Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 116+000 – км 125+000, Чернігівська область. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 116 + 000 - km 125 + 000, Chernihiv region. (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 116 + 000 - km 125 + 000, Chernihiv region. (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
296 206 000,00 UAH
UA-2021-02-03-005945-c ● 6d0ce9982ec84b81a0609585ccf256bc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Veligorska Oksana 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 19 травня 2021 15:07 |
Очікувана вартість: | 296 206 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 962 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1481030 UAH |
Publication date: | 03 лютого 2021 16:37 |
Enquiries until: | 09 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 квітня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 296 206 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 962 060 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Розгорнути
Згорнути
Category of customers: 3) enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement". Highways Service in Chernihiv Region, 14005 Chernihiv, 17 Kyivska Street, USREOU code 25901106. All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 метри
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 116+000 – км 125+000, Чернігівська область. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Київська 17
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-07 — Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 116 + 000 - km 125 + 000, Chernihiv region. (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №42 від 10.02.2020 р. протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі довідки (форма №КБ-3, КБ-2в), підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Розмір оплати – 70% | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 08:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 08:10 |
_Т.Д. _К.Р. Н-07 км116-125_2021 Зміни 3.docx | |
09 квітня 2021 08:09 |
_Зміни 3 Т.Д. _К.Р. Н-07 км116-125_2021 .docx | |
19 лютого 2021 10:52 |
Технічне завдання Н-07 116-125 (скориговане).docx | |
19 лютого 2021 10:52 |
Технічне завдання Н-07 116-125 (скориговане).PDF | |
03 лютого 2021 16:37 |
Оголошення К.Р.Н-07 км116-125_2021.docx | |
03 лютого 2021 16:37 |
Проект дог. К.Р.Н-07 км116-125_2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 16 лютого 2021 12:49
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:45
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Перелік основних видів робіт та об’ємів згідно Технічного завдання:
- Влаштування основи з ЩПС – 67300м2;
- Влаштування вирівнюючого шару або нижнього шару покриття з а/б суміші– 73000м2;
- Влаштування верхнього шару покриття з а/ сумішей – 73000 м2;
- Влаштування дорожньої розмітки – 24,8 км
- Влаштування дорожньої розмітки – 20,1
Вимога щодо підтвердження досвіду з влаштування дорожньої розмітки вказана 2 рази. Виправте, будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо , що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 16 лютого 2021 17:27
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:45
У Технічному завданні є пункт по влаштуванню шару основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС-20 укріпленої цементом М20…
Просимо уточнити марку та процентний вміст цементу у вищезгаданій суміші.
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше питання повідомляємо, що Технічним завдання передбачено влаштування шару основи з ЩПС-40, марки М-20 згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016. Вимоги до даного матеріалу наведені в розділі 8, а орієнтовний вміст неорганічного в'яжучого вказано в п.8.1.1.3 та табл. 4 ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016. Фактичний склад визначається лабораторним методом.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 17 лютого 2021 11:29
Дата відповіді: 18 лютого 2021 15:00
Роз'ясніть, будь ласка, чи актуальна вимога до Учасників щодо наявності приладу для операційного контролю світловідбивання розмітки - не менше 1 од. Використання приладу визначено СОУ 42.1-37641918-117:2014 «РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості»?
У попередній закупівлі за цим предметом закупівлі такої вимоги не було.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, зазначаємо, що згідно частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників кваліфікаційні критерії, одним з яких є : наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, а саме - Прилад для операційного контролю світловідбивання розмітки - не менше 1 од. Використання приладу визначено СОУ 42.1-37641918-117:2014 «РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості».
Технічне завдання
Дата подання: 17 лютого 2021 15:45
Дата відповіді: 19 лютого 2021 10:26
У Технічному завданні приведені наступні види асфальтобетонів:
- Влаштування асфальтобетонного покриття пішохідних доріжок та тротуарів, товщиною 3 см, м2;
- Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші ЩМАС-15 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 на бітумі марки БМПА 60/90-53 асфальтоукладачем, при ширині укладання 3, 5 м, м2;
- Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші ЩМАС-20 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 на бітумі марки БМПА 60/90-53 асфальтоукладачем, при ширині укладання 3, 5 м, м2;
- Влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3, 75 м, т;
- Влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см із крупнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марка 1 асфальтоукладачем, при ширині укладання 3, 5 м, м2.
У описі деяких асфальтобетонів відсутні класифікація, марка та тип асфальтобетонів.
Просимо вас надати умовну позначку асфальтобетонів, які будуть застосовані при капітальному ремонті, а також доцільність застосування різних типів ЩМАС-15 та ЩМАС-20 на суміжних (посилення та поширення) площах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо , що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 26 лютого 2021 23:07
Дата відповіді: 03 березня 2021 10:28
Роз’ясніть, будь ласка, наступні питання та внесіть відповідні зміни.
1. Згідно підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації від учасників, які залучають на підставі оренди, лізингу або в інший спосіб техніку з екіпажем, фактично вимагається надати на підтвердження відповідності кваліфікації таких працівників копії їх трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових угод (контрактів).
Чи є ця вимога обов’язковою для учасників, які мають власних працівників (водії та механізатори) у достатній кількості для виконання робіт за предметом закупівлі, з якими учасник безпосередньо знаходиться у трудових відносинах і має змогу отримати дозвіл на використання їхніх персональних даних, не порушуючи вимог Закону України «Про захист персональних даних»? Але при цьому планує залучення декількох одиниць техніки за договорами надання послуг з екіпажем.
2. Обов’язково необхідно надавати копії трудових книжок повному обсязі? Чи все ж таки достатньо надати копії всіх заповнених сторінок трудової книжки?
3. Правильно ми розуміємо, що при наявності записів у трудових книжках на російській мові не потрібно надавати нотаріально засвідчені переклади на українську мову?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту ТД Служби автомобільних доріг в Чернігівської області (далі - Служба) для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових угод (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Відповідно зазначена вимога розповсюджується і на працівників, які знаходяться в штаті Учасника.
У разі залучення (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) з екіпажем (надання техніки разом з працівниками надавача техніки), Учасник на підтвердження відповідності кваліфікації таких працівників, надає у складі тендерної пропозиції документи передбачені п.2 додатку 2 надані надавачем техніки.
Саме надання вказаних документів дозволить Службі, як замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг.
При цьому, абзацом другим частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Щодо надання копій трудових книжок у повному обсязі повідомляємо, що у разі якщо умовами тендерної документації вимагається копія певного документу без посилання на конкретні сторінки цього документу, копія такого документу надається в повному обсязі.
Згідно пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Відповідно не потребують перекладу на українську мову записи у трудових книжках російською мовою, які були складені в минулих періодах або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових угод (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Відповідно зазначена вимога розповсюджується і на працівників, які знаходяться в штаті Учасника.
У разі залучення (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) з екіпажем (надання техніки разом з працівниками надавача техніки), Учасник на підтвердження відповідності кваліфікації таких працівників, надає у складі тендерної пропозиції документи передбачені п.2 додатку 2 надані надавачем техніки.
Саме надання вказаних документів дозволить Службі, як замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг.
При цьому, абзацом другим частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Щодо надання копій трудових книжок у повному обсязі повідомляємо, що у разі якщо умовами тендерної документації вимагається копія певного документу без посилання на конкретні сторінки цього документу, копія такого документу надається в повному обсязі.
Згідно пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Відповідно не потребують перекладу на українську мову записи у трудових книжках російською мовою, які були складені в минулих періодах або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-03-005945-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 25 лютого 2021 14:03
Надання довідок з обслуговуючих банків
Шановний Замовнику!
У п. 5 Додатку 2 Тендерної документації від учасників торгів вимагається надання інформації про залишок грошових коштів на відкритих банківських рахунках, а також про стан розрахунків за діючими кредитними угодами.
Звертаємо Вашу увагу, що наше товариство та більшість господарських товариств - потенційних учасників торгів відносять дану інформацію до інформації з обмеженим доступом та вживають усі можливі заходи щодо її зберігання і нерозголошення стороннім особам чи, тим більше, невизначеному колу осіб.
Відповідно до ст.21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Також, відповідно до положень статей 60-62 Закону України «Про банки та банківську діяльність» витребувана Вами інформація є банківською таємницею та може бути надана відповідним державним органам лише на підставі обґрунтованого запиту у визначеному Законом порядку.
Стаття 505 Цивільного кодексу України визначає, що комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Крім того, згідно ст. 36 Господарського Кодексу України відомості, пов'язані з фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею.
У той же час дана норма визначає проявом недобросовісної конкуренції схиляння до розголошення комерційної таємниці.
З урахуванням викладеного, просимо пояснити дану вимогу тендерної документації:
1)яким чином інформація про наявні банківські рахунки та залишки коштів на них на певну дату допоможуть визначити переможця торгів?
2) яким чином замовник може гарантувати, що розміщена у електронній системі закупівель конфіденційна фінансова інформація учасників торгів, буде охоронятись від доступу сторонніх осіб?
У протилежному випадку замовник, встановлюючи дану вимогу у тендерній документації, фактично примушує розголошувати учасниками торгів охоронювану ними власну конфіденційну інформацію невизначеному колу осіб!
І такі вимоги замовника будуть проявами недобросовісної конкуренції, оскільки надають як банкам-партнерам учасників торгів, так і їх конкурентам вільний доступ до охоронюваної учасниками власної фінансової інформації, яка є конфіденційною.
З урахуванням вищевикладеного звертаймося до Вас з проханням видалити вимогу щодо надання:
- Довідки (ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
У п. 5 Додатку 2 Тендерної документації від учасників торгів вимагається надання інформації про залишок грошових коштів на відкритих банківських рахунках, а також про стан розрахунків за діючими кредитними угодами.
Звертаємо Вашу увагу, що наше товариство та більшість господарських товариств - потенційних учасників торгів відносять дану інформацію до інформації з обмеженим доступом та вживають усі можливі заходи щодо її зберігання і нерозголошення стороннім особам чи, тим більше, невизначеному колу осіб.
Відповідно до ст.21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Також, відповідно до положень статей 60-62 Закону України «Про банки та банківську діяльність» витребувана Вами інформація є банківською таємницею та може бути надана відповідним державним органам лише на підставі обґрунтованого запиту у визначеному Законом порядку.
Стаття 505 Цивільного кодексу України визначає, що комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Крім того, згідно ст. 36 Господарського Кодексу України відомості, пов'язані з фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею.
У той же час дана норма визначає проявом недобросовісної конкуренції схиляння до розголошення комерційної таємниці.
З урахуванням викладеного, просимо пояснити дану вимогу тендерної документації:
1)яким чином інформація про наявні банківські рахунки та залишки коштів на них на певну дату допоможуть визначити переможця торгів?
2) яким чином замовник може гарантувати, що розміщена у електронній системі закупівель конфіденційна фінансова інформація учасників торгів, буде охоронятись від доступу сторонніх осіб?
У протилежному випадку замовник, встановлюючи дану вимогу у тендерній документації, фактично примушує розголошувати учасниками торгів охоронювану ними власну конфіденційну інформацію невизначеному колу осіб!
І такі вимоги замовника будуть проявами недобросовісної конкуренції, оскільки надають як банкам-партнерам учасників торгів, так і їх конкурентам вільний доступ до охоронюваної учасниками власної фінансової інформації, яка є конфіденційною.
З урахуванням вищевикладеного звертаймося до Вас з проханням видалити вимогу щодо надання:
- Довідки (ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2021 15:11
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, Замовником у розділі 5 додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з державного бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області.
Також Замовник бажає знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
За таких обставин, Ваша позиція, викладена у Вимозі, позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню у повному обсязі, оскільки дана вимога встановлена Замовника правомірно.
Що стосується тверджень, щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», посилання на яку містяться у тексті Вимоги.
Разом з тим, частиною першою статті 61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, міститься у сфері компетенції виключно учасників, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і банками.
Так, Замовником у розділі 5 додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з державного бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області.
Також Замовник бажає знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
За таких обставин, Ваша позиція, викладена у Вимозі, позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню у повному обсязі, оскільки дана вимога встановлена Замовника правомірно.
Що стосується тверджень, щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», посилання на яку містяться у тексті Вимоги.
Разом з тим, частиною першою статті 61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, міститься у сфері компетенції виключно учасників, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і банками.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-03-005945-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 04 березня 2021 19:27
Дата подання: 04 березня 2021 19:27
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2021 15:35
рішення від 09.03.2021 № 4318 + запит Скаржнику + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 15:35
інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2021 № 5308.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 13:24
рішення від 17.03.2021 № 5308.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 20:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №5308-р/пк-пз 17.03.2021 року виконане.
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 12:44
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 травня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2021 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
295 050 000,00
UAH з ПДВ
|
295 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
295 780 000,00
UAH з ПДВ
|
295 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
295 050 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2022 08:50
|
ДУ 5 дог 21196.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2022 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2022 12:32
|
ДУ 4 Дог 21196.PDF | зміни до договору |
21 листопада 2022 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2022 16:17
|
ДУ 3 дог 21196.PDF | зміни до договору |
11 серпня 2022 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:12
|
Ду 2 Дог 21196.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2021 16:34
|
ДУ 1 дог 21196.PDF | зміни до договору |
14 червня 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 11:05
|
Дог 21196_2021.PDF | укладений |
10 червня 2021 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21196 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 21196 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1; 3.1; 3.5 викладено в новій редакції. Пункт 13.2; 13.10 доповнити новими абзацами. Розділ ХІІ доповнено пунктом 12.6 |
Номер договору про закупівлю: | 21196 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, уточнення договірної ціни на 2022рік. |
Номер договору про закупівлю: | 21196 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, уточнення договірної ціни на 2022рік. |
Номер договору про закупівлю: | 21196 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |