Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000000 обл., 00000, 0000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000 000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Official name: | 0000000000000000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
00000000000000000000000000000 000000000000 000000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 12:29 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Publication date: | 03 лютого 2021 17:33 |
Enquiries until: | 24 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 березня 2021 00:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 12:50 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
03 лютого 2021 17:39 |
00000000 |
03 лютого 2021 17:36 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
23 березня 2021 12:50 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
03 лютого 2021 17:39 |
00000000
|
||
03 лютого 2021 17:36 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000060 ● 7665614c868b46bf94b7e7a79dd05930
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 504
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 504
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2021-02-03-006433-c 03.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-06 16:24:50
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю лісоматеріалів круглих хвойних PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) (або еквівалент), за ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина, очікуваною вартістю 4 501 830,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-03-006433-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-09 12:50:25
Пояснення
«Стосовно поставлених вами запитань роз’яснюємо наступне:
1. Відповідно до розпорядження Командувача Сил підтримки ЗСУ від 18.01.2021 року №343/362 про розподіл запланованих обсягів видатків, визначених міністерству оборони України проектом Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» за загальним фондом, за бюджетною підпрограмою КПКВ 2101020/16 «Оперативне забезпечення, ліквідація наслідків військової діяльності», гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період та у період проведення операції Об’єднаних сил для придбання матеріальних засобів щодо зміцнення обороноздатності держави і виконання військовими частинами (підрозділами) визначених завдань військовій частині А 3160 було визначено завдання щодо закупівлі лісоматеріалів круглих хвойних PinSCD1b(15-19)L2(4-6) та лісоматеріалів круглих хвойних PinSCD2а(20-24)L2(4-6). Слід зазначити, що перед постановкою завдань розпорядникам коштів нижчого рівня (військовій частині А3160) орган забезпечення (Командуванням Сил Підтримки Збройних Сил України) погоджує з розпорядником коштів вищого рівня (Міністерством Оборони України) інформацію, щодо предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, а також обсягу видатків, що заплановані до закупівлі в поточному році. Тому вищеперерахована інформація є в наявності в розпорядника коштів вищого рівня. В свою чергу тендерним комітетом та робочою групою з оцінки ризиків було проведено наступні етапи для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Аналіз ринку.
На цьому етапі використовували загальнодоступну інформацію щодо цін яка міститься у відкритих джерелах (у т. ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro“). Під час моніторингу військова частина А3160 надсилала запити до можливих постачальників деревини та отримали комерційні пропозиції. Відповідно до положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» розробленого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було опрацьовано та проаналізовано отримані пропозиції на підставі яких створено акт моніторингу цін на товар, та визначено очікувану вартість предмета закупівлі, яка є середньою від запропонованих, та такою, що не перевищує 30% в бік збільшення від вартості предмета закупівлі у 2020 році.
Прийняття рішення тендерним комітетом
На цьому етапі тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2021 рік ( протокол №3 від 26.01.2021 року) та здійснення процедури закупівель відповідно до затвердженої тендерної документації щодо предмета закупівлі (протокол №4 від 26.01.2021 року).
Оцінка ризиків.
Відповідно до наказу Міністра оборони України від 02.04.2019 року № 145 «Про затвердження Порядку організації в системі Міністерства оборони України внутрішнього контролю та управління ризиками» та наказу командира військової частини А3160 від 03.02.2021 року №48 «Про призначення менеджера внутрішнього контролю та робочої групи з оцінки ризиків у військовій частині А 3160» робоча група провела аналіз наявності ризиків, визначила їх оцінку при плануванні та проведенні процедури закупівлі відповідно до кошторисних призначень (протокол №2 від 27.01.2021 року, протокол №3 від 27.01.2021 року).
Вся вищезазначена інформація оприлюднена на веб порталі уповноваженого органу, а саме: зміни до річного плану внесені 26.01.2021 року ідентифікатор рядку плану № UA-P-2021-01-26-004996-a , оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 03.02.2021 року, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-03-006433-c.
2. Згідно пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 РЕКОМЕНДОВАНО «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
{Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені вищим командуванням, погоджені з головним розпорядником коштів та надіслані до військової частини А3160. Ціна (вартість) предмету закупівлі була розміщена на веб-сайті https//prozorro.gov.ua, який являється загальнодоступною електронною платформою, шляхом внесення змін річного плану закупівель на 2021 рік. Військова частина А3160 в своїй діяльності використовує як секретну так і службову інформацію, та являється підконтрольною установою, яка керується вказівками та розпорядженнями вищого керівництва (командування). Варто зауважити, що від останнього розпорядження/вказівка щодо створення веб-сайту до військової частини не надходило. Також у разі створення військовою частиною А3160 власного веб-сайту є необхідність отримання погодження від підрозділів кібербезпеки та військової контррозвідки. На основі вимог пункту 4 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Військовою частиною А3160 було проведено аналіз ринку, шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін яка міститься у відкритих джерелах, а також запитів до можливих постачальників деревини. Дану інформацію було передано головному розпоряднику бюджетних коштів. Доводимо до відома, що Військова частина А3160 не має доступу до сайту головного розпорядника коштів. Окрім надання головному розпоряднику отриманої, під час аналізу ринку, інформації, Військова частина А3160 не мала можливості іншим способом опублікувати інформацію, що стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру витрату відповідності до вимог пункту 4 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оскільки не має власного сайту. Нами, розпорядником коштів нижчого рівня, було виконано вимоги пункту 4 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), шляхом передання інформації, що стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру витрат головному розпоряднику бюджетних коштів.
Детально ознайомившись з Постановою КМУ від 11.10.2016 №710 військовою частиною А3160 буде направлено звернення до органу управління вищого рівня про надання роз’яснень щодо порядку дій в подальшому по створенню власного окремого веб-сайту для додаткового оприлюднення закупівель.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель вжити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором укладеним за результатами вищевказаної процедури з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651,653 Цивільного кодексу України шляхом його розірвання
2021-09-24 16:28:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710) • усунуто
Порушення усунуто
2021-09-27 10:26:10
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000, 00000000000000000000 обл., 00000, 0000000000000000000 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
0000000000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 08:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
24 вересня 2021 16:51
|
00000000000000000000000000000000000000 | укладений |
24 вересня 2021 16:49
|
00000000 | зміни до договору |
25 червня 2021 10:08
|
000000000000000000 | зміни до договору |
25 червня 2021 10:08
|
00000000 | укладений |
12 квітня 2021 16:00
|
00000000000000 | укладений |
12 квітня 2021 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |