Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» ЗА АДРЕСОЮ: М.КИЇВ, ВУЛ. ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, 20 (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
1 499 990,00 UAH
UA-2021-02-03-004363-a 3a2e2e03a987423d89331a525d33b1d3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Квітко

+380442581266 ilona.kvitko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496862
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОВУЛОК ДЕМІЇВСЬКИЙ, будинок 5 А
Контактна особа: Ілона Квітко
+380442581266
ilona.kvitko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2021 11:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2021 11:31
Початок аукціону: 18 лютого 2021 15:37
Очікувана вартість: 1 499 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 499,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виготовлення робочого проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Виготовлення проектно-кошторисної документації на КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЛІКУВАЛЬНОГО КОРПУСУ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ НАРКОЛОГІЧНОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ «СОЦІОТЕРАПІЯ» ЗА АДРЕСОЮ: М.КИЇВ, ВУЛ. ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, 20 (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2021 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 16:21
ОГОЛОШЕННЯ_СОЦІОТЕРАПІЯ.doc
08 лютого 2021 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 16:21
ОГОЛОШЕННЯ_СОЦІОТЕРАПІЯ.doc
03 лютого 2021 11:33
ОГОЛОШЕННЯ_СОЦІОТЕРАПІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кошторису
Дата подання: 04 лютого 2021 13:03
Дата відповіді: 04 лютого 2021 14:09
Просимо надати уточнення чи необхідно у складі пропозиції подавати кошторисні розрахунки на виконання проектних робіт?
Відповідь: Кошторисні розрахунки надавати не потрібно.
використання персональних даних
Дата подання: 04 лютого 2021 13:58
Дата відповіді: 04 лютого 2021 14:10
Лист-згода про використання персональних даних учасника процедури закупівлі - подається тільки на уповноважену особу?
Відповідь: Лист-згода подається тільки на уповноважену особу
щодо вихідних даних
Дата подання: 08 лютого 2021 13:29
Дата відповіді: 08 лютого 2021 16:26
Надайте будьласка вихідні данні які у Вас є згідно ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Додаток 6. п. 11. Та уточніть будьласка хто замовник згідно ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Додаток 6 п.4 Управління будівництва та архітектури Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Відповідь: Внесені зміни в технічне завдання щодо замовника.
Всі інші зазначені дані будуть надані переможцю за результатами аукціону.
що до документації
Дата подання: 09 лютого 2021 11:13
Дата відповіді: 10 лютого 2021 11:10
Замовником передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015. Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин: Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника. Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001. Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації дану вимогу. Заздалегідь вдячні за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, вашу вимогу стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління якістю ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників - міжнародним та національним стандартам України, як таку, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 1 099 000,00
UAH з ПДВ
1 091 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" 1 254 900,00
UAH з ПДВ
1 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" 1 280 000,00
UAH з ПДВ
1 257 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 1 450 000,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2021 20:19
Електронний підпис
16 лютого 2021 20:11
цінова пропозиція.PDF
16 лютого 2021 20:11
стаття 17.PDF
16 лютого 2021 20:11
протокол 121.PDF
16 лютого 2021 20:11
проект договору.PDF
16 лютого 2021 20:11
оренда ТЗ.PDF
16 лютого 2021 20:11
лсит-згода мова.PDF
16 лютого 2021 20:11
лист гарантія санкції.PDF
16 лютого 2021 20:11
копія сертифікату.PDF
16 лютого 2021 20:11
довідка субпідряд.PDF
16 лютого 2021 20:11
довідка склад ціни.PDF
16 лютого 2021 20:11
довідка підпис.PDF
16 лютого 2021 20:11
довідка КБ.PDF
16 лютого 2021 20:11
Добробут 9001 ак.сф 001.jpg
16 лютого 2021 20:11
акт обстеження.pdf

Публічні документи

17 лютого 2021 10:54
Електронний підпис
17 лютого 2021 10:48
18Згода_ціна.pdf
17 лютого 2021 10:48
17Довідка_бухг.pdf
17 лютого 2021 10:48
16Довідка.pdf
17 лютого 2021 10:48
15Згода_з_договором.pdf
17 лютого 2021 10:48
14Матер_база.rar
17 лютого 2021 10:48
14Матер_база.pdf
17 лютого 2021 10:48
13Акт_обстеження.pdf
17 лютого 2021 10:48
12Сертиф_ІСО_9001.jpg
17 лютого 2021 10:48
12Довідка_ІСО.pdf
17 лютого 2021 10:48
11Персон дані.pdf
17 лютого 2021 10:48
11Гаранійний_лист.pdf
17 лютого 2021 10:48
05Витяг_з_ЄДР.pdf
17 лютого 2021 10:48
05Виписка_ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2021 10:48
02Санаторій_Салют.pdf
17 лютого 2021 10:48
02Санаторій_Орлятко.pdf
17 лютого 2021 10:48
01Працівники.rar
17 лютого 2021 10:48
01Довідка_працівники.pdf
17 лютого 2021 10:48
00Цінова.pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 12:06
Електронний підпис
10 лютого 2021 12:02
АРХІВ_НА_ТЕНДЕР.rar

Публічні документи

17 лютого 2021 10:58
Електронний підпис
17 лютого 2021 10:57
33. АКТ ОГЛЯДУ.pdf
17 лютого 2021 10:57
36. Довідка про ціну.PDF
17 лютого 2021 10:57
28. Довідка про МТБ.PDF
17 лютого 2021 10:57
23. Експертні звіти.pdf
17 лютого 2021 10:57
22. Відгуки.PDF
17 лютого 2021 10:57
17.Витяг ЄДРПОУ.PDF
17 лютого 2021 10:57
14. Проект договору.PDF
17 лютого 2021 10:57
13.Цінова пропозиція.PDF
17 лютого 2021 10:57
11. Технічне завдання.PDF
17 лютого 2021 10:57
07. Паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Відхилено 1 091 000,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 14:56
ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ"
#42626802
Відхилено 1 098 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 09:53
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"
#35901795
Переможець 1 257 500,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 10:15

Документи

23 лютого 2021 14:56
Електронний підпис
23 лютого 2021 14:53
8-1.pdf

Документи

25 лютого 2021 09:53
Електронний підпис
25 лютого 2021 09:52
7-2.pdf

Документи

25 лютого 2021 10:15
Електронний підпис
25 лютого 2021 10:14
4-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"
#35901795
1 257 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2021 10:15
Електронний підпис
25 лютого 2021 10:14
4-3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 10:32
Додаткова угода - 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 10:31
Додаткова угода - 4.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 17:58
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 17:36
Додаткова угода - 3.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 14:34
Додаткова угода - 2.pdf зміни до договору
18 червня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 12:28
ДУ 1.pdf зміни до договору
17 березня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 11:56
Договір 03Пр.pdf укладений
02 березня 2021 11:55
Договір 03ПрПЗ.pdf укладений
02 березня 2021 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 03Пр/ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03Пр/ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03Пр/ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03Пр/ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03Пр/ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML