Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "СпецЕко" |
Код ЄДРПОУ: | 36965797 |
Місцезнаходження: | 39803, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Сергій Першин +380534822941, +380672882647 2882647@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 13:59 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 3 692 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Відсутні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом тридцяти календарних днів в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на вказані в рахунку-фактурі та накладній реквізити Постачальника в порядку статті 49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2021 14:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 13:59 |
Додаток №3 до ТД Паливо.doc | |
03 лютого 2021 13:59 |
ТД 2021 Паливо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000055 ● 2399f667183447caa4758bb56441eb33
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 536
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 536.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-03-007552-a, 03.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-01 16:45:16
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-03-007552-a, яка проводилась комунальним підпрємством «СпецЕко» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ?
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-03 14:50:04
Надання пояснень
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «СпецЕко» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області;
вул. Соборна, 1, м. Горішні Плавні, 39803; код за ЄДРПОУ – 36965797; категорія замовника – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)».
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-03-007552-a.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку джерел фінансування:
- Місцевий бюджет – 2 000 000,00 грн. з ПДВ.;
- Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – 1 692 900,00 грн. з ПДВ. Всього становить – 3 692 900,00 грн. з ПДВ.
Заплановано в бюджетному запиті:
- Бензин А-95 (по паливним скретч-карткам) – 1000л.;
- Бензин А-92 (по паливним скретч-карткам) – 5000л.;
- Дизельне паливо (по паливним скретч-карткам) – 130000л.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 692 900,00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначено відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Згідно з методом порівняння ринкових цін Методики проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі Товару з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації,
а саме з сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/poltavskaya/2021-02/, також було отримано 2 (дві) комерційні/цінові пропозиції, що додаються.
У зв’язку з тим, що ціни комерційних/цінових пропозицій були вищі за середню по Полтавській області, прийнято рішення взяти для розрахунків середні ціни з сайту https://minfin.com.ua/ua/, станом на 02.02.2021р. (дата формування оголошення).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-02 16:20:46
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-03-007552-a, яка проводилась комунальним підпрємством «СпецЕко» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» договір поставки №Т/Т2021-18/КО від 05.03.2021 (далі Договір - №Т/Т2021-18/КО) щодо постачання бензину А-92, бензин А-95 та дизельного палива (за довірчими документами, талонами), за умовами якого ціна бензину А-92 – 22,30 грн з ПДВ за літр, бензину А-95 – 22,30 грн з ПДВ за літр та дизельного пального – 23,30 грн з ПДВ за літр.
Додатковою угодою №1 від 18.03.2021 сторонами внесено зміни до пункту 3.2, 3.3 вищевказаного договору в частині збільшення ціни товару без збільшення загальної суми договору, а саме: на бензин А-92 – до 24,50 грн з ПДВ, бензин А-95 – 25,60 грн з ПДВ та дизельного пального – 25,60 грн з ПДВ, посилаючись на пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Також, додатковою угодою №2 від 25.03.2021 сторонами внесено зміни до Договору №Т/Т2021-18/КО (пункт 3.2, 3.3) в частині збільшення ціни бензину А-92 – до 26,90 грн з ПДВ, бензину А-95 – 28,10 грн з ПДВ та дизельного пального – 27,50 грн з ПДВ.
Крім цього, додатковою угодою №4 від 01.07.2021 до Договору №Т/Т2021-18/КО збільшено ціну бензину А-92 до 28,40 грн з ПДВ, бензину А-95 – до 29,00 грн з ПДВ та дизельного пального – до 27,90 грн з ПДВ.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання у випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Інформацію та відповідне документальне підтвердження щодо наявності коливання (зростання) ціни товару, що є предметом Договору №Т/Т2021-18/КО від 05.03.2021, на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару за договором відповідповідно до укладених додаткових угод №1 від 04.08.2021, №2 від 25.03.2021 та №4 від 01.07.2021 (звернення постачальника з розрахунком зростання вартості товару; підтверджуючі документи, які містять інформацію про фактичне коливання ціни товару на ринку в період між укладанням Договору №Т/Т2021-18/КО та додаткової угоди №1 від 04.08.2021 до нього та між укладаннями додаткових угод №1 від 04.08.2021, № 2 від 25.03.2021 та №4 від 01.07.2021).
2. Інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №Т/Т2021-18/КО – в розрізі кожного місяця та в розрізі кожної встановленої згідно з договором ціни.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-07 13:51:38
Надання інформації
За результатами розгляду Вашого запиту, щодо надання інформації стосовно взаємовідносин з ТОВ «Київ Інвест Груп» по договору поставки № Т/Т2021-18/КО від 05.03.2021р. надаємо наступні копії документів, щодо обгрунтування та документального підтвердження можливості внесення змін до вказаного договору, а саме:
- лист ДП «Держзовнішінформ» від 17.03.2021р. № 122/193 щодо коливання цін на паливо-мастильні матеріали на ринку;
- лист ДП «Держзовнішінформ» від 29.06.2021р. № 122/399 щодо коливання цін на паливо-мастильні матеріали на ринку.
Також надаємо копії видаткових накладних та платіжних доручень, щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №Т/Т2021-18/КО від 05.03.2021р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством «СПЕЦЕКО» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області вжито заходи щодо усунення виявленого в рамках моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-03-007552-a порушення в установленому законодавством порядку, шляхом надіслання ТОВ «Київ Інвест Груп» звернення від 28.09.2021 №1035 щодо повернення зайво перерахованих коштів внаслідок безпідставного збільшення ціни за відповідний період. Також, додатковою угодою №6 від 20.09.2021 року, в зв’язку з відсутністю потреби в закупівлі бензину А-95, зменшено загальну суму договору відповідно зменшено обсяги поставки товару та 22.09.2021 року в системі закупівель опубліковано Звіт про виконання договору про закупівлю. Крім того, вжито заходи, шляхом проведення роз’яснювальної роботи серед уповноважених осіб, щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та вимог пунктів 14, 19 частини другої статті 22 Закону при складані тендерної документації.
2021-09-28 16:18:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП" |
3 368 500,00
UAH з ПДВ
|
3 368 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
3 397 500,00
UAH з ПДВ
|
3 397 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬПРОПАНГАЗ" |
3 614 000,00
UAH з ПДВ
|
3 614 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП" #38744775 |
Переможець |
3 368 500,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 11:57
|
Київ Інвест Груп доп. 6.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 08:59
|
Київ Інвест Додаткова угода №5.pdf | укладений |
30 липня 2021 08:52
|
Київ Інвест Додаткова угода №5.pdf | укладений |
30 липня 2021 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 14:02
|
ДУ №4.pdf | укладений |
06 липня 2021 13:59
|
ДУ №4.pdf | укладений |
06 липня 2021 13:58
|
ДУ №4.pdf | укладений |
06 липня 2021 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 16:16
|
0046_210401150640_001.pdf | укладений |
01 квітня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 12:33
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 14:30
|
ДУ №1.jpg | зміни до договору |
18 березня 2021 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 10:07
|
Договір від 05.03.2021.pdf | укладений |
05 березня 2021 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку (п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі") |
Номер договору про закупівлю: | Т/Т2021-18КО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку (п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі") |
Номер договору про закупівлю: | Т/Т2021-18КО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Т/Т2021-18КО |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | Т/Т2021-18КО |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Т/Т2021-18КО |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | Т/Т2021-18КО |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність потреби бензину А95 |
Номер договору про закупівлю: | Т/Т2021-18КО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |