Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клейонка медична підкладна (ДК 021:2015: 19512000-8 Вироби з невулканізованої гуми)
Очікувана вартість
12 250,00 UAH
UA-2021-02-04-000476-c ead44b6a42cb40af8dfe721507c3a904
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби


Клейонка підкладна резинокладна по 50 м в рулоні, ширина 0,85 м. Гумотканева, позначена для санітарно-гігієнічних цілей в якості підкладочної непроникної тканини.ЯКІСТЬ ТОВАРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ НОРМАМ, СТАНДАРТАМ ЯКІСНИМ ПОКАЗНИКАМ І ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕНИМ ЧИННИМИ НОРМАТИВНИМИ АКТАМИ УКРАЇНИ Й УМОВАМИ ДОГОВОРУ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Рулон
Клейонка підкладна резинокладна по 50 м рулони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить розрахунки з Продавцем за фактом отримання товару протягом 7-ми робочих днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно з видатковими накладними. У випадку затримки фінансування, Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. (ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ -КОШТИ НСЗУ) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

04 лютого 2021 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Солаб"
#42352569
Переможець 12 250,00
UAH
04 лютого 2021 09:51

Документи

04 лютого 2021 09:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 09:53
Договір №1_клейона.pdf укладений
04 лютого 2021 09:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клейонка підкладна резинокладна по 50 м рулони 5 Рулон 2 450,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 250,00
UAH