Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення проектної документації на Капітальний ремонт відділення фізіології №2 КНП " КМПБ №3 " м. Київ, вул. Василя Кучера,7 (Код згідно ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-02-03-006173-c ● b7b97a6a5c46404790f73f0cb30789d0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05496796 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7 |
Контактна особа: |
Крайова Наталія Сергіївна 380442769601, natali.krayova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 17:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Вимоги до учасників та потреба згідно додатків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розроблення проектної документації на Капітальний ремонт відділення фізіології №2 КНП " КМПБ №3 " м. Київ, вул. Василя Кучера,7 (Код згідно ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Василя Кучера, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 12:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 12:54 |
ТД вул. Василя Кучера, 7 (фізіологія №2).docx |
08 лютого 2021 12:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
08 лютого 2021 12:54 |
ТД вул. Василя Кучера, 7 (фізіологія №2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаткова інформація
Дата подання: 05 лютого 2021 12:06
Дата відповіді: 05 лютого 2021 13:44
Для можливості розрахунку цінової пропозиції та вартості виконання проектних робіт, просимо надати інформацію, щодо площі та об`єму об`єкту.
Відповідь: Доброго дня! Дана інформація зазначена в додатку №2 "Інформація про технічні вимоги (перелік робіт)"
Аналогічні договори
Дата подання: 08 лютого 2021 19:48
Чи може учасник для підтвердження наявності аналогічного договору надати договір на коригування проектно-кошторисної документації?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-03-006173-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Хімнафтомашпроект", Код ЄДРПОУ:00219632
Дата подання: 04 лютого 2021 12:30
надання ТЕП
Просимо надати інформацію про технічні вимоги (Додаток 2) в обємі необхідному для можливості розрахунку цінової пропозиції на виконання проектних робіт, включаючи техніко-економічні показники обєкту.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2021 11:17
Відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2021-02-03-006173-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 09 лютого 2021 09:28
Аналогічні договори
Відповідно до вимог Оголошення, передбачено,що аналогічним вважається договір на виконання проектних робіт (стадія «РД» та/або «Р») з капітального ремонту/реконструкції закладів охорони здоров’я за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3, укладений учасником протягом 2019-2020 р.р. та виконаний в повному обсязі.
Конкретизація років укладення аналогічного договору є дискримінаційною, обмежує коло учасників. оскільки договір укладений в 2018,2017,2016 році жодним чином не буде відрізнятися від аналогічних договорів, що укладені в 2019-2020р.р. Окрім цього рік укладення договору не впливає на можливість виконання робіт передбачених предметом закупівлі, та підтвердження кваліфікаційного критерію Учасниками. На яких законних підставах Замовник встановлює роки виконання аналогічного договру?
Окрім цього на підставі чого встановлена вимога, щодо стадійності робіт? А саме (стадія «РД» та/або «Р»), в той час як в Завданні на проектування передбачено виконання проектної документації в одну стадію - робочий проект «РП».
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити вимогу, щодо конкретних років укладання аналогічного договору та стадійності даних договорів для усунення дискримінаційних вимог в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Конкретизація років укладення аналогічного договору є дискримінаційною, обмежує коло учасників. оскільки договір укладений в 2018,2017,2016 році жодним чином не буде відрізнятися від аналогічних договорів, що укладені в 2019-2020р.р. Окрім цього рік укладення договору не впливає на можливість виконання робіт передбачених предметом закупівлі, та підтвердження кваліфікаційного критерію Учасниками. На яких законних підставах Замовник встановлює роки виконання аналогічного договру?
Окрім цього на підставі чого встановлена вимога, щодо стадійності робіт? А саме (стадія «РД» та/або «Р»), в той час як в Завданні на проектування передбачено виконання проектної документації в одну стадію - робочий проект «РП».
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити вимогу, щодо конкретних років укладання аналогічного договору та стадійності даних договорів для усунення дискримінаційних вимог в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2021 18:32
Відповідно до вимог додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі аналогічним вважається договір на виконання проектних робіт (стадія «РД» та/або «Р») з капітального ремонту/реконструкції закладів охорони здоров’я за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3, укладений учасником протягом 2019-2020 р.р. та виконаний в повному обсязі..
Зазначена вимога документації не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству. Зокрема, відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
При цьому, встановлення вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору саме за останні роки надають Замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства. Для стабільного працюючих спеціалізованих виконавців така вимога не може бути проблемною.
В свою чергу, відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів за останні два роки впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Зазначені вимоги документації нададуть Замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства.
З урахуванням вищевикладеного, виключення Замовником щодо конкретних років укладання аналогічного договору та зазначення умови щодо підтвердження учасниками вищенаведеної вимоги будь-яким договором не буде належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Окремо повідомляємо, що встановлення вимоги щодо стадійності робіт зумовлена положеннями пункту 11.2 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45, відповідно до якого визначені стадії проектування в залежності від складності об’єкта для об'єктів та відповідно до якого допускається 1-, 2- та трьохстадійне проектування.
Зазначена вимога документації не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству. Зокрема, відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
При цьому, встановлення вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору саме за останні роки надають Замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства. Для стабільного працюючих спеціалізованих виконавців така вимога не може бути проблемною.
В свою чергу, відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів за останні два роки впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Зазначені вимоги документації нададуть Замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства.
З урахуванням вищевикладеного, виключення Замовником щодо конкретних років укладання аналогічного договору та зазначення умови щодо підтвердження учасниками вищенаведеної вимоги будь-яким договором не буде належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Окремо повідомляємо, що встановлення вимоги щодо стадійності робіт зумовлена положеннями пункту 11.2 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45, відповідно до якого визначені стадії проектування в залежності від складності об’єкта для об'єктів та відповідно до якого допускається 1-, 2- та трьохстадійне проектування.
Номер вимоги: UA-2021-02-03-006173-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Хімнафтомашпроект", Код ЄДРПОУ:00219632
Дата подання: 09 лютого 2021 11:04
Дискримінаційна вимога
Замовником передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015. Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин: Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника. Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001. Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації дану вимогу. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2021 18:30
Відповідно до вимог пункту 21 вимог до кваліфікації учасників Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї цінової пропозиції сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури та діяльності у сфері інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України).
Зазначена вимога жодним чином не обмежує коло учасників, так як cистема сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO,International Organization for Standardization).
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Іншими словами, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Окрім того відповідно до п. 01 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) визначено, що: запровадження системи управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь- якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Окремо звертаємо увагу на те, що посилання на положення статей 22 та 23 є недоцільним, оскільки дана закупівля є спрощеною, вимоги до проведення якої регулюються статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена вимога жодним чином не обмежує коло учасників, так як cистема сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO,International Organization for Standardization).
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Іншими словами, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Окрім того відповідно до п. 01 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) визначено, що: запровадження системи управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь- якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Окремо звертаємо увагу на те, що посилання на положення статей 22 та 23 є недоцільним, оскільки дана закупівля є спрощеною, вимоги до проведення якої регулюються статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2021-02-03-006173-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Хімнафтомашпроект", Код ЄДРПОУ:00219632
Дата подання: 09 лютого 2021 11:13
Акт обстеження
Просимо видалити вимогу щодо попререднього обстеження об'єкту та надання відповідного акту, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2021 18:31
Відповідно до вимог пункту 18 вимог до кваліфікації учасників Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї цінової пропозиції Акт огляду об’єкту (обстеження) (Додаток 6).
Зазначена вимога жодним чином не обмежує коло учасників, так як в даному випадку при зазначені даної вимоги в оголошенні кожен потенційний учасник має звернутися за актом огляду до замовника, а замовник зобов'язаний ознайомити з обсягом послуг та підписати за результатом акт огляду об'єкту. Дана вимога не дискримінує Скаржника, так як вона однакова для всіх.
Окремо звертаємо увагу на те, що посилання на рішення Органу оскарження є недоцільним, оскільки дана закупівля є спрощеною, вимоги до проведення якої регулюються статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому до компетенції Органу оскарження не відноситься розгляд скарг на рішення та дії замовника щодо проведення спрощених закупівель.
Зазначена вимога жодним чином не обмежує коло учасників, так як в даному випадку при зазначені даної вимоги в оголошенні кожен потенційний учасник має звернутися за актом огляду до замовника, а замовник зобов'язаний ознайомити з обсягом послуг та підписати за результатом акт огляду об'єкту. Дана вимога не дискримінує Скаржника, так як вона однакова для всіх.
Окремо звертаємо увагу на те, що посилання на рішення Органу оскарження є недоцільним, оскільки дана закупівля є спрощеною, вимоги до проведення якої регулюються статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому до компетенції Органу оскарження не відноситься розгляд скарг на рішення та дії замовника щодо проведення спрощених закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД #41593221 |
Переможець |
382 501,26
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 09:54
|
Дод угодо №4 до дог №59 ТОВ Інжинірингбуд ЛТД.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 16:45
|
Дод угода №3 до дог №59 ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2021 14:09
|
Дод угода №2 до дог №59 ТОВ Інжинірингбуд ЛТД.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2021 11:23
|
Дод угода №1 до дог №59 ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД.pdf | зміни до договору |
09 березня 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 15:02
|
Дог №59 ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД.pdf | укладений |
05 березня 2021 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п.7, п.п.7.4 та 7.5 Договору Сторони домовились внести зміни до п.8 "Забезпечення виконання договору". |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди, викласти п.3.1. Договору в новій редакції, а саме: "Терміни виконанн робіт по розробці проектної документації: до 31 травня 2021 року". |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди, викласти п.3.1 Договору в новій редакції, а саме: "Терміни виконання робіт по розробці проектної документації: до 15 червня 2021 року" |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди, викласти п.3.1 Договору в новій редакції, а саме: "Терміни виконання робіт по розробці проектної документації: до 05 липня 2021 року" |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |