Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти для організації харчування у закладах освіти Червонослобідської сільської ради: М’ясо (філе куряче)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2021-02-03-004471-c 944fd0a2e80c40b09aff2727efa691d8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мірошниченко Володимир

380931982812 tender-77@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408778
Місцезнаходження: 19604, Україна , Черкаська обл., с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1
Контактна особа: Мірошниченко Володимир
380931982812
tender-77@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Згідно вимог чинного законодавства України щодо організації харчування у закладах освіти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
490 кілограми
Продукти для організації харчування у закладах освіти Червонослобідської сільської ради: М’ясо (філе куряче – код за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15112130-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19604, Україна, Черкаська область, с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 7 банківських днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, тощо). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кузенний Володимир Миколайович
#2386617851
Переможець 49 000,00
UAH
03 лютого 2021 15:01

Документи

03 лютого 2021 15:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 17:23
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 17:17
ДУ 1 від 04.06.21 р. до Дог №4 (м'ясо) зменш ціни філе куряч.pdf зміни до договору
04 червня 2021 16:59
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 15:04
Протокол УО_Звіт про договір_Харчування_зміни РП.docx укладений
03 лютого 2021 15:03
Договір 4 від 03_02_2021.pdf укладений
03 лютого 2021 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі і суми договору на 960.00 грн. до 48040.00грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML