Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування ліфтів за адресами (м.Київ, вул. Московська 8, корп.30 та вул. Бориса Грінченка, 3)
Очікувана вартість
184 440,00 UAH
UA-2021-02-03-011740-a 32a00d9066994d6f9e3c3f59769e8dfc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Терещенко

+380442808451 oleksandr.tereshchenko@nssmc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Код ЄДРПОУ: 37956207
Вебсайт: http://www.nssmc.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30
Контактна особа: Олександр Терещенко
+380442808451
oleksandr.tereshchenko@nssmc.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2021 16:09
Початок аукціону: 16 лютого 2021 13:55
Очікувана вартість: 184 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 922,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування ліфтів за адресами (м.Київ, вул. Московська 8, корп.30 та вул. Бориса Грінченка, 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м.Київ, вул .Московська 8, корп.30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 16:16
Додаток_1_ Дог._ліфти.docx
03 лютого 2021 16:16
Оголошення тех.обсл.ліфти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення інформації
Дата подання: 05 лютого 2021 11:52
1. В ТД відсутня характеристика ліфтів, кількість ліфтів прошу викласти дані 2. Загальна вартість договору складається з суми з калькуляцій щомісячного технічного обслуговування та проведення поточних ремонтно-регламентних робіт яка форма КП? чи надавати в довільній формі ? 3. просимо вказати форму цінової пропозиції.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-03-011740-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "ОТІС", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 07 лютого 2021 16:38
1. В ТД відсутня характеристика ліфтів, кількість ліфтів прошу викласти дані 2. Загальна вартість договору складається з суми з калькуляцій щомісячного технічного обслуговування та проведення поточних ремонтно-регламентних робіт яка форма КП? чи надавати в довільній формі ? 3. просимо вказати форму цінової пропозиції.
відсутня відповідь на дане питання в розділі запитання та не проведено уточнень в закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2021 16:06
Будуть внесені відповідні зміни за технічної можливості.
Номер вимоги: UA-2021-02-03-011740-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Експеримент", Код ЄДРПОУ:32663319
Дата подання: 08 лютого 2021 21:06
Сертификат ДСТУ ISO 9001:2015
Шановний Замовник, проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, та такі, які порушують ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі». В п. 11.10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання від учасників процедури закупівлі - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно монтажу, налагоджування, модернізації, обслуговування підйомно-транспортних механізмів у сфері будівництва та житлово-комунального господарства. Зазначена вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло учасників, та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, послуг, не може мати наслідком відхилення її замовником. По-перше, обов’язок наявності в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічним рішенням організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. По-друге, для отримання такого Сертифікату потрібно затратити і час, і грошові ресурси, що може призвести до збільшення затратної частини учасників на участь в закупівлі та вплинути на ціну тендерної пропозиції. Тому ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, або видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, або вважати подання даного сертифікату не обов’язковим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2021 15:53
Щановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля є спрощеною відповідно до вимог статті 14 Закону та Ваші вимоги (зауваження) щодо тендерної документації є необґрунтованими.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Експеримент" 140 250,00
UAH з ПДВ
140 250,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 183 600,00
UAH з ПДВ
183 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 16:06
Електронний підпис
15 лютого 2021 16:05
6. Діючий статут.pdf
15 лютого 2021 16:05
18.3.1 Лист-відгук.pdf
15 лютого 2021 16:05
18.3 Договір ТО БСМП.pdf
15 лютого 2021 16:05
18.1. Договір ТО ДКЛ №7.pdf
15 лютого 2021 16:05
15.6 Договір Спецремонт.pdf
15 лютого 2021 16:05
15.4 Тюрюшкин М.І..pdf
15 лютого 2021 16:05
15.2 Король О.А..pdf
15 лютого 2021 16:05
11. Дозвіл ТО, КР.pdf

Публічні документи

12 лютого 2021 14:36
Електронний підпис
12 лютого 2021 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2021 14:35
Банківська гарантія.rar
12 лютого 2021 14:35
5.rar
12 лютого 2021 14:35
4.rar
12 лютого 2021 14:35
3.rar
12 лютого 2021 14:35
2.rar
12 лютого 2021 14:35
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Експеримент"

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Експеримент"
#32663319
Відхилено 140 250,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 18:25
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 183 600,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 12:59

Документи

18 лютого 2021 18:25
Електронний підпис

Документи

19 лютого 2021 12:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2021 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
183 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2021 12:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:12
ДУ Ліфти_21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 16:11
Протокол тех.помилки_ЛІФТИ_000134.pdf зміни до договору
04 березня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 12:30
Договір 33_15 від 02.03.21_ліфти_000132.pdf укладений
02 березня 2021 12:18

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 квітня 2021 09:35
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс" у формі ТОВ
Оплачений
19 травня 2021 11:38
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс"
Оплачений
11 червня 2021 12:21
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс"
Оплачений
09 липня 2021 16:46
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс"
Оплачений
09 серпня 2021 10:53
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс"
Оплачений
09 вересня 2021 10:41
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс"
Оплачений
05 жовтня 2021 12:30
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс"
Оплачений
24 листопада 2021 14:03
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс"
Оплачений
08 грудня 2021 14:26
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс"
Оплачений
17 грудня 2021 16:26
18 360,00 UAH UA468201720343140001000081078
НКЦПФР
UA103805260000002600600121171
МП "Промкомплекс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про фіксацію технічної помилки, допущеної при розміщенні закупівлі «код ДК 021:2015 – 50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Технічне обслуговування ліфтів за адресами (м. Київ, вул. Московська 8, корп. 30 та вул. Бориса Грінченка 3))» Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-03-011740-a В ЗВІТІ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-03-011740-a, в пункті Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: слова «від 20 лютого» замінити словами «від 02 березня».
Номер договору про закупівлю: 33/15
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол фіксації тех. помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 33/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 183 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 600,00 UAH)