Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the state road H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 125 + 000 - km 133 + 000, Chernihiv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Veligorska Oksana 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 244 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 441 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1220750 UAH |
Publication date: | 03 лютого 2021 17:07 |
Enquiries until: | 27 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 244 150 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 441 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №42 від 10.02.2020 р. протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі довідки (форма №КБ-3, КБ-2в), підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Розмір оплати – 70% | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 12:12 |
_Т.Д. _К.Р. Н-07 км125-133_2021 Зміна 1.docx | |
19 лютого 2021 10:50 |
_Зміни_1_Т.Д. _Н-07 км125-133_2021.docx | |
19 лютого 2021 10:50 |
Технічне завдання Н-07 125-133 скориговане.docx | |
19 лютого 2021 10:50 |
Технічне завдання Н-07 125-133 скориговане.PDF | |
03 лютого 2021 17:07 |
Оголошення К.Р.Н-07 км125-133_2021.docx | |
03 лютого 2021 17:07 |
Проект дог. К.Р.Н-07 км125-133_2021.docx |
19 лютого 2021 12:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 лютого 2021 12:12 |
_Т.Д. _К.Р. Н-07 км125-133_2021 Зміна 1.docx
|
||||||
19 лютого 2021 10:50 |
_Зміни_1_Т.Д. _Н-07 км125-133_2021.docx
|
||||||
19 лютого 2021 10:50 |
Технічне завдання Н-07 125-133 скориговане.docx
|
||||||
19 лютого 2021 10:50 |
Технічне завдання Н-07 125-133 скориговане.PDF
|
||||||
03 лютого 2021 17:07 |
Оголошення К.Р.Н-07 км125-133_2021.docx
|
||||||
03 лютого 2021 17:07 |
Проект дог. К.Р.Н-07 км125-133_2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових угод (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Відповідно зазначена вимога розповсюджується і на працівників, які знаходяться в штаті Учасника.
У разі залучення (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) з екіпажем (надання техніки разом з працівниками надавача техніки), Учасник на підтвердження відповідності кваліфікації таких працівників, надає у складі тендерної пропозиції документи передбачені п.2 додатку 2 надані надавачем техніки.
Саме надання вказаних документів дозволить Службі, як замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг.
При цьому, абзацом другим частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Щодо надання копій трудових книжок у повному обсязі повідомляємо, що у разі якщо умовами тендерної документації вимагається копія певного документу без посилання на конкретні сторінки цього документу, копія такого документу надається в повному обсязі.
Згідно пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Відповідно не потребують перекладу на українську мову записи у трудових книжках російською мовою, які були складені в минулих періодах або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами.
Вимоги про усунення порушення
У п. 5 Додатку 2 Тендерної документації від учасників торгів вимагається надання інформації про залишок грошових коштів на відкритих банківських рахунках, а також про стан розрахунків за діючими кредитними угодами.
Звертаємо Вашу увагу, що наше товариство та більшість господарських товариств - потенційних учасників торгів відносять дану інформацію до інформації з обмеженим доступом та вживають усі можливі заходи щодо її зберігання і нерозголошення стороннім особам чи, тим більше, невизначеному колу осіб.
Відповідно до ст.21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Також, відповідно до положень статей 60-62 Закону України «Про банки та банківську діяльність» витребувана Вами інформація є банківською таємницею та може бути надана відповідним державним органам лише на підставі обґрунтованого запиту у визначеному Законом порядку.
Стаття 505 Цивільного кодексу України визначає, що комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Крім того, згідно ст. 36 Господарського Кодексу України відомості, пов'язані з фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею.
У той же час дана норма визначає проявом недобросовісної конкуренції схиляння до розголошення комерційної таємниці.
З урахуванням викладеного, просимо пояснити дану вимогу тендерної документації:
1)яким чином інформація про наявні банківські рахунки та залишки коштів на них на певну дату допоможуть визначити переможця торгів?
2) яким чином замовник може гарантувати, що розміщена у електронній системі закупівель конфіденційна фінансова інформація учасників торгів, буде охоронятись від доступу сторонніх осіб?
