Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки Код згідно ДК 021:2015 : 15510000-6 (молоко пастеризоване 3,2% жирності, молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності)
Очікувана вартість
929 515,50 UAH
UA-2021-02-03-012974-a 60acf141f96f434d97bb350ebeac03b1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Гнилянська

+380976911835 uoosvitalad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Людмила Гнилянська
+380976911835
uoosvitalad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Уповноваженою особою відділу освіти Ладижинської міської ради 15.12.2020 оголошено процедуру відкритих торгів (оголошення UA-2020-12-15-015811-с ) на закупівлю товару: Молоко та вершки Код згідно ДК 021:2015 : 15510000-6 (молоко пастеризоване 3,2% жирності, молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності) на 2021 рік очікуваною вартістю 823 000,00 грн. з ПДВ. Дана процедура була відмінена у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, звіт про результати проведення процедури UA-2020-12-15-015811-с від 31.12.2020 року.
Уповноваженою особою Ладижинської міської ради прийнято рішення повторно оголосити процедуру відкритих торгів (оголошення UA-2021-01-12-001439-a) на закупівлю товару: Молоко та вершки Код згідно ДК 021:2015 : 15510000-6 (молоко пастеризоване 3,2% жирності, молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності) на 2021 рік очікуваною вартістю 823 000,00 грн. з ПДВ, проте дана процедура була відмінена у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, звіт про результати проведення процедури UA-2021-01-12-001439-a від 28.01.2021 року.
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 17:06
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Місцез находження замовника: Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі», а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Код та назва номенклатурних позицій предмета закупівлі: молоко пастеризоване 3,2% жиру (ДК 021: 2015: 15511100-4 Пастеризоване молоко), молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жиру (ДК 021: 2015: 15511600-9 Згущене молоко ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 літр
Молоко пастеризоване 3,2% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
565 кілограми
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511600-9 — Згущене молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару (далі - накладна), оплачує вартість фактичного отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження коштів, протягом 15 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

03 лютого 2021 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОДТРЕЙД"
#34886897
Переможець 929 515,50
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 17:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОДТРЕЙД" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

03 лютого 2021 17:06
Електронний підпис
03 лютого 2021 17:05
53-21 від 03.02.2021.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 17:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОДТРЕЙД"
#34886897
929 515,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 17:06
Електронний підпис
03 лютого 2021 17:05
53-21 від 03.02.2021.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2022 12:16
Дод.уг. 4 до дог. 33-1.PDF укладений
21 березня 2022 12:16
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2022 12:15
Дод.уг. 4 до дог. 33-1.PDF зміни до договору
21 березня 2022 11:49
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 16:02
Дод.угода 3 до дог.33-1.PDF зміни до договору
19 січня 2022 16:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:41
Дод.уг.2 до дог. 33-1.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 16:03
Дод.уг.1 до дог. 33-1.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 16:40
Договір 33-1 від 15.02.2021.PDF укладений
16 лютого 2021 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України , пунктів 11.1. та 11.3 Договору №33/1 від 15.02.2021 р. Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та зменшити ціну цього Договору на суму 45288,00 грн. та внести зміни в пункт 3.1. Договору виклавши в наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить: 884227,50 (вісімсот вісімдесят чотири тисячі двісті двадцять сім грн. 50 коп. ), в т.ч. ПДВ – 147371,25 (сто сорок сім тисяч триста сімдесят одна грн.. 25 коп.)
Номер договору про закупівлю: 33/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3. Договору №33/1від 15.02.2021 р. Сторони дійшли згоди продовжити дію цього Договору на термін достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2022р.
Номер договору про закупівлю: 33/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України ,ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 11.3. Договору №33/1 від 15.02.2021 р. Сторони дійшли згоди збільшити ціну цього Договору на суму, що не перевищує 20 % від суми визначеної в Договорі, а саме – 30600,00 грн. ( Тридцять тисяч шістсот грн.. 00 коп. ), в т.ч. ПДВ -5100,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 33/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1ст. 651 ЦК України , пунктів 11.1.та 11.3 Договору №33/1 від 15.02.2021 р.Сторони дійшли згоди в зв’язку із припиненням дії договору зменшити суму договору на 184455,51 грн. в т.ч. ПДВ., у тому числі на 11413,80 грн. в т.ч. ПДВ за січень-лютий 2022р. та внести зміни в пункт 3.1. Договору, виклавши в наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить 730371,99 грн. ( Сімсот тридцять тисяч триста сімдесят одна грн. 99 коп.), в т.ч. ПДВ – 121728,67 грн .
Номер договору про закупівлю: 33/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 21 березня 2022
Сума оплати за договором: 730 371,99
UAH (в тому числі ПДВ 121 728,66 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до ч. 1ст. 651 ЦК України , пунктів 11.1.та 11.3 Договору №33/1 від 15.02.2021 р.Сторони дійшли згоди в зв’язку із припиненням дії договору зменшити суму договору на 184455,51 грн. в т.ч. ПДВ., у тому числі на 11413,80 грн. в т.ч. ПДВ за січень-лютий 2022р. та внести зміни в пункт 3.1. Договору, виклавши в наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить 730371,99 грн. ( Сімсот тридцять тисяч триста сімдесят одна грн. 99 коп.), в т.ч. ПДВ – 121728,67 грн .