http://lubnyteplo.com.ua
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця Чкалова, 17
Контактна особа: Дрозд Вікторія Володимирівна
+380997682677
lubnyltetk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2021 14:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 14:25
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з періодичної повірки лічильників обліку теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, Чкалова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50411000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2021 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 11:41
Оголошення нова редакція.docx
05 лютого 2021 09:59
Оголошення зі змінами.docx
04 лютого 2021 14:21
Договір послуги.docx
04 лютого 2021 14:21
Оголошення.docx
10 лютого 2021 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 11:41
Оголошення нова редакція.docx
05 лютого 2021 09:59
Оголошення зі змінами.docx
04 лютого 2021 14:21
Договір послуги.docx
04 лютого 2021 14:21
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 04 лютого 2021 16:16
Дата відповіді: 05 лютого 2021 09:57
Шановний Замовник! Для повноти розрахунку просимо Вас вказати по кожному лічильнику тепла кількість витратомірів та їх тип (наприклад личильники Polluterm X Ду 80, з 2 витратоміри механічні WPD 80-45)
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни до додатку 2. Дякую
п.6.7 та 6.8 проекту договору
Дата подання: 05 лютого 2021 10:44
Дата відповіді: 08 лютого 2021 11:43
Доброго дня. п.6.7 : "Під час проведення періодичної повірки у разі виявлення несправностей Виконавець виконує заміну необхідних комплектуючих засобів вимірювальної техніки". Бюджет закупівлі за даним предметом складає 85000 грн. з ПДВ, кількість приладів 37 шт., таким чином середня вартість послуг на один лічильник - 2298 грн.з ПДВ, а, наприклад, вартість заміни на новий витратоміру DN80 становить приблизно 17000 грн. з ПДВ. Таким чином, у разі виявлення непридатності витратоміру DN80, який входить до складу теплолічильника, вартість послуги буде складатися з вартості повірки + вартість нового витратоміру, орієнтовно 20000 грн. з ПДВ. Питання 1: Що Ви маєте на увазі під поняттям комплектуючі? Витратоміри, теплообчислювачі, перетворювачі опору, плати? Питання 2: Чи буде Замовником додатково сплачена вартість робіт з заміни та вартість комплектуючих, чи ці витрати повинні бути передбачені у складі цінової пропозиції Учасника? п.6.8. : " Під час повірки потрібно перевіряти елемент(и) живлення з урахуванням забезпечення роботи в наступний міжповірочний інтервал". Питання1: Якщо під час повірки буде виявлено що елемент(и) живлення не зможуть забезпечити безперебійну роботу приладу в наступний міжповірочний інтервал, чи необхідно їх буде замінити? Питання 2: Чи буде додатково сплачена вартість робіт з заміни елементів живлення та вартість елементів живлення, чи ці витрати повинні бути передбачені у складі цінової пропозиції Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Елементи живлення повинні бути обов'язково замінені, якщо під час повірки було виявлено , що вони не зможуть запезпечити безперебійну роботу приладу в наступний міжповірочний інтервал. Всі витрати повинні бути передбачені у складі цінової пропозиції Учасника.
п.6.7 проекту договору
Дата подання: 08 лютого 2021 12:21
Дата відповіді: 09 лютого 2021 08:12
Доброго дня. п.6.7 : "Під час проведення періодичної повірки у разі виявлення несправностей Виконавець виконує заміну необхідних комплектуючих засобів вимірювальної техніки". Питання : Чи буде Замовником додатково сплачена вартість робіт з заміни та вартість комплектуючих, чи ці витрати повинні бути передбачені у складі цінової пропозиції Учасника?
Відповідь: Доброго дня. Всі витрати повинні бути передбачені у складі цінової пропозиції Учасника
Результати повірки
Дата подання: 08 лютого 2021 14:13
Дата відповіді: 09 лютого 2021 08:33
Чи передбачається ТЗ видача довідок за результатами повірки?
Відповідь: За результатом здійснених послуг Учасник зобов’язаний надати Замовнику свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки із зазначенням дати, до якої це свідоцтво діє.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інвест Премекс" 84 948,00
UAH з ПДВ
84 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2021 16:38
Електронний підпис
17 лютого 2021 16:37
Лист_Техприлад.pdf
17 лютого 2021 16:37
Технічні вимоги.pdf
17 лютого 2021 16:37
Лист згода з договором.pdf
17 лютого 2021 16:37
Цінова_пропозиція.pdf
17 лютого 2021 16:37
Лист роз_яснення.pdf
17 лютого 2021 16:37
Паспорт_Лисянський_2.pdf
17 лютого 2021 16:37
Паспорт_Лисянський.pdf
17 лютого 2021 16:37
Статут.pdf
17 лютого 2021 16:37
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інвест Премекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інвест Премекс"
#23299378
Переможець 84 948,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 09:44

Документи

22 лютого 2021 09:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інвест Премекс"
#23299378
84 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2021 09:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 11:08
Договір укладений
24 лютого 2021 11:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 84 945,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 157,50 UAH)