Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Очікувана вартість
147 420,00 UAH
UA-2021-02-03-011409-a 979fd76609554ef0ac9d7aecd38fc4d2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Авторський нагляд здійснюється відповідно з "Настановою щодо проведення авторського нагляду за будівництвом" ДСТУ Н Б А.2.2-11:2014, включається до зведеного кошторису і є складовою частиною вартості об'єкту відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Авторський нагляд здійснюється відповідно з "Настановою щодо проведення авторського нагляду за будівництвом" ДСТУ Н Б А.2.2-11:2014, включається до зведеного кошторису і є складовою частиною вартості об'єкту відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 лютого 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Криворіжцивільпроект"
#39493770
Переможець 147 420,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 16:07

Документи

03 лютого 2021 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 13:56
АН_ДУ8_інфекц_лік_06.06.2023.pdf укладений
06 червня 2023 13:55
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2022 13:19
DU 6 avt inf.pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2022 09:31
dop ugoda infek 5 av.pdf зміни до договору
07 червня 2022 10:34
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 13:47
АН_ДУ2_інфекц_лік_28.09.2021.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 16:10
дог_1 передача майн.прав інт.власн..PDF укладений
03 лютого 2021 16:10
Дог_АН_інфек_лік_03.02.2021.pdf укладений
03 лютого 2021 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань за договором, зменшення бюджетних зобов'язань на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 17144а
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у плані графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 17144а
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 17144а
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 06 червня 2023
Сума оплати за договором: 74 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 420,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно п.7.2 Договору, за згодою Сторін