У протилежному випадку замовник, встановлюючи дану вимогу у тендерній документації, фактично примушує розголошувати учасниками торгів охоронювану ними власну конфіденційну інформацію невизначеному колу осіб!
І такі вимоги замовника будуть проявами недобросовісної конкуренції, оскільки надають як банкам-партнерам учасників торгів, так і їх конкурентам вільний доступ до охоронюваної учасниками власної фінансової інформації, яка є конфіденційною.
З урахуванням вищевикладеного звертаймося до Вас з проханням видалити вимогу щодо надання:
- Довідки (ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Так, Замовником у розділі 5 додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з державного бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області.
Також Замовник бажає знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
За таких обставин, Ваша позиція, викладена у Вимозі, позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню у повному обсязі, оскільки дана вимога встановлена Замовника правомірно.
Що стосується тверджень, щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», посилання на яку містяться у тексті Вимоги.
Разом з тим, частиною першою статті 61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, міститься у сфері компетенції виключно учасників, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і банками.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000174 ● 04405c635a46469ca1e57b0fb0a93c91
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
87 UA-2021-02-03-006253-c 03.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
По Закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-02-03-006253-c здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2021-06-10-000174 від 10.06.2021 року, за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства підчас внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 19.02.2021 №77 Замовника, тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.04.2021 №217, протокол засідання тендерного комітету від 14.04.2021 №238, повідомлення про намір укласти договір від 14 квітня 2021, договір від 30.04.2021 №21158, додаткову угоду від 06.05.2021 №1 та додаткову угоду від 11.05.2021 №2. За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-02-03-006253-c, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 1 220 750,00 гривень. Однак, інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону.» Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2021-06-10-000174 закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 125+000 – км 133+000, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені». Крім того, процедуру закупівлі за предметом: Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 125+000 – км 133+000, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор UA-2021-02-03-006253-c) було оголошено через електронний майданчик системи Prozorro - https://e-tender.ua/ у лютому поточного року. Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Враховуючи те, що на момент публікації оголошення зазначеної вище закупівлі, у Замовників не було технічної можливості для оприлюднення інформації передбаченої пункту 9 частини другої статті 21 Закону, а саме в електронній формі шляхом заповненням відповідних полів на електронних майданчиках системи Prozorro, з метою недопущення порушень законодавства в цій частині, виходячи із технічного функціоналу електронних майданчиків на момент публікації оголошення про закупівлю, Замовником разом із тендерною документацією було додатково оприлюднено електронний файл «Оголошення К.Р.Н-07 км125-133_2021.docx» де і було зазначено інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. З 16 квітня 2021 року лише було оновлено функціонал в системі щодо публікації інформації стосовно забезпечення пропозицій та забезпечення виконання договору, тобто Замовники наразі мають технічну можливість зазначати інформацію про забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору шляхом заповненням відповідних полів на електронних майданчиках системи Prozorro. https://e-tender.ua/training-tenders/zamovnikam-prozorro-2/instrukciya-zabezpechennya-tendernoyi-dokumentaciyi-ta-vikon-141
2021-06-30 08:57:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2021 14:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2021 14:12
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2021 14:15
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
242 985 000,00
UAH з ПДВ
|
240 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
243 610 000,00
UAH з ПДВ
|
241 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
240 530 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:18
|
ДУ 7 Дог 21158.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2022 15:58
|
ДУ 6 дог 21158.PDF | зміни до договору |
11 серпня 2022 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:53
|
ДУ 5 Дог 21158.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 09:34
|
ДУ 4 дог 21158.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2021 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:02
|
ДУ 3 дог 21158.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 16:06
|
ДУ 2 Дог 21158.PDF | зміни до договору |
12 травня 2021 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 15:00
|
ДУ 1 Дог 21158.PDF | зміни до договору |
07 травня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 17:31
|
Дог 21158.PDF | укладений |
06 травня 2021 17:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції. Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 21158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції. Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 21158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1; Розділ XXIII Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1; 3.1; 3.5 викладено в новій редакції. Пункт 13.2; 13.10 доповнити новими абзацами. Розділ ХІІ доповнено пунктом 12.6 |
Номер договору про закупівлю: | 21158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |