Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий км 66+290 – км 78+591, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the public road of public importance T-14-18 Nyzhankovychi – Sambir – Drohobych – Stryy km 66 + 290 – km 78 + 591, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 Repair of roads)
Current average repair of the public road of public importance T-14-18 Nyzhankovychi – Sambir – Drohobych – Stryy km 66 + 290 – km 78 + 591, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
162 218 188,43 UAH
UA-2021-02-03-005351-c ● ce8b700912914ed89d52c38d2ff8d57b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Poznanskyi Roman +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 162 218 188,43 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 811 090,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 811090 UAH |
Publication date: | 03 лютого 2021 15:57 |
Enquiries until: | 09 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 березня 2021 21:00 |
Information
Estimated total value: | 162 218 188 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 811 091 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання банку-гаранта сплатити замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою учасника, без згоди та погодження з замовником, після її передавання / надсилання замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена замовником. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.
Розгорнути
Згорнути
Category of the Customer – a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be obviously accompanied by a document confirming the submission of the tender security by the Bidder. Such tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) issued by the bank, which is specified in the list of systemically important banks, determined by the decision of the Board of the National Bank of Ukraine, valid on the date of the tender offer submission (hereinafter - the Guarantor Bank) with qualified electronic signature of the Guarantor Bank in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must obviously contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulation on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The bank guarantee provided by the non-resident bank must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate bank guarantee for each lot. The guarantee should only provide for the possibility of full amount payment for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, the Bidder submits a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a bank statement on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account, issued by the Guarantor Bank, certified by the seal of the Guarantor Bank with the signature of the Authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Lviv region, IBAN 968201720355179011088001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO – 820172, USREOU – 25253009.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий км 66+290 – км 78+591, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the public road of public importance T-14-18 Nyzhankovychi – Sambir – Drohobych – Stryy km 66 + 290 – km 78 + 591, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» з усіма змінами та доповненнями. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 11:31 |
Проект договору ЗІ ЗМІНАМИ ВІД 10.03.2021.docx | |
10 березня 2021 11:31 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 10.03.2021 Тендерна документація.doc | |
10 березня 2021 11:31 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 10.03.2021.docx |
10 березня 2021 11:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2021 11:31 |
Проект договору ЗІ ЗМІНАМИ ВІД 10.03.2021.docx
|
|||
10 березня 2021 11:31 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 10.03.2021 Тендерна документація.doc
|
|||
10 березня 2021 11:31 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 10.03.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-03-005351-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА, Код ЄДРПОУ:26626926
Дата подання: 23 лютого 2021 17:26
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації.
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до п.2. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. При цьому Замовник визначає, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України.»
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує засади та принципи публічних закупівель з огляду на наступне:
Відповідно до ст.2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» -
Банк - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків; Системно важливий банк - банк, що відповідає критеріям, встановленим Національним банком України, діяльність якого впливає на стабільність банківської системи;
Рішенням Правління Національного Банку України від 03.03.2020р. №155-рш «Про визначення системно важливих банків» визначено перелік системо важливих банків до якого включено лише 14 банків.
Відносини з оформлення Банківських гарантій регулюються Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №69 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Це Положення регулює загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання всіма банками України без виключення та незалежності від того віднесено банк до системно важливих банків чи ні, та відповідно до п.4. Положення його вимоги поширюються на всі банки-резиденти України, які беруть участь у здійсненні операцій за гарантіями.
Відтак, банківська гарантія є аналогічною за своєю суттю та правовою природою в незалежності від того чи є банк, який її видав, системно важливим чи ні. Обсяг зобов’язань щодо виконання банківської гарантії обмежено виключною сумою гарантії, та у момент настання гарантійного випадку підлягає обов’язковому виконанню в незалежності від статусу банку гаранта (державний, комерційний, системно важливий тощо).
Більше того, банківська гарантія за цією процедурою закупівлі повинна бути оформлена з повним грошовим покриття на весь строк дії такої гарантії, що повністю нівелює застереження щодо того яким банком повинна бути видана банківська гарантія, оскільки виконання зобов’язань за гарантією забезпечено грошовими коштами і не залежить від надійності та стабільності банківської установи.
Наведені вище обставини безумовно свідчать, що вимога Замовника про те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України.» є такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога обмежує учасників у вільному вибору контрагентів під час здійснення господарської діяльності, що суперечить положенням ст. 627 ЦК України, відповідно до якої Сторони договору є вільним у виборі контрагента.
Аналогічною, з цього питання, є правова позиція Антимонопольного комітету України, викладена в рішеннях від 11.04.2020 №4383-р/пк-пз та від 10.02.2021 №2362-р/пк-пз.
Частина 4 статті 5, частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначає, що Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно вимагаємо приведення тендерної документації у відповідність вимогам законодавства про публічні закупівлі шляхом виключення з тендерної документації викладену у пункті п.2. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогу/умову про, те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.2. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. При цьому Замовник визначає, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України.»
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує засади та принципи публічних закупівель з огляду на наступне:
Відповідно до ст.2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» -
Банк - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків; Системно важливий банк - банк, що відповідає критеріям, встановленим Національним банком України, діяльність якого впливає на стабільність банківської системи;
Рішенням Правління Національного Банку України від 03.03.2020р. №155-рш «Про визначення системно важливих банків» визначено перелік системо важливих банків до якого включено лише 14 банків.
Відносини з оформлення Банківських гарантій регулюються Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №69 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Це Положення регулює загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання всіма банками України без виключення та незалежності від того віднесено банк до системно важливих банків чи ні, та відповідно до п.4. Положення його вимоги поширюються на всі банки-резиденти України, які беруть участь у здійсненні операцій за гарантіями.
Відтак, банківська гарантія є аналогічною за своєю суттю та правовою природою в незалежності від того чи є банк, який її видав, системно важливим чи ні. Обсяг зобов’язань щодо виконання банківської гарантії обмежено виключною сумою гарантії, та у момент настання гарантійного випадку підлягає обов’язковому виконанню в незалежності від статусу банку гаранта (державний, комерційний, системно важливий тощо).
Більше того, банківська гарантія за цією процедурою закупівлі повинна бути оформлена з повним грошовим покриття на весь строк дії такої гарантії, що повністю нівелює застереження щодо того яким банком повинна бути видана банківська гарантія, оскільки виконання зобов’язань за гарантією забезпечено грошовими коштами і не залежить від надійності та стабільності банківської установи.
Наведені вище обставини безумовно свідчать, що вимога Замовника про те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України.» є такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога обмежує учасників у вільному вибору контрагентів під час здійснення господарської діяльності, що суперечить положенням ст. 627 ЦК України, відповідно до якої Сторони договору є вільним у виборі контрагента.
Аналогічною, з цього питання, є правова позиція Антимонопольного комітету України, викладена в рішеннях від 11.04.2020 №4383-р/пк-пз та від 10.02.2021 №2362-р/пк-пз.
Частина 4 статті 5, частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначає, що Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно вимагаємо приведення тендерної документації у відповідність вимогам законодавства про публічні закупівлі шляхом виключення з тендерної документації викладену у пункті п.2. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогу/умову про, те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України.»
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 12:16
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. З урахуванням зазначеного вище, замовником серед іншого встановлено вимогу надання забезпечення тендерної пропозиції банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного, чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правління Національного банку України. Така вимога тендерної документації зумовлена, перш за все, систематичними випадками невиконання банківськими установами гарантійних зобов’язань за наданими банківськими гарантіями, чим нівельовано норму Закону України «Про публічні закупівлі» та право замовників на стягнення з недобросовісних організацій гарантійних сум. Окрім цього, враховуючи, що закупівлі робіт та послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення здійснюються за рахунок бюджетних коштів, а забезпечення тендерних пропозицій відповідно до чинного законодавства у разі неповернення учаснику підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, то, в результаті, державний бюджет недоотримав надходжень на значну суму неповернутих гарантій. Відповідно, Замовником не буде внесено зміни до тендерної документації в цій частині, оскільки, зазначена вимога тендерної документації є цілком обґрунтована, не суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель та не є дискримінаційною, оскільки, очевидно можлива до виконання усіма бажаючими взяти участь у цій закупівлі учасниками. Враховуючи все вищезазначене, замовник та його Уповноважений орган (Державне агентство автомобільних доріг України, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у дорожньому господарстві) вважають за доцільне передбачити оспорювану вами вимогу у тендерній документації (обґрунтування Уповноваженого органу додається).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-03-005351-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 01 березня 2021 17:56
Дата подання: 01 березня 2021 17:56
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2021 14:12
рішення від 03.03.2021 №4039-лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 14:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2021 №5013.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 16:05
рішення від 15.03.2021 №5013.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 18:34
Номер скарги: UA-2021-02-03-005351-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 01 березня 2021 22:42
Дата подання: 01 березня 2021 22:42
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 04 березня 2021 21:25
рішення від 04.03.2021№4141+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 21:24
інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2021 №5008.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 16:12
рішення від 15.03.2021 №5008.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 21:16
Номер скарги: UA-2021-02-03-005351-c.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:43978883
Дата подання: 19 квітня 2021 13:59
Дата подання: 19 квітня 2021 13:59
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2021 11:31
рішення від 21.04.2021 № 8595 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 11:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2021 № 9604.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 15:26
рішення від 30.04.2021 № 9604.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 20:19
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 квітня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2021 17:32
|
КОНСОРЦІУМ "ЗА МАЙБУТНЄ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
157 316 494,00
UAH з ПДВ
|
156 505 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
159 960 400,00
UAH з ПДВ
|
157 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
156 505 400,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:55
|
Локалки до ДУ 8.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:55
|
ДУ 8 від 29.12.23.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:39
|
ДУ 7 від 19.12.22_53-05-21_прод.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2021 13:49
|
ДУ№6 від 24.12.2021_продовження.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2021 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 17:18
|
Договір 53-05-21 від 25.05.2021.pdf | укладений |
25 травня 2021 17:17
|
Локальні кошториси.pdf | укладений |
25 травня 2021 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 53-05/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 53-05/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53-05/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |