Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Electricity
Electricity
Очікувана вартість
85 000 000,00 UAH
UA-2021-02-04-001015-b ● f7f9a28e88674fbd8b04b6d9bb0f6a55
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Калініна Ірина Володимиріна 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Vinnytsia transport company" |
National ID: | 03327925 |
Contact point: |
Kalinina Irina 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2021 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2021 11:16 |
Очікувана вартість: | 85 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 04 лютого 2021 11:51 |
Enquiries until: | 25 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 березня 2021 13:00 |
Information
Estimated total value: | 85 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 850 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником та замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником та замовником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34000000 кВт⋅год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання:
з 07 квітня 2021 по 06 квітня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Березень – Грудень поточного року: Передплата – до 25 числа попереднього місяця; 60% -до 15 числа поточного місяця; 10% - до 30 числа поточного місяця Січень – Лютий поточного року: передплата 50% до 15 числа поточного місяця, решта до 10 числа наступного місяця | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 08:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 11:48 |
Тендерна документація. 04.02.2021.docx |
26 лютого 2021 08:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2021 11:48 |
Тендерна документація. 04.02.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерне забезпечення
Дата подання: 05 лютого 2021 09:12
Дата відповіді: 09 лютого 2021 21:30
В розрахнку того, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції тендерне забезпечення у формі банківської гарантії, в якій указується обовязково ідентифікатор закупівлі , то у звязку з оголошенням ідентичної закупівлі Замовником 03.02.2021 р. прохання надати пояснення щодо оголошення закупівлі два рази 03.02.2021 р. та 04.02.2021 р.?
Враховуючи те, що Учаснику на одну і ту ж закупівлю доведеть оформляти двічі банківську гарантію, що не передбачено умовами тендерної закупівлі прохання уточнити для Учасників, яка із закупівель є дійсною ????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кожне оголошення про закупівлю має унікальний номер згідно якого і має бути надана банківська гарантія. Учасник приймає рішення самостійно стосовно кількості процедур у яких він прийматиме участь.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 10 лютого 2021 09:15
Дата відповіді: 10 лютого 2021 12:21
Прохання надати пояснення в такому випадку, обсяг постачання на 2021 р. у Споживача буде вдвічі збільшений, оскільки відбудеться 2 закупівлі ????
Відповідь: Обсяг постачання електричної енергії визначається Замовником самостійно та вказується в оголошення про закупівлю. Додатково звертаємо увагу, що Замовник також самостійно визначає кількість процедур закупівель.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 10 лютого 2021 12:49
Дата відповіді: 12 лютого 2021 22:10
Оскільки оголошено 2 процедури закупівлі на однаковий обсяг постачання на однаковий період постачання, то в разі того, якщо дві закупівлі відбудуться, то постачання буде здійснено одному і тому ж Споживачеві на один і той ж обєм, на один і той ж період, але різними Постачальниками???
Відповідь: Постачання двома постачальниками за одним і тиж самими точками обліку технічно не можливе. Проте ЗАмовник має право на зміну постачальника з власної ініціативи, в межах дії договору закупівель (п.6.1 Правил роздрібного ринку електричної енергії).
Тендерне забезпечення
Дата подання: 10 лютого 2021 12:53
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:59
Прохання надати пояснення у звязку з чим Замовником було оголошено 2 закупівлі одночасно???
Відповідь: Обсяг постачання електричної енергії визначається Замовником самостійно та вказується в оголошення про закупівлю. Додатково звертаємо увагу, що Замовник також самостійно визначає кількість процедур закупівель.
Разом з тим, звертаємо увагу що у відповідності до ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник має право звернутися за роз'яснення змісту тендерної документації, проте таке роз'ясненні не зобов'язують Замовника надавати відповіді на оціночні судження Учасника, а аткож надавати роз'яснення стосовно правозастосування норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Разом з тим, звертаємо увагу що у відповідності до ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник має право звернутися за роз'яснення змісту тендерної документації, проте таке роз'ясненні не зобов'язують Замовника надавати відповіді на оціночні судження Учасника, а аткож надавати роз'яснення стосовно правозастосування норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Тендерне забезпечення
Дата подання: 10 лютого 2021 13:49
Дата відповіді: 12 лютого 2021 22:14
Два однотипних Оголошення можна назвати близнюками, адже навіть документація та вимоги є аналогічними.
Зважаючи на постійні відміни та внесення змін у річні плани закупівель, Замовник штучно унеможливлює прозоре проведення закупівель. Такі дії обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників та призводять до непрозорої цінової політики з боку постачальників продукції та неефективного використання бюджетних коштів .
Просимо надати роз’яснення щодо оголошення двох ідентичних закупівель ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, конкретизуйте будь ласка стосовно яких положеннь оголошення про закупівлю Ви потребуєте роз'яснень. Дякуюємо.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 15 лютого 2021 09:56
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:57
Відповідно до п.1 ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" 1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану!!! Так, як Річний план формується один раз на рік, то у Замовника відсутня реальна потреба у закупівлі товару в подвійному обсязі 2 рази!!! Також нагадуємо, що відповідно до "Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника!!! Керуючись нормами ЗУ "Про публічні закупівлі" прохання уточнити чим керується Замовник, оголошуючи дві ідентичні закупівлі??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обсяг постачання електричної енергії визначається Замовником самостійно та вказується в оголошення про закупівлю. Додатково звертаємо увагу, що Замовник також самостійно визначає кількість процедур закупівель.
Разом з тим, звертаємо увагу що у відповідності до ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник має право звернутися за роз'яснення змісту тендерної документації, проте таке роз'ясненні не зобов'язують Замовника надавати відповіді на оціночні судження Учасника, а аткож надавати роз'яснення стосовно правозастосування норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Разом з тим, звертаємо увагу що у відповідності до ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник має право звернутися за роз'яснення змісту тендерної документації, проте таке роз'ясненні не зобов'язують Замовника надавати відповіді на оціночні судження Учасника, а аткож надавати роз'яснення стосовно правозастосування норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Тендерне забезпечення
Дата подання: 15 лютого 2021 09:56
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:59
Відповідно до п.1 ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" 1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану!!! Так, як Річний план формується один раз на рік, то у Замовника відсутня реальна потреба у закупівлі товару в подвійному обсязі 2 рази!!! Також нагадуємо, що відповідно до "Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника!!! прохання уточнити чим керується Замовник, оголошуючи дві ідентичні закупівлі??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обсяг постачання електричної енергії визначається Замовником самостійно та вказується в оголошення про закупівлю. Додатково звертаємо увагу, що Замовник також самостійно визначає кількість процедур закупівель.
Разом з тим, звертаємо увагу що у відповідності до ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник має право звернутися за роз'яснення змісту тендерної документації, проте таке роз'ясненні не зобов'язують Замовника надавати відповіді на оціночні судження Учасника, а аткож надавати роз'яснення стосовно правозастосування норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Разом з тим, звертаємо увагу що у відповідності до ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник має право звернутися за роз'яснення змісту тендерної документації, проте таке роз'ясненні не зобов'язують Замовника надавати відповіді на оціночні судження Учасника, а аткож надавати роз'яснення стосовно правозастосування норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Щодо внесення змін до договору
Дата подання: 17 лютого 2021 10:29
Дата відповіді: 17 лютого 2021 12:32
Шановний замовнику,керуючись п. 1.2.7 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 року (далі – Правила) та принципами Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни в розділ 9 «Відповідальність сторін» проекту Договору, який викладений в Додатку 4 до тендерної документації та виключити пункт в договорі 9.3. Постачальник відшкодовує Споживачу збитки, понесені Споживачем у зв'язку з припиненням постачання електричної енергії оператором системи на виконання неправомірного доручення Постачальника, в обсягах, передбачених ПРРЕЕ та за порушення умов цього Договору і чинного законодавства України у визначених законодавством розмірах. У тому числі, суму додаткових витрат, понесених Споживачем на оплату електричної енергії, отриманої від постачальника «останньої надії» (пункт 1.2.9 Правил роздрібного ринку електричної енергії). що не міститься в «Примірному договорі про постачання електричної енергії споживачу» (Додаток 5 до Правил) що порушує ПРРЕЕ .Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначене положення тендерної документації захищає економічні інтереси Замовника від неналежного виконання договору зі сторони учасників та несуперечить Правилам роздрібного ринку електричної енергії в цілому, та вказаних Вами положеннях зокрема.
Щодо внесення змін до договору
Дата подання: 17 лютого 2021 10:34
Дата відповіді: 17 лютого 2021 14:40
Шановний Замовнику! В проекті договору п. 15.1. Постачальник підписанням цього Договору надає свою безумовну згоду у відповідності до статей 516 та 520 Цивільного кодексу України на зміну Споживача за цим Договором з КП "Вінницька транспортна компанія" на іншу юридичну особу, яка буде виконувати функції ОПЕРАТОРА ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ (далі – Новий Споживач).Прохання внести зміни .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо! Ваші зауваження будуть враховані при внесенні змін.
Надати роз'яснення
Дата подання: 17 лютого 2021 10:40
Дата відповіді: 17 лютого 2021 14:38
Замовнику! В комерційній пропозиції до договору (додаток 1) Вами зазначено, що остаточна вартість спожитої електричної енергії в розрахунковому періоді визначається за формулою 2, основною складовою якої є ціна 1 кВт*год електричної енергії, придбаної Постачальником на ринку двосторонніх договорів або РНД/ВНД, розмір якої документально підтверджений Постачальником. Прохання дати роз'яснення, які саме документи повинен надати Постачальник для підтвердження ціни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У згаданому Вами додатку є формула 2 для визначення фактичної ціни електроенергії, яка і використовується для розрахунків. Мкладової цієї формули є повністю конкретизовані. При цьому слід також врахувати, що визначальним є зміна ціни на ринку за розрахунковий період (1 місяць), оскільки це імперативна норма закону ( ч.5. ст. 41 ЗУ 922) то вона не підлягає зміні прямо чи опосередковано. Тому під час аукціону прохання зважити на те, що необгрунтоване зменешення ціни нижче економічного обгрунтованого розміру унеможливить її підвищень до ринкової у майбутньому.
Стосовно згаданого Вами положення, то його повний зміст розкривається із урахуванням попереднього абзацу, та означає, що передплата дійснюється за цінами попереднього періоду, а остаточна ціна місяця визначається у наступному місяці із подальшим корегуванням сплачених сум.
Стосовно згаданого Вами положення, то його повний зміст розкривається із урахуванням попереднього абзацу, та означає, що передплата дійснюється за цінами попереднього періоду, а остаточна ціна місяця визначається у наступному місяці із подальшим корегуванням сплачених сум.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 березня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Енерго Збут Транс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 12:19
|
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 16:37
|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 12:37
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2021 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ" |
60 384 000,00
UAH з ПДВ
|
59 534 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
67 072 344,00
UAH з ПДВ
|
60 383 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" |
79 152 000,00
UAH з ПДВ
|
68 704 343,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Енерго Збут Транс" |
68 704 344,00
UAH з ПДВ
|
68 704 344,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
76 840 000,00
UAH з ПДВ
|
73 299 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС" |
79 560 000,00
UAH з ПДВ
|
73 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ" #42848238 |
Рішення скасоване |
59 534 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 14:48
|
ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ" #42848238 |
Відхилено |
59 534 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 14:49
|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Рішення скасоване |
60 383 999,99
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 12:19
|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Відхилено |
60 383 999,99
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 12:20
|
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" #42046566 |
Переможець |
68 704 343,99
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 15:36
|
ДУ № 8 від 08.10.2021.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 11:28
|
ДУ № 7 від 08.10.2021.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 12:40
|
ДУ № 6 від 08.09.2021.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 11:00
|
ДУ № 5 від 31.08.2021.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:27
|
ДУ № 4 від 30.08.2021.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:21
|
ДУ № 3.1 від 30.08.2021.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 15:45
|
Ровєр №4 (1) (1).pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 15:45
|
Віто №3 (1).jpg | зміни до договору |
11 серпня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2021 10:50
|
ДУ № 2 від 09.06.2021 (1).pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 14:29
|
ДУ № 1 від 18.05.2021.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 12:36
|
Договір № 115 від 12.05.2021..pdf | укладений |
12 травня 2021 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додається ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ (Додаток № 3) до договору про постачання електричної енергії споживачу, що є Додатком 1 до Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення коштів міського бюджету та коштів КП "Вінницька транспортна компанія" (без зміни суми, визначеної в Договорі) |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення джерел фінансування видатків за договорм |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення сереньозваженої ціни електроенергії та тарифу на послуги з передачі електричної енергії з урахуванням незмінності інших умов Договору |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення сереньозваженої ціни електроенергії та тарифу на послуги з передачі електричної енергії з урахуванням незмінності інших умов Договору |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення сереньозваженої ціни електроенергії та тарифу на послуги з передачі електричної енергії з урахуванням незмінності інших умов Договору |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення коштів міського бюджету та коштів КП "Вінницька транспортна компанія" без зміни суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення середньозваженої ціни електроенергії та тарифу на послуги з передачі електроенергії (з урахуванням незмінності інших умов договору) |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 травня 2021 — 11 травня 2022 |
Сума оплати за договором: |
21 290 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 548 440,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Внаслідок відмови Постачальникатпо причинітзбільшення ціни на ринку електричної енергії |