Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
мітла березова, віник сорго
Очікувана вартість
1 048 403,00 UAH
UA-2021-02-04-001078-c ● c46beeca35d847b99f1b713c4e9693f4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 1 048 403,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 484,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
мітла березова, віник сорго
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, Київ, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2021 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 10:20 |
ТД мітли.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-04-001078-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НІКАРЕМСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39065987
Дата подання: 08 березня 2021 20:08
ВИМОГА
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» (далі по тексту-замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2021-02-04-001078-c електронній системі.
26.02.2021 року Замовником опубліковано повідомлення про визнання переможцем ФОП Самойлович Юлія Юріївна, період оскарження якого визначений електронною системою до 09.03.2021 року.
Категорично не погоджуємося із діями Замовника щодо визнання переможцем ФОП Самойлович Юлія Юріївна, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника, викладених в тендерній документації процедури закупівлі – відкриті торги (оголошення № UA-2021-02-04-001078-c).
Невідповідність полягає у наступному.
Тендерна пропозиція Учасника, якого визначено переможцем, не відповідає вимогам, визначеним в додатку №2 тендерної документації, оскільки Замовником висувались, зокрема, такі вимоги:
«……
1. Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником по графіку (при необхідності, замовник може вимагати поставку дрібними партіями). Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки товару протягом 2021 року, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями.
2. У зв’язку із відсутністю у Замовника складських приміщень зберігання майна здійснюється Постачальником на безоплатній основі. Постачальник, враховуючи специфіку Майна, забезпечує відповідні умови для його зберігання, дотримуючись при цьому санітарно-технічних, протипожежних умов. (Підтвердити гарантійним листом довільної форми).
3. Учасник пропозиція якого розглядається має забезпечити доступ Замовника до складу з товаром на якому в наявності товару не менше 50% від загальної кількості по закупівлі, для можливості огляду його якості та умов зберігання. (Підтвердити відповідним гарантійним листом довільної форми та відповідними товаросупроводжуючими документами.)
4. Поставка товару повинна здійснюватись частинами 2-3 рази на місяць відповідно до поданої Замовником заявки на поставку товару
5. Доставку товару, а також його розвантаження здійснює постачальник власними силами.
…….»
Однак, ознайомившись з тендерною пропозицію Учасника, якого Замовник визначив переможцем, маємо сумніви щодо об’єктивності проведеної процедури закупівлі, що призвело до неефективного витрачання коштів.
Розгорнути
Згорнути
26.02.2021 року Замовником опубліковано повідомлення про визнання переможцем ФОП Самойлович Юлія Юріївна, період оскарження якого визначений електронною системою до 09.03.2021 року.
Категорично не погоджуємося із діями Замовника щодо визнання переможцем ФОП Самойлович Юлія Юріївна, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника, викладених в тендерній документації процедури закупівлі – відкриті торги (оголошення № UA-2021-02-04-001078-c).
Невідповідність полягає у наступному.
Тендерна пропозиція Учасника, якого визначено переможцем, не відповідає вимогам, визначеним в додатку №2 тендерної документації, оскільки Замовником висувались, зокрема, такі вимоги:
«……
1. Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником по графіку (при необхідності, замовник може вимагати поставку дрібними партіями). Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки товару протягом 2021 року, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями.
2. У зв’язку із відсутністю у Замовника складських приміщень зберігання майна здійснюється Постачальником на безоплатній основі. Постачальник, враховуючи специфіку Майна, забезпечує відповідні умови для його зберігання, дотримуючись при цьому санітарно-технічних, протипожежних умов. (Підтвердити гарантійним листом довільної форми).
3. Учасник пропозиція якого розглядається має забезпечити доступ Замовника до складу з товаром на якому в наявності товару не менше 50% від загальної кількості по закупівлі, для можливості огляду його якості та умов зберігання. (Підтвердити відповідним гарантійним листом довільної форми та відповідними товаросупроводжуючими документами.)
4. Поставка товару повинна здійснюватись частинами 2-3 рази на місяць відповідно до поданої Замовником заявки на поставку товару
5. Доставку товару, а також його розвантаження здійснює постачальник власними силами.
…….»
Однак, ознайомившись з тендерною пропозицію Учасника, якого Замовник визначив переможцем, маємо сумніви щодо об’єктивності проведеної процедури закупівлі, що призвело до неефективного витрачання коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 11:13
Доброго дня, суть вимоги не зрозуміла.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-04-001078-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 05 березня 2021 10:17
Дата подання: 05 березня 2021 10:17
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 16:08
рішення від 10.03.2021 № 4469 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 16:07
інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2021 №5477.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 17:19
рішення від 19.03.2021 №5477.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 20:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: буде виконано рішення
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2021 15:57
Номер скарги: UA-2021-02-04-001078-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 16 квітня 2021 17:33
Дата подання: 16 квітня 2021 17:33
Скарга
Скарга на рішенням Замовника про визнання переможцем ФОП ГІКАВА АННА МИКОЛАЇВНА, викладена у файлі
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 19:15
рішення від 21.04.2021 № 8528 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 19:15
інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2021 № 9658.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 17:46
рішення від 30.04.2021 № 9658.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 21:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "САМОЙЛОВИЧ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" |
833 399,80
UAH з ПДВ
|
799 369,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НІКАРЕМСТРОЙ" |
930 139,08
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ГІКАВА АННА МИКОЛАЇВНА |
930 451,00
UAH з ПДВ
|
930 451,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ “МІКОНТ” |
951 138,18
UAH з ПДВ
|
951 138,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО |
988 767,00
UAH з ПДВ
|
988 767,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САМОЙЛОВИЧ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" #2840809562 |
Рішення скасоване |
799 369,80
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 15:57
|
ФОП "САМОЙЛОВИЧ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" #2840809562 |
Відхилено |
799 369,80
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 16:16
|
ПП "НІКАРЕМСТРОЙ" #39065987 |
Відхилено |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 12:17
|
ГІКАВА АННА МИКОЛАЇВНА #3238518089 |
Переможець |
930 451,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:26
|
додаткова угода 1 від 31_12_2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 12:54
|
232 від 17_05_2021.pdf | укладений |
17 травня 2021 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |