Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комплект (клавіатура + миша), монітор, багатофункціональний пристрій лазерний, системний блок)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2021-02-03-010314-a ● 282f6f8828e34a57a9730f6677959a0d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44017778 |
Місцезнаходження: | 53273, Україна , Дніпропетровська обл., село Покровське Нікопольський район, вул.Калнишевського, будинок 19 Б |
Контактна особа: |
Наталя Кошева +380955376186 osvitapokrovske@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 12:18 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Комплект (клавіатура + миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
25 штуки
Монітор "22"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30231300-0 — Дисплейні екрани
2 штуки
Багатофункціональний пристрій лазерний ч/б А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
25 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, буд. 19Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2021 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 15:32 |
ТД Комп’ютерне обладнання ВТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 05 лютого 2021 18:44
Дата відповіді: 11 лютого 2021 08:17
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформуємо, що згідно Технічного Завдання Замовника: “Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими". Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Необхідність зазначення марки, моделі в технічних вимогах складових частин комп’ютера пов’язана з метою забезпечення сумісності з наявним комп’ютером та унеможливлення виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням комп’ютера.
З приводу процесора та материнської плати, Учасник може запропонувати АМD та відповідну до нього материнську плату чи відповідно еквіваленти.
Монтаж, встановлення, підключення, навчання та введення в експлуатацію обладнання здійснюється за рахунок постачальника та входить в вартість товару
З приводу процесора та материнської плати, Учасник може запропонувати АМD та відповідну до нього материнську плату чи відповідно еквіваленти.
Монтаж, встановлення, підключення, навчання та введення в експлуатацію обладнання здійснюється за рахунок постачальника та входить в вартість товару
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-03-010314-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 04 лютого 2021 15:50
Вимагаємо внести зміни до документації та привести її у відповідність.
Шановний замовник! Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Вивчивши тендерну документацію до закупівлі, було виявлено дискримінаційну вимогу щодо участі учасників в тендерній закупівлі. В тендерній документації, а саме у Додатку 4 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", зазначено вимоги до процесора у складі системного блоку: «Intel Core i3», а також зазначено «Socket 1200, UHD 630», що відповідає лише одному виробнику INTEL !!! А у вимогах до БФП, Замовником було зазначено технології які запатентовані виробником «Canon», також технічним завданням вимагається сумісність з конкретним картриджем моделі «737» від виробника «Canon». Також Замовник встановив дискримінаційні «габаритні» вимоги до БПФ яким відповідає лише БФП від виробника «CANON». Технічне завдання, яке було складене таким чином не дозволяє запропонувати еквівалент! Дані вимоги є дискримінаційними та звужують коло учасників. На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Відповідно вимагаємо внести зміни до документації та привести її у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2021 13:54
Шановний учасник, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради висловлюючи свою повагу до потенційних учасників, надає відповідь на вимогу та повідомляє наступне:
Вказана вимога не порушує принципи недискримінації учасників та обумовлена складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісний товар, який відповідатиме встановленому технічному завданню. Ми б розглянули інші варіанти, але на даний момент самі економічні в обслуговуванні та прості в експлуатації саме БФП Canon. Ця техніка є у вільному доступі в багатьох торгівельних мережах, тому ми не бачимо дискримінації в тому, що хочемо обладнання саме цієї торгівельної марки. З приводу процесора та материнської плати, Учасник може запропонувати АМD та відповідну до нього материнську плату чи відповідно еквіваленти.
Учасник може запропонувати Товар який відповідає встановленим вимогам, або Товар з більш кращими технічними та якісними характеристиками, ніж зазначені, а Переможцем буде визнаний той учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за ціновим критерієм та за умови відповідності вимогам документації, зокрема і таблиці Додатку №4 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Зважаючи на вищевикладене, технічні вимоги, встановлені Замовником, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради не вважає за можливе та доцільне вносити зміни до тендерної документації
Вказана вимога не порушує принципи недискримінації учасників та обумовлена складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісний товар, який відповідатиме встановленому технічному завданню. Ми б розглянули інші варіанти, але на даний момент самі економічні в обслуговуванні та прості в експлуатації саме БФП Canon. Ця техніка є у вільному доступі в багатьох торгівельних мережах, тому ми не бачимо дискримінації в тому, що хочемо обладнання саме цієї торгівельної марки. З приводу процесора та материнської плати, Учасник може запропонувати АМD та відповідну до нього материнську плату чи відповідно еквіваленти.
Учасник може запропонувати Товар який відповідає встановленим вимогам, або Товар з більш кращими технічними та якісними характеристиками, ніж зазначені, а Переможцем буде визнаний той учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за ціновим критерієм та за умови відповідності вимогам документації, зокрема і таблиці Додатку №4 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Зважаючи на вищевикладене, технічні вимоги, встановлені Замовником, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради не вважає за можливе та доцільне вносити зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-02-03-010314-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 04 лютого 2021 15:53
Доводимо до відома, що технічні вимоги до системних блоків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2020 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020.
Шановний Замовник! Доводимо до відома, що технічні вимоги до системних блоків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2020 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020. Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 .
Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до «системних блоків», такі як:
1. «форм-фактор корпусу»
2. «зовнішні інтерфейси (802.11n\ac)»
3. вимоги до програмного забезпечення, а саме відсутність вимог до ПО офісного програмного забезпечення - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України!
Відповідно вимагаємо внести зміни до документації та привести її у відповідність Наказу МОН України, а також прибрати дискримінаційні вимоги!
Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до «системних блоків», такі як:
1. «форм-фактор корпусу»
2. «зовнішні інтерфейси (802.11n\ac)»
3. вимоги до програмного забезпечення, а саме відсутність вимог до ПО офісного програмного забезпечення - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України!
Відповідно вимагаємо внести зміни до документації та привести її у відповідність Наказу МОН України, а також прибрати дискримінаційні вимоги!
Заздалегідь дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2021 14:26
Шановний Учасник, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради висловлюючи свою повагу до потенційних учасників, надає відповідь на вимогу та повідомляє наступне:
Технічні характеристики складалися відповідно до вимог Наказу МОН № 1440 від 02.11.2017 р., який є на даний момент діючим.
Вказана вимога не порушує принципи недискримінації учасників та обумовлена складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісний товар, який відповідатиме встановленому технічному завданню.
Учасник може запропонувати Товар який відповідає встановленим вимогам, або Товар з більш кращими технічними та якісними характеристиками, ніж зазначені, а Переможцем буде визнаний той учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за ціновим критерієм та за умови відповідності вимогам документації, зокрема і таблиці Додатку №4 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Враховуючи наведене, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради не вважає за можливе та доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Технічні характеристики складалися відповідно до вимог Наказу МОН № 1440 від 02.11.2017 р., який є на даний момент діючим.
Вказана вимога не порушує принципи недискримінації учасників та обумовлена складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісний товар, який відповідатиме встановленому технічному завданню.
Учасник може запропонувати Товар який відповідає встановленим вимогам, або Товар з більш кращими технічними та якісними характеристиками, ніж зазначені, а Переможцем буде визнаний той учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за ціновим критерієм та за умови відповідності вимогам документації, зокрема і таблиці Додатку №4 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Враховуючи наведене, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради не вважає за можливе та доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-03-010314-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 06 лютого 2021 17:19
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ ПАРТНЕРАМ виробника, тобто тільки тим учасникам, які мають договір на реалізації їх продукції. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ, усім решта буде відмова, якщо є сумніви, зверниться самостійно до виробника, та переконайтесь в цьому!
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути
Згорнути
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ ПАРТНЕРАМ виробника, тобто тільки тим учасникам, які мають договір на реалізації їх продукції. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ, усім решта буде відмова, якщо є сумніви, зверниться самостійно до виробника, та переконайтесь в цьому!
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2021 11:14
Доброго дня! , розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне: Відповідно
до умов тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний
лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютера в Україні про надання
повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та
якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. Відповідно до
практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо
замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від
офіційного дистриб’ютора в Україні, то учасник має надати саме
авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора
(Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від
16.10.2019). Окрім того, вказана вимога не є дискримінаційною, адже за
допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує
ліцензійність запропонованого товару. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону
України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна
містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент,
конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або
виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути
обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У
зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги
відсутні.
до умов тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний
лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютера в Україні про надання
повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та
якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. Відповідно до
практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо
замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від
офіційного дистриб’ютора в Україні, то учасник має надати саме
авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора
(Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від
16.10.2019). Окрім того, вказана вимога не є дискримінаційною, адже за
допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує
ліцензійність запропонованого товару. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону
України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна
містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент,
конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або
виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути
обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У
зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги
відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" |
348 000,00
UAH з ПДВ
|
348 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
349 600,00
UAH з ПДВ
|
349 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
01 березня 2021 12:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі