Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавки металеві для відвідувачів 4-х секційні).
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2021-02-03-004278-c ● 6896899b15f54f97a7c87efddc7382f5
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611844 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Арсенальна будинок 9/11 |
Контактна особа: |
Погребняк Микола 380443746374 nokolay7070@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 185 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
ДК 021:2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавки металеві для відвідувачів 4-х секційні).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 09:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 11:49 |
ПРОТОКОЛ № 22 внесення змін в оголошення металеві лавки.pdf | |
08 лютого 2021 11:46 |
спрощенна закупівля лавки металеві 2021.doc | |
03 лютого 2021 14:41 |
спрощенна закупівля лавки металеві 2021.doc | |
03 лютого 2021 14:41 |
лавки металеві.pdf |
09 лютого 2021 09:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 лютого 2021 11:49 |
ПРОТОКОЛ № 22 внесення змін в оголошення металеві лавки.pdf
|
||||||
08 лютого 2021 11:46 |
спрощенна закупівля лавки металеві 2021.doc
|
||||||
03 лютого 2021 14:41 |
спрощенна закупівля лавки металеві 2021.doc
|
||||||
03 лютого 2021 14:41 |
лавки металеві.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розміри виробу
Дата подання: 05 лютого 2021 16:40
Дата відповіді: 08 лютого 2021 11:33
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: «ДК 021:2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавки металеві для відвідувачів 4-х секційні) до оголошення вказані наступні параметри виробу: довжина 2100 мм, глибина 580 мм, ширина сидіння 455 мм, висота від рівня землі 660 мм, товщина металу сидіння і спинки 1,5хк, товщина металу балки і ніжок 2,0хк.
Ми бачимо, що висота сидіння вказана 660 мм. Цей розмір некоректний. В Україні діють певні стандарти, які регламентують розміри меблів для сидіння в адміністративних приміщеннях. Отже, згідно ГОСТ 19917-2016 Меблі для сидіння та лежання п. 4, висота сидіння в кріслах, стільцях та інших сидіннях в адміністративних приміщеннях складає 420-480 мм. для людини зростом 1650-1900мм. Якщо висота сидіння перевищує ці показники, то необхідно передбачати підніжку для ніг.
Просимо внести зміни в технічний опис та вказати коректний розмір висоти сидіння або дати роз’яснення згідно яких діючих стандартів України вказаний даний розмір.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В ДОДАТОК 2 додано схему параметрів виробу
документація!
Дата подання: 08 лютого 2021 13:32
Дата відповіді: 09 лютого 2021 09:03
Добрий день!
Який документ докумантації є правильним?
Відповідь: Добрий день!!! Доданий (експортований на електронний майданчик) 08.02.2021!!!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-03-004278-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2311000832
Дата подання: 17 лютого 2021 16:29
Вимога на роз'яснення причини дискваліфікації
Ми, ФОП Янченко О.І., повідомляємо, що нашу пропозицію було відхилено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 16 лютого 2021 року.
Згідно статті 14 пункту 14 Закону України про публічні закупівлі просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно статті 14 пункту 14 Закону України про публічні закупівлі просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2021 11:08
Пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #2311000832 |
Відхилено |
182 500,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 17:10
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій