Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 15:11 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 7 078 639,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 393,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Орієнтовна вартість виконання робіт ціни складає 7 078 639,20 грн., з них у 2021 році – 4 961 120,00 грн., в 2022році – 2 117 519,20 грн. за умови наявності бюджетних призначень.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 14:48 |
ЛИСТ про внесення змін.docx | |
17 лютого 2021 14:48 |
ТД(зі змінами).doc | |
17 лютого 2021 14:47 |
Додаток 2.Перелік документів(зміни).doc | |
03 лютого 2021 15:51 |
Додаток 4. Проект договору.doc | |
03 лютого 2021 15:51 |
Додаток 1.Технічне завдання.xls | |
03 лютого 2021 15:50 |
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc |
17 лютого 2021 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2021 14:48 |
ЛИСТ про внесення змін.docx
|
|||
17 лютого 2021 14:48 |
ТД(зі змінами).doc
|
|||
17 лютого 2021 14:47 |
Додаток 2.Перелік документів(зміни).doc
|
|||
03 лютого 2021 15:51 |
Додаток 4. Проект договору.doc
|
|||
03 лютого 2021 15:51 |
Додаток 1.Технічне завдання.xls
|
|||
03 лютого 2021 15:50 |
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000010 ● 10e554d1ac6b48278280925ef68e8d16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.06.2021 №386
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 14 червня 2021 року № 386
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-02-03-010856-а від 02.03.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-30 16:46:32
Про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь» - виконання робіт по об’єкту «Нове будівництво господарсько-побутової самопливної каналізаційної мережі та каналізаційної насосної станції з напірним колектором за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Одеська в Саксаганському районі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-03-010856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких причин Вами не відхилено учасника Дочірнє підприємство “Криворіжагробуд” приватного акціонерного товариства “Криворіжгазбуд”, тендерна пропозиція якого підписана удосконаленим електронним підписом (тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений), в той час, як згідно з підпунктом 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі?
2) Чому проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 15:14:56
На запит
На запит про надання пояснень від 30.06.2021р.
На запит у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь» - виконання робіт по об’єкту «Нове будівництво господарсько-побутової самопливної каналізаційної мережі та каналізаційної насосної станції з напірним колектором за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Одеська в Саксаганському районі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-03-010856-a)
Замовник торгів повідомляє наступне.
З першого питання.
Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 року «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 05 березня 2022 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Також на це наголошує Міністерство цифрової трансформації України у своєму листі № 1/06-3-1587 від 16.02.2021 року про можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 No 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відповідно до п. 1.4. тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. розділу ІІІ цієї документації. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 підпункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Враховуючи, що під час перевірки електронного підпису учасника учасника Дочірнє підприємство “Криворіжагробуд” приватного акціонерного товариства “Криворіжгазбуд” відобразилися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), підстав для відхилення тендерних пропозицій вказаного учасника не має.
З другого питання.
Зміна умов договору про закупівлю вказана у пункті 2.4. : «2.4. Вартість робіт може бути змінена сторонами, в межах бюджетних асигнувань, в наступних випадках:
• при внесенні змін в обсяги і склад робіт;
• при зміні цін на використані матеріали та механізми.».
У випадку виникнення інших обставин між Сторонами договору можливе укладення додаткової угоди, яка буде містить посилання на відповідну статтю Закону України «Про публічні закупівлі» та обов’язково буде оприлюднена в системі Прозорро (12.1. Будь-які зміни і доповнення до Договору дійсні лише за умови, якщо вони зроблені в письмовій формі і підписані Сторонами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто
2021-07-12 10:52:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2021-07-13 14:08:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Криворіжагробуд" приватного акціонерного товариства "Криворіжгазбуд" |
7 050 000,00
UAH з ПДВ
|
7 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будинок-Сервис" |
7 071 200,40
UAH з ПДВ
|
7 071 200,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Криворіжагробуд" приватного акціонерного товариства "Криворіжгазбуд" #32627129 |
Переможець |
7 050 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 13:37
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 лютого 2021 13:37
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Криворіжагробуд" приватного акціонерного товариства "Криворіжгазбуд" #32627129 |
7 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 10:30
|
допугода 1 до договору 30-КБ.PDF | зміни до договору |
12 липня 2021 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 11:26
|
30-КБ(додатки 1б, 2б).PDF | укладений |
15 березня 2021 11:25
|
30-КБ(додатки 1а, 2а).PDF | укладений |
15 березня 2021 11:24
|
30-КБ.PDF | укладений |
15 березня 2021 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дострокове припинення дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 30-КБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 до договору 30-КБ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 березня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | усунення порушень вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» |