Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
Очікувана вартість
869 850,00 UAH
UA-2021-02-03-006610-c 87097b764e454e048aaaef18e627075f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кругляк Тетяна Володимирівна

380445134009 sh212@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598736
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. Академіка Курчатова 18/2
Контактна особа: Кругляк Тетяна Володимирівна
380445134009
sh212@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 10:00
Початок аукціону: 12 квітня 2021 14:53
Очікувана вартість: 869 850,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 698,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26600 доза
Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Академіка Курчатова 18/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по Акту наданої послуги Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 квітня 2021 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2021 10:35
ТД (зі змінами).pdf
24 березня 2021 10:34
Протокол № 28 про внесення змiн до ТД.pdf
18 лютого 2021 13:39
ТД (зі змінами).pdf
18 лютого 2021 13:37
протокол № 16 від 18.02.2021 про внесення змін до ТД.pdf
03 лютого 2021 18:21
Обгрунтування доцільності.pdf
03 лютого 2021 18:16
ТД.pdf
01 квітня 2021 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2021 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2021 10:35
ТД (зі змінами).pdf
24 березня 2021 10:34
Протокол № 28 про внесення змiн до ТД.pdf
18 лютого 2021 13:39
ТД (зі змінами).pdf
18 лютого 2021 13:37
протокол № 16 від 18.02.2021 про внесення змін до ТД.pdf
03 лютого 2021 18:21
Обгрунтування доцільності.pdf
03 лютого 2021 18:16
ТД.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-03-006610-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Оскарження дискримінаційних вимог
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 03 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-03-006610-c на очікувану вартість 869 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник). До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї. 18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме: 1. По-перше, пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень). В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати. В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2020 року (або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором). Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів». Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах. Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.). Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, щ у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди). Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги. Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Школу І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»).
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-03-006610-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 19 лютого 2021 10:45
Оскарження дискримінаційних умов
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 03 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-03-006610-c на очікувану вартість 869 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник). До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї. 18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме: 1. По-перше, пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень). В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати. В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2020 року (або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором). Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів». Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах. Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.). Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, щ у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди). Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги. Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Школу І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»). ДОДАТОК:. 1) Тендерна документація з додатками. 2) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Дніпросталівська,1. 3) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Юдіна,6.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 11:54
рішення від 23.02.2021 №3247+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 11:52
рішення від 17.03.2021 №5316.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 20:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунені
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 13:00
Номер скарги: UA-2021-02-03-006610-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 19 лютого 2021 10:51
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 03 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-03-006610-c на очікувану вартість 869 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник). До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї. 18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме: 1. По-перше, пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень). В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати. В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2020 року (або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором). Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів». Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах. Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.). Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, щ у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди). Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги. Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Школу І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»). ДОДАТОК:. 1) Тендерна документація з додатками. 2) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Дніпросталівська,1. 3) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Юдіна,6.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 11:57
рішення від 23.02.2021 №3248+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 11:56
рішення від 17.03.2021 №5317.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 20:27

Документи подані скаржником

19 лютого 2021 10:33
2021-02-19 09 53 51.207662.zip

Документи подані скаржником

19 лютого 2021 10:44
2021-02-19 09 53 51.207662.zip
19 лютого 2021 10:44
скарга до АМКУ.PDF

Документи подані скаржником

19 лютого 2021 10:50
скарга до АМКУ.PDF
19 лютого 2021 10:50
2021-02-19 09 53 51.207662.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 671 650,00
UAH
671 650,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 843 785,25
UAH
843 785,25
UAH
Відповіді учасника Документи
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради 869 850,00
UAH
869 850,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 квітня 2021 12:09
Електронний підпис
29 березня 2021 17:14
Електронний підпис
29 березня 2021 17:11
Нова пропозиція 212.pdf
29 березня 2021 11:26
Електронний підпис
29 березня 2021 11:24
Витяг29.03.2021.pdf
25 лютого 2021 15:39
Електронний підпис
25 лютого 2021 15:36
Пропозиція 212 школа.pdf
25 лютого 2021 15:29
медкнижки212.pdf
25 лютого 2021 15:21
ВИТЯГ25.02.2021.pdf
04 лютого 2021 17:20
Електронний підпис
04 лютого 2021 17:14
НАССР СЕРТИФІКАТ.pdf
04 лютого 2021 17:14
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2021 17:14
Довідка 1-ДФ.pdf
04 лютого 2021 17:14
Пропозиція.pdf
04 лютого 2021 17:14
Статутні документи.pdf
04 лютого 2021 17:14
Меню 2.pdf
04 лютого 2021 17:13
Меню 3.pdf
04 лютого 2021 17:13
медкнижки212.pdf
04 лютого 2021 17:13
Меню 1.pdf
04 лютого 2021 17:13
ПДВ.pdf
04 лютого 2021 17:13
Витяг01.02.2021.pdf
04 лютого 2021 17:13
Договір.pdf
04 лютого 2021 17:13
Меню pdf.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 15:49
Електронний підпис
31 березня 2021 15:48
Витяг ЄДР.pdf
31 березня 2021 15:48
НОВІ СТАТУТНІ 2021.rar
24 березня 2021 14:12
Електронний підпис
24 березня 2021 14:10
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
24 березня 2021 13:38
довідка про працівників.PDF
24 березня 2021 13:23
МЕДКНИГИ.rar
25 лютого 2021 14:27
Електронний підпис
25 лютого 2021 14:26
Деснянский_р-н меню.zip
25 лютого 2021 14:18
Електронний підпис
25 лютого 2021 14:18
Деснянский_р-н меню.zip
25 лютого 2021 14:18
Деснянский_р-н меню.zip
25 лютого 2021 14:18
Деснянский_р-н меню.zip
25 лютого 2021 14:17
Фінансова звітність2020.rar
25 лютого 2021 14:17
Деснянский_р-н меню.zip
19 лютого 2021 10:23
Електронний підпис
19 лютого 2021 08:42
Електронний підпис
19 лютого 2021 08:42
трудові книжки.rar
19 лютого 2021 08:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
19 лютого 2021 08:42
Меню Дніпр район.pdf
19 лютого 2021 08:42
МЕДКНИГИ.rar
19 лютого 2021 08:42
інформ про теххаракт.PDF
19 лютого 2021 08:42
Додаток 1ЦП.PDF
19 лютого 2021 08:42
довідка про прац.PDF
19 лютого 2021 08:42
ДИПЛОМИ.rar
19 лютого 2021 08:42
ЮДІНА 6 НАССР НА СКЛАД.rar
19 лютого 2021 08:42
Фінзвітність за 2019 рік.PDF
19 лютого 2021 08:42
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
19 лютого 2021 08:42
ТЕХНІЧНІ УМОВИ.pdf
19 лютого 2021 08:42
лист-гарантія.PDF
19 лютого 2021 08:42
лист щодо потужності.PDF
19 лютого 2021 08:42
лист про ліцензування.PDF
19 лютого 2021 08:42
КПР нові Статутні.rar
19 лютого 2021 08:42
зобов'язан надати меню.PDF
19 лютого 2021 08:42
Звіт_1ДФ_за_4_квартал_2020.zip
19 лютого 2021 08:42
захист довкілля0001.PDF
19 лютого 2021 08:42
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
19 лютого 2021 08:42
ДОК-ТИ НА ПРИМІЩ ЮДІНА.rar
19 лютого 2021 08:42
довідка кух інвентар.PDF
19 лютого 2021 08:42
відомості з ЄДРПОУ.PDF
19 лютого 2021 08:42
витяг з ЄДР від 09.02.21.pdf
19 лютого 2021 08:42
ВИПИСКА.pdf
19 лютого 2021 08:42
АНАЛОГ ДОГОВОРИ 2016,2017.rar
19 лютого 2021 08:42
АНАЛОГ ДОГОВІР 2015 рік.rar
19 лютого 2021 08:42
ISO 22000 2019.PDF
19 лютого 2021 08:42
ISO 22000 2007.rar
19 лютого 2021 08:42
ISO 14001-2015.pdf
19 лютого 2021 08:42
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

05 лютого 2021 13:54
Електронний підпис
05 лютого 2021 13:53
Електронний підпис
05 лютого 2021 13:52
Свідоцтво сканкопія.PDF
05 лютого 2021 13:52
Технічні вимоги .pdf
05 лютого 2021 13:51
Витяг .pdf
05 лютого 2021 13:51
Техпаспорт авто-.pdf
05 лютого 2021 13:51
СТАТУТ.pdf
05 лютого 2021 13:51
Довідка МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Переможець 671 650,00
UAH
14 квітня 2021 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
671 650,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 11:59
додаткова угода № 06 від 07.02.2022 до дог. № 51 від 26.04.2022.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 11:55
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 13:34
додаткова угода № 5 від 24.01.2022 до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf зміни до договору
24 січня 2022 13:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:40
додаткова угода № 04 від 24.12.2021 до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:27
додаткова угода № 3 від 24.12.2021. до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 15:42
додаткова угода № 02 від 18.05.2021 до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf зміни до договору
18 травня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 12:57
додаткова угода № 01 від 13.05.2021 до дог. № 51 від 26.04.2021.pdf зміни до договору
13 травня 2021 12:56
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 13:42
договір № 51 від 26.04.2021.pdf укладений
26 квітня 2021 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML