Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марки та марковані конверти (код ДК 021:2015: 22410000-7 Марки )
Очікувана вартість
14 600,00 UAH
UA-2021-02-03-006689-c f2d1c5207fd34317bba7d51cbdde2928
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Марка стандартна «D», Марка стандартна «T», Маркований конверт С6 з маркою «V». ЯКІСТЬ ТОВАРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ НОРМАМ, СТАНДАРТАМ ЯКІСНИМ ПОКАЗНИКАМ І ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕНИМ ЧИННИМИ НОРМАТИВНИМИ АКТАМИ УКРАЇНИ Й УМОВАМИ ДОГОВОРУ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Марка стандартна «D»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки
200 штуки
Марка стандартна «T»
Маркований конверт С6 з маркою «V»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки
1000 штуки
Маркований конверт С6 з маркою «V»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, до моменту передачі ЗПО на банківські реквізити Продавця, розрахунки за цим Договором проводяться шляхом попередньої оплати. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2021 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" Київська міська дирекція
#01189979
Переможець 14 600,00
UAH
03 лютого 2021 18:50

Документи

03 лютого 2021 18:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 18:54
Договір_Укрпошта_марки.pdf укладений
03 лютого 2021 18:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Марка стандартна «D» 500 штуки 8,00
UAH
Марка стандартна «T» Маркований конверт С6 з маркою «V» 200 штуки 3,00
UAH
Маркований конверт С6 з маркою «V» 1000 штуки 10,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 600,00
UAH