Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації на КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» ЗА АДРЕСОЮ: М.КИЇВ, ВУЛ. ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, 20 (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
1 499 990,00 UAH
UA-2021-02-03-004363-a ● 3a2e2e03a987423d89331a525d33b1d3
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05496862 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОВУЛОК ДЕМІЇВСЬКИЙ, будинок 5 А |
Контактна особа: |
Ілона Квітко +380442581266 ilona.kvitko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2021 11:31 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2021 11:31 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 15:37 |
Очікувана вартість: | 1 499 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 499,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Виготовлення робочого проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Виготовлення проектно-кошторисної документації на КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» ЗА АДРЕСОЮ: М.КИЇВ, ВУЛ. ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, 20 (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 березня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 16:21 |
ОГОЛОШЕННЯ_СОЦІОТЕРАПІЯ.doc |
08 лютого 2021 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2021 16:21 |
ОГОЛОШЕННЯ_СОЦІОТЕРАПІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кошторису
Дата подання: 04 лютого 2021 13:03
Дата відповіді: 04 лютого 2021 14:09
Просимо надати уточнення чи необхідно у складі пропозиції подавати кошторисні розрахунки на виконання проектних робіт?
Відповідь: Кошторисні розрахунки надавати не потрібно.
використання персональних даних
Дата подання: 04 лютого 2021 13:58
Дата відповіді: 04 лютого 2021 14:10
Лист-згода про використання персональних даних учасника процедури закупівлі - подається тільки на уповноважену особу?
Відповідь: Лист-згода подається тільки на уповноважену особу
щодо вихідних даних
Дата подання: 08 лютого 2021 13:29
Дата відповіді: 08 лютого 2021 16:26
Надайте будьласка вихідні данні які у Вас є згідно ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Додаток 6. п. 11.
Та уточніть будьласка хто замовник згідно ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Додаток 6 п.4 Управління будівництва та архітектури Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Відповідь: Внесені зміни в технічне завдання щодо замовника.
Всі інші зазначені дані будуть надані переможцю за результатами аукціону.
Всі інші зазначені дані будуть надані переможцю за результатами аукціону.
що до документації
Дата подання: 09 лютого 2021 11:13
Дата відповіді: 10 лютого 2021 11:10
Замовником передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015. Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин: Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника. Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001. Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації дану вимогу. Заздалегідь вдячні за розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, вашу вимогу стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління якістю ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників - міжнародним та національним стандартам України, як таку, що не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" |
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
1 091 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" |
1 254 900,00
UAH з ПДВ
|
1 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
1 257 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" #39498873 |
Відхилено |
1 091 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 14:56
|
ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" #42626802 |
Відхилено |
1 098 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 09:53
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" #35901795 |
Переможець |
1 257 500,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:32
|
Додаткова угода - 4.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:31
|
Додаткова угода - 4.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 17:36
|
Додаткова угода - 3.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 14:34
|
Додаткова угода - 2.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2021 12:28
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 11:56
|
Договір 03Пр.pdf | укладений |
02 березня 2021 11:55
|
Договір 03ПрПЗ.pdf | укладений |
02 березня 2021 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 03Пр/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 03Пр/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 03Пр/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 03Пр/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 03Пр/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |