Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавки металеві для відвідувачів 4-х секційні).
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2021-02-03-004278-c 6896899b15f54f97a7c87efddc7382f5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Микола

380443746374 nokolay7070@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611844
Місцезнаходження: 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Арсенальна будинок 9/11
Контактна особа: Погребняк Микола
380443746374
nokolay7070@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2021 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
ДК 021:2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавки металеві для відвідувачів 4-х секційні).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2021 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 11:49
ПРОТОКОЛ № 22 внесення змін в оголошення металеві лавки.pdf
08 лютого 2021 11:46
спрощенна закупівля лавки металеві 2021.doc
03 лютого 2021 14:41
спрощенна закупівля лавки металеві 2021.doc
03 лютого 2021 14:41
лавки металеві.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміри виробу
Дата подання: 05 лютого 2021 16:40
Дата відповіді: 08 лютого 2021 11:33
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: «ДК 021:2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавки металеві для відвідувачів 4-х секційні) до оголошення вказані наступні параметри виробу: довжина 2100 мм, глибина 580 мм, ширина сидіння 455 мм, висота від рівня землі 660 мм, товщина металу сидіння і спинки 1,5хк, товщина металу балки і ніжок 2,0хк. Ми бачимо, що висота сидіння вказана 660 мм. Цей розмір некоректний. В Україні діють певні стандарти, які регламентують розміри меблів для сидіння в адміністративних приміщеннях. Отже, згідно ГОСТ 19917-2016 Меблі для сидіння та лежання п. 4, висота сидіння в кріслах, стільцях та інших сидіннях в адміністративних приміщеннях складає 420-480 мм. для людини зростом 1650-1900мм. Якщо висота сидіння перевищує ці показники, то необхідно передбачати підніжку для ніг. Просимо внести зміни в технічний опис та вказати коректний розмір висоти сидіння або дати роз’яснення згідно яких діючих стандартів України вказаний даний розмір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В ДОДАТОК 2 додано схему параметрів виробу
документація!
Дата подання: 08 лютого 2021 13:32
Дата відповіді: 09 лютого 2021 09:03
Добрий день! Який документ докумантації є правильним?
Відповідь: Добрий день!!! Доданий (експортований на електронний майданчик) 08.02.2021!!!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-03-004278-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2311000832
Дата подання: 17 лютого 2021 16:29
Вимога на роз'яснення причини дискваліфікації
Ми, ФОП Янченко О.І., повідомляємо, що нашу пропозицію було відхилено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 16 лютого 2021 року.
Згідно статті 14 пункту 14 Закону України про публічні закупівлі просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2021 11:08
Пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі

Документи подані скаржником

17 лютого 2021 16:29
Вимога на роз'яснення.pdf

Документи

18 лютого 2021 11:05
40.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 182 500,00
UAH з ПДВ
182 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 14:53
Електронний підпис
09 лютого 2021 14:49
Пакет документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2311000832
Відхилено 182 500,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 17:10

Документи

16 лютого 2021 17:09
протокол 38.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій