Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ongoing repair of the Odessa street road network
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Дєлієргієв Геннадій Георгійович +380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Road Facilities Administration of Odesa City Council |
National ID: | 26506412 |
Contact point: |
+380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 15:24 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 11:38 |
Очікувана вартість: | 10 005 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 лютого 2021 15:20 |
Enquiries until: | 24 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 березня 2021 15:24 |
Information
Estimated total value: | 10 005 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 300 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 16:33 |
Нова редакція ТД.doc | |
23 лютого 2021 16:33 |
4870-c (1).pdf | |
03 лютого 2021 15:21 |
оголошення 13 640 кв м.pdf | |
03 лютого 2021 15:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
03 лютого 2021 15:21 |
ТД.doc |
23 лютого 2021 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2021 16:33 |
Нова редакція ТД.doc
|
|||
23 лютого 2021 16:33 |
4870-c (1).pdf
|
|||
03 лютого 2021 15:21 |
оголошення 13 640 кв м.pdf
|
|||
03 лютого 2021 15:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
|||
03 лютого 2021 15:21 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000076 ● 29d89ae1b33e4b1ab539b5ebe50092ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
14 UA-2021-02-03-004870-c 03.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 14:19:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси» (код ДК 021:2015: 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-03-004870-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 11:05:41
пояснення на запит
Моніторинг до закупівлі
«Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси» (UA-2021-02-03-004870-c)
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 18.06.2021 14:19.
Визначення потреби в послугах з поточного ремонту вулично - дорожньої мережи м. Одеси (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного надання цих послуг у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучаються відповідні фахівці, а саме працівники виробничо-технічного відділу та відділу технічного нагляду замовника, працівники комунального підприємства «Міські дороги» (балансоутримувач), які відповідають за перевірку технічних і якісних показників та подальший нагляд за наданням підрядниками послуг.
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі державних будівельних норм, цін та тарифів. Тому, очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту визначається з урахуванням Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до дефектних актів.
В зимовий період часу відбувається велика кількість руйнування асфальтобетонного покриття вулично - дорожньої мережі м. Одеси, основною причиною якого є коливання температурного режиму (постійний перехід з плюсової температури на мінусову). Після завершення тендерних процедур, при настанні сприятливих погодних умов, замовником в межах закупівель проводяться невідкладні заходи з поточного ремонту вулично - дорожньої мережі м. Одеси, в першу чергу по основним магістральним вулицям, по маршрутам руху громадського транспорту, а також біля об’єктів соціальної інфраструктури.
Так, фактично послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережи м. Одеси у 2020 році виконувались в обсязі:
- ліквідація руйнування дорожніх покриттів iз гарячих асфальтобетонних сумішей загальною площею 202 450,00 м2;
- ямковий ремонт пневмо - струменевим методом площа покриття дорожнього полотна склала 199 900,00 м п.
Враховуючи значний обсяг, закупівля відповідних послуг відбувається процедури закупівлі декількома процедурами з дотриманням абз. 2 ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недопущення поділу предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування положень ч. 3 ст. 10 вищезазначеного Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ________________ Дєлієргієв Г. Г.
(підпис)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | Справа № 420/11829/21 отримано Одеським окружним судом 09.07.2021 р. |
Дата публікації: | 12 липня 2021 |
Документи:
12 липня 2021 11:05
|
Електронний підпис |
12 липня 2021 11:02
|
позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
9 986 990,00
UAH з ПДВ
|
9 986 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
9 990 000,00
UAH з ПДВ
|
9 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Переможець |
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 16:23
|
звіт | укладений |
21 лютого 2022 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 14:50
|
договір | укладений |
23 березня 2021 14:49
|